Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:14:28
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
29 Aug 2025, 20:48
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 707 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
24
Forfatter
Emne: Årets manager - Det store farvel (Læst 86301 gange)
PuumBaa
Ynglingespiller
Sv: Årets manager ? - Maj 2013
«
Svar #60:
06 Apr 2012, 19:33 »
ja, bliv helt klart og se om du kan gentage succesen fra i år med den flotte titel..
Kanon blog Wester
Impossible Is Nothing
JKJ
Gæst
«
Svar #61:
06 Apr 2012, 20:26 »
Citat af: Damse1994 06 Apr 2012, 19:27
Swansea - Årets Manager mod nye mål!!!
Evt. Champions League trofæ
Fantastisk blog
Enig. Målet må være en CL plads til Swansea, så kan du tage den derfra når du når det mål
Og tillykke med pokalen, det havde jeg ikke lige set komme
Ariana Grande
Manager
«
Svar #62:
06 Apr 2012, 20:29 »
Manchester United er for Mainstream!
Selvfølgelig skal du sigte større med Swansea!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #63:
06 Apr 2012, 20:30 »
Citat af: JKJ 06 Apr 2012, 20:26
Og tillykke med pokalen, det havde jeg ikke lige set komme
Nej det blev sq lidt en underlig sæson, og helt skørt jeg fik titlen som årets manager allerede nu. Jeg satsede dog hårdt på den EURO Cup hele vejen, for da jeg først kom i semifinalen, så lugtede jeg guld.
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #64:
06 Apr 2012, 20:31 »
Citat af: TheX 06 Apr 2012, 20:29
Manchester United er for Mainstream!
Selvfølgelig skal du sigte større med Swansea!
Åhh men jeg er jo så satans mainstream
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Ariana Grande
Manager
«
Svar #65:
06 Apr 2012, 20:32 »
Citat af: Wester 06 Apr 2012, 20:31
Åhh men jeg er jo så satans mainstream
Mainstream er også ok når det handler musik.
Men ikke fodbold og FM :i
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #66:
06 Apr 2012, 20:43 »
Citat af: TheX 06 Apr 2012, 20:32
Mainstream er også ok når det handler musik.
Men ikke fodbold og FM :i
Hver sin smag heldigvis
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #67:
06 Apr 2012, 22:16 »
Årets manager 2013 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013 Premier League ? - Champions League ? - VM for klubhold ? - FA Cup ? - League Cup ? - Community Shield ? Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager - Mod nye mål - August 2013
Mod nye mål
Valget faldt selvfølgelig på Swansea, jeg ville bare have folk op af stolen og reaktionen var helt som forventet. Så nu er det Årets manager – Mod nye mål. Målsætningen er først og fremmest at vinde Premier League men kan jeg gøre fuldt hus inden måneden er omme og tage alle tænkelige titler, så kårer jeg mig selv som Verdens bedste FM-gamer.
Og jeg er startede rigtig godt ud i min jagt på nye triumfer, jeg sluttede august måned af med at spille Euro Super Cup mod selveste Man Utd. Det blev ligesom EURO Cup finalen en høj dramatisk kamp, som skulle ud i forlænget spilletid. Denne gang nåede vi ikke til straffesparkskonkur
rence, for i det 115 min. slog jeg til.
Kampen endte 4-3
og jeg kunne løfte min anden pokal og jeg er godt på vej mod titlen som Verdens bedste FM-gamer.
FM-nørden
Premier League blev i sommerpausen en helt delt fattigere, da der blev sagt farvel til flere store personligheder. 3 af de helt store managers gik på pension. Arsène Wenger sagde farvel til Arsenal og hans sæde blev overtaget af Felix Magath. Harry Redknapp takkede af i Tottenham og posten blev overtaget af Alan Shearer. Den helt store exit kom i Man Utd, hvor legenden og verdens bedste manager nogensinde, Sir Alex Ferguson sagde farvel. Jeg blev tilbudt jobbet, og jeg var da fristet. Afløser for Sir Alex Ferguson ville nu være sejt men jeg vil være loyal overfor Swansea hele vejen igennem, så ny Man Utd manager blev Matthias Sammer.
Sommerpausen i Swansea blev brugt på at forstærke truppen og 3 nye profiler ankom til 1.holdet. Målsætningen var at finde en ny 9er og en højre back, da det var de positioner, jeg syntes så svagest ud. Der lykkes det mig at hente to kæmpe talenter, som kan gå direkte ind i start 11eren.
Serge Aurier
har været på min shortliste siden spillets start, jeg har fulgt ham tæt og da muligheden bød sig, så slog jeg til. 9 mio. £ måtte jeg slippe men jeg er 100 % sikker på han er alle pengene værd. - Så fandt jeg også den perfekte ”falske 9er” til holdet, nemlig den kun 19 årige
Carlos Fierro
. Han har alle kvaliteterne, der skal til for at udfylde rollen som ”den falske 9er” og den unge Trequartista har potentialet til at blive en megastjerne. Han var heller ikke ligefrem billig, 16 mio. £ måtte jeg slippe. - Samtidig hentede jeg
Fernando Gago
i Real Madrid på en free transfer.
Det var et helt
perfekt transfervindue
og jeg er overbevist om at
truppens potentiale
er godt nok til en topplacering. Målsætningen er i hvert fald en top 4 placering og dermed kvalifikation til næste års Champions League. Samtidig arbejdes der også på at forbedre
klubbens faciliteter
, da de gerne skulle følge klubbens udvikling på det sportslige. Stadion er i gang med en udvidelse og det samme gør sig gældende for klubbens ungdomsfaciliteter.
Månedens spiller
5 mål i 3 kampe af
Fernando Torres
og det ser ud til han nyder livet i Chelsea efter David Moyes overtog managersædet. Så er Didier Drogba også gået på pension, så nu er han 100 % første valg til pladsen som angriber.
Månedens unge spiller
Lucas Digne
var en af de første spillere jeg hentede til klubben, jeg vidste, at hans potentiale er stort. Det var bare et spørgsmål om hvornår han ville slå rigtig igennem, dette er måske sæsonen hvor det sker, han er i hvert fald kommet godt fra start med prisen som månedens unge spiller.
Månedens manager
David Moyes og Chelsea hentede 3 sejre og det var nok til at erobre 1.pladsen og prisen som månedens manager.
STILLINGEN
Månedens mål
Den kommer sq noget bag på målmanden.
http://www.youtube.com/v/f06TQ5uJdd4?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Ass.manager vurdering af truppen
Trænerstaben
Faciliteter
«
Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 22:32 af Wester
»
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - August 2013
«
Svar #68:
06 Apr 2012, 23:47 »
Årets manager 2013 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013 Premier League ? - Champions League ? - VM for klubhold ? - FA Cup ? - League Cup ? - Community Shield ? Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager - Mod nye mål - Sep. + Okt. 2013
FM-nørden
Så sad morfar lige og fik sig en lur foran skærmen. Der blev bare trykket continue per automatik, og inden jeg så mig om, så var oktober måned overstået og jeg havde glemt alt om at updatere for september. Nu er vi sq gået live man man sige. Så jeg laver lige en dobbelt op denne gang.
Udvidelserne på klubbens stadion og ungdomsfaciliteter er blevet færdige og Swansea er efterhånden godt med. Det har også kostede lidt på
økonomien
som ikke længere ser så sund ud. For kombineret med stigende lønninger, så generer jeg ikke længere overskud måned for måned. Derfor kunne en kvalifikation til Champions League var perfekt, så regnskabet kan komme i plus igen.
Månedens spiller
Faren ved denne opsætning er gentagelser, især når det er de samme spillere, der igen og igen vinder priserne. Det gode ved den er, at jo længere frem i spillet vi kommer, jo flere nye spillere kan der komme. Man kan få et indblik i hvilke spillere man kan satse på. Jeg håber jo nogle af talenterne fra starten af spillet begynder at levere og komme op i denne kategori. Sådan blev det dog ikke i september og oktober, hvor to gamle kendinge kom til fadet. Augüero og Cavani tog titlerne.
