home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98161 gange)
Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #360: 24 Feb 2012, 14:57 »

Du skal ikke være landstræner, men hvis du skulle, så skulle det selvfølgelig være england, da han er englænder.

Var der for mange kommaer der?

Liverpool, Dortmund, AGF

Naustratze
Gæst

« Svar #361: 24 Feb 2012, 15:12 »

Synes helt klart at du skal være engelsk landstræner :-)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #362: 24 Feb 2012, 23:43 »

Kampen om mesterskabet

Sæsonen er nu næsten ovre. Kun Champions League finalen venter. Men det er tid til et hurtigt tilbageblik på en rigtig vellykket sæson for The Gunners. Kun nederlaget imod United i FA Cup semifinalen sætter triste spor i de glade erindringer. Kampen om førstepladsen i ligaen har det meste af tiden været imellem United og Arsenal, på samme måde som i Adams' første sæson hos The Gunners. Det er blevet til hele tre trofæer allerede, med sejre i både Liga Cuppen, VM for klubhold og Premier League, og der er stadig muligheden for et fjerde trofæ.

Maj måned bød på fire opgør, hvoraf to af disse var imod Liverpool og Tottenham. Især kampen imod Liverpool vil stå stærkt i erindringen den kommende tid, for det var i denne kamp at mesterskabet blev sikret. For forud for kampen manglede Arsenal kun et enkelt point, men spillerne var enige med Adams: "Der var ingen grund til ikke at snuppe alle tre point". Og det var hvad de gjorde. For i løbet af 15 minutters spil havde både Rondón og Cavani passeret Reina i Liverpool målet. Så da Liverpool ikke formåede at svare igen, kørte Arsenal sejren, og mesterskabet i hus. Det blev dog først fejret for alvor da Tottenham blev kørt over, på Emirates tre dage senere. For Cavani scorede på straffe efter 20 minutters spil. Gervinho scorede efterfølgende to gange, og hele guldfesten blev lukket af med en scoring af unge Hartfield. Desværre måtte Gibbs og Badelj hjælpes fra banen, inden festlighederne begyndte. Begge to med alvorlige skader, som gør at de sidder ude i lang tid, selv til Verdensmesterskabet i den kommende sommerpause.

Imod Wigan mistede Arsenal også Walcott som dermed afsluttede sæsonen før tid. Men i 38. runde slap skadesplagede Arsenal afsted uden flere skader, hvilket var første gang i lang tid. Rondón sikrede sejren ved at score hattrick.

”Når jeg ser tilbage på denne sæson, så sker det med stor glæde, vi har for tredje gang i træk vundet Ligaen, og denne gang med en sikker margin på 9 point til United og 19 til City. Jeg er dog sikker på at City vil gøre det svært for os i finalen i næste uge. Jeg håber dog, at vi trods skaderne kan forsvare titlen.” – Tony Adams.

Did you know?
Kampene mellem Arsenal og Tottenham, kaldes for North London Derby. Det fordeler sig således (per okt. 2011) at Arsenal har vundet 71 af disse opgør, 47 er endt uafgjort og 53 gange har Tottenham sikret sig sejren.

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: 38 runder
« Svar #363: 25 Feb 2012, 10:53 »

God update kan ikke finde nogen fejl, tillykke med mesterskabet og du SKAL vinde over Shitty

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: 38 runder
« Svar #364: 25 Feb 2012, 15:15 »

God update kan ikke finde nogen fejl, tillykke med mesterskabet og du SKAL vinde over Shitty

Skulle jo også gerne lære af de fejl jeg lavede i de seneste... Smiley
Men den er alligevel skrevet og lagt op på samme korte tid som de andre Wink

Tak, som jeg fik uddybet tidligere, spillede jeg til tider lidt mere sikker bold, for at sikre mesterskabet, imens de unge fik flest chancer i de forskellige cup-turneringer. Selvom jeg dog hele tiden har haft en håndfuld unge spillere med til hver kamp..

Nu må vi jo se hvordan det går imod Shitty, det jo ikke et hold jeg har haft det nemt imod i de interne møder...

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #365: 25 Feb 2012, 22:22 »

For også at kunne spille videre på savet, så stopper jeg afstemningen her.

Jeg startede selv med at smide en stemme på Spanien, fordi jeg tænkte det var den største udfordring mht. landsholdet, men den vil jeg egentlig gerne smide over til England, for efter at have prøvet at rode lidt med holdet, ser det ud til at blive nogle sjove prøvelser...

Men da vandene er delt nogenlunde ligeligt, så påtager jeg mig jobbet som engelsk landstræner, men jeg vil ikke lade det dominere bloggen, har overvejet at lade det blive til kvartale eller halvårlige updates om landsholdet, således at det er med men uden at vær for meget.

Så kan jeg måske også få større appel hos de unge engelske spillere i de andre klubber, så jeg faktisk kan lokke dem til Arsenal, så min målsætning omkring at gøre holdet mere engelsk, kan blive en realitet...

Håber alle stadigvæk vil kigge med, for har i den kommende sæson hevet en del unge spillere op, og har kun solgt spillere Smiley Holdet er dermed blevet næsten et år yngre end den netop færdigspillede sæson, for nu er gennemsnitsalderen 23.06 år Opstemt

Kommer forhåbentlig med en CHL Finale Update i morgen Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #366: 26 Feb 2012, 15:11 »

Finalen

Champions League. Turneringen der bringer de bedste hold fra Europa sammen til storslåede opgør, som enhver fodboldfan må billige. Og Arsenal stod nu med muligheden for at genvinde trofæet i denne storslåede turnering. En turnering, der i år har været domineret af de engelske hold, da der i semifinalerne var hele tre engelske mandskaber, ud af de fire hold. Finalemodstanderen er da også engelsk, da det er Manchester City, som venter på Arsenal på Amsterdam Arena. Bookmakerne spår det til at blive en uafgjort kamp, da begge mandskaber har vist upåklagelig form i de sidste opgør inden finalen.

”Det er et stort privilegium, at være manager for dette herlige talentfulde hold. De har ydet en kæmpe indsats, og nu står de kun en sejr fra at nå klubbens største triumf. Nemlig at forsvare Champions League titlen. Jeg ved at van Gaal og hans mandskab vil gøre alt for at tage trofæet, men jeg er sikker på at vi kan slå dem på dagen, hvis vi spiller vores spil!”
– Tony Adams

De indbyrdes opgør mellem City og Arsenal, har de seneste sæsoner være nogle meget tætte opgør, og finalen på Amsterdam Arena var da heller ikke nogen undtagelse fra denne tendens. Første halvleg bød på flere store muligheder til begge hold, men både Szczesny og Hart spillede forrygende, og var ikke til at skyde igennem. Den største chance i denne halvleg tilfaldt Dzeko, der sørgede for at Szczesny måtte ud i fuld længde for at afværge skuddet. Men resultatet var som da kampen begyndte, nul – nul ved pausen. I anden halvleg var det Arsenal der dominerede, både med chancer og med spilovertag. Hele to gange i løbet af halvlegen var det kun træværket, der forhindrede The Gunners i at sikre sig sejren. For det var kun på nogle få omstillinger, at cityspillerne fik vist glimt af første halvlegs skarphed. Men i de fleste tilfælde agerede de to belgiske forsvarer Vertonghen og Vermaelen udsmidere og fik sendt City retur til egen banehalvdel. Nigel de Jong valgte dog for anden gang at sable en Arsenal spiller ned, og derfor blev han sendt tidligt i bad, efter 74 minutters spil. Anden halvleg nåede også fuld tid, uden at der faldt nogle scoringer, og derfor endte kampen nu i to gange ekstra 15 minutter. Men her skulle indskiftede Wilshere kun bruge fire minutter på at score det afgørende mål. For selvom Arsenal herefter faldt i kadence så redede træværket Citys helt store mulighed i det 115. minut.

”Jeg er så stolt af mine spillere! De har fulendt en helt igennem fantastisk triumf, ved at genvinde trofæet. En vidunderlig holdpræstation, at de trods den hårde modstand kan hive sejren hjem. Især når begge hold havde flere gode chancer for at sikre sig sejren. Men jeg er så glad for at vi sejrede, som både vi og fansene vil fejre i lang tid. Med disse talenter i klubben, er det forhåbentlig kun begyndelsen på en æra.” – Tony Adams

Wilshere gør det igen!
Arsenal genvandt Champions League! En stor holdindsats, men bestemt en spiller skilte sig ud, da det var nødvendigt. For anden sæson i træk scorede Wilshere det afgørende mål i Arsenals Champions League triumf…”
- The Guardian

Did you know?
Citys seneste og hidtil eneste europæiske trofæ fik de i 1970.

« Seneste Redigering: 26 Feb 2012, 16:31 af Highbury » Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Finale
« Svar #367: 26 Feb 2012, 16:22 »

Godt du slog Shitty.
Der er ikke nogen fejl, du læser dem godt igennem

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #368: 26 Feb 2012, 16:33 »

Godt du slog Shitty.
Der er ikke nogen fejl, du læser dem godt igennem

Ja, det var sku en rar sejr...

Dog var dagens sejr over tottenham endnu bedre Opstemt

Ja, tænkte at jeg lige så godt kunne gøre det til en vane at læse dem ekstra grundigt igennem for fejl... Nu jeg ved der er en der vil gøre mig opmærksom på de fejl der måtte være Wink Sproglig student?

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #369: 26 Feb 2012, 16:46 »

Om jeg er sproglig student? Nej jeg er 12 Opstemt

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #370: 26 Feb 2012, 17:02 »

Om jeg er sproglig student? Nej jeg er 12 Opstemt

Fair nok, spørger blot fordi at det de eneste der plejer at sidde at rette sådan noget igennem frivilligt... Og så stod din alder jo heller ikke listet på din profil, så gav bar et skud i tågen...

Er igang med min marster på DTU, og er ofte blevet beskyldt for at være for sproglig når der skal laves projekter, fordi jeg mener der er noget der skal rettes igennem...

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #371: 26 Feb 2012, 17:04 »

Ja, tænkte at jeg lige så godt kunne gøre det til en vane at læse dem ekstra grundigt igennem for fejl... Nu jeg ved der er en der vil gøre mig opmærksom på de fejl der måtte være Wink

Du skriver på et rigtig højt niveau og det er en fryd at læse. At der skulle være et enkelt ord forkert, det er flueknepperi og fuldstændig ligegyldigt. Super blog!

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #372: 26 Feb 2012, 17:12 »

Du skriver på et rigtig højt niveau og det er en fryd at læse. At der skulle være et enkelt ord forkert, det er flueknepperi og fuldstændig ligegyldigt. Super blog!

Er af samme mening, men lidt perfektionist er man vel også, så vil jo helst ha der er så få fejl som muligt...

Men tak for rosen, det er super folk kan lide den, selvom jeg nu kører på snart 4. sæson.

Kommer nok med en Update for tiden mellem sæsonerne, for der skete en hel del denne sommer. Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #373: 27 Feb 2012, 19:28 »

Bye Bye Bye

Vertonghen
Bedste arsenalspiller kåret af fansene

Sæsonen har nu nået sin afslutning, og det samme har flere store managers karrierer. For hele fire store fodboldpersonlighed er valgte at træde tilbage efter denne sæson. Den første der valgte at trække stikket ud af fodboldkarrieren var Lippi, som derved efterlod Juventus uden nogen manager. I  dagene efter fulgte en legendarisk og højtagtet trio fra engelsk fodbold, da Hiddink, Ferguson og Redknapp forlod henholdsvis Chelsea, United og Tottenham. En trio, som mange vil savne, da de tilførte fodboldspillet mange gode stunder. De to eneste tophold ud over Arsenal der ikke skiftede manager var Liverpool og City, der begge havde skiftet manager i efteråret. Så det er kun Arsenal der fortsætter med samme mand ved roret som ved sæsonstart.

Antonio Conte overtog Juventus, og i indeværende sæson har klubben ligeledes skiftet bestyrelsesformand, en post som Nedved nu bestrider. Alan Shearer er nu manager i Chelsea, Steve Bruce i Manchester United og Marcelo Bielsa i Tottenham. Derudover er både Villareal og Valencia blevet overtaget af lokale rigmænd. Forhåbentlig vil de nu være i stand til at blande sig i toppen sammen med Real Madrid og Barcelona.

Silva blev valgt som årets unge spiller i Premier League på grund af sine mange flotte præstationer på Arsenals venstrekant. Rondón vandt en tredjeplads blandt seniorspillerne. Men det var ikke Rondón der vandt fansnes kåring af årets arsenalspiller, nej det var nemlig Vertonghen, der har været ekseptionel på dødbolde, samt som centerback.

I løbet af denne sommerpause løb VM af stablen. En turnering som Argentina vandt ved at slå Kroatien 2 – 1 i finalen. Både Spanien og England stemplede ud i kvartfinalerne, imod henholdsvis Kroatien og Polen. Hvilket gjorde at begge fodboldforbund valgte, at nu var det tid til en ny manager på posten. Men det var dog alligevel en overrasket Adams, der først modtog et tilbud fra Spanien, for lidt senere at modtage samme tilbud fra det engelske fodboldforbund. En svær beslutning. Men efter at Arsenals ledelse og det engelske fodboldforbund gik med til, at Adams delte sin tid mellem at være manager for Arsenal og for England, så valgte Adams at takke ja til tilbuddet om at blive engelsk landstræner.

Did you know?
Sidst England vandt VM var tilbage i 1966, under ledelse af Alf Ramsey.

TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: |70| Mr. Arsenal: Farvel til Legender
« Svar #374: 27 Feb 2012, 20:01 »

Godt at se at Mr. Adams i det mindste fortsætter, som den gamle rutinerede ræv han er Wink

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010