home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 66478 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Årets manager - Det store farvel
« : 01 Apr 2012, 00:06 »

Årets manager ?                                                         Intro



Derfor er jeg her
Jeg har længe været imponeret over det høje niveau på blogs herind på FMF og husker tydeligt sidste års konkurrence, hvor jeg var en ivrig læser. Det der især slog mig baglæns, var den fantastiske opsætning, grafikken og kælen for detaljen i næsten hver eneste blog. Deltagerne tog virkelig deres blogs seriøse og holdte hele vejen hjem. Det var en ren fornøjelse at følge.

Det er derfor med ærefrygt, at jeg har valgt at deltage i årets blogkonkurrence på FMF. Normalt gør jeg mig i blogs på FMD og deltager i deres konkurrence men efter 2 år som sejrsherre og 3 titler som året blogger, så var det måske tid til at træde et niveau op og tage kampe op mod de store drenge. Her er jeg så og jeg glæder mig for vildt!



Dogme + Opsætningen
Jeg er personlig glad for en simpel stil, der er kort, præcis og personlig. En stil der har fokus på FM og de små ting omkring det at være FM-nørd. Når man deltager i en konkurrence som denne og ser på det flotte udvalg, eller det forventede flotte udvalg af blogs med storytelling og lækker grafik. Så kunne man blive fristet til at "kopiere" men jeg ville bare blive en fesen light udgave af noget, der allerede findes bedre i andre blogs.

Jeg vil derfor fastholde min egen stil. Derfor griber jeg endnu engang fast i mine Dogmeregler og kombinere det med en form/opsætning jeg brugte meget i mine første blogs på FMD tilbage 2006-2008 sæsonerne. Den gang byggede jeg tit mine blogs op om nogle faste overskrifter som gik igen og igen igennem hvert indlæg.

Dogme reglerne

1: Ingen fiktive historier, personer eller andet må optræde i bloggen.

2: Ingen grafisk eller video hjælp/pynt – Alle billeder og videoer vil være fra selve savegamet.

3: Jeg må gerne skrive personlige ting om mig selv og min hverdag, så længe det er relevant i forhold til FM, bloggen og savegamet.

4: Jeg må skrive om FM scenen, så længe det er relevant i forhold til bloggens formål.


Opsætningen

1: FM-nørden

2: Månedens spiller

3: Månedens unge spiller

4: Månedens manager

5: Månedens mål

Maj måned vil dog være en smule anderledes, der tager vi selvfølgelig udgangspunkt i årets manager, året spiller osv…



Holdet og målsætning
Overskriften siger ligesom det hele, jeg er Swansea og den store målsætningen er at blive året manager i Premier League. Hvor lang tid det tager, det må tiden ligesom vise. – Erfaringen er, at det som regel kræver et mesterskab for at vinde den titel og med et hold der er seedet 19. i verdens bedste liga, så tager det nok lidt tid. Jeg skal trods alt op imod Sir Alex Ferguson, som har taget titlen ikke mindre end 10 gange.

Det er dog ikke nok at vinde titlen og mesterskabet, det skal gøres med flot spil. Derfor tager jeg udgangspunkt i min Gung-Ho taktik. Og det er også grunden til valget faldt på Swansea. Deres dejlige romantiske tilgang passer rigtig fint til mine ambitioner og taktiske tilgang.



Rigtig god fornøjelse

« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 01:08 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst
 
Sv: Årets manager ? - Intro
« Svar #1: 01 Apr 2012, 00:09 »

Jeg er 100% med  Thumbs Up

Har jo hørt rygter om dig på fmd så glæder mig til at se hvad du kan  Peace
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Intro
« Svar #2: 01 Apr 2012, 00:12 »

Rigtig god intro, og utrolig meget i din stil. Jeg støtter 100 % op om, at du holdet fast i din stil, hvad end den mere "moderne" stil nok har nemmere ved at lokke læsere til. Jeg tror dog ikke at du skal frygte for interessen, så længde fylden i det du skriver bliver bibeholdt - Dusty er trods alt blandt de mest famøse her på siden, og hans stil minder en del om din Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Intro
« Svar #3: 01 Apr 2012, 00:16 »

Jeg er 100% med  Thumbs Up

Har jo hørt rygter om dig på fmd så glæder mig til at se hvad du kan  Peace

Ahhhh pres.. Det magter jeg ikke..

Så må vi se om jeg kan leve op til rygterne, såfremt de er gode selvfølgelig, hvilket jeg håber de var Smiley

Tak til jer begge. Fedt at der er nogle der ryger med på vognen, det motivere jo en lidt mere..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Intro
« Svar #4: 01 Apr 2012, 00:44 »

Årets manager ?                                                         August 2011



FM-nørden
Så er vi ligesom i gang og de første indlæg er altid de mest spændende, når man er FM-blogger/nørd. Og jeg har det man kalder premierenerver indenfor teaterverdenen, for det er nu man skal modtage folket dom og ikke mindst smagsdommernes anmeldelser. Og denne gang kan det ikke laves om eller rettes til løbende, bordet fanger hele bloggen igennem. For jeg har som en god tv-kok ”snydt” og er langt fremme i både bloggen og savegamet.

Normalt skriver jeg mine blogs i nuet, da det giver en mere frisk og umiddelbar stil. Denne gang er jeg blevet nød til at komme frem over feltet, da konen er højgravid og kan føde når som helst. Så jeg skulle gerne, have så meget klart som muligt inden konkurrencen startede, så jeg i det mindste kunne levere en sæson eller to. Derfor har jeg flettet dette afsnit ind, hvor jeg kan udfolde mig i nuet og komme med løst og fast fra den dag jeg poster indlægget.

Nå men nok snik/snak for denne gang, nu skal vi videre til det, det hele handler om, FM.



Månedens spiller
Når man henter nye spillere i starten af sæsonen, så håber man selvfølgelig, at de slår igennem med det samme og tager ligaen med storm. Guti var eneste senior spiller (over 21år), der blev hentet ind i starten af sæsonen. Selvom han fik en fornuftig start, så blev den nyankommende og nykåret anfører ikke månedens spiller. Den titel tog West Bromwich angriberen Shane Long sig af. Shane Long der med 6 mål i 3 Premier League kampe, var manden bag West Bromwich store succes i august. 7 point ud af 9 mulige hentede de ind og topper pt. ligaen. Han er blevet placeret på min transfer shortliste og vil følge ham tæt.



Månedens unge spiller
Ud over Guti så hentede jeg to spillere mere ind i opstarten, to helt unge spillere der forventes meget af i fremtiden. Den ene er den franske back Lucas Digne og den anden er kantspilleren Nathan Redmond. De to unge spillere fik ikke meget spilletid i Premier League og var derfor heller ikke blandt kandidaterne til månedens unge spiller, de var dog med i League Cup kampen mod Plymouth, som blev vundet 4-0 og Swansea er dermed videre til næste runde. Månedens unge spiller blev Man Utd’s wonderkid Phil Jones, der blandt andet scorede et mål mod undertegnet, da Man Utd tog imod Swansea på hjemmebane.



Månedens manager
Kampen mod Man Utd på udebane havde jeg selvfølgelig frygtet, Swansea var underdogs men et mål i de dødende minutter gjorde, at jeg fik et fantastisk resultat med hjem, 2-2 på udebane mod Man Utd er mere end godkendt. Vi mødte også det andet Manchester hold i august måned og endnu engang fik vi et uafgjort resultat hjem, 1-1 på hjemmebane mod Man City. Det blev desværre også til et nederlag ude mod Bolton i åbningskampen. Selvom jeg var tilfreds med resultaterne, to store hold var overstået og vi var over nedrykningsstregen, så var det selvfølgelig ikke nok til at blive månedens manager. Den titel tog Evertons manager David Moyes sig af. Everton tog 7 point hjem med sejre over Arsenal og Liverpool. Everton er blandt 5 hold der fik hentet 7 point i august og er med i toppen af Premier League efter den første måned.

STILLINGEN



Månedens mål
Tottenham har ikke fået den bedste start på sæsonen, et stort 4-1 nederlag til Aston Villa og skuffende 1-1 mod QPR er blandt resultaterne. Et lille flag i lorten var dog Jermain  DeFoe’s perle mod QPR som blev månedens mål.

<a href="http://www.youtube.com/v/7qxuF2bm1fc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/7qxuF2bm1fc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - August 2011
« Svar #5: 01 Apr 2012, 10:20 »

Årets manager ?                                                         September 2011


FM-nørden
Når man er nørd, så ender man tit i et spændingsfelt mellem det man elsker og dem man elsker.

Efter en god omgang manglende nattesøvn, så var jeg sq lidt træt i morges, hvor alle andre i familien var friske som ind i helvede. De havde selvfølgelig heller ikke været oppe det halve af natten pga. blogkonkurrencen. Som den nørd jeg er, så skulle jeg lige et smut ind og tjekke blogforummet ud mens jeg fik min formiddagskaffe. Der sidder man så foran et Eldorado af fede blogs, fristelsen til at blive hængende hele dagen den er stor. – Så kigger konen på en med ”blikket”, for jer med en kone eller kæreste ved hvad jeg snakker om. ”Blikket” betyder: Så letter du røven makker og kommer ind i kampen. – Her er spændingsfeltet, valget mellem det man elsker og dem man elsker.

Så jeg må hellere lette røven og komme ind i kampen, dem jeg elsker venter og det jeg elsker er også federe om aftenen, hvor stuen er helt stille og helt min egen.



Månedens spiller
September måned stod i Man Utd’s tegn, de gjorde rent bord både på banen og til månedens awards. Den første der blev kåret var Nani, der med mål mod både Arsenal og Chelsea blev den store oplevelse hos de røde djævle.

Den bedste præstation i Swansea var i en kamp mod Woles på hjemmebane, hvor Scott Sinclair scorede 2 mål i en 3-0 sejr. En sejr der blev året første og hidtil eneste, for det blev til et nederlag og uafgjort i de to andre kampe i ligaen i september.



Månedens unge spiller
David De Gea blev månedens spiller og den unge målmand stod stabilt i to vigtige kampe for Man Utd, henholdsvis mod Chelsea og Arsenal. Han stod til 9,3 mod Arsenal og blev Man of Match i en kamp Man Utd vandt 1-2 på udebane.

I Swansea slog ungdommen også til og sammen med reserverne slog de helt sensationelt Liverpool i League Cuppen og Swansea er dermed klar til 4.runde hvor modstanderen bliver Burnley.



Månedens manager

Sir Alex Ferguson tog helt fortjent månedens manager pris, for med sejre over både Arsenal og Chelsea så topper Man Utd nu ligaen. Swansea holder sig med nød og næppe over nedrykningsstregen.

STILLINGEN



Månedens mål

Månedens mål stod Rooney for i kampen mod Chelsea, selvom jeg personligt undre mig over det mål vandt.

<a href="http://www.youtube.com/v/s7M9bEPjH70?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/s7M9bEPjH70?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - September 2011
« Svar #6: 01 Apr 2012, 19:53 »

Spændende og anderledes blog.. Glæder mig til at se hvad det kommer til at gå dig ligeså godt med Swansea som det gør for Brendan Rogers IRL.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - September 2011
« Svar #7: 01 Apr 2012, 19:54 »

Årets manager ?                                                         Oktober 2011



FM-nørden
Så er der lagt i oven til en aften dedikeret til blogs. Først skal juryen i FMD’s blogkonkurrence mødes og finde vinderen. Det er en jury, som jeg er en del af i år, eftersom jeg valgte at deltage på FMF. Som forsvarende mester så ville jeg gerne give mit bud på en vinder. Nu håber jeg bare de andre i juryen er enig. Når jobbet er overstået, så skal der games lidt Swansea, skrives lidt blog og selvfølgelig poste et indlæg eller to ud over dette. Alt i alt en perfekt aften for FM-nørden.



Månedens spiller
Man City er eneste hold der holder nogenlunde trit med Man Utd i toppen af Premier League. Især deres defensiv har været sublim, de har kun lukket 2 mål ind i 10 kampe. Derfor er det ikke ufortjent en Man City forsvarsspiller, der modtog månedens spiller pris, nemlig Vincent Kompany.



Månedens unge spiller
Blackburn har overraskede positivt i Premier League og en del af æren for det skal gå til talentet Junior Hoilett, som har leveret nogle flotte præstationer i oktober måned. Gennemgår han den rette udvikling kunne han blive spændene i fremtiden, for han har den profil jeg søger til mine kantspillere i Gung-Ho taktikken.

Desværre sluttede eventyret i League Cuppen for de unge reserver, Liverpool var en walk over men Burnley var åbenbart for stor en mundfuld. Så nu er der FA Cuppen og selvfølgelig ligaen tilbage.



Månedens manager
Sir Alex Ferguson er og bliver for vild!

Man Utd resultater

Læg mærke til deres eneste point tab men jeg har stadig en del at lærer, før jeg kan konkurrer med den store mester.

Swansea resultater

Læg denne gang mærke til modstanderne. Helt skidt ser det faktisk ikke ud.

STILLINGEN



Månedens mål
Endnu engang bliver det en friløber fra egen banehalvdel der bliver valgt som månedens mål. Det må være en bug af en slags. Endnu engang er Tottenham bag månedens mål og Tottenham er kommet noget bedre med nu.

<a href="http://www.youtube.com/v/DqCjmJBN820?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/DqCjmJBN820?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - September 2011
« Svar #8: 01 Apr 2012, 20:01 »

Spændende og anderledes blog.. Glæder mig til at se hvad det kommer til at gå dig ligeså godt med Swansea som det gør for Brendan Rogers IRL.. KIU Thumbs Up

Og så er du Man Utd fan... Direkte ind på min Top 5 over seje FMF brugere  Wink

tak for responsen...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Oktober 2011
« Svar #9: 01 Apr 2012, 21:06 »

Årets manager ?                                                         November 2011


FM-nørden
Så blev der kåret en vinder i FMD's blogkonkurrence, desværre blev det ikke min personlige favorit. Det skal dog ikke ødelægge en forrygende FM aften og derfor skal vi straks videre.



Månedens spiller
Didier Drogba scorede 6 mål i 3 kampe i november måned, hvilket var medvirkende til at Chelsea er tilbage i mesterskabskampen og er nu nr.3 i ligaen. Som en lille bonus info kan de nævnes at selv Torres er kommet på tavlen hos Chelsea i november måned. Så miraklernes tid er ikke forbi på Broen.



Månedens unge spiller
Og nu bliver det sjovt for endelig kom Swansea med i award uddelingen. Lejesvenden fra Tottenham Steven Caulker har været yderst stabil i midterforsvaret og den unge spiller bliver også beskrevet som wonderkid. Hans flotte præstationer i forsvaret har været medvirkende til at Swansea hentede 6 ud af 9 mulige point i november. Swansea har nu lagt sig rigtig lunt i midten af ligaen med langt ned til nedrykningsstregen.



Månedens manager
Roberto Di Matteo førte Chelsea frem til maksimumpoint i november og fik Torres på måltavlen, så fortjener man også prisen som månedens manager. Som tidligere nævnt er de tilbage i mesterskabskampen.

Jeg havde håbet november kunne blive måneden hvor jeg tog min første pris, for med 2 sejre i starten af måneden så det fornuftigt ud men et nederlag til Liverpool på udebane eliminerede mig i opløbet til prisen.

STILLINGEN



Månedens mål
Blackburn startede forrygende ud men opturen er blevet til en voldsom nedtur. 3 nederlag i november og holdet er strøget ned på 11.pladsen. Men selvom man taber så kan man stadig scorer flotte mål.

<a href="http://www.youtube.com/v/rLsW10KLLyc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/rLsW10KLLyc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - November 2011
« Svar #10: 01 Apr 2012, 23:05 »

Årets manager ?                                                         December 2011


FM-nørden
Åhh ikke nok med FM stjæler meget af min tid, så har FM også kostede mig en del penge igennem årene. Jeg har en hæslig svaghed/ karakterbrist, jeg er alt for nem at påvirke. Hver gang jeg starter et savegame med et helt nyt hold, så påvirker det min virkelighedsopfatte lse og jeg får en enorm sympati for holdet irl.

Det udmønter sig tit i, at jeg bliver tiltrukket til at følge dem på tv, spille på deres kampe på oddset osv. Det skete for nogle år tilbage med West Ham, som siden har været mit andet hold i England. Vi kender alle sammen deres resultater de seneste par sæsoner, så i kan nok forestille jer hvor mange penge jeg har tabt på oddset pga. West Ham.

Nu frygter jeg Swansea bliver mit næste håbløse projekt, mit 3. hold i England. Jeg har i hvert fald allerede tabt min først 50er i dag. - (Ja jeg troede de kunne nappe Tottenham, dumme Wester) – Jeg fulgte selvfølgelig også kampen og selvom de tabte, så er min sympati ikke blevet mindre for dem. Jeg er især blevet pjattet med Gylfi Sigurðsson, han ser sq stærk ud og så er hans navn for sejt!

Nå men her kommer aftenens sidste update, vi er nået halvvejs i første sæson, så det er et godt tidspunkt at slutte aftenen af.



Månedens spiller
CHOK! Så kom der sq for alvor gang i Fernando Torres. 8 mål i 6 kampe men på trods af de mange mål, så taber Chelsea terræn i toppen af ligaen.



Månedens unge spiller
December bød på skuffende resultater alligevel blev Steven Caulker endnu engang månedens unge spiller.

Især de 3 hjemmekampe henover julen var et spark i løgene, der havde jeg forventede 9 point.



Månedens manager
Ingen slår SAF. Man Utd er bare suveræne med ham ved roret. Endnu en måned som ubesejret og de topper Premier League. Det eneste hold der kan følge med er Man City.

STILLINGEN

Vi er nu halvvejs og jeg er mere end tilfreds med mine præstationer i ligaen. Kan jeg lave samme resultater i foråret, så er der virkelig noget at bygge videre på. Så kan titlen som året manager måske komme hurtigere end forventet.



Månedens mål
Her er månedens mål:

<a href="http://www.youtube.com/v/gMoc7YwF918?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/gMoc7YwF918?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Et ganske flot mål men er dælme skuffet over dette mål ikke engang kom ind på top 3. For det er sq lækkert og fik mig op af stolen som var det IRL.


<a href="http://www.youtube.com/v/f43KPOo9pT8?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/f43KPOo9pT8?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - December 2011
« Svar #11: 02 Apr 2012, 09:12 »

Årets manager ?                                                         Januar 2012



FM-nørden
Dem som tidligere har fulgt mine blogs, så ved de et at heftigt indtag af kaffe og smøger er en del af mine ritualer, når jeg gamer FM. Om aftenen skal det også helst foregå i mine slidte pyjamasbukser, som klart har set bedre dage. Kaffen skal også drikkes af en bestemt kop og et hav af bestemte fodbold og FM-sites skal være åbne. Derudover er jeg skide overtroisk, når jeg gamer. Hvilket er mærkeligt, for jeg er aldrig overtroisk med noget som helst andet i verden, kun når det drejer sig om FM. Jeg må f. eks ikke pause under en kamp, for det kan jinxe lortet.

Har i nogle fjollet ritualer eller er du overtroisk når du gamer FM? Så fortæl mig om dem, så jeg ikke føler mig helt sær og alene i verden.



Månedens spiller
7,88 i 5 kampe er et ganske fint snit som forsvarsspiller og derfor blev David Luiz fra Chelsea månedens spiller. Chelsea fastholder stadig 3. pladsen i ligaen men har et godt stykke op til de to Manchester klubber.

Månedens bedste Swansea spiller har været Nathan Dyer og hans spidskompetencer passer super godt til rollerne på kanten i min Gung-Ho taktik. Han har leveret rigtig fint hele sæsonen. På trods af fine præstationer af Dyer, så fik vi en ordentlig røvfuld i FA Cuppen mod Woles, 1-5 tabte vi på udebane og nu er der kun Premier League tilbage.



Månedens unge spiller
Behøver jeg næste sige det? Endnu engang gik prisen til Steven Caulker og vidunderbarnet har lagt sig lunt til prisen som årets unge spiller. Jeg ville så gerne signe ham på en permanent aftale men ingen penge har jeg nok af og Tottenham vil nok ikke slippe ham. Jeg gør alt hvad der står i min magt og roser ham hele tiden. Jeg vil gerne have at keg bliver blandt hans yndlingspersonale, så jeg måske kan lokke ham til senere i spillet. Jeg har virkelig fået øjnene op for denne unge spiller, han kunne nok gøre sig i de helt store klubber.



Månedens manager
What ship has never docked in Liverpool? - The Premiership
Og der ikke meget der tyder på det skal ændres her i FM i denne sæson. Liverpool har haft en sæson på det jævne men januar var en god måned for Kenny Dalglish og Liverpool med 4 sejre i 4 kampe. Så fik de også lidt med i denne sæson.

STILLINGEN



Månedens mål
Jeg hørte engang et klogt hoved udtale sig om, at en angriber helst skulle være lidt små-dum. Så man ikke overtænker tingene i kampene men handler instinktivt. Hans teori var at det var derfor Rooney var så god. Om manden har ret eller om Rooney eller manden bag månedens mål er dumme, det skal jeg ikke udtale mig om. En ting er sikkert, Kenwyne Jones overtænker i hvert fald ikke tingene her.

<a href="http://www.youtube.com/v/_qEfGKLS3yE?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/_qEfGKLS3yE?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Januar 2012
« Svar #12: 02 Apr 2012, 19:12 »

Årets manager ?                                                         Februar 2012



FM-nørden
Februar blev ikke den bedste måned for Man Utd, og nu håber jeg aftenens irl kamp mod Blackburn går bedre end i FM. Ville skulle gerne udvide vores forspring til 4 point. Åhh hvor jeg dog elsker mandag aften kampe, for det betyder fodbold og FM i morfar loungen.



Månedens spiller
Man Utd spillede to uafgjorte kampe mod henholdsvis Chelsea og Arsenal. Da Man City og ikke mindst Micah Richards som blev månedens spiller var i storform og vandt deres kampe, så overtog Man City 1.pladsen i Premier League.



Månedens unge spiller
Efter 3 måneder i streg som månedens unge spiller, så blev Steven Caulker overhalet. Heldigvis til en anden Swansea spiller nemlig Joe Allan som leverede nogle fine præstationer som playmakeren på midtbanen. Joe Allan kunne dog ikke forhindre at det blev en noget tynd måned i Swansea, nederlag til både Chelsea og Fulham gjorde februar til en måned jeg hurtigt gerne vil glemme. Swansea ligger dog stadig lunt i midten i ligaen, så helt skidt ser det ikke ud.



Månedens manager
Roberto Mancini og Man City var som sagt i storform og gjorde rent bord i februar, så nu topper de ligaen. Jeg er glad for, jeg har overstået mine kampe mod Man City, for det ser uhyggelig stærke ud.
STILLINGEN



Månedens mål
En lille perle fra Arsenal som har skuffet i denne sæson men målet her fejler ikke noget.

<a href="http://www.youtube.com/v/OmasbHZVztg?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/OmasbHZVztg?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Februar 2012
« Svar #13: 02 Apr 2012, 20:49 »

Jeg læser ivrigt med, en ud af en tre fire blogs jeg ved at jeg kommer til at følge hele vejen igennem konkurrencen  Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Februar 2012
« Svar #14: 02 Apr 2012, 20:55 »

Jeg læser ivrigt med, en ud af en tre fire blogs jeg ved at jeg kommer til at følge hele vejen igennem konkurrencen  Smiley

YES SIR en fast læser, dem kan jeg lide  Smiley

Tak... Det hjælper rigtig meget på motivationen at få respons på sin blog..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: [1] 2 3 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010