Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23478
1 Bruger, 686 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
wandaluciaia
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
<3 the game #SLUT
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
14
Forfatter
Emne: <3 the game #SLUT (Læst 32276 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #27
«
Svar #60:
14 Jan 2012, 11:41 »
♥ the game
28: Millimeter fra..
Jeg var ganske få millimeter fra at underskrive kontrakten med Aston Villa, for drømmen om Premier League fodbold var stor men i sidste sekund sprang jeg fra. Aston Villa havde et spændende hold med flere store talenter og alt omkring klubben udgjorde gode muligheder for udvikling, så Villas tilbud var der ikke noget i vejen med. Der var dog flere ting, der gjorde jeg sagde nej tak.
Jeg anså ikke mig selv som en redningsmand og jeg var i tvivl om mit Gung-Ho koncept kunne integreres midt i en sæson. Jeg havde brug for meget mere arbejdstid og et skifte midt på en sæson, det var ikke optimale forhold. Hvis jeg skulle skifte, så ville det nok blive et sommerskifte.
Derudover var de sportslige ambitioner i Hearts stadig attraktive, for udsigten til at spille vind eller forsvind Champions League fodbold det kunne jeg ikke sige nej til. Og slet ikke når næste modstander var mægtige Barcelona. Så var der også hensynet til familien og konen fandt ikke ligefrem Birmingham tiltrækkende.
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Præsidenten
Landsholdsspiller
Sv: <3 the game #28
«
Svar #61:
15 Jan 2012, 14:25 »
Niveauet holder stadig
KIU!
FC Barcelona
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #28
«
Svar #62:
16 Jan 2012, 20:06 »
♥ the game
29: Antiklimaks
Så blev det tid til årets store opgave og sæsonens højdepunkt, 1/8 finale i Champions League mod mægtige Barcelona. Vi vidste godt at opgave var næsten umulig men de flotte resultater med Bayern og Milan i gruppespillet, det gjorde, at vi troede på, at vi kunne gøre en god figur. Der tog vi fejl, for Barcelona kørte os rundt og gav os en fodboldlektion. Vi var mere end heldige, at tabe med ”kun” 0-3 i den første kamp på hjemmebane. Messi og Co. var af en helt anden verden og man kunne kun bukke i respekt og benovelse. I returopgøret slap vi billigt, for Barcelona stillede op med et reservespækket hold uden Messi og de andre store stjerner men selv imod Barca reserverne var vi på hælene. Vi kom dog hjem med røvheldig 1-1 resultat og slap dermed med lidt af æren i behold.
Få dage efter kampene mod Barcelona så var det tid til endnu en stor opgave, denne gang var det finalen i League Cuppen mod Celtic, der var på programmet. Det blev en intens fight, hvor vi måtte en tur ud i straffesparkskonkur
rence, før der blev fundet en vinder som desværre blev Celtic, da danske Michael Lumb misbrugte sit spark.
Efter de 3 vigtige kampe sad jeg tilbage med en noget tom fornemmelse, det var sq lidt et antiklimaks. Jeg var enormt stolt over de flotte resultater men det havde kostet i ligaen. Selvom vi efter skotske forhold havde en stor og kompetent trup, så havde deltagelsen i Champions League og to hjemmelige pokalturneringer kostede kræfter. Vi var ramt af mange skader og trætheden i resten af truppen var til at få øje på. Vi var endnu ikke ude af mesterskabskampen men det begyndte for alvor at spidse til.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #29
«
Svar #63:
16 Jan 2012, 21:10 »
♥ the game
30: Judas
James McFaddens kontrakt ville udløbe til sommer og hele sæsonen havde vi lagt i forhandlinger, McFadden var dog ikke interesseret i at underskrive en ny kontrakt. Han gav udtryk for, at han søgte større udfordringer, hvilket jeg havde respekt for. Jeg var jo selv fristet til at søge andre græsgange i håb om noget større. Vi havde accepteret tingenes tilstand og jeg ønskede McFadden alt held og lykke lige indtil bomben sprang efter den indledende sæsons sidste kamp. McFadden havde underskrevet en kontrakt med mesterskabsrivalern
e fra Celtic.
Jeg var rasende, fair nok at han ville søge noget større og bedre men her regnede jeg med Premier League i England eller andre steder i udlandet men Celtic, FØJ! Jovel Celtic var på papiret en større klub men med den fart Hearts voksede i, så var afstanden mellem klubberne ikke længere så stor. Det handlede tydeligvis ikke om større udfordringer men om penge. Den lede pengegriske mær.