Månedens unge spiller
Denne kategori er faktisk bloggens lille perle, for der kan man få øjnene op for nogle talenter, man ikke selv havde overvejet eller spottet. Det skete f. eks i oktober måned, hvor West Hams
Mateo Kovacic
tog titlen. West Ham har hentet ham i GNK Dinamo for 850k £ i anden sæson. Mine spejdere vurdere ham til 4,5 stjerne i potentiale og han er selvfølgelig tilføjet min shortliste. Han kunne blive et emne når Ballack formentlig går på pension efter sæsonen.
I september måned tog
Steven Caulker
sig af titlen, ham kender vi jo fra den første sæson i Swansea. Han blev i Tottenham i 2.sæson hvor det kun blev til 4 kampe og det hjalp ikke ligefrem på hans udvikling. Så nu er han skiftet til QPR for 6 mio. £. Jeg ville gerne have hentet Caulker, det var bare ikke på den position jeg stod og manglede, så pengene blev brugt andetsteds. Han er dog stadig på min shortliste og måske vi ser ham i Swansea trøjen i fremtiden.
Månedens manager
I september tog Kenny Dalglish titlen, sidenhen er det gået ned af bakke for Liverpool. David Moyes tog sæsonens 2. titlen i oktober og Chelsea topper da også Premier League. Jeg holder mig inden for målsætningen og drømmen om Champions League lever.
STILLINGEN
Månedens mål
Man Utd har hentet Hamsik og her betaler han noget af transfersummen tilbage. 24,5 mio. £ måtte de slippe.
http://www.youtube.com/v/FlPL_wprp6E?version=3&hl=da_DK
Han kan sq endnu den gamle Lampard.
http://www.youtube.com/v/E0E8yCEBs3c?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
«
Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 23:49 af Wester
»
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Dusty78DK
Manager
Sv: Årets manager - Oktober 2013
«
Svar #69:
07 Apr 2012, 07:06 »
Du er helt sikkert den blogger jeg holder mest øje med herinde, ingen tvivl om det. Din blog <3 the game er noget af det bedste jeg har læst længe. Den her har absolut også potentiale, jeg er specielt vild med din simple og skrabede, men alligevel stilfulde tilgang til at fortælle om dit liv i Swansea
KUTGW!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #70:
07 Apr 2012, 08:29 »
Citat af: Dusty78DK 07 Apr 2012, 07:06
Du er helt sikkert den blogger jeg holder mest øje med herinde, ingen tvivl om det. Din blog <3 the game er noget af det bedste jeg har læst længe. Den her har absolut også potentiale, jeg er specielt vild med din simple og skrabede, men alligevel stilfulde tilgang til at fortælle om dit liv i Swansea
KUTGW!
Tak... Så har jeg ramt less is more rimeligt godt jo
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #71:
07 Apr 2012, 08:36 »
Årets manager - Mod nye mål - November 2013
FM-nørden
Jeg vil bruge FM-nørden til at sætte fokus på 2 fyringer i Premier League, frem for livet i Swansea denne gang.
Endnu engang skuffede Michael Laudrup og han klarede under et år som Premier League manager. 2 point i 8 kampe hentede Laudrup fra september til november og det blev for meget for Evertons bestyrelse. Diego Simeone har overtaget roret fra Laudrup.
Roberto Mancini hentede det første mesterskab til Man City siden 1968 men det har åbenbart ikke givet ham meget kredit at kører på. For Man City står pt. uden en manager, Mancini er lige blevet fyret. City har også skuffet fælt indtil videre i denne sæson.
Med farer for endnu engang at jinxe mit save, så vil jeg påstå at en fyring i Swansea ikke bliver aktuelt i denne sæson, for jeg er rigtig godt kørende og jeg begynder sq at drømme om Premier League guld.
Månedens spiller
Så kom der en kanin op af hatten, en spiller jeg aldrig før rigtig har lagt mærke til.
Seydou Doumbia
er ankommet til Tottenham fra CSKA Moskva for 16,75 mio. £ og han har hittet med det samme. Den super stærke angriber danner en uhyggelig farlig angrebs duo med Edinson Cavani og Tottenham er da også ligaens mest scorede hold indtil videre.
Månedens unge spiller
Jeg vidste det bare,
Carlos Fierro
er perfekt til rollen som 9er. Han kom lidt sløvt i gang men det havde jeg også forventet. Han er ung og skal lige vende sig til livet i England. Han er dog begyndte, at vise noget af sit store talent og giv ham et par måneder mere, så har vi den næste superstjerne i Premier League og en kommende kandidat til verden bedste fodboldspiller.
Månedens manager
Alan Shearer har gang I en rigtig flot debutsæson I Tottenham, den gamle målræv må have lært sine angribere nogle triks. For Tottenham er uhyggelige oppe foran og de topper da også Premier League.
STILLINGEN
Jeg har dog lidt problemer med at få bolden ind. Spillet er rigtig flot, resultaterne er også ganske fine men det kniber med at sende bolden i nettet. Jeg overvejer at gå over til min 4-4-2 Gung-Ho i næste sæson. En mere klassisk engelsk tilgang med direkte spil. Det kræver dog nogle lidt andre typer i truppen og det er ikke sikkert pengene er til et skifte lige nu. Jeg er begyndt at træne taktikken, så er den i hvert fald klar hvis det er.
Månedens mål
Ganske fint mål må man sige..
http://www.youtube.com/v/Bv8vwvll8fM?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
«
Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 08:40 af Wester
»
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - November 2013
«
Svar #72:
07 Apr 2012, 13:45 »
Årets manager - Mod nye mål - December 2013
FM-nørden
Snoren er godt nok ikke lang i Premier League for tiden, klubberne forventer resultater ellers er det farvel. I denne måned røg Nick Adkins i Newcastle og Michael Laudrup har fået jobbet. Nu må vi se om han kan blive i klubben mere end 1 år. Jeg giver ham frem til sommerpausen.
Så røg jeg ud af
Euro Cuppen
, hvilket er en kæmpe skuffelse som forsvarende mester. Jeg er også ude af League Cuppen. Så nu har jeg kun Premier League og FA Cuppen tilbage. Det kan måske være en fordel i kampen om Champions League billetterne, så truppen undgår at blive nedslidt. Jeg går all in i begge turneringer og forventer billetterne og med lidt held en FA Cup finale.
Månedens spiller
Seydou Doumbia
forsætter sin fantastiske form og bomber mål ind på samlebånd. Hele 7 mål i Premier Legaue i december blev det til. 49 kasser har Tottenham scoret halvvejs inde i sæsonen, hvilket er ganske fornuftigt. Jeg kunne da heller ikke holde Seydou Doumbia fra fadet, da Tottenham gæstede os i julen. Jeg vandt dog kampen med 2-1, vel og mærke med kun 10 mand i over en time af
kampen
. En sejr der virkelig har tændt drømmen om guld men der er langt vej endnu.
Månedens unge spiller
Jack Robinson
fra Liverpool tog prisen, hvilket er fint nok. Jeg er dog noget skuffet over, at
Dean McKibben
ikke har modtaget prisen endnu. Han tog sin entre på 1.holdet i denne sæson efter et år på u18 holdet. Jeg hentede ham sidste sæson for 600k £. Han har virkelig leveret varen på trods af hans kun 18 år. Hans potential er da også vurderet til 4,5 stjerne, så han er klart fremtiden mand.
Månedens manager
Man City hentede Carlo Ancelotti som deres nye manager. 4 kampe, 4 sejre, blandt andet 2-0 over Man Utd.
STILLINGEN
Månedens mål
Jeg elsker lækre skud udefra men det bliver også lidt kedeligt i længden. Det kunne være sejt med noget nyt. F.eks sådan et mål som Toby aka Lynge har sendt ind til Månedens mål i april konkurrencen. Det er sq et lækkert mål, sådan nogle mål vil jeg rigtig gerne score nogle flere af.
http://www.youtube.com/v/KXlcaRxCV_A?version=3&hl=da_DK
Citat af: Toby aka Lynge 06 Apr 2012, 20:53
http://www.youtube.com/v/eHnUKTF00jo?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - December 2013
«
Svar #73:
08 Apr 2012, 00:03 »
Årets manager - Mod nye mål - Januar 2014
FM-nørden
Kender i det at man er skide træt og burde gå i seng, alligevel tænker man, jeg tager sq lige en enkel kamp. Sådan har jeg det lige nu, jeg burde gå i seng men tager lige en ”enkel” kamp.
