home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101134 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #450: 17 Feb 2012, 21:49 »

Jeg kan også instruere dig i duodenum, placenta og cerebellum?

Små slag, små slag. Har allerede glemt spiserøret.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #451: 17 Feb 2012, 22:14 »

Nu gider jeg ikke at citere 10 forskellige indlæg for at give mit besyv med, så det hele kommer lige her, uden citater.

Først og fremmest så er jeg frisk på at blive natten over i København, hvis i andre nordjydere også er friske på øl og en køretur hjem dagen efter. Jeg har set Bave brække sig i Aalborg, så nu skal det også ses i København Wink

Derudover regner jeg med at Nove står klar til at strække mine ben ud efter 20 minutter, når den første krampe melder sig. Ligesom jeg regner med at have et par kolde øl stående på sidelinjen ligesom til Oldboys kampe. Hvis tempoet er Old Boys, så kan vi sgu også klare en øl i løbet af kampen! Derudover er øl også det bedste middel mod krampe og smerter! Hvis man får nok, så mærker man ingenting! Opstemt

Hvis Skovlyst har travlt med at være fysio, så dropper han forhåbentlig også Miley Cyrus! Hvis der står en ghettoblaster og spiller Miley Cyrus, så skal jeg ikke kunne garantere at jeg ikke hamrer den i småstykker i løbet af kampen Tunge
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #452: 17 Feb 2012, 22:19 »

Nu gider jeg ikke at citere 10 forskellige indlæg for at give mit besyv med, så det hele kommer lige her, uden citater.

Først og fremmest så er jeg frisk på at blive natten over i København, hvis i andre nordjydere også er friske på øl og en køretur hjem dagen efter. Jeg har set Bave brække sig i Aalborg, så nu skal det også ses i København Wink

Derudover regner jeg med at Nove står klar til at strække mine ben ud efter 20 minutter, når den første krampe melder sig. Ligesom jeg regner med at have et par kolde øl stående på sidelinjen ligesom til Oldboys kampe. Hvis tempoet er Old Boys, så kan vi sgu også klare en øl i løbet af kampen! Derudover er øl også det bedste middel mod krampe og smerter! Hvis man får nok, så mærker man ingenting! Opstemt

Hvis Skovlyst har travlt med at være fysio, så dropper han forhåbentlig også Miley Cyrus! Hvis der står en ghettoblaster og spiller Miley Cyrus, så skal jeg ikke kunne garantere at jeg ikke hamrer den i småstykker i løbet af kampen Tunge


Den bortviser jeg da bare, så er det problem klaret! Tunge
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #453: 17 Feb 2012, 22:19 »

Hvis der står en ghettoblaster og spiller Miley Cyrus, så skal jeg ikke kunne garantere at jeg ikke hamrer den i småstykker i løbet af kampen Tunge

Jeg bliver skuffet hvis du IKKE smadrer den i løbet af kampen Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #454: 17 Feb 2012, 22:24 »

Jeg vil intet have imod en ghettoblaster stående på sidelinjen, så længe den spiller musik, som man kan holde til at høre på.. Hvilket altså udelukker Miley Cyrus..
Jeg bliver skuffet hvis du IKKE smadrer den i løbet af kampen Tunge
Hvis den bliver placeret i det ene mål, så skal jeg nok sørge for der hurtigt bliver scoret et mål i den ende! Om det så er min egen ende Tunge
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #455: 17 Feb 2012, 22:26 »

Bah okay, så skal jeg nok lade være med at trolle jer med kaninfjæs crazy

Og Søgaard - stræk din ben ud selv eller giv mig 1000 kr og en tvebakke, så kan vi snakke om det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #456: 17 Feb 2012, 22:30 »

Bah okay, så skal jeg nok lade være med at trolle jer med kaninfjæs crazy

Og Søgaard - stræk din ben ud selv eller giv mig 1000 kr og en tvebakke, så kan vi snakke om det.
Hvis du finder en lækker dame til at massere min lysken, når jeg får krampe der, så skal jeg nok give 1000 kroner og en tvebakke Wink Men så meget er du sgu ikke værd Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #457: 17 Feb 2012, 22:35 »

Eftersom vi nu alle sammen har meldt at vi er klar på byen bagefter, så I skide udlændinge kan se hvordan man fester i Gaden, så mangler vi bare et sted at crashe når vi går kolde ved 10-11 tiden... Er der nogen der kan lægge gulv til?

Søgaard, din plan for turen lyder helt i overensstemmelse med min!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #458: 17 Feb 2012, 22:35 »

Det var det heller ikke! Jeg kan bare godt lide at brokke mig Wink

Og så vil jeg sige, at du og Swizz skal splittes op næste gang! I var så sindssygt gode begge to, at jeg nærmest vil betale for at se jer mod hinanden på midtbanen Peace
Men alligevel formåede vores hold at tabe. Tunge

Og ja, Søgaard. Jeg er helt frisk på at blive i København. :-)
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #459: 17 Feb 2012, 23:11 »

Hvis jeg dog bare var fyldt 16, så havde jeg vist jer hvordan man fester, Iceland-style. I ville blive chokeret Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #460: 17 Feb 2012, 23:26 »

Hvis jeg dog bare var fyldt 16, så havde jeg vist jer hvordan man fester, Iceland-style. I ville blive chokeret Wink
16? Er der steder, hvor man kan gå i byen som 16-årig?! Altså hvor det ikke bare er sodavandsdiskotek?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #461: 17 Feb 2012, 23:26 »

Øl må sælges fra 16 Smiley

...

i supermarkeder
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #462: 17 Feb 2012, 23:28 »

I Grenaa. Det er en helt anden verden. I skulle prøve det! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #463: 17 Feb 2012, 23:28 »

Hvis jeg dog bare var fyldt 16, så havde jeg vist jer hvordan man fester, Iceland-style. I ville blive chokeret Wink

Nu har jeg været på Island to gange til festival, og det var sådan okay fedt, men selvom to af mine bedste venner her i DK er islændinge, så vil jeg vove at påstå at danskerne er bedre og vildere til at feste Tunge

Og hvad ved du i øvrigt om det, du bor i Grenaa hvor der er røv og nøgler af steder at gå i byen Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #464: 17 Feb 2012, 23:30 »

Nu har jeg været på Island to gange til festival, og det var sådan okay fedt, men selvom to af mine bedste venner her i DK er islændinge, så vil jeg vove at påstå at danskerne er bedre og vildere til at feste Tunge

Og hvad ved du i øvrigt om det, du bor i Grenaa hvor der er røv og nøgler af steder at gå i byen Tunge

Tydeligt at det er lang tid siden du har været bosat i Grenaa. Weekenderne er rent kaos her for tiden. Fester overalt, og fantastisk stemning i hele byen. Derfor sidder jeg på FmF på en fredag aften... Tunge
« Seneste Redigering: 17 Feb 2012, 23:33 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010