home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98096 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #390: 02 Mar 2012, 14:57 »

Sæsonstarten

”De unge skal have deres chance. Så vi vil ikke lave nogen store handler i dette transfervindue, kun salg af spillere.” – Tony Adams

Ganske som Adams havde udtalt før sæsonstarten, så lavede Arsenal heller ikke nogen store handler. Faktisk blev der kun lavet en enkelt aftale, som ikke allerede var på plads inden sæsonen. Det var den unge Nebel, der kommer til klubben på et lejeophold, som backup for Silva, der i sidste sæson manglede pusterum fra tid til anden.

”De er næsten samme type spiller, og derfor ser jeg det som en ideel løsning. En løsning som eventuelt kunne blive til en permanent aftale, med den unge stjerne.” – Tony Adams

Til gengæld forlod en del spillere klubben i løbet af sommeren. Adams ville dog stadig gerne af med Santos og Arshavin, men begge spillere er stadig at finde i klubben, endnu. Granero, Diaby, Kishna og Bellusci har alle fundet nye arbejdsgivere. Salget af Kishna sker dog kun fordi, at han er nummer tre i rækkefølgen til en plads i angrebet, blandt de unge spillere, som også kæmper imod seniorerne.

Ud over de allerede planlagte venskabskampe, så tilbød både Valencia og Barcelona et venskabsopgør, noget som Adams ikke kunne takke nej til. Det ville blive nogle fantastiske opgør at teste de unge spillere i. Det blev det også, men Barcelona viste dog, at de unge nok ikke var helt klar endnu. Det blev til et 2 – 0 nederlag.  Imod Dortmund viste de dog en anden styrke, og det var kun efter en flot fighterindsats at Dortmund fik sikret sig et uafgjort resultat.

”Jeg er stolt af spillerne, med ’point’ imod alle andre end Barcelona, så har de unge vist at de er klar til at tage kampen op i ligaen. Det vil selvfølgelig ske med støtte fra de erfarne spillere.” – Tony Adams

Comunity Shield vil blive husket mest af alt for at Arsenal vandt med en mand i undertal. For i 64. minut modtog M’Vila sit andet gule kort, og måtte derfor forlade banen før tid. Dette forhindrede dog ikke Rondón i at lukke opgøret i 88. minut, hvor han scorede til den endelige stilling 3 – 1 til Arsenal. De andre mål blev scoret af hhv. Gervinho (14, 37) og Vidic (17).

Super Cuppen imod Besiktas blev afgjort i løbet af fire minutter, i starten af første halvleg. For med en scoring fra både van Persie og Cavani blev kampen lukket, da Besiktas kun formåede at komme frem til en enkelt chance i løbet af hele kampen. En chance som Szczesny nemt afværgede, i sin første kamp, efter hans skade, han fik på landsholdet i sommers.

Fem ungdomsspillere i startelveren i årets første kamp, viste sig at være lidt for dristigt imod Wolves, som formåede at afholde The Gunners fra scoringer. En trist sæsonstart, men heldigvis for Arsenal så startede sidste års toere, United, også ud med en uafgjort imod Everton. I anden runde blev det til en smal 1 – 0 sejr over Birmingham, på mål af van Persie. Sejren til de unge kanoner gør dog at Adams ser lyst på de kommende kampe, de skal blot have opbygget noget selvtillid og erfaring på dette høje niveau.

Økonomien i klubben har fået et løft efter at flere af de løntunge marginalspillere har forladt klubben. På ugebasis er klubbens udgifter til lønninger faldet tæt på 1 mio.. Transferbudgettet startede på 180 mio, men er nu ved salg blevet forhøjet til 253 mio., og det skal desuden nævnes at indeværende sæson pt. har en profit på 674 mio.. Så målet om at styrke økonomien skrider langsomt fremad.

SS af de nye spiller kommer på opfordring.

Did you know?
Beşiktaş Jimnastik Kulübü som klubben retmæssig hedder er grundlagt i 1903, og fodboldholdet bære kælenavnet Kara Kartallar (De sorte ørne).

Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Sæsonstart
« Svar #391: 02 Mar 2012, 15:07 »

Jeg opfordrer dig til at lægge et SS ind af de nye spillere. Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Sæsonstart
« Svar #392: 02 Mar 2012, 15:23 »

Jeg opfordrer dig til at lægge et SS ind af de nye spillere. Smiley

Fair nok Wink Her kommer de så, med en lille tekst til.

Glen Shandran

En ung englænder der umiddelbart har et kæmpe potentiale jf. flere af mine talentspejdere, og nu også trænere, som alle mener at han kan opnå samme, eller bedre niveau end førsteholdets helt store stjerne Edison Cavani. Jeg følger hans udvikling nøje, selvom han for tiden er placeret på u18 holdet.

Johannes Nebel

Et af de største tyske talenter, som jeg har set længe, som ikke udelukkende spiller som boksspiller. Han er som nævnt hentet ind til at afløse Silva på kanten, og så overvejer jeg også muligheden for at gøre det til en permanent aftale.  Jeg fik dog de to efterfølgende brasilianere ind, så det bliver nok ikke andet end et lejeophold imens de to andre vender sig til Europæisk/Engelsk fodbold.

Tauá

En fantastisk teknisk kant, som ventes udgøre en farlig venstre side sammen med hans landsmand.

Santos

Endnu en teknisk stærk brasilianer, som bestemt ikke er defensivt orienteret, men med de kvaliteter han besidder bliver han nemt en glimrende wingback eller venstrekant.

Kort sagt, så ser det ud til at jeg snart har samlet alt det bedste til venstre side af banen, og derfor ryger Silva måske ind på en OMC i stedet for MV/OMV som han spiller lige nu. Og ellers er der mulighed for at en af spillerne bliver skudt afsted med en kæmpe fortjeneste.

TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: ss og sæsonstart
« Svar #393: 02 Mar 2012, 17:05 »

Glæder mig sgu til denne sæson, og se hvor mange unge du kan få spillet helt ind på holdet. Samtidigt selvfølgelig stadigt vinde alt Peace

Der er sgu nogle gode talenter imellem der, tyskeren og de to brasser ser ud til at kunne blive ret skarpe Wink

Hvis Adams kan holde dem væk fra de kolde pints, så ser det sgu helt lovende ud Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #394: 02 Mar 2012, 17:16 »

Glæder mig sgu til denne sæson, og se hvor mange unge du kan få spillet helt ind på holdet. Samtidigt selvfølgelig stadigt vinde alt Peace

Der er sgu nogle gode talenter imellem der, tyskeren og de to brasser ser ud til at kunne blive ret skarpe Wink

Hvis Adams kan holde dem væk fra de kolde pints, så ser det sgu helt lovende ud Wink

Tja, vil self gerne vinde kampene, men jeg forsøger at lægge mere vægt på at prøve de unge spillere af nu i denne sæson.. Hvis de er gode nok så sker der jo heller ikke noget ved at lade dem prøve kræfter med ligaen... Smiley Eller CHL, hvor jeg har fået en nogenlunde nem gruppe... Smiley

Tror dog også på den unge englænder, kunne være så nice at ha lavet et scoop der, engelske spiller af en fornuftig karakter hænger ikke på træerne i mit save :S

Skal prøve Wink

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #395: 02 Mar 2012, 17:21 »

Gode talenter den første er ikke så god, endnu, men det håber man vel kommer:)

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #396: 02 Mar 2012, 17:55 »

Gode talenter den første er ikke så god, endnu, men det håber man vel kommer:)

Tja hvis mine talentspejdere har ret, så bliver han jo en super spiller Wink

Tja det er jo for det meste teknisk at de to brasilianere er gode, de mangler noget fysik...

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #397: 02 Mar 2012, 18:15 »

Tja, vil self gerne vinde kampene, men jeg forsøger at lægge mere vægt på at prøve de unge spillere af nu i denne sæson.. Hvis de er gode nok så sker der jo heller ikke noget ved at lade dem prøve kræfter med ligaen... Smiley Eller CHL, hvor jeg har fået en nogenlunde nem gruppe... Smiley

Tror dog også på den unge englænder, kunne være så nice at ha lavet et scoop der, engelske spiller af en fornuftig karakter hænger ikke på træerne i mit save :S

Skal prøve Wink

Nej klart det ikke er et fuldt udviklet og sammenspillet Arsenal, med spillere på 25,78956 år i snit. Men tror på, at du nok skal få en ret god sæson igen i år Smiley

Fysikken skal nok komme hos de to brasser, din englænder.... tjaaa vil håbe det bedste for dig, specielt når de jo ikke hænger på træerne, men jeg ser ikke den helt store fidus i ham. Håber dog at jeg tager grueligt fejl Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #398: 02 Mar 2012, 18:34 »

Nej klart det ikke er et fuldt udviklet og sammenspillet Arsenal, med spillere på 25,78956 år i snit. Men tror på, at du nok skal få en ret god sæson igen i år Smiley

Fysikken skal nok komme hos de to brasser, din englænder.... tjaaa vil håbe det bedste for dig, specielt når de jo ikke hænger på træerne, men jeg ser ikke den helt store fidus i ham. Håber dog at jeg tager grueligt fejl Smiley

Gennemsnitsalderen er faktisk kun 22.86 for at være nøjagtig, mht førsteholdet Opstemt Bliver mega stort hvis jeg kan vinde med så ungt et hold... Tror at min personlige rekord er at vinde CL med en gennemsnitsalder på 23.5 Opstemt

Ja, den skal nok komme, for sætter dem til at træne Wink

Håber jeg også... for han ville blive super nice at ha, hvis han ku bli lige så god som Cavani Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #399: 02 Mar 2012, 18:51 »

Gennemsnitsalderen er faktisk kun 22.86 for at være nøjagtig, mht førsteholdet Opstemt Bliver mega stort hvis jeg kan vinde med så ungt et hold... Tror at min personlige rekord er at vinde CL med en gennemsnitsalder på 23.5 Opstemt

Ja, den skal nok komme, for sætter dem til at træne Wink

Håber jeg også... for han ville blive super nice at ha, hvis han ku bli lige så god som Cavani Opstemt

Se du har jo allerede en plan... dine brassere skal nok bliver giftige allerede om et halvt års tid vil jeg tro. Smiley

En engelsk Cavani.... vil fandme ikke være dårligt.... husk lige at sende mig opskriften på sådan en Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #400: 02 Mar 2012, 19:04 »

Se du har jo allerede en plan... dine brassere skal nok bliver giftige allerede om et halvt års tid vil jeg tro. Smiley

En engelsk Cavani.... vil fandme ikke være dårligt.... husk lige at sende mig opskriften på sådan en Wink

Har altid en plan... eller tæt på i hvert fald Wink

Haah, skal nok sende opskriften hvis jeg finder den Wink men håber han kan bli den helt store helt i fremtiden... Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #401: 03 Mar 2012, 03:29 »

I Champions League blev grupperne udtrukket i slutningen af august. Jeg fik dog ikke skrevet det med i seneste update. Men Arsenal endte i gruppe F, og da The Gunners vandt turneringen sidste sæson, er de selvfølgelig 1. seedet.

Gruppe F

Arsenal
Sevilla
Panathinaikos
Celtic

Bestemt en gruppe der burde give videre avancement, og med tilbageblik på de seneste sæsoner, skulle det også gerne blive til noget nær fuld point i de seks opgør.

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #402: 04 Mar 2012, 09:24 »

Jaah det er en fin gruppe, du har fået dig der.

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #403: 05 Mar 2012, 14:27 »

Noget at rette op på

Sæsonåbneren imod Wolves var ikke den bedste af slagsen, og det skulle blive endnu værre. For i 3. runde ventede Manchester City på Etihad Stadium, i et opgør der bestemt ikke faldt ud til The Gunners fordel. For efter blot to minutters spil, valgte Sagna at sable en mand ned fra ryggen. En situation der fortjent resulterede i et rødt kort. Selvom Adams forsøgte at sikre Arsenal imod det stormløb, der nu ville komme fra City, ved at presse dem. Så formåede City, at bryde igennem hele to gange, hvor det blev til scoringer. I første halvleg var det den tidligere Arsenal spiller Nasri, der slap igennem, og i anden halvleg var det Dzeko, der via klumpspil fik mast sig igennem til en scoring. The Gunners kom til nogle få chancer, men desværre ikke nogen der udmøntede sig i mål. Et pinligt nederlag, som holdet også fik at vide, for efter kampen, var hverken de eller Adams i kridthuset hos fansene.

De resterende ligakampe i denne måned blev heldigvis vekslet til sejre, hvilket gør at de unge kanoner er på vej tilbage mod toppen af ligaen. Fra en kedelig 13. plads efter 3. runde er The Gunners nu tilbage på rette kurs, i form af en 7. plads a point med 3. pladsen. Der er desuden kun 3 points forskel op til førstepladsen, så meget kan ske endnu. West Ham blev besejret i Liga Cuppen, med hele 8 unge talenter i startelveren.

I Champions League gruppens helt store udfordre Sevilla besejret sikkert 3 – 0 i Spanien, på mål af Silva og Vermaelen(2). En kamp der virkelig viste Adams at holdet stadig havde hvad der skulle til, på trods af den sløje sæsonstart. I månedens sidste kamp kom Celtic på besøg på Emirates. En kamp hvor Celtic modtog hele to røde kort i løbet af fem minutter (28. og 33.). Så da Arsenal allerede var foran, efter van Persies scoring i det 4. minut, så valgte Adams at sende nogle af de unge reserver på banen, så de fik noget mere europæisk erfaring. Så det blev kun til et enkelt mål mere.

Did you know?
Sevilla vandt Euro Cuppen i både 05/06 og i 06/07 sæsonen, og Los Rojiblancos formåede også at vinde Super Cuppen 06.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #404: 05 Mar 2012, 19:09 »

Så er updatesne tilbage i en mere fornuftig længde?!? Smiley

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010