Månedens spiller
Et snit på 8,06 og 6 mål i de seneste 5 kampe, det giver
Javier Hernández
prisen som månedens spiller. Man Utd har været ret godt kørende den seneste måned men det er også nemt, når man kan smide 35 mio. £ af sted på en transfer i januarvinduet. Gareth Bale er ankommet til Old Trafford fra Tottenham som pt. topper Premier League. Måske er han købt ud fra devisen: Hvis du ikke kan slå dem, opkøb dem. - Sådanne penge har jeg ikke på dette tidspunkt af sæsonen, jeg er da også mere end tilfreds med min trup. De levere på højeste plan, så jeg er ikke misundelig.
Månedens unge spiller
Chelseas wonderkid
Romelu Lukaku
har ikke haft det nemt på broen, han har stået i skyggen af Didier Drogba og Fernando Torres. Nu er Drogba gået på pension og Torres har været ude med en brækket fod i 4 måneder. Så opstod chancen og den greb Lukaku, han har haft en rigtig fornuftig sæson.
Månedens manager
Jeg er som sagt ikke misundelig på storholdenes muligheder for at købe sig til succes. Jeg har et hold der har taget Gung-Ho konceptet til sig: Work Together-Work in Harmony – Der bliver trænet i Teamwork og holdet arbejder rigtig godt sammen. Januar blev en
rigtig god måned
og jeg nappede da også prisen som månedens manager.
STILLINGEN
Den store test står dog i februar, det er nu holdet skal vise, om vi er klar til at kæmpe med om guldet.
Den næste måned
står den på, Chelsea, Liverpool, Arsenal og Man City. Jeg både elsker og hader når man skal sådan en måned igennem. Det er præcis derfor jeg lige tager en ”enkel” kamp.
Månedens mål
Uhh friløber mod målmanden, det jo helt fantastisk, at han sætter den ind. Det er jo utroligt, hvad de kan sådan nogle professionelle fodboldspillere. Løbe næste 50 meter med en bold uden at falde i den, og så endda sparke til den uden at brække benet til sidst. Det må jeg sige, de er jo overmenneskelige. De er jo helt specielle og fortjener da en form for pris. UTROLIGT! (Stærk ironi kan være tilsat)
http://www.youtube.com/v/X1ZjnK9OtTI?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - Januar 2014
«
Svar #74:
08 Apr 2012, 11:27 »
Årets manager - Mod nye mål - Februar 2014
FM-nørden
Om det kun er et fatamorgana, fordi jeg tørster så meget efter guldet, eller om det er en reel mulighed, det ved jeg ikke men jeg ser sq Premier League pokal foran mig. Ud fra
STILLINGEN
så tænker du måske, at muligheden ikke er reel men se så Premier League programmet for
Swansea
og derefter
Tottenham
. Læg så mærke til datoen for kampen mellem Swansea og Tottenham, det er den 26. april, det er min fødselsdagsdato. Det må være et tegn. Ja jeg er overtroisk hvad mit FM angår. Sidste indikator for at pokalen ender i Swansea er, hjemmebane mod selveste Man Utd i den sidste kamp, det ville jo være fuldstændig vildt, hvis det lykkes.
Pokalen ender i Swansea
Månedens spiller
Man City har siden ankomsten af Ancelotti været stabile og
Sergio Agüero
er i storform. Han er månedens spiller.
Månedens unge spiller
Jeg har i denne sæson valgt at bruge
Ross Barkley
på kanten, hvilket har været med blandet succes. Han har dog haft en fin måned og blev kåret som månedens unge spiller. Jeg overvejer, at sætte ham tilbage på MCO positionen i næste sæson, hvor Ballack går på pension og så finde en verdensklasse kant som erstatning for Ballack.
Månedens manager
Alan Shearer har skabt mirakler i Tottenham men den form må meget gerne slutte fra nu af. Han er månedens manager men håber det bliver årets sidste.
Månedens mål
Med lidt god vilje kan man sammenligne målet med ”Faxe’s” mål i EM 92 finalen.
http://www.youtube.com/v/4XyOJ6EbOwc?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
24
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »