home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 82783 gange)
SkjoldManden
Reserveholdsspiller

Sv: Årets manager ? - Maj 2012
« Svar #30: 03 Apr 2012, 19:42 »

God læsning indtil nu, og kan godt lide den simple stil Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #31: 03 Apr 2012, 20:39 »

God læsning indtil nu, og kan godt lide den simple stil Smiley

Takker Smiley

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst

« Svar #32: 03 Apr 2012, 21:38 »

Det går jo meget godt  Thumbs Up

Fed blog. Enkelt og overskuelig, ikke 117 omveje og underlige historier.  Thumbs Up

Og så er jeg vil med de små personlige indput fra dit eget liv, som feks de slitte bukser, overtroiske osv osv.

Det og selvfølgelig "historien" gør at jeg virkelig har taget denne blog til mig.  Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #33: 03 Apr 2012, 22:08 »

Tak.. Det bliver jeg rigtig glad for at høre, for det er svært at vide om det bliver for meget: Ananas i egen juice.. Når man blander de personlige ting med i sin blog..

Det er mere for at få en personlig vinkel på FM-nørden bag bloggen.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #34: 03 Apr 2012, 22:11 »

Jeg kan godt lide din blog, Wester. Den er hyggelig at følge med i.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #35: 03 Apr 2012, 22:21 »

Jeg kan godt lide din blog, Wester. Den er hyggelig at følge med i.

Lige over gamle  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JimmyGP
Manager

« Svar #36: 03 Apr 2012, 22:33 »

Enig med Adzke og tlk med sjettepladsen.. Håber på Gylfi Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #37: 04 Apr 2012, 07:03 »

Årets manager ?                                                         August 2012

FM-nørden
Så er vi blevet klar til 2. sæson og målsætningen er at gentage succesen og komme med i Europæisk fodbold. Jeg forventer, at det bliver en svær sæson. For holdet er kun seedet 9er og med deltagelse i 4 turneringer så bliver der pres på spillertruppen. Min erfaring fortæller mig også at 2. sæson er svære end den første, så nu må vi se, hvad det kan blive til.

Månedens spiller
Sommerpause betyder som regel en masse køb og salg af spillere og denne sommerpause så ikke anderledes ud. Jeg fik nemlig tildelt ikke mindre en 22 mio. £ og de mange penge fik hurtigt ben at gå på. Og wuuuhuuuu det lykkes mig at hente Gylfi Sigurðsson. Det blev dog ingen af de nye spillere i Swansea, der vandt månedens spiller prisen. Det blev til gengæld sommerens dyreste transfer i Premier League. Edinson Cavani blev hentet til Tottenham for 29 mio. £ og indtil videre ser han ud til at blive penge værd. 6 mål i 2 kampe giver ham prisen som månedens spiller.

Månedens unge spiller
Der blev kun spillet 2 kampe i Premier League i august og 6 hold fik fuldt udbytte deriblandt Everton, hvor vi også finder månedens unge spiller Jack Rodwell.

Månedens manager
Roberto Mancini forsætter hvor han slap sidste sæson, årets manager 2011-12 førte Man City til 2 sejre og mon ikke Man City endnu engang vil være med helt fremme når sæsonen slutter til maj.

STILLINGEN

Det håber jeg selvfølgelig også Swansea vil være også, selvom jeg fik en lidt skidt start med 1 nederlag og 1 uafgjort i den første måned. Min erfaring fortæller mig, at det tager lidt tid at kører mange nye spillere ind i truppen. Så jeg er fortrøstningsfuld, for jeg tror på min trup, som jeg syntes ser stærk ud. Målsætningen er at gentage succesen og slutte i top 6 og komme med i Europa. Og når vi nu snakker om Europa, så kan det nævnes, at jeg nemt og ubesværet kom videre til gruppespillet i Euro League.

Månedens mål
Stoke er løbet ind i to nederlag og det kunne blive en lang sæson for dem. Lidt held havde de dog ved året mål kåringen, for ser målmanden ikke lidt skidt ud her?

<a href="http://www.youtube.com/v/XT89dn28MtM?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/XT89dn28MtM?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 07:06 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager ? - August 2012
« Svar #38: 04 Apr 2012, 20:48 »

Årets manager ?                                                         September 2012

FM-nørden
Så blev det besluttet, mit liv som fodboldspiller er definitivt slut efter 30 år. Sønnen er blevet meldt ind i fodboldklubben og hans trænings tid lander oven i Old Boys kampene, så valget stod mellem hans eller min karriere. Det valg var ikke svært, for han er allerede nu bedre end hans far nogensinde har været. Han starter næste onsdag, og tidligere i dag tog vi ud for at finde et par ordentlige fodboldstøvler og udstyr. Så nu er jeg 2000 kr. fattigere, men jeg ved fra FM, hvor vigtigt det er, at behandle sine talenter godt. (”Jeg” vandt jo i kategorien årets unge spiller) – Og så betragter jeg det også som en pensionsopsparing.

Månedens spiller
Arsenal fik en noget skuffende 5.plads i sidste sæson, en denne er de kommet noget bedre fra start og er pt. ubesejret men de spiller nok for mange uafgjorte, hvilket der skal ændres på hvis de vil være med i mesterskabskampen. Månedens spiller finder vi i Arsenal, den tog Walter Montillo sig af. Arsenal hentede ham i sidste sæson for 15,5 mio. £, hvor han leverede ganske fine præstationer i hans debutsæson. 7,28 i snit, 6 mål og 12 assist i 29 kampe. I denne sæson er han startede endnu stærkere.

Månedens unge spiller
Newcastles Davide Santon vandt prisen og han er blevet sat på min shortliste. Han ville være en god tilføjelse til mit forsvar, som efterhånden ser ganske stærkt ud. Min højreback er dog nok det svageste led og her kunne Santon være aktuel i fremtiden.

Månedens manager
Wuuuhuuu så vandt jeg min første pris. September blev en rigtig god måned i Swansea. Klubbens nye træningsfaciliteter blev færdigbygget og stod klar, resultaterne var rigtig fine og jeg fik signet et kæmpe navn på free transfer. Guti løb ind i en langtidsskade og efterlod et hul på midtbanen, så da Michael Ballack bød sig til, så tog jeg mod tilbuddet.

STILLINGEN

Månedens mål
Som kirsebærret på toppen så stod Gylfi Sigurðsson bag månedens mål.

<a href="http://www.youtube.com/v/Xd78WrLWABs?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Xd78WrLWABs?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Trænerstaben

Faciliteter

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Årets manager ? - September 2012
« Svar #39: 04 Apr 2012, 20:53 »

Øhh, din stilling er fra sidste sæson, god update igen Smiley

Nu fulgte jeg din anden blog, hvordan går det med rygestoppet? Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #40: 04 Apr 2012, 21:24 »

Øhh, din stilling er fra sidste sæson, god update igen Smiley

Nu fulgte jeg din anden blog, hvordan går det med rygestoppet? Wink

Doh! - Hmm jeg kan ikke finde det SS desværre, tror jeg er kommet til at slette det..

Shhh det hører en helt anden blog til...

EDIT: Haha kan se det bare er en fejl, for datoen i toppen passer men kom så til at tage et SS af sæsonen før... Så det SS findes slet ikke og kan ikke lave det, da jeg er nogle måneder foran i savegamet.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 21:26 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #41: 04 Apr 2012, 21:33 »

Doh! - Hmm jeg kan ikke finde det SS desværre, tror jeg er kommet til at slette det..

Shhh det hører en helt anden blog til...

EDIT: Haha kan se det bare er en fejl, for datoen i toppen passer men kom så til at tage et SS af sæsonen før... Så det SS findes slet ikke og kan ikke lave det, da jeg er nogle måneder foran i savegamet.

Det første lyder ikke for positivt Wink

Nå jamen vi må overleve uden så Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #42: 04 Apr 2012, 21:53 »

Det første lyder ikke for positivt Wink

Nej men det kan nåes endnu, den blog er jo langt fra færdig  Wink

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #43: 04 Apr 2012, 23:49 »

Årets manager ?                                                         Oktober 2012

FM-nørden
Avvv så kan jeg ikke presse mere ud af i aften, min hånd er iskold og jeg har museskulder, det er hårdt at være nørd. Så nu skal der hviles og FM siger jeg skal skifte undertøj, så her kommer dagens sidste update.

Månedens spiller
Sidste sæsons assist konge forsætter sin fantastisk form og Luka Modric er måske den største stjerne på Tottenhams hold lige pt. Et Tottenham hold der er i rigtig fin form og ser ud til at bejle til mesterskabet ikke mindst pga. Modrics flotte præstationer.

Månedens unge spiller
Fulham er noget overraskende seedet som 8er i denne sæson, en seedning de ikke ligefrem har levet op til endnu. De befinder sig pt. som nr.13 og har et godt stykke op til 8.pladsen. Deres unge spiller Pajtim Kasami blev månedens unge spiller, han er dog en middelmådig spiller og uinteressant i mine øjne.

Månedens manager
Jeg tog endnu en titel som månedens manager fordi jeg bare er flying high on the wings of awesomeness. Jeg kom igennem endnu en fantastisk måned med flotte resultater. Nej det er en underdrivelse, det var fabelagtige, eventyrlige og sagnomspundne resultater. Resultater der er af det stof, legender er lavet af. Jeg er FMs svar på SAF og Mourinho rullet ind i en. Jeg er The Speciel One. FM-NØRDER, bøj jer i støvet over mine overmenneskelige FM-evner.

(Var det for meget?)

Oversat til jysk: Joh det går da okay.

STILLINGEN

Månedens mål

<a href="http://www.youtube.com/v/2BxJ26jX3cc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/2BxJ26jX3cc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Trænerstaben

Faciliteter

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager ? - Oktober 2012
« Svar #44: 05 Apr 2012, 11:58 »

Årets manager ?                                                         November 2012

Månedens spiller
Ahh påskeferie og det betyder sodavand og pølse på stadion med min søn. Vi skal ud og se FC Fredericia som er vores lokale klub, han kan ligeså godt få at se, hvor han skal starte karrieren om små 10-11 år. Jeg har selvfølgelig smidt penge ud af vinduet på en oddskupon, som er spillet med hjertet som sådan nogle jo skal spilles. Sikker sejr til FC Fredericia, Brøndby, West Ham og Swansea. Nu håber jeg bare, at Swansea kan levere som i mit savegame.

Månedens spiller
Sidste års mestre fra Man City har haft en lidt sløv start på sæsonen men er efterhånden kommet godt i gang. Den helt store spiller i november måned var Sergio Agüero. Hvis jeg havde en spiller som ham som ”Den falske 9er” i Swansea, så ville mesterskabet 100 % ende hos mig. Hold nu kæft han er god.

Månedens unge spiller
Da jeg hentede Lucas Digne i starten af første sæson havde jeg store forventninger til den unge franske back. Det er forventninger han har haft lidt svært ved at leve op til men han har i denne sæson gennemgået en god udvikling og begynder efterhånden at leve op til sit potentiale. November måned blev hans hidtil bedste i Swansea trøjen og det gav ham prisen som månedens unge spiller.

Månedens manager
Liverpool stormer derudaf i denne sæson, Kenny Dalglish har virkelig fået styr på tropperne. Det giver ham prisen som månedens manager. Skal de virkelig hente et Premier League mesterskab?

STILINGEN

Jeg stormer ligeledes derudaf med Swansea, jeg kom dog alvorligt ned på jorden i udekampen mod Man Utd, hvor Sir Alex Ferguson gav mig en lærerstreg. Hovmod står til falds, 4-0 tabte jeg men med farer for at jinxe lortet, så vover jeg pelsen og melder en ny målsætning ud. Jeg vil i Champions League næste sæson.

Månedens mål

<a href="http://www.youtube.com/v/Oeoe7S2ueJ4?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Oeoe7S2ueJ4?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Trænerstaben

Faciliteter

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010