Klubbens fans var også i oprør, alle i og omkring klubben var rystet og voldsom skuffet. Jeg var iskold som en sports-is og satte McFadden på reserveholdet på trods af at vi havde mange skader og han var holdet store stjerne. Om 5 kampe skulle han skifte til rivalerne som vi kæmpede om guldet mod, jeg nægtede at bruge sådan en mand på mit hold. Han havde tydeligvis misforstået hele Gung-Ho konceptet som handlede om at: Work Together-Work in Harmony
Vi måtte klare os uden McFadden i sæsonen sidste 5 kampe også selvom det måske skulle koste os guldet. En meget større pris ville være at miste vores stolthed og give køb på vores principper og jeg havde heldigvis bestyrelsens og klubbens fans opbakning.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #30
«
Svar #64:
16 Jan 2012, 21:44 »
♥ the game
31: Æd den McFadden
Hele ugen havde handlet om striden mellem McFadden og undertegnet, pressen var gået amok og det var da også en god historie. Min strategi var lige til, jeg gentog bare den samme sætning hver gang en journalist henvendte sig: ”Jeg sætter selvfølgelig ikke en af modstanderens spillere i min start 11er, det ville være da fjollet at spille 10 mod 12.” – Det var selvfølgelig brænde på bålet men endnu engang var jeg Mr. Freeze udadtil men indeni var jeg totalt i kog. Dette slutspil betød pludselig så meget mere end sidste sæson, nu var det personligt!
Jeg var derfor helt overgearet i hjemmekampen mod Dundee United og leverede en voldsom skideballe til spillerne i pausen, da der kun stod 1-1. Det havde heldigvis den rigtige effekt, for allerede 2 minutter inde i 2. halvleg kom 2-1 målet. Et mål der var det perfekt symbol på min vrede, for Gibson hamrede den ind med voldsom vildskab og jeg røg op af stolen af skreg: ”ÆD DEN McFADDEN..!” – Vi vandt kampen med 4-1 og var nu kun 1 point fra Celtic med 4 kampe tilbage, nu kunne vi selv afgøre det hele.
http://www.youtube.com/v/bX6WH1MCd_g?version=3&hl=da_DK
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Brodersen93
Gæst
Sv: <3 the game #31
«
Svar #65:
16 Jan 2012, 21:59 »
Hvor er "synes godt om" knappen? :-) Du holder stadigvæk et fremragende niveau :-)!!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #66:
16 Jan 2012, 22:06 »
Tak for det
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #67:
16 Jan 2012, 22:38 »
♥ the game
32: Kamp nr.100
Et hæsligt nederlag til Rangers på udebane, betød der skulle et mirakel til før guldet ville ende i Edinburgh. Vi var 4 point bagud med kun 2 kampe tilbage, og det betød vi skulle vinde hjemmekampen mod Celtic og vinde den sidste kamp ude mod ærkerivalerne Hibernian mens Celtic skulle fejle hjemme mod Partick Thistle. Det så ikke for godt ud.
Kampen mod Celtic var min kamp nr.100 for Hearts og sikke en kamp at fejre jubilæum i. Ikke nok med det var en direkte kamp om guldet, så endte kampen også som et enormt drama, måske det største i min tid i Hearts. Efter kun 20 minutter var vi foran med 3-0 og med Drinkwater som dobbelt målscorer men så fik han pludselig en hjerneblødning.
http://www.youtube.com/v/j0NbfN_TUEc?version=3&hl=da_DK
Det vendte selvfølgelig det hele på hovedet og Celtic satte ind med et massivt pres. Efter 73 minutter reducerede de til 3-2 og nerverne var helt ude på tøjet. Det ville være et voldsomt antiklimaks at være foran 3-0 i guldkampen i sin 100 kamp jubilæum, for derefter at smide det hele på gulvet, det måtte bare ikke ske…
Forsættelse følger…
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #32
«
Svar #68:
16 Jan 2012, 23:40 »
♥ the game
33: ? ? ?
Med nød og næppe holdte vi 3-2 hjem mod Celtic og vi var nu 1 point bagud før sidste runde. Så nu håbede vi selvfølgelig på, at Partick Thistle kunne levere et mirakel på Celtic Park men først og fremmest måtte vi selv gøre arbejdet færdig. Det gjorde vi i rigtig fin stil og vandt med hele 4-1 ude mod ærkerivalerne Hibernian. Desværre var det ikke nok, for Celtic vandt sikkert 2-0 hjemme og mesterskabet var igen på vante hænder.
Det var selvfølgelig skuffende, at vi ikke kunne gentage succesen fra sidste sæson. Vi måtte bare sande, at satse 100 % i 4 forskellige turneringer, det var forkert prioriteret. På trods af skuffelsen i ligaen så kunne vi se tilbage med stolthed på sæsonen, for med en finaleplads i League Cuppen og en 1/8 finale i Champions League samt en 2. plads i ligaen og dermed kvalifikation til Champions League, så var vi tilfredse.
Nu var det tid til sommerferie og en tænkepause, for sæsonen var kun lige overstået da de første tilbud kom ind. Fiorentina og Palermo bankede på døren. Var det på tide at søge nye græsgange og gå et skridt op af stigen? – Jeg sad i hvert fald med følelsen af, at jeg ikke kunne bidrage med mere i Hearts og jeg nok havde opnået alt, hvad der kunne opnås i Skotland.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #33
«
Svar #69:
17 Jan 2012, 09:19 »
♥ the game
34: Sì
Sì eller ja om man vil, det var vel det eneste, jeg kunne sig på italiensk. Derudover var jeg ikke den store fan af italiensk fodbold, hvilket nok bundede i uvidenhed, for jeg havde ikke fulgt Serie A siden starten af 90erne. Det var heller ikke den nemmeste beslutning, jeg havde taget i mit liv, men udsigten til at stå i spidsen for et hold fyldt med verdenklassespiller
e i en af Europa bedste ligaer, det kunne jeg ikke modstå. Så jeg sagde Sì til kontraktudspillet og vi var nu på vej til Italien.
Konen var ikke helt tilfreds, hun var meget usikker på, om det var den rigtige beslutning. Hun var bekymeret på vores børns vegne, for skulle deres liv være en normadetilværelse. De var faldet så godt til i Skotland. Nu skulle de til at sige farvel til deres venner og til at lære et nyt sprog osv. På den anden side kunne hun godt forstå mine ambitioner og se muligheder i, at vi kunne sikre familien øknomisk resten af vores liv, for med en årsløn på over 8 mio. kr. så var fremtiden sikret.
Nyheden om mit skifte blev heller ikke velmodtaget i Hearts, alle i og omkring klubben havde håbet jeg ville blive. Det var da også med stor vemod i stemmen jeg sagde farvel. For Hearts havde været et stort eventyr og jeg ville komme til at savne Edinburgh. Der var dog ingen vej tilbage, næste destination Serie A.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
RasmusA12
Reserveholdsspiller
Sv: <3 the game #34
«
Svar #70:
17 Jan 2012, 13:47 »
hold op,... hvem sagde lige fed læsning. kanon godt skrevet
er helt klart på, er kæmpe tilhænger af serie A glæder mig til at se hvordan det går dig der
Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #71:
17 Jan 2012, 14:02 »
Citat af: RasmusA12 17 Jan 2012, 13:47
hold op,... hvem sagde lige fed læsning. kanon godt skrevet
er helt klart på, er kæmpe tilhænger af serie A glæder mig til at se hvordan det går dig der
Tak
Ja jeg er også selv noget spændt på Serie A, det er ikke ligefrem der jeg har brugt mest tid i FM..
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #72:
17 Jan 2012, 17:40 »
♥ the game
35: Ikke en Mourinho
Jeg har stor respekt for manden, hans taktiske evner og hans mandskabsbehandling er uovertruffen. Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om hans kontroversielle udtalelser i pressen osv. er et spil for galleriet og helt bevidste. Jeg ønskede dog ikke at lave en Mourinho, og lægge mig ud med alt og alle i Italien. Jeg havde lært nok igennem mine studier, så jeg ville tage en lidt anden tilgang. Jeg ville forholde mig ydmyg, være respektfuld overfor landet fodboldkultur og så hurtigt som muligt lære sproget.
Der var dog en ting, jeg ikke ville og det var at give køb på mit taktiske koncept. Jeg var da heller ikke et sekund i tvivl om, at konceptet passede fint ind i Napoli. Den trup jeg fik samlet, den var helt perfekt til konceptet. Jeg havde fået lov at gå shop-amok, hvilket var en helt anden verden end i Hearts. Inden transfervinduet lukkede, så havde jeg shoppet for ikke mindre end 655 mio. kr. og solgt for 200 mio. kr.
Det var blevet til en del nye spillere og det ville selvfølgelig tage noget tid, før de ville være sammenspillet, men vi satsede hårdt på at slutte i top 4 og dermed få en Champions League billet. Sidste sæsons skuffende 12. plads til Napoli skulle vaskes væk og det var nok også derfor, at der var åbnet for pengekassen. Den 22 mand store 1. holdstrup jeg fik samlet, ville jeg også mene kunne sikre den målsætning.
Målmænd
Morgan De Sanctis har i flere år været førstevalg i Napoli og den rutinerede målmand har også kvaliteterne til endnu en sæson. Han har dog fået stor konkurrence af den kun 21 årige Marc-André ter Stegen, som jeg har hentet i Gladbach for 134 mio. kr.
Backs
Siden sæsonen 2009-10 har Andrea Dossena og Christian Maggio huseret på back positionerne og det gør de stadig. De skal dog vænne sig til at rokere sammen med brasilianske Diego Renan som er hentet for 105 mio. kr i Cruzeiro. Som back up til de 3 finder vi en meget ung herre på kun 17 år nemlig Raffaele Montella som er af klubbens egen avl.
Midterforsvaret
120 mio. kr. for Boltons Gary Cahill og 70 mio. kr for Mapou Yanga Mbiwa fra Montpellier. 190 mio. kr. til at forstærke midterforsvaret, som jeg anså for at være holdet akilleshæl. Med de to nye spillere og holdets kaptajn Paolo Cannavaro til rådighed, så er jeg sikker på den svaghed er lukket ned. Som back up til de 3 har vi endnu en ung gut på 17 år. Cecilio Rodríguez Descalzo som er hentet i Málaga for 13 mio. kr.
MCD
Gökhan Inler blev hentet i sæsonen 2011-12 i Udinese og sammen med Christian Grindheim som blev hentet i FC København i sæsonen 2012-13, kæmper han om pladsen som holdets balancespiller. Det er en position jeg er noget usikker på og kunne vise sig som holdets nye akilleshæl.
PM / MCO
Den første spiller jeg gik ud og hentede var danske Christian Eriksen, for han er som skabt til Gung-Ho konceptet og med Marek Hamsik ved sin side, så er det her magien skal skabes. Og skulle en af dem være ude med skade eller andet, så er det intet problem, for vi er dækket godt ind. Rinaldo Cruzado er den ene og han skal indgå i rotationen med Eriksen og Hamsik. Som 4. mand har vi en af Europas største talenter som spås en stor fremtid, nemlig
Maximino.
Den kun 16 årige Maximino var heller ikke billig, for vi måtte slippe ikke mindre end 115 mio. kr. for det unge talent.
IF / Wings
På kanterne som Inside forwards finder vi Ezeguiel Lavezzi og Miralem Sulejmani som blev hentet på free transfer i Ajax. På wing positioner finder vi endnu et par free transfer spillere, nemlig Esteban Granero som blev hentet i Real Madrid og Ángel Lafita fra Zaragoza.
Den falske 9er
Her finder vi måske holdets største stjerne, nemlig Edinson Cavani, som sammen med nyindkøbte Federico Macheda, skal indtage rollen som den falske 9er. Macheda blev hentet for 35 mio. kr. i Man Utd.
Sig til hvis der ønskes SS af enkelte spillere
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #35
«
Svar #73:
18 Jan 2012, 08:05 »
♥ the game
36: En ♥-lig velkomst
Vi havde efterhånden været i Napoli i 4 måneder og vi havde fået en varm velkomst, alle var enormt imødekommende. Det var dog lidt en anden mentalitet end vi var vant til, vores kolde nordiske blod kom på en alvorlig prøve, for vi var som personer lidt reserveres og den italienske hygge var noget anderledes end den danske. Samtidig kæmpede vi hårdt med sproget, så vi var godt brugte om aftenerne, når arbejdsdagene var slut. Det blev ikke til meget familiesamvær og trætheden var til at få øje på. Det gav da også nogle sammenstød mellem konen og mig, og jeg begyndte at overveje, om det var prisen værd og om Italien var det rette valg.
Rent sportslig var der ikke mange sammenstød, alt kørte efter planen og helt som forventet var det med lidt svingende resultater. Vi var mange nye mennesker, der først skulle finde sammen, så resultaterne i
Serie A
bekymrede mig ikke det store. Vi stormede til gengæld frem i Europa, hvor skæbnen ville, at vi var endt i samme Euro League gruppe som Hearts som missede kvalifikationen til Champions League.
Jeg blev heldigvis taget hjerteligt imod i Hearts med stående ovation fra publikum, de havde ikke glemt, de flotte resultater jeg havde leveret. Det skulle nok også ses i lyset af, at klubben var i ”krise” og de måske savnede min tilstedeværelse. De lå pt. kun nr.7 i ligaen og i Euro League gik det ikke meget bedre. Derfor gjorde det også lidt ondt indeni, at se mit nye hold udspille Hearts og vinde 3-1.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
b0nb0n
Landsholdsspiller
Sv: <3 the game #36
«
Svar #74:
18 Jan 2012, 08:45 »
Hehe! Som sædvanlig godt skrevet.
Noget af et hold du har fået købt ind, spændende hvordan det går!
Wolverhampton - Klubben i England
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »