home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101130 gange)
Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #465: 17 Feb 2012, 23:31 »

I Grenaa. Det er en helt anden verden. I skulle prøve det! Wink
Grenå er ganske rigtigt en anden verden. En død verden.

Næeh, vent du bare til du bliver ældre og bliver introduceret til bylivet i Aarhus, Aalborg osv.. Så finder du hurtigt ud af hvor død en by, som Grenå er..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #466: 17 Feb 2012, 23:33 »

Tydeligt det er lang tid siden du har været bosat i Grenaa. Weekenderne er rent kaos her for tiden. Fester overalt, og fantastisk stemning i helt byen. Derfor sidder jeg på FmF på en fredag aften... Tunge

Hehe Tunge Jeg er i Grenaa en gang hver 2. måned ca. til fest, og der er byen som regel stendød, om det så er fredag eller lørdag, desværre. I Aalborg er det den omvendte verden hvor det på visse dage er svært at gå rundt i Gaden fordi der er så mange mennesker! Hvorfor tror du at folk flytter væk fra Grenaa når de bliver unge og enkelte så flytter tilbage igen når de får børn? Det er en fin familieby, men ikke en by at være ung i, eller gå i byen i.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #467: 18 Feb 2012, 00:36 »

Øl må sælges fra 16 Smiley

...

i supermarkeder

Så burde der ikke være meget at rafle om. Vi crasher et supermarked. Der er også masser af gulvplads til at sove på..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #468: 18 Feb 2012, 13:09 »

Jeg er forresten rørt over at blive budt velkommen i en +100 gruppe Gazlgor! Men ja, jeg er tvunget til at dovne den i det ene mål........

Og VK. Det med at du vinder over mig. Det var da en sjov joke Wink

Og Pluto...... Hvis du gerne vil have dem mod hinanden næste gang, så er jeg sikker på at jeg og VK kan bestikkes......
« Seneste Redigering: 18 Feb 2012, 13:12 af Shaft » Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #469: 18 Feb 2012, 13:37 »

Altså... de er begge midtbanespillere, og da de løb med de to mest prestigefyldte priser sidst, er der vel en ret god chance for at de bliver valgt som de to første på midten Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #470: 18 Feb 2012, 14:14 »

Ja, nu skal jeg jo også køre hjem, så det bliver nok ikke til så meget.

Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre om dem der skal køre med mig er friske på at vi bliver i kbh. natten over og fester igennem og så kører hjem dagen efter i stedet? Og hvis svaret fra alle er ja, om nogen fra københavn kan lægge plads til 4 friske heteroseksuelle (jeg ved dog ikke helt med Jakob?) ungersvende?

Ja, du har undgået mig lidt pluto, men så må jeg jo bare tage til noget du arrangerer, så kan du ikke gemme dig mere! Tunge
Jeg har to sofaer, og den ene af dem kan hverken dig eller Søgaard ligge specielt godt i, det tror jeg godt, at Søgaard vil skrive under på. Men hvis I bare tager liggeunderlag og sovepose med til de sidste, så skal det nok gå.
Hvad jeg er mere i tvivl om går er, om det bliver muligt for de to under 18 at komme i byen. Der ligger en bar 5 minutter fra min lejlighed, og der lykkedes det Bave at gøre som Obi-Wan, men det er heller ikke det fedeste eller billigste sted.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #471: 18 Feb 2012, 15:17 »

Der ligger en bar 5 minutter fra min lejlighed, og der lykkedes det Bave at gøre som Obi-Wan, men det er heller ikke det fedeste eller billigste sted.

 funny funny funny Åh gud kan lige se det for mig Grin

Men Andreas din sofa er da fantastisk, har aldrig sovet bedre.. Det skulle da lige have været i Søgaards entre på et tyndt liggeunderlag.. Efter en lang nat i gaden følte jeg mig som som en konge i en mega lækker seng  Wink  Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #472: 18 Feb 2012, 15:20 »

Jeg har to sofaer, og den ene af dem kan hverken dig eller Søgaard ligge specielt godt i, det tror jeg godt, at Søgaard vil skrive under på. Men hvis I bare tager liggeunderlag og sovepose med til de sidste, så skal det nok gå.
Hvad jeg er mere i tvivl om går er, om det bliver muligt for de to under 18 at komme i byen. Der ligger en bar 5 minutter fra min lejlighed, og der lykkedes det Bave at gøre som Obi-Wan, men det er heller ikke det fedeste eller billigste sted.

Det lyder helt klart som en plan! Hvor bor du henne af? Ja, det med alderen er jo selvfølgelig et minus, men vi må tegne noget overskæg på de to små og så håbe på at det er lidt mørkt der hvor vi skal ind (de mørke steder er bedst). Ellers må du lige hive noget Jedi mindtrick op af ærmet hvis den geniale plan ikke virker..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #473: 18 Feb 2012, 15:40 »

Ved heller ikke hvad han laver Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #474: 18 Feb 2012, 15:45 »

gravesen 13, eller Lasse Michael Gravesen, jeg tror ikke at der er meget mere at lave i Hirtshals end at sidde på nettet.. Hvad laver du da selv?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #475: 18 Feb 2012, 15:47 »

Drenge, drenge, drenge. Stop! Lad crewet tage sig af ham, i gør det kun værre.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #476: 18 Feb 2012, 15:51 »

Det er ellers sjovt så meget man kan lære om en person ved at de har været lidt for hengiven med deres uddeling af oplysninger.. Tre klik så har man hans navn og adresse, telefonnummer, hans forældres (farens) beskæftigelse og telefonnumre til dette og hvis man gider kan nogle flere klik udløse endnu flere oplysninger.

Åh internettet vidunder..!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #477: 18 Feb 2012, 15:51 »

Detektiv Hawk Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #478: 18 Feb 2012, 15:53 »

Detektiv Hawk Wink Grin

Hehe, man er vant til det fra årevis af crewarbejde hvor fjolser har siddet med flere brugere og så skulle man finde ud af hvem der egentlig var bag. Det var meget sjovt - Men denne var nu ikke specielt svær, selv uden crew beføjelser Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #479: 18 Feb 2012, 15:53 »

Kort proces Tunge

Nå, men nu går detektivarbejdet for alvor i gang
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010