Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23599
0 Brugere, 577 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
milokdmenAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
24
Forfatter
Emne: Årets manager - Det store farvel (Læst 82836 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager ? - November 2012
«
Svar #45:
05 Apr 2012, 18:19 »
Årets manager ? December 2012
FM-nørden
Så fik jeg jinx’et lortet med mine overmodige kommentarer i de to seneste indlæg.
Resultaterne
i Premier League var mildt sagt ynkelige og Champions League er ikke længere i mine tanker. Nu handler det om at gentage min top 6 placering og forhåbentlig få adgang til EURO League og fastholde min position som outsideren i næste sæson.
Til gengæld går det forrygende i
EURO League
, hvor jeg nemt kom videre til knockoutrunderne, hvor Villareal venter i 1. runde. Og som ekstra bonus har jeg spillet mig frem til semifinalen i Mælke Cuppen, hvor Tottenham med Luka Modric og Cavani venter. – Selvom jeg selvfølgelig er tilfreds med succesen i flere turneringer, så giver det mig også bange anelser. For er truppen bred nok? Kan jeg håndtere 4 turneringer så lang henne i sæsonen? Jeg frygter det kommer til at koste i Premier League som er min prio.1.
Månedens spiller
Arsenal forsætter med at skuffe og hvorfor
Robin van Persie
bliver hængende, det fatter man jo ikke. Manden er en superstjerne og burde søge nye græsgange. Topscoren og målrekord holderen fra sidste sæson forsætter derudaf og uden ham ville Arsenal godt nok være på røven og det gælder IRL og i FM.
Månedens unge spiller
Det må have set skidt ud på ungdomsfronten i december måned eftersom
Lee Hogson
tog titlen. Og Watford ligner en nedrykker.
Månedens manager
Så kom gode gamle SAF på banen og Man Utd levered nogle ganske fine
resultater
. Det gør dog ondt at se nederlaget til Liverpool og mere ondt gør det at se
STILLINGEN
. Liverpool topper den og som tidligere nævnt så gennemgik undertegnet en hæslig måned i Premier League.
Månedens mål
Jeg måtte nøjes med 3-3 mod Stoke men det er ikke nemt, når de sender sådanne skud af sted og Adler står og snorksover.
http://www.youtube.com/v/bfVeOVGI7f8?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Ass.manager vurdering af truppen
Trænerstaben
Faciliteter
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager ? - December 2012
«
Svar #46:
05 Apr 2012, 20:00 »
Årets manager ? Januar 2013
FM-nørden
Ahhhh
PANIK
Ahhhh
DOBBELT PANIK
For vi ved alle hvor vigtig moralen er i FM og det ser sq ikke for godt ud. Jeg har prøvet alt fra holdmøder til personlige samtaler men holdet er helt nede. Det kan ende rigtig galt det her. – Der er kun en ting at gøre, jeg må slå hul på nødhjælpskassen og trække
Wester’s Diablo
frem. Jeg må droppe alt om flot fodbold, nu skal der nogle point på kontoen, så må romantikken vente til bedre tider.
I gode tider er det da meget hyggeligt at snakke om hvem der vandt de forskellige priser men i krisetider, så er det bare en lorte opgave. STRES! I må nøjes med SS af vinderne. Jeg må straks tilbage til arbejdet.
Månedens spiller
Javier Hernández
Månedens unge spiller
Marcus Fraser
Månedens manager
Sir Alex Ferguson.
STILLINGEN
Månedens mål
http://www.youtube.com/v/kOb1RQ4za4k?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
JKJ
Gæst
Sv: Årets manager ? - Januar 2013
«
Svar #47:
05 Apr 2012, 20:45 »
Hvad gør du hvis du bliver tilbudt en stilling i en større klub?
Når man har succes med en lille klub pljer der som regel at dukke nogen interesserede op.
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #48:
05 Apr 2012, 22:39 »
Citat af: JKJ 05 Apr 2012, 20:45
Hvad gør du hvis du bliver tilbudt en stilling i en større klub?
Når man har succes med en lille klub pljer der som regel at dukke nogen interesserede op.
Det får du svar på når denne sæson er slut
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #49:
05 Apr 2012, 22:43 »
Årets manager ? Februar 2013
FM-nørden
Krisen er midlertidig overstået,
resultaterne
gik min vej og ikke mindst sejren i EURO Cuppen har fået moralen tilbage i det grønne felt. Jeg tager derfor en måned mere med Diablo’en, for selvom jeg er en fodboldromantikker, så skal kynismen bærer mig igennem nu. Levere jeg endnu en måned med positive resultater, så begynder vi igen at satse på det flotte spil.
Månedens spiller
West Ham ser efterhånden ud til, at de nok skal klare den, hvilket jeg er mere end tilfreds med. Op til denne sæson hentede de
Ben Sahar
for 3 mio. £ og han har leveret ganske fine præstationer, især blev februar en rigtig god måned for ham og han tog da også prisen som månedens spiller. Hele 5 mål i 3 kampe blev det til for Sahar, blandt andet et mod ærkerivalerne Chelsea, en kamp West Ham vandt 2-1. West Ham slog også Chelsea ud af FA Cuppen i februar og de to nederlag var medvirkende til at Roberto Di Matteo blev fyret som Chelsea manager. Nu bliver det spændende at se hvem Chelsea henter ind.
Månedens unge spiller
Liverpools stortalent
Jack Robinson
var månedens unge spiller og Liverpool havde en fantastisk februar måned, mere om det under månedens manager.
Månedens manager
Liverpool har kun Premier League at koncentrere sig om og Kenny Dalglish’s tropper ligner for alvor en mesterskabsfavorit. Det blev til rene sejre til holdet fra Beatles byen og derfor blev Dalglish månedens manager.
STILLINGEN
Månedens mål
Elsker når det sker..
http://www.youtube.com/v/3ws5gimWQR4?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
JKJ
Gæst
«
Svar #50:
05 Apr 2012, 22:52 »
Citat af: Wester 05 Apr 2012, 22:39
Det får du svar på når denne sæson er slut
Det må jeg så gøre.
Men kan da regne ud du ret sikkert får et tilbud, om du så kan sige nej til det aner jeg så ikke
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #51:
05 Apr 2012, 22:54 »
Citat af: JKJ 05 Apr 2012, 22:52
Det må jeg så gøre.
Men kan da regne ud du ret sikkert får et tilbud, om du så kan sige nej til det aner jeg så ikke
Ja eller bliver jeg årets manager og stopper bloggen..? Man ved det ikke... Uhh det er spændende og en rigitig cliffhanger
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager ? - Februar 2013
«
Svar #52:
06 Apr 2012, 08:28 »
Årets manager ? Marts 2013
FM-nørden
Nu gik det lige så godt og Diablo’en havde bragt mig tilbage på sporet men før månedens sidste kamp så røg min superstjerne Gylfi Sigurðsson ud med en skade i 3 måneder. Han er derfor ude resten af sæsonen og så gik jeg lidt i panik. Det kostede dermed et nederlag til West Ham, hvilket var lidt surt eftersom
resultaterne
har været fantastisk de sidste to måneder.
Selvom jeg led et nederlag, så er moralen stadig rigtig god i truppen og jeg vil gå tilbage til Gung-Ho. Jeg vil gerne slutte sæsonen af i god stil og med flot spil. Forhåbentlig kan jeg nappe 6.pladsen fra Chelsea og komme i EURO Cuppen. Chelsea har hyret David Moyes som deres nye manager, hvilket betød Everton stod uden manager. De har hentede Michael Laudrup og det bliver spædende at følge ham i det engelske. (Jeg slog Everton i Laudrups debut)
Månedens spiller
Micah Richards
levered nogle solide præstationer og blev månedens spiller. Man City er dog stadig 7 point bagved Liverpool på toppen og deler 2.pladsen med Man Utd. Der er lagt op til en spændende afslutning om mesterskabet, da Man Utd skal møde både City og Liverpool i slutfasen.
Månedens unge spiller
Månedens store oplevelse i Swansea var
Danny Wilson
, som udvikler sig med raketfart. Uheld kommer dog sjældent alene, ligesom Gylfi Sigurðsson så røg Wilson ud med en skade og misser sæsonafslutningen. Det er sq surt at må undvære de to her til sidst.
Månedens manager
Roberto Mancini tog titlen da City tog rene sejre hjem.
STILLINGEN
Månedens mål
Månedens bedste sejr i Swansea var da managerløse Chelsea blev slået 4-1 i starten af måneden. Her fandt vi også månedens mål, så det var en god dag på The Liberty Stadium.
http://www.youtube.com/v/JPL3S2QU1d0?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager ? - Marts 2013
«
Svar #53:
06 Apr 2012, 12:45 »
Årets manager ? April 2013
FM-nørden
Bortset fra en enkelt svipser, så skabte jeg nogle rigtig fine
resultater
og april blev en fantastisk måned. Jeg er pt. nr.6 i ligaen, jeg har spillet mig i semifinalen i EURO Cuppen og vandt min kamp nr.100 med 4-0. Bedre kan det jo næsten ikke blive og slet ikke når man tænker på hvor sort det så ud for bare et par måneder siden.
Månedens spiller
Meget kan man sige om
Luis Suárez
men det tror jeg, at jeg vil lade vær med, jeg ønsker ikke at miste eventuelle Liverpool læsere. En ting man dog ikke kan tage fra ham, det er hans fodboldevner. Han blev helt fortjent månedens spiller og Liverpool fastholder 1. pladsen i ligaen.
Månedens unge spiller
Hele 9 mio. £ matte jeg slippe for
Ross Barkley
og den unge spiller har haft svært ved at leve op til det store prisskilt. Han har også haft stor konkurrence af Gylfi og Ballack, så han har spillet lidt 3. violin på midtbanen. Efter Gylfi’s skade, så er det blevet til meget mere spilletid til det unge talent og den chance har han grebet. Han viser efterhånden, hvorfor han er vurderet til et potentiale på 4,5 stjerne og han blev månedens unge spiller.
Månedens manager
Det varmer jo mit hjerte at se Sir Alex Ferguson tage prisen. Man Utd er i storform og har ikke tabt en kamp i ligaen siden 15. december. Liverpools forspring er reduceret til kun 2 point. Det bliver en uhyggelig spændende afslutning på sæsonen.
STILLINGEN
Månedens mål
Månedens spiller og månedens mål og så endda mod Everton, ikke den dårligste måned for Luis Suárez.
http://www.youtube.com/v/wcVli6QF-uM?version=3&hl=da_DK
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Taktikken Gung-Ho
Start 11eren + bænken
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
Sv: Årets manager ? - April 2013
«
Svar #54:
06 Apr 2012, 15:30 »
Kom med mere!
Fantastisk læsning og jeg elsker din simple opsætning, det er så simpelt men alligevel fantastisk!
Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #55:
06 Apr 2012, 17:29 »
Citat af: Toby aka Lynge 06 Apr 2012, 15:30
Kom med mere!
Fantastisk læsning og jeg elsker din simple opsætning, det er så simpelt men alligevel fantastisk!
Takker
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #56:
06 Apr 2012, 17:46 »
Årets manager ? Specialudgave
EURO Cup finalen
Så byder jeg på en specialudgave, for jeg kom i EURO Cup finalen og det blev en helt speciel kamp på alle måder. Jeg var selvfølgelig kæmpe underdog til kampen, for modstanderen var Arsenal men heldigvis var de uden Robin van Persie, som var ude med en skade.
Jeg havde forventede en utrolig svær finale og frygtede en ordentlig afklapsning men efter 31 minutter var jeg foran med hele 3-0, en føring jeg gik til pausen med. Jeg har 100 % på, at pokalen var hjemme, så jeg forsatte ufortrødent derudaf. Da de 90 minutter var gået, så stod der 3-3 og jeg var rødglødende af raseri.
Den forlængede spilletid endte målløs og kampen måtte ud i straffesparkskonkur
rence. Her trådte
Rene Adler
i karakter og blev den helt store helt. Han nappede 3 spark og
sejren
blev dermed hentede hjem. Jeg er i fuldstændig ekstase over sejren, det var måske den fedeste kamp, jeg har spillet i FM12. Det var en ren rutchebanetur, som endte som de fleste rutchebaneture, helt rundforvirret med et kæmpe smil på læben.
Citat
2: Ingen grafisk eller video hjælp/pynt – Alle billeder og videoer vil være fra selve savegamet.
Fuck reglerne, det skal sq fejres med et billede af min første pokal med Swansea
Mere FM-nørd
Jeg har også fået respons på min blog på FMD.
Gazza:
Citat
Så fik jeg omsider læst alle indlæg, set videoer og kigget på screenshots til denne glimrende blog. Det er et interessant dogme for bloggen at tage udgangspunkt i de månedlige prisuddelinger, hvormed udviklingen i hele ligaen følges ganske tæt.
Det kunne være rart, hvis Swansea fyldte lidt mere - måske dobbelt så meget tekst som de andre til hver opdatering.
Fortsæt det gode arbejde. Jeg læser interesseret med. Swansea er en spændende klub.
Der skal også lyd ros for det ensartede layout herfra.
Jon:
Citat
Det har netop været det hér, der har gjort mig lidt forbeholden over for bloggen, synes at det blev for meget en opremsning og ikke beskrivende for dit dogme om "FM nørden".
Når det så er sagt, så ser det fandens godt ud med dit ensartede layout.
Og efter jeg selv har gennemgået bloggen, så må jeg tage kritikken til mig og erklærer mig enig. Derfor vil jeg i den nye sæson fokusere en smule mere på FM-nørden, selvfølgelig med i livet i Swansea som omdrejningspunktet. Layoutet vil forblive det samme og bruge de andre punkter til at give jer de vigtigste overskrifter fra Premier League.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager ? - Specialudgave
«
Svar #57:
06 Apr 2012, 19:12 »
Årets manager Maj 2013
FM-nørden
Så kommer den sidste forberedte update og vi går dermed ”live” i bloggen.
Jeg sluttede desværre sæsonen af med 2 nederlag og fik ikke 6.pladsen. Jeg gik også all in på EURO Cuppen og den satsning gav bonus som i allerede ved. Jeg havde dog ikke mit jakkesæt på til finalen, så nørdet er jeg trods alt ikke. Selvom det ”kun” blev til en 7. plads, så er jeg mere end tilfreds med sæsonen, for jeg fik hentet 4 point mere end sidste sæson. Samtidig kom jeg i semifinalen i Mælke Cuppen og vandt EURO Cuppen. Det må siges at være godkendt med et hold som Swansea i 2.sæson
Årets assist konge
Endnu engang blev det
Luka Modric
med 18 assist. Han havde en rigtig flot sæson men desværre for Tottenham sluttede de lige udenfor Champions League placeringerne. - Det blev ikke overraskende
Gylfi Sigurðsson
, som blev bedste Swansea spiller på den konto, 11 assist blev det til i Premier League og 15 i alt.
Årets målmand
22 Clean Sheets præsterede
José Manuel Reina
, som var nok til at vinde prisen som året målmand. Men var det nok til at Liverpool kunne hente mesterskabet? -
Rene Adler
præsterede 10 Clean Sheets.
Årets topscorer
Edinson Cavani
var en øjeblikkelig succes i Tottenham og hans debutsæson bød på ikke mindre end 27 Premier League scoringer, som var nok til at tage prisen. – Swanseas topscorer i ligaen blev
Robert Huth
, hele 11 scoringer blev det til for den stærke midterforsvar. Det fortæller dog en historie om, at jeg har brug for en langt bedre 9er, og det bliver 1.prio i transfervinduet.
Spillernes årets spiller
Den pris tog
Luka Modric
sig af. Han har haft en rigtig flot sæson og det samme har Tottenham, for selvom de endte udenfor Champions League placeringerne i ligaen, så spillede de sig helt til finalen i selve turneringen. Her mødte de Man Utd men mere om det senere.
Spillernes årets unge spiller
Gylfi Sigurðsson
er simpelthen bare for genial og jeg kan ikke anbefale ham varmt nok. Har du ikke allerede købt ham, så få det gjort! Helt fortjent årets unge spiller. Jeg glæder mig rigtig meget til han er tilbage fra hans lange skade.
Årets spiller
Topscorer og årets spiller, det må siges at være en godkendt debutsæson for
Edinson Cavani
. – Der er blevet snakket meget og Gylfi og Huth, derfor vil jeg sætte fokus på
Nathan Redmond
. Den unge kantspiller er vurderet til 4,5 stjerne af mine scouts og ass.manager og han har været igennem en forrygende udvikling. Især han præstationer i pokalturneringerne og i Europa har været flotte. Han kan også anbefales og prisen er rimelig, 4,5 mio. £ måtte jeg slippe i første sæson.
Årets hold
Gylfi og Huth kom ikke overraskende på
årets hold
.
Årets mål
Som sagt, så elsker jeg når det sker..
http://www.youtube.com/v/3ws5gimWQR4?version=3&hl=da_DK
Årets manager
Sir Alex Ferguson er genial, han leverede endnu engang mirakler og indhentede Liverpool i kampen om mesterskabet. Samtidig vandt Man Utd Champions League finalen over Tottenham med 2-1 efter forlænget spilletid.
STILLINGEN
Og her kommer overraskelsen så. For på trods af SAFs flotte resultater, så blev
Årets Manager
undertegnet. Hele bloggens målsætning er opnået, inden vi overhovedet kom rigtig i gang. Jeg havde ellers forventet, at målsætningen med at vinde årets manager prisen ville passe helt perfekt til en god måned med blog.
Kort efter sæsonen var slut, så kom følgende tilbud ind i min indbakke:
Jobtilbud Man Utd
Sir Alex Ferguson er gået på pension og de røde djævle ser mig som arvtageren. Nu er spørgsmålet bare, om jeg skal springe på eftersom målsætningen med at blive året manager i Swansea er opnået eller om jeg skal sætte en ny målsætning i Swansea?
Skal det være?
Årets manager – Sir Alex Fergusons arvetager Intro
Eller?
Årets manager – Mod nye mål
«
Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 19:29 af Wester
»
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Damse1994
Landsholdsspiller
Sv: Årets manager ? - Maj 2013
«
Svar #58:
06 Apr 2012, 19:27 »
Swansea - Årets Manager mod nye mål!!!
Evt. Champions League trofæ
Fantastisk blog
Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
Sv: Årets manager ? - Maj 2013
«
Svar #59:
06 Apr 2012, 19:32 »
Citat af: Damse1994 06 Apr 2012, 19:27
Swansea - Årets Manager mod nye mål!!!
Evt. Champions League trofæ
Fantastisk blog
Enig!
Hold dig langt væk fra The Scums!
Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
24
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »