home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1066 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 101739 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #105: 10 Apr 2012, 21:38 »

Så du igang igen Wink
Du spytter dem ud som du plejer, og du er allerede ved at indhente mig Wink

Tillykke med resultaterne både imod Madrid og Barca, det var sku nogle fine skalpe Wink

Ser frem til at høre om CHL i næste sæson, desvær kan vores hold ikke mødes...  Vertonghen ville self også ha problemer med at beslutte sig for hvem han ville spille for Grin
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #106: 10 Apr 2012, 21:42 »

Så du igang igen Wink
Du spytter dem ud som du plejer, og du er allerede ved at indhente mig Wink

Tillykke med resultaterne både imod Madrid og Barca, det var sku nogle fine skalpe Wink

Ser frem til at høre om CHL i næste sæson, desvær kan vores hold ikke mødes...  Vertonghen ville self også ha problemer med at beslutte sig for hvem han ville spille for Grin

Haha, ja er sgu gået meget godt i dag må jeg sige. Har måske brugt lidt af arbejdstiden på det også Peace ... Men skal også i gang jo Wink

Jeg takker, ja var en god måde at slutte en middel sæson der sluttede godt Smiley

Tror godt jeg ville turde låne dig vertonghen  i evt møde, hvis du bare bænker Balotelli. Skal ikke have skadet mine stjerner Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #107: 10 Apr 2012, 21:52 »

Haha, ja er sgu gået meget godt i dag må jeg sige. Har måske brugt lidt af arbejdstiden på det også Peace ... Men skal også i gang jo Wink

Jeg takker, ja var en god måde at slutte en middel sæson der sluttede godt Smiley

Tror godt jeg ville turde låne dig vertonghen  i evt møde, hvis du bare bænker Balotelli. Skal ikke have skadet mine stjerner Peace

ja, men du behøver ikke overhale så hurtigt Wink

Ja, det hjælper lidt når man ser på sæsonen som helhed Wink

Jeg takker, han er noget nær min bedste styrmand i de bagerste geleder...

Skal nok få Balotelli til at lade dartpilene blive derhjemme Wink Tror mer du skal vær nervøs for at dine små spanske spillere ikke bar bliver tromlet ned af de tyske kæmper Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #108: 10 Apr 2012, 22:46 »

VIVA SEÑOR LAUDRUP Y VIVA LOS COLCHORONES!

Mi equipo va a jugar en la Liga de Campeones la próxima temporada .. MI EQUIPO! <3

Fedt at du fik sikret dig 4.pladsen i La Primera Division, TripleX9 og godt at høre at den kære hr. Laudrup er ved at få styr på tingene med madammen crazy

Jeg ser frem til at høre om sommerens forløb i Atletico og hvad der videre sker .. KIU Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #109: 10 Apr 2012, 22:59 »

VIVA SEÑOR LAUDRUP Y VIVA LOS COLCHORONES!

Mi equipo va a jugar en la Liga de Campeones la próxima temporada .. MI EQUIPO! <3

Fedt at du fik sikret dig 4.pladsen i La Primera Division, TripleX9 og godt at høre at den kære hr. Laudrup er ved at få styr på tingene med madammen crazy

Jeg ser frem til at høre om sommerens forløb i Atletico og hvad der videre sker .. KIU Thumbs Up

Det er nemlig rigtigt.. DIT hold skal I CHL næste sæson Wink

Ja det begynder at hjælpe på at han får styr på hende igen, men er jo længe til april er ovre, så mon ikke der sker mere der også Wink

Hmm overvejer om der skal et indlæg mere afsted i dag, ej må hellere vente til imorgen Smiley
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #110: 10 Apr 2012, 23:01 »

Det er nemlig rigtigt.. DIT hold skal I CHL næste sæson Wink

Ja det begynder at hjælpe på at han får styr på hende igen, men er jo længe til april er ovre, så mon ikke der sker mere der også Wink

Hmm overvejer om der skal et indlæg mere afsted i dag, ej må hellere vente til imorgen Smiley

Nej, NU! crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #111: 11 Apr 2012, 14:44 »

Ligesom jeg var stor fan af din Villarreal-blog, er jeg også vild med denne! Tillykke med Copa del Rey, håber resten af dine resultater når samme niveau!
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #112: 11 Apr 2012, 19:15 »

Ligesom jeg var stor fan af din Villarreal-blog, er jeg også vild med denne! Tillykke med Copa del Rey, håber resten af dine resultater når samme niveau!

Takker, dejligt med respons og at du kan lide denne blog også Smiley .. Håber som du at resultaterne bliver endnu bedre næste sæson Smiley


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommer nok en update eller to i aften. Der er jo super fodbold fra Tyskland, og ikke mindst skal "mit" hold jo møde Real Madrid Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #113: 11 Apr 2012, 21:54 »

Hvor bliver de updates af ? Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #114: 11 Apr 2012, 22:07 »



SOMMER AKTIVITETER


Det har været endnu en travl sommer. De første par uger efter sæsonen gik med at holde ferie i Norge. Det var bestemt tid til at pleje familien, og vi er heldigvis blevet enige om, at Siw kommer hjem til Spanien. Hun vil dog tage mere til Norge end hun har gjort før. Både for ikke at føle sig for alene, men også for at holde bedre kontakt til familien. Børnene bor jo også alle 3 i Danmark.

Under ugerne i Norge har tankerne selvfølgelig også kredset om holdet og den kommende sæson. Vi har hidtil brugt vores centrale midtbane i en rolle som fremskudt playmaker, med fokus på det offensive. Vi lukkede 40 mål ind i ligaen, og det er for mange. Derfor har jeg valgt at ændre lidt på det. Den centrale midt vil blive brugt som dybdeliggende playmaker i stedet, der skal hjælpe i begge ender. Jeg håber at det kan være med til at styrke vores defensiv en smule mere, uden at det går ud over vores offensive indstilling.

Samtidigt går jeg væk fra at spille med to insideforwards, og i stedet lade venstrekanten spille mere som en wing, der skal søge mere mod baglinien end ind i banen. Forsøgte det lidt i starten af sidste sæson, men gik dog væk fra det, hvilket jeg har fortrudt lidt. Jeg håber det kan give mere plads til vores højrekant, som skal søge ind i banen som en 3. angriber.

Familien tog også med mig en tur til Italien. Det var tænkt som ferie, med en lille forhåbning om at opholdet i syditalien også kunne kaste en ny spiller af sig.  Allerede sidste vinter var vi i kontakt med Napoli, om et evt. køb af Cavani. Klubben ville sælge, men Cavani ville ikke forhandle med os på daværende tidspunkt.


Situationen er heldigvis ændret. Cavani "El matador" er nu Atletico spiller. Det er fantastisk at hente denne dræber til klubben. Jeg er overbevist om, at han med sit fantastiske spil, og ikke mindst "killerinstinct" kan være en kæmpe forstærkning.

Det er et signal til fodboldverden om, at vi mener det her alvorligt. Cavani kostede 170 millioner i første omgang, plus 100 millioner kroner efter 50 ligakampe.

Samtidigt er det glædeligt at det også er lykkedes, at skrive kontrakt med den kontraktløse Rene Adler, som jeg bestemt også ser som en styrkelse af holdet.

Det giver mig en fantastisk følelse, at sidde her midt i ferien, og så vide at vi allerede nu er meget stærkere end sidste sæson. Vi er stadigt på udkig efter spillere, og har gang i flere samtaler rundt omkring i verden. Det er for tidligt at sætte navne på spillere endnu, selvom vi nærmer os en afklaring med en ung fransk midtbanespiller, der kan blive et omdrejningspunkt på holdet i mange år.

Jeg har et par dage mere med familien, inden det går tilbage til Madrid. Er helt sikkert også ved at glæde mig til at møde holdet igen, samt præsentere de nye indkøb for drengene.

I år skal Mourinho bide i græsset!


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #115: 11 Apr 2012, 22:08 »

Hvor bliver de updates af ? Opstemt

Den kom da her Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #116: 11 Apr 2012, 23:15 »

Den kom da her Peace

Ja det gjorde den da Wink Gode handler man!!

Tror du bliver glad for de ændringer du laver med holdet og taktikken Smiley

Nu du har de mange gode angribere, kan du så ikke sende en af dem til nordtyskland ? Smiley kunne godt bruge nogle flere mål, ved jo ikke om jeg må nøjes med en enkelt mand i næste sæson...

men godt arbejde champ Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #117: 11 Apr 2012, 23:19 »

Ja det gjorde den da Wink Gode handler man!!

Tror du bliver glad for de ændringer du laver med holdet og taktikken Smiley

Nu du har de mange gode angribere, kan du så ikke sende en af dem til nordtyskland ? Smiley kunne godt bruge nogle flere mål, ved jo ikke om jeg må nøjes med en enkelt mand i næste sæson...

men godt arbejde champ Wink

Takker... ja so far so good... men du kender mig jo, så er ret sikker du er klar over, at der sikkert kommer en handel eller to mere inden vinduet lukker Peace

Ja, du har ret må nok skille mig af med en enkelt eller to... du kan få en for 25 mill, og så har du ham en sæson på leje og betaler fuld løn Peace

Vi ses i CHL, håb nu på at du ikke trækker Atletico, det ville bestemt gøre Herr Völler nervøs Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #118: 11 Apr 2012, 23:42 »

Takker... ja so far so good... men du kender mig jo, så er ret sikker du er klar over, at der sikkert kommer en handel eller to mere inden vinduet lukker Peace

Ja, du har ret må nok skille mig af med en enkelt eller to... du kan få en for 25 mill, og så har du ham en sæson på leje og betaler fuld løn Peace

Vi ses i CHL, håb nu på at du ikke trækker Atletico, det ville bestemt gøre Herr Völler nervøs Wink

Ja, forventer helt sikkert at du laver et par handler mere... Hvor meget er fuld løn? Kunne sagtens bruge en mand med mål i støvlerne, nu Balotelli kun var lejet...

Haah, jeg mangler jo også at lave mine sommerindkøb, og når klubben nu alligevel har så store ambitioner som Herr Kleinberg har, så skal du nok forvente dig at møde hård modstand crazy crazy 
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #119: 12 Apr 2012, 09:08 »

Ja, forventer helt sikkert at du laver et par handler mere... Hvor meget er fuld løn? Kunne sagtens bruge en mand med mål i støvlerne, nu Balotelli kun var lejet...

Haah, jeg mangler jo også at lave mine sommerindkøb, og når klubben nu alligevel har så store ambitioner som Herr Kleinberg har, så skal du nok forvente dig at møde hård modstand crazy crazy 

Det kommer der også bare rolig;).... hmmm Adrian får vel kun 200.000 eller mindre i ugen , og der er sgu mål i den unge knægt, du kan også købe ham helt for 100? Wink

Glæder mig til at se, hvilke spillere du kan få fat i, vi går sgu et par spænende sæsoner i møde Peace

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tja håber ikke nogen af mine kampe mod Real i denne sæson, kommer til at ligne kampen i TV i går.... Kan ikke lide Ronaldo, men hold kæft hvor er han god Smiley
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010