home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 66453 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Februar 2012
« Svar #15: 02 Apr 2012, 21:52 »

Simpel og fed opsætning..  Jeg følger med..  Kunne være fedt hvis du kunne få Swansea i Europa i næste sæson..

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Februar 2012
« Svar #16: 02 Apr 2012, 21:54 »

Simpel og fed opsætning..  Jeg følger med..  Kunne være fedt hvis du kunne få Swansea i Europa i næste sæson..

Tak.. Ja det simple er efterhånden mit mantra når jeg skriver blogs...

Ja det ville i hvert fald skabe grobund for fremtiden, da det åbner op for et lidt bedre transfermarkedet...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Februar 2012
« Svar #17: 02 Apr 2012, 22:01 »

Årets manager ?                                                         Marts 2012



FM-nørden
Ingen snik/snak jeg skal nå at poste I pause af Man Utd kampen, så vi går hurtigt videre…



Månedens spiller
Tottenham lagde marts måned ud med at slå undertegnet hele 6-2, et nederlag der kickstartede en skidt måned for Swansea men mere om det senere. Det kickstartede til gengæld en flot måned for holdet fra London, som gik ubesejret igennem med 4 sejre og 2 uafgjorte. Tottenham ligger dermed lunt til en Champions League billet. Luka Modric var månedens bedste for Tottenham og det gav ham også prisen som månedens bedste spiller.



Månedens unge spiller
Blackburn spilleren Rubén Rochina vandt prisen men hans flotte præstationer ændre ikke på det faktum at Blackburn er faretruende på tæt på nedrykningsstregen. Rubén Rochina er en spændene spiller som også har taget plads på min shortliste. Han kan nok hentes billigt hvis Blackburn tager turen ned i The Championship.



Månedens manager
En sølle sejr og 5 point var udbyttet i Swansea, det vinder man hverken månedens eller året manager på. Det har været en hård omgang og de gode takter fra efteråret er ligesom forsvundet. Det er vinderen af året manager 2009-10 Harry Redknapp nok ligeglad med, han er flyvende pt. i Tottenham og tog også månedens pris.
STILLINGEN



Månedens mål
Endnu en af de røvsyge friløbere fra midten af banen. Det ER en bug. Noget med antallet af meter manden løber med bolden ses vel som en fantastisk dribletur eller noget. Det er simpelthen for kedeligt! Hvis en af de mål vinder året mål, så kårer jeg simpelthen mit eget.

<a href="http://www.youtube.com/v/73sqeWbShk0?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/73sqeWbShk0?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #18: 02 Apr 2012, 22:16 »

Nu har jeg lige et spørgsmål til folket.. Jeg var lige inde i min blog via IE og der ligner min opsætning lort.. Skriften på mine overskrifter er slet ikke som i firefox og baggrunden på mit banner falder slet ikke i med baggrunden på forum som det går når jeg er inde i firefox..

Det ser pinligt ringe ud..

hvordan ser det ud hos jer??

Det er meningen det skal se således ud: Her

Som jeg er ok tilfreds med men hvis det ligner lort hos jer, så skal jeg finde på noget andet selvfølgelig..
« Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 22:27 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #19: 02 Apr 2012, 22:27 »

Nu har jeg lige et spørgsmål til folket.. Jeg var lige inde i min blog via IE og der ligner min opsætning lort.. Skriften på mine overskrifter er slet ikke som i firefox og baggrunden på mit banner falder slet ikke i med baggrunden på forum som det går når jeg er inde i firefox..

Det ser pinligt ringe ud..

hvordan ser det ud hos jer??
Vil lige starte med at sige at det er en fantastisk blog og jeg helt sikkert vil følge med (måske den eneste blog jeg vil følge 100%) Wink

Jeg bruger Google Chrome og hos mig ser det hele godt ud og det er en fantastisk opsætning. Jeg kan selvfølgelig ikke svare på hvordan det rigtigt skal se ud, men det ser ihvertfald godt ud her Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #20: 02 Apr 2012, 22:28 »

Vil lige starte med at sige at det er en fantastisk blog og jeg helt sikkert vil følge med (måske den eneste blog jeg vil følge 100%) Wink

Jeg bruger Google Chrome og hos mig ser det hele godt ud og det er en fantastisk opsætning. Jeg kan selvfølgelig ikke svare på hvordan det rigtigt skal se ud, men det ser ihvertfald godt ud her Smiley

Tak for de pæne ord...

Det er meningen det skal se således ud: Her
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #21: 02 Apr 2012, 22:31 »

Mit ser ud som det skal både i IE og Chrome.

Det har vel i bund og grund noget at gøre med ens opløsning og ikke browser.

EDIT: Selvfølgelig har browseren også en indflydelse, men mest opløsning.

ok så ingen panik... Troede lige alt lignede lort.. For jeg har prøvet at gøre mig umage for en gangs skyld hvad opsætningen angår og lavet et banner og alt muligt  Grin

Så er det bare IE der endnu engang sutter...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #22: 02 Apr 2012, 22:38 »

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

Tjaeh 20 procent er nu stadig en del Wink

Sorry for off topic Wester Smiley

Det er fair nok, jeg startede jo selv...

men tilbage til emne nu Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #23: 02 Apr 2012, 22:42 »

Det må være alle de gamle Wink

Utroligt at se hvor meget tallet for IE bare falder år for år!

EDIT: Skal nok slette mine indlæg så de ikke ligger og flyder.

Nej det er fint.. Der må gerne snakkes lidt i bloggen, det er jo meningen og dejligt den bliver brugt også til lidt hygge.. bare det ikke overtager hele fokus...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #24: 02 Apr 2012, 23:39 »

Fulgte ivrigt med i din Gung-Ho taktik blog, og kunne skam heller ikke få nok, da jeg læste din intro her i bloggen!

Det jeg i sær er vild med, er at din skrivestil er så personlig som den er, så KIU på den part. Simpel, og godt opstillet blog, du skal sgu nok fastholde dine læsere til det sidste Wink

Har i nogle fjollet ritualer eller er du overtroisk når du gamer FM? Så fortæl mig om dem, så jeg ikke føler mig helt sær og alene i verden.

Det skal også lige siges at jeg ofte går hen og bliver meget overtroisk i FM. Ritualer vil jeg dog ikke afsløre, ellers ender i bare med at misbruge dem... Sur
Hehe, kan i hvert fald fortælle at du ikke er alene med den slags Wester.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #25: 02 Apr 2012, 23:50 »

Dejligt at vide man ikke er den eneste håbløse nørd derude  Grin
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Marts 2012
« Svar #26: 03 Apr 2012, 00:00 »

Årets manager ?                                                         April 2012



FM-nørden
Så kommer aftenens sidste update og til eventuelle nye læsere af mine blogs, så får i en af mine yndlingsindslag, nemlig cliffhangeren. Det kneb har jeg tyndslidt for vildt igennem mine blogs men jeg bliver aldrig træt af det. Uhhh holder jeg min position i stillingen eller indhenter Liverpool mig? En position der giver billetter til EURO Cuppen. Uhh spændingen er slet ikke til at holde ud.



Månedens spiller
7-4 sejr over Man Utd på hjemmebane og 4-0 sejr over Chelsea også på hjemmebane var blandt resultaterne for Tottenham i april måned. Gareth Bale stod for 4 mål og 3 assist i de to kampe. Han har leveret et snit på 8,34 i de seneste 5 kampe. En velfortjent vinder som månedens spiller. Nu er Tottenham favoritter til bronzemedaljen med kun 2 kampe tilbage af sæsonen.



Månedens unge spiller
En ligeså fortjent vinder blev der fundet i de unges kategori, hvor Steven Caulker tog sin 4 pris for sæsonen. 7,88 i snit de seneste 5 kampe er ganske fornuftigt for en forsvarsspiller. Han er virkelig en vidunderdreng. Det var dog ikke kun ham der havde en god måned i Swansea, hele holdet leveret toppræstationer hele måneden igennem og hentede hele 13 ud af 15 mulige point. Det lugter rigtig meget af europæisk fodbold i næste sæson.



Månedens manager
Med 4 sejre og en uafgjort i april, så havde jeg et lille håb om at tage min første pris hjem. Tottenham leverede god samme statistik og med sejre over både Man Utd og Chelsea, så gik prisen fortjent til Harry Redknapp. Jeg overlever dog, for april blev en vigtig og produktiv måned og ikke kun hvad resultaterne angår.

Swansea er nemlig en sund forretning, hvor der er overskud på bundlinjen måned efter måned. Økonomien er rigtig fin og det nemmeste ville selvfølgelig være, at spendere de penge på nye og bedre spillere, som nok ville give de ønskede resultater. Det svære og fornuftige valg vil være, at tænke lidt mere langsigtet. Det har jeg selvfølgelig gjort. (Pudser min glorie)

Jeg har efterspurgt bedre ungdomstræning, som blev godkendt. Så har jeg også ønsket, at Swansea skulle købe stadionet frem for at leje det og sidste men ikke mindst investere i bedre træningsfaciliteter . Det hele er blevet godkendt af bestyrelsen.

STILLINGEN - CLIFFHANGER



Månedens mål
Månedens mål er efterhånden ved at udvikle sig til lidt af en joke. Begrundelsen for månedens mål er at det er et rigtig skarpretter mål. Jovel, det er det da men månedens bedste? Så har det dælme været en skidt måned med underholdningen må man sige. Nej vi vil have mål som dem Man Utd leverede i aftens kamp mod Blackburn.

<a href="http://www.youtube.com/v/ocsuwFnIpCA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ocsuwFnIpCA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>



Swansea fakta
Sæsonens transfers

Taktikken Gung-Ho

Start 11eren + bænken

Ass.manager vurdering af truppen

Trænerstaben

Faciliteter
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 00:06 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - April 2012
« Svar #27: 03 Apr 2012, 18:05 »

Årets manager ?                                                         Maj 2012


Så er sæsonen færdigspillet og maj måned ser lidt anderledes ud end de andre. Årets Premier League priser skal uddeles og forhåbentlig gemmer der sig en pris eller to til Swansea. Det har i hvert fald været en fantastisk sæson.



Årets assist konge
Tottenham havde en ganske fornuftig sæson, hvor man tog bronzemedaljen hjem og vandt Mælke Cuppen eller Mickey Mouse Cuppen om man vil også kendt som League Cuppen. En af holdets store stjerner leverede på højeste niveau og med 16 assist blev Luka Modric Premier Leagues store assistkonge.

Bedste Swansea spiller på den konto blev lejesvenden Gylfi Sigurðsson som leverede 12 assist i Premier League sæsonen. Det ville ikke gøre mig noget, hvis jeg kunne hente ham i løbet af sommeren på en permanent aftale.



Årets målmand
21 clean sheets er ganske imponerede og det var også nok til at Joe Hart blev kåret som året målmand for andet år i træk. Kun 17 mål lukkede han ind, om det var nok til at vinde Premier League for Man City, det venter vi lige lidt med.



Årets topscorer
Så blev der sat en all time Premier League rekord. Hele 36 kasser blev det til for Arsenals superangriber Robin van Persie. Det er i hvert fald ikke ham man kan klandre for Arsenals skuffende 6.plads i året Premier League.



Spillernes årets spiller
På trods af de mange mål af van Persie, så kårede hans Premier League kollegaer ham ikke som året spiller. Den flotte titel gik til Sergio Agüero som leverede 23 mål og 12 assist i Man Citys flotte sæson.



Spillernes årets unge spiller
Så kom kaninen op at hatten. Her gik man og troede at vinderen af året unge spiller ville gå til Steven Caulker for hans flotte sæson. Så endte den hos en anden Swansea spiller. Nathan Dyer modtog den flotte pris af sine kollegaer. Det undrer mig faktisk, at der ikke bliver kåret en året unge spiller men en spillernes unge spiller. Jeg er dog tilfreds, Swansea kom op af hatten og helt fortjent pris til min topscorer Nathan Dyer.



Årets spiller
Den helt store pris hos spillerne er selvfølgelig året spiller. Den pris gik selvfølgelig til Robin van Persie, det ville være mærkeligt andet, når han nu overtog rekorden fra selveste Alan Shearer og Andy Cole.



Årets hold
Der blev desværre ikke plads til nogen Swansea spillere på årets hold.

Årets 11er i Swansea kom til at se således ud: De 11 bedste



Årets manager
Så er turen kommet til den helt store pris, den som jeg jagter og er hele bloggens målsætning. Jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at hente den i første sæson, og jeg kom faktisk tæt på. Jeg endte som nr.2, hvilket jeg er ret stolt af, når man tænker på, at det var første sæson og så i Swansea. Min super flotte 6.plads gav respekt og billetter til Europa. Og så sluttede jeg foran selveste Sir Alex Ferguson som endte 3er. Vi måtte dog begge bøje os i støvet for Roberto Mancini, som hentede det første mesterskab siden 1968 til Man City.

STILLINGEN

Han hentede ligeledes EURO Cuppen til Manchester og blev det eneste engelske hold der gjorde det bare nogenlunde fornuftigt i det europæiske. For allerede i Champions League kvartfinalerne var alle engelske hold ude af turneringen. Champions League blev selvfølgelig vundet af Barcelona over Real Madrid. FA Cuppen blev noget overraskende vundet af West Bromwich, da de slog Everton i finalen.



Årets mål
Gud ske tak og lov for at det ikke blev et af de friløber mål der fik titlen. Årets mål blev dette, som også vandt månedens mål i februar.

<a href="http://www.youtube.com/v/OmasbHZVztg?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/OmasbHZVztg?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Maj 2012
« Svar #28: 03 Apr 2012, 18:15 »

Tillykke med en flot sæson, samt meget tæt på titlen som årets manager Smiley... Dejlig overskuelig og letlæselig blog du har gang  Thumbs Up
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager ? - Maj 2012
« Svar #29: 03 Apr 2012, 18:21 »

Tillykke med en flot sæson, samt meget tæt på titlen som årets manager Smiley... Dejlig overskuelig og letlæselig blog du har gang  Thumbs Up

Ja som 19. seedet og ende som nr.6 er sq godkendt! men ikke nok til titlen, det havde nok også været lidt kedeligt hvis målsætningen lykkes efter kun 1 sæson Smiley

og tak, ja jeg elsker at holde det simpelt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010