Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
1 Bruger, 857 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
<3 the game #SLUT
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Forfatter
Emne: <3 the game #SLUT (Læst 32218 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #21
«
Svar #45:
12 Jan 2012, 19:20 »
Tak
Jeg er dælme overraskede over hvor godt min Gung-Ho fungerede i det skotske og så med Hearts, men det var nok ikke gået uden McFadden..
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #21
«
Svar #46:
12 Jan 2012, 22:49 »
♥ the game
22: Den jyske købmand
Det var ikke blevet til meget sommerferie, for vi havde travlt med at forbedrede holdet og geare klubben til Champions League. Eller rettere muligheden for at komme med i Champions League. Det at vi nu havde mulighed for Champions League, det åbnede også et helt andet transfermarkedet. Der var pludselig spillere til rådighed, som normalt ville være rigtig svære at hente til en klub som Hearts.
Desværre var pengekassen næsten tom og den indre jyske købmand skulle findes frem, der skulle virkelig krejles og føres kreativ bogføring og flyttes rundt på budgetterne. Og der blev virkelig krejlet til den store guldmedalje og for under 10 mio. kr blev der hentet ikke mindre end 10 nye spillere ind til sæsonen og over det dobbelte forlod klubben eller blev lejet ud.
Michael Lumbvar en af de første spillere vi hentede ind, den danske venstre back var til salg og kunne hentes for 1,2 mio £. Han blev den eneste spiller vi kastede penge efter, resten blev hentet på free transfer eller på leje. Lumb er selvfølgelig tiltænkt en plads i start 11eren og sammen med Anaitz Arbilla dækker de back pladserne.
I midterforsvaret finder vi stadig Marius Zaliukas og Kristján Örn Sigurõsson. De har dog fået konkurrence af Ritchie De Laet og den alsidige forsvarsspiller kan også dække back positionerne og de 5 spillere skal rokere end del. De Laet blev hentet på en free transfer efter kontrakt udløb hos Man Utd. Han er ikke den eneste Man Utd spiller vi hentede ind.
Den næste i rækken af tidligere United spillere blev Darren Gibson, som er et kæmpe scoop for en klub som Hearts. Han skal være holdets nye balancespiller og som back up til ham, blev der hentet endnu et stort navn i skotske forhold ind, den rutinerede Manuele Blasi. Begge blev hentet på free transfer.
Efter en drømme sæson af Rudi Skacel, så er der selvfølgelig genvalg til den rutinerede herre i positionen som enten playmaker eller central midtbane. Til gengæld er der hård konkurrence til den sidste af pladserne på den centrale midtbane. Ind er kommet tre unge United spillere, Danny Drinkwater og Davide Petrucci på free transfer og Paul Pogba på en lejekontrakt. Derudover råder vi stadig over Ryan Stevenson, som var fast mand i forrige sæson.
I angrebet er der også en United spiller, nemlig super talentet Federico Macheda som er på en lejekontrakt. Han skal tage kampen op mod Victor Simöes, som var helt igennem genial i sidste sæson. På kanterne står tingene uændret, hvor James McFadden selvfølgelig er førstevalg i rollen som Inside Forward. På wing positionen er der en kamp mellem David Templeton og Andrew Driver.
På målmandspositionen er det stadig Marian Kello der er første valg, han har dog fået konkurrence af lejesvenden Ben Amos. Som sjovt nok også er hentet i Man Utd.
Ønsker man SS af enkelte spillere, så sig endelig til
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
JeppeA
Landsholdsspiller
Sv: <3 the game #22
«
Svar #47:
12 Jan 2012, 23:00 »
Skal man se det med småt eller?
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #48:
12 Jan 2012, 23:06 »
Citat af: JeppeA 12 Jan 2012, 23:00
Skal man se det med småt eller?
Det har ikke så meget med historien at gøre kan man sige, derfor er det med småt. Det er bare hvis folk nu ønsker at se nogle SS af bestemte spillere, så kan de få det.Jeg gad bare ikke lave SS af 20 spillere, ren dovenskab.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Yessir
Manager
«
Svar #49:
13 Jan 2012, 01:00 »
Gibson skal nok blive en gevinst i den skotske liga. Har været mit holds vigtigste omdrejningspunkt i mit Aston Villa save, igennem de fire første færdigspillede sæsoner.
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #50:
13 Jan 2012, 07:54 »
Hehe! Hold da op alle de United spillere
Der er også mange gode spillere, spændende om de slår til.
Mencheda har jeg brugt med Wolves i 1.sæson(leje), og han score rimelig tit, bruger ham i rotation, så han skal nok blive en succes for dig.
Wolverhampton - Klubben i England
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #51:
13 Jan 2012, 08:32 »
Ja Gibson forventer jeg også meget af, om resten af de unge United reserver slår igennem er jeg mere usikker på. Det er alle nogen der bliver siet fra når jeg selv er United. Måske nogle af dem klare cuttet næste gang, hvis de slår igennem her i Hearts..
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #52:
13 Jan 2012, 08:47 »
♥ the game
23: For lidt smør
Det blev som sagt ikke til meget ferie, en enkel dejlige uge i Danmark blev det dog til. En uge som blandt andet bød på lillesøsters barnedåb. Det havde været den sædvanlige navnekamp, hvilket er mærkelig når man tænker på, hvor mange navne i verden man kan vælge imellem. Vi kom dog frem til det helt perfekte, et navn vi begge kunne lide, Anna Björk.
Før lille smukke Anna Björk kom til verden, så var jeg i tvivl. Kunne jeg virkelig rumme kærlighed nok til to børn, hvordan kunne jeg dele min kærlighed mellem dem? Tro mig, det kan man, for man deler ikke kærligheden, der kommer bare dobbelt så meget til. Og det var nok den kærlighed der holdte mig oppe, for det blev præcis som forventet. Ingen nattesøvn og dobbelt så meget arbejde derhjemme kombineret med et arbejdsskema i Hearts, der var fuldstændig sindssygt. Jeg efterhånden godt tyndslidt. Jeg følte mig som en alt for lille klat smør til et alt for stort stykke brød. Jeg lignede mildt sagt udskidt æblegrød.
Derfor var det en kæmpe lettelse, da målet om at kvalificere os til Champions League lykkes efter at slå Basel og HJK ud. Det gjorde jeg kunne tage på en uges velfortjent ferie med god samvittighed, da landsholdspausen kom i starten af september måned. Missionen var lykkes.
CHL Gruppe E
Bayern München
Milan
Hearts
AaB
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #23
«
Svar #53:
13 Jan 2012, 10:25 »
♥ the game
24: Underdogs
Det var svært at udstråle coolness da Allegri kom hen for at give hånd, jeg var total starstruck. Alt var præcis som jeg havde drømt om og mere til. Bare det at stå så tæt på Zlatan og Co. på San Siro, det var for vildt! Jeg var ikke den store fan af italiensk fodbold men jeg måtte indrømme jeg blev ramt, for jeg havde da gode minder fra 80erne og start 90ernes Milan hold. Milan var jo en af de helt store i Champions League sammenhæng og jeg håbede bare vi ikke ville blive kørt over og ydmyget.
Vi var klare underdogs og der var ikke andet at sige til spillere end:
Ingen regner med os, vi er voldsomt undertippet og kan kun overraske, så gå ud og spil frit og slip nerverne.
– Det skal jeg dælme love for de gjorde, for da kampen var slut stod der 1-3 på måltavlen i vores favør. Jeg var total mundlam på pressemødet bagefter. Det er ikke så meget det, at vi vandt, men at vi vandt fuldt fortjent.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
b0nb0n
Landsholdsspiller
Sv: <3 the game #24
«
Svar #54:
13 Jan 2012, 10:55 »
Flot sejr
Wolverhampton - Klubben i England
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #24
«
Svar #55:
14 Jan 2012, 00:21 »
♥ the game
25: Hypet
Hele familien var efterhånden faldet godt til i Edinburgh, den venlige, rolige og afslappet skotske mentalitet passede os fint og mindede på mange måder om den danske. Det var nok også derfor, at jeg nemt havde vænnet mig til livet som manager og i til livet i pressens søgelyset. Jeg havde ikke haft nogle problemer med pressen og folk havde respekt for vores privatliv. Det havde dog ændret sig en del de seneste uger, hypen omkring min person var steget voldsomt efter sejren i Champions League ude mod Milan og seneste et flot 0-0 resultat hjemme mod Bayern München.
Det var især hjemme i Danmark hypen var stor, hver eneste dag stod der noget nyt i den danske presse som omhandlede klubben eller min person. Det mest vedvarende rygte var, at jeg skulle overtage landstrænersædet for Morten Olsen, når hans kontrakt udløber i 2014. Der blev også rygtet alverdens danske landsholdsspillere på vej til Hearts. Det var sjældent der var noget bund i historierne og hver eneste dag, var der et hav af journalister der ringede. Jeg havde indtil videre været ret imødekommende men nu var det efterhånden for meget. Værre blev det, da AaB var vores næste modstander i Champions League, for der var et rend af danske journalister i og omkring klubhuset døgnet rundt. De ville alle have deres historie og vinkel på den nye vindundertræner fra Danmark. Jeg var ved at gå amok!
TV3+ ville gerne lave et portræt af mig og min trænerprofil, og jeg havde indvilliget mig til et længere interview, der skulle sendes i optakten til kampen mod AaB. Det var et af de ting, jeg faktisk glædede mig til. Jeg havde som de fleste fulgt Champions League på TV3+ i mange år og glædede mig til at møde hele teamet bag, Elkjær, Luna osv. Jeg må dog også indrømme, jeg var lidt starstruck, da jeg mødte Elkjær og Laudrup, to af mine store helte fra min egen barn og ungdom. – Det blev et rimelige vellykket portræt, hvor jeg fik lov at fortælle om mit Gung-Ho koncept, hvor teamwork var kodeordet. Jeg fik også voldsom god respons fra alle sider i dagene efter, hypen omkring min person var på toppen i Danmark også selvom vi slog det danske Champions League håb AaB med 3-1.
«
Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 00:33 af Wester
»
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: <3 the game #25
«
Svar #56:
14 Jan 2012, 00:31 »
Et lille tip - lav et mellemrum efter [img i den kode uden om adressen til billedet. Så viser den billedet i den rigtige størrelse, i stedet for "standardstørrelsen" som strækker det ud, hvis den originale størrelse er mindre
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #57:
14 Jan 2012, 00:34 »
Citat af: g00n 14 Jan 2012, 00:31
Et lille tip - lav et mellemrum efter [img i den kode uden om adressen til billedet. Så viser den billedet i den rigtige størrelse, i stedet for "standardstørrelsen" som strækker det ud, hvis den originale størrelse er mindre
Ahhh. dyb vejrtrækning, ahhh.. Det var dejligt, nu er stressen væk, over hvor træls det lort så ud..
Tak
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #58:
14 Jan 2012, 01:57 »
♥ the game
26: Rygterne
Endnu en sejr over AaB og vi var allerede sikre på at gå videre fra Champions League gruppespillet efter kun 4 kampe. En præstation der blev bemærket igennem hele fodbold-Europa og så startede rygterne for alvor. Pludselig kom der rygter fra alle kanter om klubskifte der i blandt nogle rigtig store klubber såsom PSG, Dortmund og Liverpool.
Det hele var kun rygter, det påvirkede mig dog alligevel. Hvad ville jeg gøre, hvis der kom reelle tilbud ind? Ville jeg skifte og hvad ville min kone sige? Ville der komme tilbud, der var så store, at man bare ikke kunne sige nej? Jeg prøvede at holde fokus men det var enormt svært. Alle de rygter påvirkede mig kraftigt. For selvfølgelig havde jeg drømmen om at stå i spidsen for en af de helt store klubber.
Om det var de vedvarende rygter og manglende fokus, der gjorde vi led et nederlag på udebane til Celtic i ligaen, det skal jeg lade være usagt. En ting var i hvert fald sikker, jeg var under et voldsomt pres. Nu mærkede jeg for alvor, hvor stresset jobbet som manager kan være. Heldigvis påvirkede rygterne ikke spillerne mere end de hurtigt kom ovenpå efter nederlaget til Celtic og vi dermed fastholdte 1. pladsen i ligaen.
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: <3 the game #26
«
Svar #59:
14 Jan 2012, 10:26 »
♥ the game
27: What to do?
Den sidste kamp i CHL gruppespillet var færdig og efter to nederlag på henholdsvis 1-0 og 2-0 til Milan og Bayern, så stod det klart, at vi måtte ”nøjes” med 2. pladsen i gruppen. Det flotte resultat havde som sagt givet genlyd igennem Europa og rygterne var blevet forvandlet til konkrete tilbud. Det første der tikkede ind var spanske Espanyol, som jeg takkede pænt nej til.
Det næste tilbud der kom ind var fra Aston Villa, som havde skuffet fælt i Premier League og kun lå nr.16 og de var klar til at firedoble min løn. Nu var jeg presset, for udsigten til at være manager i verdens bedste liga det fristede mig voldsomt. Det var jo den store drøm at stå i spidsen for et Premier League hold, den liga jeg havde fulgt i så mange år. Og Aston Villas tilbud var rigtig godt og det handlede ikke kun om løn.
What to do?
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »