home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101179 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #435: 17 Feb 2012, 21:04 »

Jeg fik aldrig handskerne på den  ticked off  Græder

Ja spændende at se hvilket hold man får.. er jo delvist selv herre over det Opstemt..

@Zone
Skal være mig en ære. Rammer oftest en toppræstation i 3.halvleg  crazy  Grin
Så meget desto værre! Shockeret

Måske du skulle få checket synet Wink

(jeg er fuld - beklager dårlige jokes på forhånd)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #436: 17 Feb 2012, 21:05 »

@ Nove: Duk op til kampen og vær cheerleader, fyr nogle lys af, streaker, liniedommer eller what so ever. Ellers må give en omgang. Og vk drikker for 7. Mindst. Både før, under og efter.

Må jeg godt tage en old school ghettoblaster med og fyre op for det ene efter det andet hit af Miley Cyrus.
Please say no!

Cheerleaderjomfru - en gang skal være den første.
Lys - jo tak, men vi (læs: jeg) vil nok ikke blive populær
Streaker: Så ville i jo bare fokusere på mit løb og se det i slowmotion som en anden Carmen Electra Hævet Øjenbryn
Liniedommer: Kom med kasteskyts eller konstante fail-offsidekendelser

Yes sir! Jeg er frisk på at se på det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #437: 17 Feb 2012, 21:07 »

Hvis du spiller Miley Cyrus hele aftenen, så stopper jeg ghettoblasteren ned gennem oesophagus på dig... på TVÆRS! Sur
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #438: 17 Feb 2012, 21:08 »

Hvis du spiller Miley Cyrus hele aftenen, så stopper jeg ghettoblasteren ned gennem oesophagus på dig... på TVÆRS! Sur

Vildt ord. Det skal ind i mit ordforråd.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #439: 17 Feb 2012, 21:10 »

Vildt ord. Det skal ind i mit ordforråd.

Tænkte nok det ville vække opsigt crazy

Kan orientere om at det er spiserøret.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #440: 17 Feb 2012, 21:12 »

Ja, nu skal jeg jo også køre hjem, så det bliver nok ikke til så meget.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre om dem der skal køre med mig er friske på at vi bliver i kbh. natten over og fester igennem og så kører hjem dagen efter i stedet? Og hvis svaret fra alle er ja, om nogen fra københavn kan lægge plads til 4 friske heteroseksuelle (jeg ved dog ikke helt med Jakob?) ungersvende?

Ja, du har undgået mig lidt pluto, men så må jeg jo bare tage til noget du arrangerer, så kan du ikke gemme dig mere! Tunge
Helt sikkert. Vi skal da fyre nogle bajere efter kampen! Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #441: 17 Feb 2012, 21:13 »

Må jeg godt tage en old school ghettoblaster med og fyre op for det ene efter det andet hit af Miley Cyrus.
Please say no!

Ol' skol' ghettoblaster, jo.
Miley, nej. Spil noget ol' skol' musik, evt. lidt dansktop. Det går aldrig galt i byen med.

@VK: Ja, det er vi jo nogen, der har set på egen hånd. Kedeligt er ikke (hint: technofesten på vej hjem fra Odense). Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #442: 17 Feb 2012, 21:18 »

Tænkte nok det ville vække opsigt crazy

Kan orientere om at det er spiserøret.

Ah, det giver også mening - men hvordan kan jeg vide med sikkerhed at det ikker er 'urinrøret'? Bare inden jeg kaster mig ud i en større fortælling på job mandag.

Ol' skol' ghettoblaster, jo.
Miley, nej. Spil noget ol' skol' musik, evt. lidt dansktop. Det går aldrig galt i byen med.

Sorry, gad ikke var street og skrive det sådan.

Sådan lidt a la:
http://www.youtube.com/v/jM0HhvR2rWA
http://www.youtube.com/v/AXbETPfu8Gs
http://www.youtube.com/v/PVbm5Fj6Gb8

En mand som vi altid danser til når der er søndagsfrokost i forsamlingshuset Smiley Det er så hyggeligt når Fru Larsen kommer med småkager og lige laver en svingom med Hans-Søren Hoppe.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #443: 17 Feb 2012, 21:20 »

(hint: technofesten på vej hjem fra Odense). Grin

 funny  funny

Fucking epic Grin.. Vi har altså haft nogle aways ud over det sædvanlige Opstemt.. Godt du kan filme mine eskapader Grin  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #444: 17 Feb 2012, 21:26 »

Ah, det giver også mening - men hvordan kan jeg vide med sikkerhed at det ikker er 'urinrøret'? Bare inden jeg kaster mig ud i en større fortælling på job mandag.

For det første kan du bruge wiki!

For det andet er urinrøret kendt som uretra (passer meget godt, når betegnelsen for tis er urin, som følge af at urin indeholder stoffet urea), så du kan være helt rolig crazy

Nok er jeg ikke den skarpeste dyrlæge på årgangen, men jeg ville ikke skrive noget der ikke passede Cool

Forresten glæder jeg mig til at se VK blive sat under opvarmningen Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #445: 17 Feb 2012, 21:30 »

Glæder mig sgu også til kampen. Det bliver hyggeligt og forhåbentligt vinder mit hold denne gang. Ellers synes jeg nu ikke, at niveauet og arbejdeindsatsen er så forfærdelig som folk gør det til. Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #446: 17 Feb 2012, 21:32 »

Glæder mig sgu også til kampen. Det bliver hyggeligt og forhåbentligt vinder mit hold denne gang. Ellers synes jeg nu ikke, at niveauet og arbejdeindsatsen er så forfærdelig som folk gør det til. Tunge

Det var det heller ikke! Jeg kan bare godt lide at brokke mig Wink

Og så vil jeg sige, at du og Swizz skal splittes op næste gang! I var så sindssygt gode begge to, at jeg nærmest vil betale for at se jer mod hinanden på midtbanen Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #447: 17 Feb 2012, 21:33 »


Jeg overlever nok - og ja, lige netop i den dur. Og hvis du har lidt ungdommeligt swag, smider du også lidt Cartoons og Zididada på.

funny funny

Fucking epic Grin.. Vi har altså haft nogle aways ud over det sædvanlige Opstemt.. Godt du kan filme mine eskapader Grin Kys

Det kan vi hurtigt blive enige om - bare ærgeligt den næste away er om to måneder Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #448: 17 Feb 2012, 21:42 »

For det første kan du bruge wiki!

For det andet er urinrøret kendt som uretra (passer meget godt, når betegnelsen for tis er urin, som følge af at urin indeholder stoffet urea), så du kan være helt rolig crazy

Nok er jeg ikke den skarpeste dyrlæge på årgangen, men jeg ville ikke skrive noget der ikke passede Cool

Forresten glæder jeg mig til at se VK blive sat under opvarmningen Wink

Nægter at bruge Wikipedia som kilde! Tunge
Yay! Endnu et ord. Jeg kommer til at lyde SÅ fandens klog.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #449: 17 Feb 2012, 21:46 »

Nægter at bruge Wikipedia som kilde! Tunge
Yay! Endnu et ord. Jeg kommer til at lyde SÅ fandens klog.

Jeg kan også instruere dig i duodenum, placenta og cerebellum?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010