home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  <3 the game #SLUT
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: <3 the game #SLUT  (Læst 32297 gange)
Risom
Manager

Sv: <3 the game #44
« Svar #90: 23 Jan 2012, 20:51 »

Det er så fedt, et du har gang i Wester!
Din skrivestil er meget fængende og man lever sig helt ind i det Smiley
Dine resultater, klubvalg, og din meget enkle stil gør det bestemt ikke dårligere.
Håber bloggen vil fortsætte i lang tid, men det skal jeg jo ikke bestemme Wink

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #91: 23 Jan 2012, 20:57 »

Det er så fedt, et du har gang i Wester!
Din skrivestil er meget fængende og man lever sig helt ind i det Smiley
Dine resultater, klubvalg, og din meget enkle stil gør det bestemt ikke dårligere.
Håber bloggen vil fortsætte i lang tid, men det skal jeg jo ikke bestemme Wink

Tak..

Jeg regner med bloggen forsætter en helt del sæsoner endnu, målet er som minimum frem til VM 2018.. Derefter må vi se hvad tiden og lysten siger..

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #92: 23 Jan 2012, 20:58 »

♥ the game

45: Hat og briller

Min søn nærmede sig de 8 år og var bidt af en gal fodbold, det havde han været fra helt lille. Han elskede, at jeg nu havde tiden til at tage med ham til træning og kamp, det var en af fordelene ved mit nye job. Jeg nød den frihed landstrænerjobbet kunne tilbyde. Det var fedt at være med lillemanden til fodbold, det havde jeg drømt om siden den dag, vi fik at vide det blev en dreng. Jeg var dog godt træt af, at jeg ikke kunne være i fred når vi skulle på udebane. Jeg fandt ud af at sætningen - Der findes 5 millioner landstrænere i Danmark – den var sand. Alle havde en mening og ville gerne ytre den til mig. Jeg var derfor tvunget til at klæde mig ud celeb-style med hat og briller, hver eneste gang vi skulle til udekamp. Det var intet problem til træning, for alle omkring min barndomsklub havde stor respekt for mit privatliv. Der fik jeg lov at være mig selv, og alle behandlede mig, som de altid havde gjort igennem de sidste 30 år.

Den nyfundne frihed kunne ikke gøres op i penge, for selvom jeg vel kun tjente en 1/3, af det jeg gjorde i Napoli, så var jeg yderst tilfreds med tilværelsen. Det var derfor intet problem at takke nej, da Roma bankede på døren i starten af foråret med en ugeløn på 300k i ugen. Jeg var ikke i tvivl om, at jeg på et tidspunkt ville tilbage til klubtrænerjobbet men der skulle ualmindeligt godt tilbud til og her ville det ikke være lønchecken men det sportslige, der skulle være i orden. Der var vel 3 klubber i verden, der kunne lokke mig nu, Real Madrid, Barcelona og selvfølgelig Man Utd.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: <3 the game #45
« Svar #93: 24 Jan 2012, 07:58 »

Fedt med skiftet til DK landstræner.

Men et spørgsmål, er din opstilling ikke din gung ho opstilling mere? Eller spilller du med kanter nu???

Og fedt med karaktere efter hver kamp osv., det er cool Smiley Fedt at se de unge danskere er ved at være landsholds spillere Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #94: 24 Jan 2012, 08:45 »

Jo jeg spiller med Gung-Ho og med kanterne mener jeg Inside Foward og Wing...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #95: 24 Jan 2012, 08:48 »

♥ the game

46: Danish Dynamit

Tiden ligesom flyver af sted når man hygger sig, og det må man sige, at jeg gjorde i jobbet som landstræner. Alt var perfekt! Privatlivet var mere harmonisk end nogensinde, og næste ligeså smukt og harmonisk var spillet og resultaterne på banen. Euforien omkring landsholdet havde nået nye højder, det var ren Danish Dynamit 1980er style.  Vi sikrede os EM billetterne rimelig sikkert, og troen på vi kunne gøre en god figur i Frankrig, den var stor. Målsætningen til EM2016 i Frankrig var en kvartfinale, det krævede selvfølgelig en fornuftig lodtrækning og derefter en smule held.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #46
« Svar #96: 24 Jan 2012, 09:14 »

♥ the game

47: EM 84

Sidst vi var en tur i Frankrig til et EM, det var tilbage i 1984. Jeg husker ikke så meget fra selve kampene, jeg var trods alt kun 7 år. Jeg husker dog stemningen den sommer, hvor der blev spillet en hulens masse fodbold på legepladsen. Så husker jeg også billedet af Elkjær, efter han misbrugte det berømte straffespark i semifinalen mod Spanien. Det var en magisk tid og kunne vi opnå et lignede resultat denne gang i Frankrig, så kunne vi være mere end tilfredse. Bare vi ikke skulle lide ligeså hård en skæbne som Elkjær. Først skulle vi dog lige igennem gruppespillet, som bød på en svær men ikke umulig opgave.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #47
« Svar #97: 24 Jan 2012, 10:15 »

♥ the game

48: EM Truppen

Så blev det tid til at udtage den 23 mand store trup, der skulle forsvarer de danske farver til EM 2016 i Frankrig.

Målmænd
Holdets første valg på målmandsposten er Kasper Schmeichel, som er fast mand i Leicester og det at han er fast mand gør udslaget. For Anders Lindegaard ville nok være det naturlige valg, han har dog ikke fået mange kampe i den seneste sæson og er derfor kun 2. valg. Som back up for de to er FCM målmanden Jonas Lössl.

Backs
Daniel Wass og Nicolai Boilesen indtager back pladserne og som back up er det Michael Lumb og Leon Jessen. Højrebacken er klar holdet svageste led og skulle Wass blive skadet, så må Boilesen derover.

Midterforsvaret
Midterforsvaret er nok holdets stærkeste led, her finder vi anfører Daniel Agger og Simon Kjær. Der er også to rigtig stærke back up til dem, nemlig Mathias Jørgensen og Anders Bjelland.

MCD
Balancespilleren er William Kvist og han får konkurrence fra Mads Albæk.

PM / MCO
Holdet store stjerne er Christian Eriksen og han er playmakeren. Der er dog mere kamp om MCO positionen, hvor vi finder Jens Stryger Larsen, Mathias Wichmann og Thomas Enevoldsen.

Inside / Wings

Der er også tæt konkurrence om pladserne på kanterne, hvor vi finder Emil Lyng, Nicolai Jørgensen, Viktor Fischer og Emil Larsen. Der er ikke blevet plads til Krohn-Deli som ikke har spillet en eneste kamp for Newcastle i den forgangne sæson.

9eren
Nicklas Bendtner er holdet 9er og som back up har vi Nicklas Pedersen.

SS af spillere efter ønske, så sig til

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: <3 the game #48
« Svar #98: 24 Jan 2012, 14:53 »

Fedt landshold! Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #48
« Svar #99: 24 Jan 2012, 16:05 »

♥ the game

49: Heldig!

Som tidligere nævnt havde vi brug for en god portion held, hvis vi skulle nå kvartfinalerne. En stor del af den portion held brugte vi i gruppespillet, for vi startede rigtigt skidt ud med to nederlag og moralen på holdet var helt i bund. Men en voldsom heldig og meget ufortjent sejr over Portugal gjorde, at vi stadig levede i turneringen. Nu skulle vi håbe på at ende blandt de fire bedste treere og det afhang af en masse andre resultater, vi ikke selv havde indflydelse på. Heldet var med os og vi et wildcard til 1/8 finalerne. Ekstra held fik vi i lodtrækningen, for her undgik vi flere af de helt store favoritter og trak Rusland. Nu var vores held vist opbrugt, nu skulle vi til at præstere på banen og få gang i spillet. En indikator for at heldet nok var ved at løbe op, det var at holdets store stjerne Christian Eriksen røg ud med en mindre skade få timer før kampen mod Rusland.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 20:16 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #49
« Svar #100: 24 Jan 2012, 19:22 »

Jeg havde så overset at der var nye regler til EM 2016, nu går de 4 bedste 3ere åbenbart videre, sådan plejer det sq da ikke at være, gør det?

Så indlæg 49 bliver lavet om  Opstemt

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #49
« Svar #101: 24 Jan 2012, 20:46 »

♥ the game

50: Drastiske ændringer

Med Eriksen ude så skulle der findes en ny playmaker på holdet og der var flere der på papiret kom foran Mads Albæk, de havde dog alle skuffet fælt i de første 3 kampe, så nu fik han chancen. Et valg der ikke ligefrem blev modtaget godt af den danske presse, det måtte dog æde deres egne ord til min store fornøjelse men mere om det senere.

Med Eriksen ude kiggede alle mod Bendtner, nu var han manden, der skulle løfte holdet, troede de. For han havde spillet uden passion og jeg valgte ham fra i start 11eren. Jeg havde brug for folk der var klar til at ofre alt, for nu skulle der fightes med hele hjertet. Og der blev fightet for gud og fædreland, vi leverede et kanonindsats og fik hevet en dejlig 1-0 sejr hjem. Og Man of Match, ja hvem andre end Mads Albæk.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #50
« Svar #102: 24 Jan 2012, 21:12 »

♥ the game

51: Mærkelig smag

Målsætningen var nået, vi stod i en semifinale. Det var dog på baggrund af kun en enkel god kamp og jeg havde en mærkelig smag i munden og min mavefornemmelse sagde mig, at vi fortjente ikke at stå her. Kampen mod Kroatien i kvartfinalen viste også det faktum, at vi var langt fra værdige til at være der. De udspillede os på kryds og tværs og vi var heldige kun at tabe 2-0.

På papiret havde vi nået målet men det var ikke sket på den måde, som jeg ønskede det. Der var meget arbejde foran os, hvis vi skulle have en chance i en svær VM kvalifikationsgrupp e, hvor vi blandt andet skulle møde arvefjenderne fra Sverige og de forsvarende verdensmestre fra Frankrig.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #51
« Svar #103: 24 Jan 2012, 23:01 »

♥ the game

52: Ungt blod

Det var med stor ærgrelse, at jeg modtog nyheden fra Daniel Agger, han ville gå på pension fra landsholdet og koncentrere sig 100 % om klubfodbolden. Det var noget af en bet, for hans erfaring var næsten uundværlig på et ungt landshold. En gennemsnitsalder på 26 år var dog ok, og mine forventninger til holdet de næste 4 år, de var store. I første omgang handlede det om at sikre minimum 2. pladsen i kval.gruppen. Vi skulle starte ud mod Estland på udebane og få dage efter stod den på arvefjende opgør mod Sverige i Parken, en af gruppens helt store kampe og hvor en sejr vel nok var påkrævet, hvis vi ville nå målet.

Estland blev kørt over med 5-0 og selvtilliden var stor før opgøret mod Sverige.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: <3 the game #52
« Svar #104: 24 Jan 2012, 23:50 »

♥ the game

53: Det stof drømme er lavet af

Det var på trods af silende regn, et festklædt Parken i topform spillerne mødte, da de trådte ind på banen til nationalmelodien. Det var tid til arvefjendeopgøret over dem alle, Danmark mod Sverige.

Spillerne var utrolig anspændte, presset fra tribunerne kunne mærkes hele vejen rundt og vi leverede en skuffende 1. halvleg. Vi kom hurtigt bagud 0-1 og fandt aldrig fodfæste. Så stemningen i Parken var noget trykket i pausen ved stillingen 0-1 til Sverige.

Alt i min krop sagde, at jeg skulle hjælpe spillerne med at finde ro men der ulmede en vulkan indeni mig. Jeg var så skuffet og træt af det, jeg havde det præcis, som når jeg sad med drengene foran skærmen til en skuffende landskamp i ”gamle” dage. Jeg havde lyst til at råbe og skrige. Jeg gav efter for mine indre lyster, og gav spillerne en skideballe af rang. Alverden eder og forbandelser væltede ned over dem, jeg var sindssyg i hovedet over det dårlige spil. – Da anden halvleg startede, så var jeg helt rolig og lettet. Jeg havde fået luft for flere måneders skuffelse over EM og nu det dårlige spil mod Sverige.

Holdet var som forvandlet og især Thomas Enevoldsen viste vejen. Enevoldsen som jeg skiftede ind i pausen for en uhyrlig ringe Lucas Andersen, som jeg måtte sande, nok stadig var for ung til sådan en kamp. Enevoldsen drev holdet frem og leverede en præstation af det stof drømme er lavet af. Med 2 flotte mål blev han manden bag en fantastisk 3-1 sejr, hvor Sverige blev spillet ned under Parkens græstæppe i 2. halvleg.

Parken gik amok i sejrsrus og dagen efter var pressen ude med store roser til holdet. Troen på holdet var tilbage. Det var den største kamp i min karriere som manager, det var præcis det, som jeg havde drømt om. Det var mit svendestykke. Hvor jeg dog elskede det spil.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010