home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  <3 the game #SLUT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: <3 the game #SLUT  (Læst 29488 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #5
« Svar #15: 07 Jan 2012, 00:05 »

Dejlig skriftsprog, dog syntes jeg at du mangler billeder i din blog Wink Eller bare andet grafisk Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #5
« Svar #16: 07 Jan 2012, 00:10 »

Dejlig skriftsprog, dog syntes jeg at du mangler billeder i din blog Wink Eller bare andet grafisk Opstemt

Jeg takker men så har du nok fat i den forkerte, hvis du efterlyser grafik. Det kommer der ikke meget af i mine blogs. Der kommer max nogle SS af taktik, resultater, spillere osv. men intet pynt..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #5
« Svar #17: 07 Jan 2012, 00:11 »

Højt niveau som man efterhånden forventer med Wester som forfatter!

Og modsat Enzo, er jeg vild med din simple stil, så please hold ved det.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #5
« Svar #18: 07 Jan 2012, 00:18 »

Højt niveau som man efterhånden forventer med Wester som forfatter!

Og modsat Enzo, er jeg vild med din simple stil, så please hold ved det.

Tak...

Jeg er slet ikke imod grafik, det er rigtig flot ved dem der kan det. Det kan løfte en bog med en flot visuel stil, de evner har jeg slet ikke. Jeg har prøvet men det ender tit skidt. Det fjerner mit fokus fra indholdet, tager for lang tid og jeg mister lysten. Så det har jeg droppet helt..

Den meget simple stil med korte og præcise indlæg, der er nemme at læse og følge, det er min stil.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #5
« Svar #19: 07 Jan 2012, 08:55 »

♥ the game


6: Gung-Ho Part III

I sin oprindelige form indeholdte konceptet ikke en dissideret udebane taktik, jeg havde dog videreudviklet konceptet, det var måske naivt med de kun to taktikker. Så da tilbuddet om jobbet i Hearts kom, så gik jeg i gang med at tænke i en udebane taktik. Jeg ville kombinere de to oprindelige taktikker og skabe en mere kompakt midtbane på udebane.

Jeg kom frem til en 4-5-1 formation, der blev bygget op omkring den balanceret tilgang fra Gung-Ho 4-4-2. Jeg kombinerede nøglen til succes i Gung-Ho taktikken (den centrale midtbane med 3 mand), sammen med de klassiske wings fra Gung-Ho 4-4-2 og det skal udgøre midtbanen. Det skulle gerne give en mere kompakt taktik, hvor der ikke er gået på kompromis med det offensive og kreative spil.



Mødet gik som håbet og forventet, spillerne var selvfølgelig noget forundret over den meget offensive tilgang men heldigvis positivt overraskede. Det virkede som om de glædede sig til at prøve kræfter med mit Gung-Ho koncept.

Min næste opgave var at trimme truppen, for jeg ville kun have en 1. holdstrup på 22 mand. Det ville ikke blive nemt og det ville nok skabe lidt uro i truppen. Og mon ikke det ville blive til en transfer eller to.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 00:36 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #6
« Svar #20: 08 Jan 2012, 11:06 »

♥ the game


7: Dumme far

Jeg var bevist om, at opstarten ville blive hårdt arbejde, der var mange ting der skulle på plads, lige fra træning til indkøb af spillere. Jeg blev dog overvældet over, hvor stor arbejdsbyrden var. Det blev til ganske få timer om ugen med min familie, noget min kone selvfølgelig var indforstået med. Det var dog anderledes med min søn, han forstod ikke hvorfor far aldrig var hjemme mere. Han var jo vant til at far altid var der og han var en rigtig fars dreng. Flere gange blev han rigtig ked af, når jeg skulle ud af døren. Flere gange blev jeg sendt af sted med ordene: dumme far. – Det fjernede ligesom toppen af arbejdsglæden og flere gange havde jeg voldsom dårlig samvittighed. Jeg håbede ikke det ville forsætte sådan hele sæsonen igennem, for så var managerjobbet nok ikke noget for mig alligevel. Jeg måtte dog bide i det sure æble og komme i gang, der var nok at lave inden debuten og åbningskampen mod Rangers på udebane.

Det første jeg gjorde var at gennemgå truppen og trimme den, i gennemgangen fandt jeg ud af at der mindst skulle 3-4 forstærkninger til, hvis vi skulle nå målsætningen med at slutte i top 3. Men med et transferbudget på under 2 mio. kr. så var det hovedsagligt på det frie transfermarkedet og lånemarkedet der skulle søges. Så jeg forslog bestyrelsen vi at skulle finde en samarbejdsklub, så vi kunne låne en spiller eller to. Da de præsenterede mulige klubber og Man Utd var blandt dem, så var jeg ikke i tvivl. En mulighed for at arbejde sammen med verden største og bedste fodboldklub, det kunne jeg ikke sige nej til.

Det blev desværre kun til et enkelt lån hos United, Paul Pogba, som skulle styrke min centrale midtbane. Pogba var dog ikke tiltænkt en plads i start 11eren men som back up til Peter Luccin, Rudi Skacel og Ryan Stevenson som jeg forventede skulle indtage positionerne på midtbanen. Peter Luccin var også ny i truppen og blev hentet på free transfer og tiltænkt rollen som holdet balancespiller.

Det blev til 2 forstærkninger mere inden åbningskampen mod Rangers, jeg hentede 2 mand ind til forsvaret, de begge skulle indgå i start 11eren. Højrebacken Anaitz Arbilla blev hentet for 250k £ og som sammen med Danny Grainger skulle han dække backpladserne. Til midtforsvaret hentede jeg Kristján Örn Sigurõsson, som jeg har store forventninger til, hans spidskompetencer er perfekte til midterforsvaret. Han skal dække midterforsvaret sammen med holdets anfører Marius Zaliukas.

På de 3 offensive pladser er jeg godt dækket ind, derfor gik jeg ikke på jagt efter spillere på de positioner. De 3 forventede toppen er, David Templeton, Andrew Driver og John Sutton
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #7
« Svar #21: 09 Jan 2012, 08:51 »

♥ the game


8: Debuten

Opstarten var ved sin ende, det havde været en intens måned, hvor resultaterne i træningskampene i starten havde givet mig dybe panderynker. Heldigvis begyndte spillet at tage form efterhånden som spillerne fik taktikken ind under huden. Optimismen voksede og troen på vi kunne skabe et resultat i åbningskampen ude mod titelfavoritterne fra Rangers, ja den var til stede.

Selvom troen på et godt resultat var til stede, så må jeg indrømme, at jeg var rystende nervøs, da jeg stod foran spillerne og leverede holdtalen før kampen. Det var med svedige håndflader talen blev holdt, for med mine kun 34 år og minus erfaring, så ramte tvivlen mig. Det var nu, det skulle vis sig, om jeg havde det der skulle til.

Holdet kæmpede heroisk men spændings niveauet var lidt for højt, efter 66 minutters spil så indkasserede vi et rødt kort. Vi havde holdt 0-0 indtil da men nu var det op af bakke, nede med en mand i 30 minutter mod favoritterne på Ibrox hvor hjemmeholdets fans lugtede blod. De lagde da også et massivt pres men spillerne holdte hovedet koldt og med en god portion held, så holdte vi nullet og fik det ene point med hjem.

Det var med stor passion i stemmen, at jeg efter kampen sagde: God kamp drenge, fantastisk resultat.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: <3 the game #7
« Svar #22: 09 Jan 2012, 10:36 »

Hvor ser det godt ud! Jeg kan godt lide det er simpelt, som du holder hele vejen igennem!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #7
« Svar #23: 09 Jan 2012, 20:47 »

Hvor ser det godt ud! Jeg kan godt lide det er simpelt, som du holder hele vejen igennem!

Jeg skal gøre hvad jeg kan  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #8
« Svar #24: 09 Jan 2012, 20:48 »

♥ the game


9: Månedens manager

Overskriften lader ikke meget op til fantasien, resultaterne var ganske fine den første måned. Det blev belønnet med prisen som månedens manager, og det var jeg enormt stolt af. En dejlig start på min karriere som manager. Der var dog ikke meget der pegede i den retning efter de første to kampe, for efter det flotte 0-0 resultat på Ibrox så løb jeg ind i et smertefuldt nederlag på 1-3 til Dundee Utd. Det var ikke ligefrem den bedste start foran hjemmepublikummet.

Der var dog noget positivt ved nederlaget, det gav en indikation om at truppen var for smal, for jeg havde mange skader og folkene i næste række havde bare ikke kvaliteten. Ligeledes var kvaliteten oppe foran heller ikke stor nok. Heldigvis var der nogle uger før transfervinduet ville lukke og jeg gik endnu engang på spillerjagt. Jeg hentede to forstærkninger til offensiven og det blev til to gode indkøb.

Den første jeg hentede, det var den skotske landsholdsspiller James McFadden. Han blev hentet på en free transfer og kunne hente en spiller med så stor kvalitet gratis, det giver et stort løft til hele klubben og må betegnes som et kanon scoop. Den næste der blev hentet ind, det var angriberen Victor Simões. Den rutinerede brasilianske angriber er lidt et sats men i de første par kampe har han leveret flot, 2 mål og 2 assist i 3 kampe. De to forstærkninger var med til at løfte holdet og resultaterne vendte til det positive.



De flotte resultater i ligaen blev desværre ikke fulgt op i Europa, der løb jeg ind i en voldsom røvfuld mod italienske Palermo, hele 5-1 tabte vi på udebane og røg ud samlet med 6-1. Forskellen på Serie A og den skotske Premier League var helt tydelig.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 00:36 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #9
« Svar #25: 09 Jan 2012, 21:23 »

♥ the game


10:Glædelige nyheder

Der var landskamp pause og jeg ville overlade roret til min assistenttræner. Pausen skulle bruges på en smuttur på en uge til Danmark, hele familien derhjemme savnede os og vi savnede dem. Samtidig havde vi store nyheder med os, der var nemlig en familieforøgelse på vej. Det var nyheder der selvfølgelig skabte stor glæde og tåre hos bedsteforældrene men også en masse bekymringer. De kunne næsten ikke bærer tanken om en lille ny så langt fra dem.

Det havde da også skabt en del bekymringer hos farmand, for jeg havde jo voldsomt travlt og tanken om en omgang mere uden nattesøvn, bleer og alt hvad dertil hører, det gav en smule stres. Konen havde dog overbevist mig og jeg måtte da også indrømme, at jeg glædede mig. Timingen var også perfekt, terminen var nemlig i starten af maj lige omkring sæsonafslutningen. Det betød ferie og tid til at tage sig godt af den lille ny.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #10
« Svar #26: 09 Jan 2012, 22:16 »

♥ the game


11: Priser og hæder

September måned i ligaen blev helt igennem fantastisk, 3 sejre ud af 3 mulige, og James McFadden blev helt fortjent kåret som månedens spiller. Det blev til 4 mål af McFadden i rollen som inside forward og han var om nogen, manden bag holdets succes. De gode resultater udmøntede sig i endnu en pris som månedens manager og hypen omkring min person var efterhånden ved at nå Brian Laudrup højder. Kirsebærret på toppen var at månedens mål også landet i Hearts lejren..

<a href="http://www.youtube.com/v/HZzpa_Ydj0I?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/HZzpa_Ydj0I?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

De flotte resultater førte holdet til tops i ligaen foran storfavoritterne fra Celtic, som var næste modstander. Et vaskeægte topopgør ventede forude og så endda på hjemmebane.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #11
« Svar #27: 09 Jan 2012, 23:37 »

♥ the game


12: En hidsig knægt

Igennem hele min barndom, ja hele vejen op i starten af mine20ere, så var jeg belastede med et mildt sagt hidsigt temperament. Et temperament jeg har lært at tøjle de seneste 10 år, dog kun i privaten for på fodboldbanen er der stadig ingen mental bremse. Det har kostet mig mange røde og gule kort igennem tiden, og jeg er vel det man kalder en medgangsspiller. Er holdet godt kørende kan jeg spille forrygende men går spillet mig eller holdet en smule imod, så er jeg ikke manden der træder positivt i karakter. Jeg er nærmere manden der total kan ødelægge spillet for alt og alle med en råben og skrigen af en anden verden.

Det temperament kom for første gang til udtryk i topkampen mod Celtic, hvor vi kom foran med 1-0 men som kampen skred frem, så overtog Celtic spillet og kom på 1-1. Et ganske fornuftigt resultat, så jeg var stadig rolig som en hellig indisk ko men efter 84 minutter fløjtede dommeren et tyndt straffe til Celtic som de omsatte til mål. Det kostede os kampen og vi tabte med 1-2. Og så sprang der en sikring og mine udtalelser efter kampen til pressen var ikke for heldige. Det blev til en kraftig advarsel fra det skotske fodboldforbund.

Det skuffende nederlag betød at kampen i toppen af ligaen efter 10 kampe var utrolig tæt.


« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 00:36 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #12
« Svar #28: 10 Jan 2012, 00:52 »

♥ the game


13: Gave regn

Jeg havde givet hele truppen en velfortjent fridag dagen før topopgøret med Rangers på hjemmebane. Fridagen brugt jeg selv i selskab med konen og min søn, vi skulle en tur til jordmoder til 3D scanning og måske få kønnet på den lille ny at vide. Min søn glædede sig helt vildt og han ønskede sig brændende en lillebror. Hans forestilling var nok, at babyen ville den være klar til lege med det samme fuldt klædt i Star Wars kostume med lyssværd og klar til kamp.

Han var også meget glad da babyen kom frem på skærmen, det holdte dog kun indtil han hørte den ingen tissemand havde. Så skjulte han sit hoved og lagde det helt tæt ind til mig og med tårer i øjnene sagde han: Jeg vil ikke have en lillesøster, jeg vil have en lillebror.

Så er gode råd dyre og man kommer på pædagogisk overarbejde. Heldigvis var jordmoderen skarp og sagde han var meget heldig, for i dag var der en gave til alle som skulle være storebror til en lillesøster og det hjalp en smule på det hele. Der var ikke andet at gøre, købepædagogik var den eneste vej frem, så mor og far tog ham med en tur i legetøjsbutikken og hentede en stor kasse Lego Star Wars.

Dagen efter var der også gave til farmand, en fantastisk 2-1 sejr over Rangers i en kamp vi dominerede hele vejen. Kampen helt store stjerne blev endnu engang James McFadden, der blev dobbelt målscorer. Han var nu oppe på 6 mål og 4 assist i 8 kampe. Det var nok kun et spørgsmål om tid, før en større britisk klub ville banke døren og spørge til McFadden.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: <3 the game #13
« Svar #29: 10 Jan 2012, 09:06 »

♥ the game


14: Slut på hvedebrødsdagene

Indtil videre havde sæsonen kørt som smurt i olie, stemningen og moralen i truppen var høj og vi havde indtaget 1. pladsen i en del måneder. Desværre var hvedebrødsdagene ved sin ende, et par skader på bærende spillere der i blandt holdet store stjerne McFadden ramte holdet. Det blev til en række af mindre gode resultater og pludselig stod vi foran en skæbne kamp ude mod Celtic i starten af december måned. Et nederlag ville nok betyde, at vi ville være ude af mesterskabskampen, for det var kun blevet til 5 point i de seneste 4 kampe. Holdet kæmpede heroisk og fik hevet et 1-1 resultat hjem i kampen mod Celtic og vi var stadig med i kampen. Det krævede dog gode resultater resten af december måned, for med 4 point bagud, så skulle der ikke mange point tab til før det ville være slut.


« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 00:36 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010