home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 82961 gange)
Yessir
Manager

Sv: Årets manager - Februar 2014
« Svar #75: 08 Apr 2012, 11:42 »

Du får alligevel hamret nogen kampe igennem  Shockeret

"bla bla indsæt den sædvanlige ros", og så til spørgsmålene: Af ren nysgerrighed, hvordan spiller du dit spil? Simulerer du mellem kampene, har du på højeste kamphastighed, kører du kampene i 3d (og står den i så fald bare på key), eller tekst. Jeg spørger fordi det selv er ting jeg veksler imellem, og hvis jeg skulle køre lige så meget igennem som dig på den tid det tager dig, inklusive det at skulle skrive blog, så ville det være den hurtige måde jeg spillede på. Så som sagt ren nysgerrighed til udførslen af dit spil  Smiley

Kører du stadig med din gung-ho 3 på midt, eller er du skiftet til 4-4-2 gung-ho?

Jeg tror på mesterskabet!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #76: 08 Apr 2012, 12:00 »

Du får alligevel hamret nogen kampe igennem  Shockeret

"bla bla indsæt den sædvanlige ros", og så til spørgsmålene: Af ren nysgerrighed, hvordan spiller du dit spil? Simulerer du mellem kampene, har du på højeste kamphastighed, kører du kampene i 3d (og står den i så fald bare på key), eller tekst. Jeg spørger fordi det selv er ting jeg veksler imellem, og hvis jeg skulle køre lige så meget igennem som dig på den tid det tager dig, inklusive det at skulle skrive blog, så ville det være den hurtige måde jeg spillede på. Så som sagt ren nysgerrighed til udførslen af dit spil  Smiley

Kører du stadig med din gung-ho 3 på midt, eller er du skiftet til 4-4-2 gung-ho?

Jeg tror på mesterskabet!

Nu havde jeg 2 sæsoner klar inden konkurrencen overhovedet gik i gang, og jeg har med vilje gamet igennem i forberedelsen fordi min kone snart føder, så ville gerne have et produkt klar.

Jeg spiller kampene i fuld tempo og ser kun målene som højdepunkter i 3D.. Jeg gider ikke se highlights da jeg allerede kender mine taktikker til bunds, så har ikke behov for at twike til i løbet af kampene. Så tempoet er ret højt.

Jeg spiller alle kampe selv, deltager i alle pressemøder osv... For det handler noget omkring moralen på holdet, som er alfa omega i FM. Jeg skal ikke have min ass.manager til at fucke noget op.

Jeg har i alt været på ferie i 13 dage indtil videre, det har været to landskamps pauser det er sket i.. Jeg går megete sjældent på ferie, da jeg gerne vil følge med i hvad der sker i ligaen. Eftersom bloggen ikke kun handler om Swansea men og ligaen generelt.

Jeg kører med min Gung-Ho standard og Gung-Ho alt efter om jeg er hjemme eller ude og alt efter modstander. Når jeg skal jagte et resultat, så skifter jeg nogle gange til Gung-Ho 4-4-2.. Enkelte gange når jeg er i formkrise, så river jeg Wester's Diablo frem, da den er garanti for gode resultater men også psyko kedelig. Det er min kyniske taktik som kun bruges i nødstilfælde.

Jeg er begyndte at gå kontra når jeg kommer foran med 2 mål, der ændre jeg bare Gung-Ho standard til kontra i mentalitet. Det giver lidt ekstra mål som regel.

Jeg håber også på mesterskabt med har lige lavet et lorte resultat, så nu holder jeg en lille pause, for at få karmaen tilbage på plads. (Ja jeg er overtroisk hvad FM angår)

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Yessir
Manager

« Svar #77: 08 Apr 2012, 12:08 »

Nu havde jeg 2 sæsoner klar inden konkurrencen overhovedet gik i gang, og jeg har med vilje gamet igennem i forberedelsen fordi min kone snart føder, så ville gerne have et produkt klar.

Jeg glemte lige at tilføje at jeg var imponeret over det du fik kørt igennem siden du gik over til "live" blogging. Siden du gik i seng i nat, har du skulle sove, stå op, vågne, køre 4-5(+/-) kampe igennem, skrive blog, alt inden kl. 12. Jeg er imponeret på den fede måde, det er dedikation!  Smiley

Husker du at få nok at spise?  Tunge

Edit: Tak for baggrundsoplysninge rne, jeg har altid haft en interesse i hvordan folk kører deres spil  Thumbs Up

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #78: 08 Apr 2012, 12:31 »

Jeg glemte lige at tilføje at jeg var imponeret over det du fik kørt igennem siden du gik over til "live" blogging. Siden du gik i seng i nat, har du skulle sove, stå op, vågne, køre 4-5(+/-) kampe igennem, skrive blog, alt inden kl. 12. Jeg er imponeret på den fede måde, det er dedikation!  Smiley

Husker du at få nok at spise?  Tunge

Edit: Tak for baggrundsoplysninge rne, jeg har altid haft en interesse i hvordan folk kører deres spil  Thumbs Up

Rutine min ven, rutine... Det tager mig dælme ikke mange minutter at lave et blog indlæg og slet ikke når jeg ikke bruger tid på lir..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Yessir
Manager

« Svar #79: 08 Apr 2012, 13:30 »

Rutine min ven, rutine... Det tager mig dælme ikke mange minutter at lave et blog indlæg og slet ikke når jeg ikke bruger tid på lir..

Det kan du have ret i, jeg forholder mig retten til at være imponeret alligevel  Tunge

Keep it up, det er vel efterhånden ikke nogen hemmelighed at din stil rammer plet hos mig  Thumbs Up

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #80: 08 Apr 2012, 21:01 »

Årets manager 2013 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013                              Premier League ? - Champions League ? - VM for klubhold ? - FA Cup ? - League Cup ? - Community Shield ?                             Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager     -     Mod nye mål     -     Marts 2014

FM-nørden
Ahh men for – Indsæt selv de værste bandeord du kan komme på – da..
Premier League resultater

Wuuu – Indsæt selv den vildeste jublescene – huuu…
FA Cup resultater
Ja og så kan Man Utd vente i finale. Held i lodtrækning? NOT! Fortjent pokal hvis det lykkes? YES!

Månedens spiller
Chelsea havde en hæslig måned med nederlag til undertegnet både i ligaen og i FA Cuppen, det blev også til nederlag mod rivalerne fra West Ham og et nederlag til West Browich. Den eneste der kunne være sin indsats bekendt var gode gamle Frank Lampard som blev månedens spiller.

Månedens unge spiller
West Hams wonderkid Mateo Kovacic er stadig på min shortliste og han ligner en mulig afløser for Michael Ballack.

Månedens manager
Alan Shearer tog vist mesterskabet hjem til Tottenham i denne måned, da de tog 4 rene sejre hjem, det gav ham selvfølgelig prisen som månedens manager.

STILLINGEN

Månedens mål

<a href="http://www.youtube.com/v/I8Ct6EBVIBo?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/I8Ct6EBVIBo?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dusty78DK
Manager

Sv: Årets manager - Marts 2014
« Svar #81: 08 Apr 2012, 21:16 »

Nr. 2 i Premier League med Spurs som nr. 1? Er det vildt eller skørt?  Opstemt  Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #82: 08 Apr 2012, 21:19 »

Nr. 2 i Premier League med Spurs som nr. 1? Er det vildt eller skørt?  Opstemt  Wink

begge  crazy

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #83: 08 Apr 2012, 23:25 »

Årets manager 2013 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013                              Premier League ? - Champions League ? - VM for klubhold ? - FA Cup ? - League Cup ? - Community Shield ?                             Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager     -     Mod nye mål     -     Maj 2014

FM-nørden
Da der kun er en kamp i maj, så tog jeg lige den med, så jeg kunne runde Premier League sæsonen af og gå til årets awards. Det er mest fordi jeg er lidt utålmodig, for jeg har spillet mig i FA Cup finalen. Den glæder jeg mig nemlig rigtig meget til, for jeg skal møde mægtige Man Utd. Mon ikke der kommer en specialudgave omkring den finale.

Men først handler det om Premier League og kunne jeg have solgt den på forhånd, for en sølvmedalje og Champions League billetter, så havde jeg gjort det. Så jeg er mere end tilfreds med sæsonen i Premier League.

STILLINGEN

Årets assist konge
For tredje år i streg tog Luka Modric prisen som Premier Leagues assist konge. Jeg ville give min musearm for at få ham til playmaker pladsen på mit Swansea hold. 21 assist blev det til, næstbedst i ligaen blev Carlos Tevez med 12 assist.

Årets målmand
21 clean sheets blev det til for David De Gea og han viser efterhånden hvorfor der var et prisskilt på 17 mio. £ på ham. Han er årets målmand i Premier League.

Årets topscorer
Han var kun et enkelt mål fra at tangere Robin van Persies Premier League målrekord. 35 kasser i hans debutsæson stod Seydou Doumbia for. 57 mål stod han og Cavani for tilsammen på et Tottenham hold der rundede de magiske 100 mål. Ikke underligt at Tottenham vandt ligaen rimeligt sikkert.

Spillernes årets spiller
Det er Tottenham næsten over hele linjen, endnu en pris til Luka Modric.

Spillernes årets unge spiller
Wuuuhuuu en pris Tottenham ikke stod på og for tredje år i streg endte prisen i Swansea. Denne gang var det Dean McKibben der tog prisen hjem. Den unge skotte har virkelig leveret varen på pladsen som MCO og han kunne gå hen og blive en legende i Swansea. Han er blevet døbt den nye Jim Baxter.

Årets spiller
Seydou Doumbia tog selvfølgelig prisen som årets spiller. Han var om nogen manden bag Tottenhams første mesterskab siden 1961.

Årets hold
Der blev desværre ikke plads til en eneste Swansea spiller på årets hold. Hvilket er ret mærkeligt eftersom jeg tog 2.pladsen hjem. Jeg syntes jo personligt, at Gylfi og Digne godt kunne få en plads, i det mindste på bænken. Det var i hvert fald Swanseas to bedste denne sæson og selvfølgelig med på Bedste Swansea 11er.

Årets manager
Det blev helt fortjent Alan Shearer. Hele 91 point og 102 mål hentede Tottenham hjem. Det er sq flot!

Årets mål
SMÅKAGE…

<a href="http://www.youtube.com/v/laOK2fkH7H0?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/laOK2fkH7H0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager - Maj 2014
« Svar #84: 09 Apr 2012, 00:20 »

Årets manager  -  Mod nye mål  -  FA Cup finale 2014

FM-nørden
Så stod jeg foran FA Cup finalen, som selvfølgelig skulle spilles på et udsolgt Wembley stadion. Det ville være fantastisk at vinde verdens ældste og en af de mest traditionsrige og prestigefuldte fodboldturneringer og så endda over mægtige Man Utd som var modstanderen. Så jeg måtte sq nok hellere finde FM-jakkesættet frem. Så nørdet er jeg sq.

FA Cup finalen
Jeg startede selvfølgelig ud med sæsonens bedste Swansea 11er i min Gung-Ho standard, hvilket skulle vise sig at være et godt valg, for efter 20 minutter skete dette:

<a href="http://www.youtube.com/v/0AbszSjtZvY?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/0AbszSjtZvY?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Et mål helt efter bogen, fra PM til den falske 9er som er faldet ned i banen, og så en stikning op i hullet til IF. Uhh hvor jeg elsker når ens taktiske tanker virker, især i en vigtig kamp som en FA Cup finale.

I pausen gik jeg over til Gung-Ho kontra, for nu vidste jeg, at Man Utd ville presse på og det ville jeg udnytte til at iværksætte nogle farlige kontras. Og missionen lykkes, jeg var langt farligere end Man Utd i hele anden halvleg og to gange nedlagde de mig i feltet. To straffespark jeg omsatte til mål, det ene blev omsat af Gylfi, det andet blev eksekveret af Michael Ballack 90+1 minut. Ikke den dårligste afslutning på karrieren for Michael Ballack, da det var hans sidste kamp på topplan, han går på pension.

Jeg vandt helt fortjen kampen 3-0 og jeg kan tilføje endnu en fuldført til den rullende titel. Så mangler jeg ”kun” Premier League, Champions League, VM for klubhold, League Cuppen og Community Shield som jo bliver årets første kamp i næste sæson.

Vi skider lige på Dogme regel nr.2 endnu engang   Thumbs Up

« Seneste Redigering: 09 Apr 2012, 00:21 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Unknown
Ynglingespiller

Sv: Årets manager - FA Cup finalen 2014
« Svar #85: 09 Apr 2012, 00:35 »

Tillykke med FA Cuppen, pisse godt gået! Peace
BTW, hvor har du købt dit FM jakkesæt?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #86: 09 Apr 2012, 00:41 »

Tillykke med FA Cuppen, pisse godt gået! Peace
BTW, hvor har du købt dit FM jakkesæt?

Sutskoene er speciallavet af en velkendt designer: Mormor hedder mærket.

Bukserne er den super lækre golf-ternet pyjamasbuks fra H&M

"Skjorten" er Vintage hummel med duften af kælder og gammel fodboldtaske.

Det perfekte FM-jakkesæt..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 09 Apr 2012, 00:43 »

Fedt ! +1

Unknown
Ynglingespiller

« Svar #88: 09 Apr 2012, 00:48 »

Det der mormor er det ikke forholdvis eksklusivt?  Rullende Øjne
Spøg til side, sidder selv i et lignende sæt pt. - Mht. bloggen synes jeg den er dejlig simpel, men samtidig kan man se det er noget som betyder en del for dig, derfor synes jeg bare du skal fortsætte i dit dejlige lækre spor. Det fører måske til noget stort? Hvem ved, jeg følger ihvertfald!  Thumbs Up

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #89: 09 Apr 2012, 01:02 »

Det der mormor er det ikke forholdvis eksklusivt?  Rullende Øjne
Spøg til side, sidder selv i et lignende sæt pt. - Mht. bloggen synes jeg den er dejlig simpel, men samtidig kan man se det er noget som betyder en del for dig, derfor synes jeg bare du skal fortsætte i dit dejlige lækre spor. Det fører måske til noget stort? Hvem ved, jeg følger ihvertfald!  Thumbs Up

Tak Smiley

Ja jeg forventer da som minimum et mesterskab inden måneden er omme...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010