home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 108126 gange)
Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #405: 05 Mar 2012, 22:11 »

Du laver bare så gode updates. i LOVE it Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #406: 10 Mar 2012, 00:42 »

Back on track

Med blot tre points forskel mellem Arsenal og førstepladsen, så var det endnu ikke håbløst for The Gunners. Men der skulle dog gerne nogle point på bordet. Hvis drømmen skal holdes i live. Oktober måned bød da heller ikke på nogen svære modstandere, eller sådan opfattede Adams dem ikke. Det skulle dog vise sig, at et af holdene formåede at bide fra sig.

Everton blev besejret af Cavani, der scorede begge mål i kampen inden Everton fik reduceret i det 80. minut. Kampen efter var imod West Ham, der blot er en af rivalerne i London. Men også den rival der på det seneste har ydet størst modstand i kampene, og denne gang var ingen undtagelse. Dog var det aldrig en West Ham mand der scorede, det var i stedet Vertonghen, der både blev helt og skurk. I det 13. minut blev Vertonghen ramt af et hårdt West Ham indlæg, som desværre passerede ter Stegen i Arsenal målet. Men selvsamme Vertonghen blev helten, da han seks minutter senere scorede på et direkte frispark. 25 meter ude fra målet, sendte han bolden direkte op i krydset. Noget Vertonghen efterhånden har gjort et par gange.

Panathinaikos blev besejret 3 – 0 på Emirates, og det samme hændte for Ipswich.  Forskellen på de to kampe var blot at i Champions League kampen var der 2 ungdomsspillere i forhold til 5 imod Ipswich.  Efter det resultat valgte Adams at satse endnu mere i månedens sidste kamp imod Bolton, hvor startelveren indeholdte intet mindre end 7 ungdomsspillere fra start af. Det blev da også en af disse syv, der vandt kampen for The Gunners. Nemlig den unge Senechal, der scorede hele to mål, i sin blot anden kamp for klubben. En redning for holdet, da kampen endte i forlænget spilletid.

Did you know?
At Bolton vandt FA Cuppen hele tre gange i løbet af 1920'erne (23, 26, 29).

« Seneste Redigering: 10 Mar 2012, 18:42 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #407: 10 Mar 2012, 02:08 »

Du lukker satme ikke mange mål ind, er ret imponerende. Kunne du komme ned og træne mine spillere et par uger? Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #408: 10 Mar 2012, 02:18 »

Du lukker satme ikke mange mål ind, er ret imponerende. Kunne du komme ned og træne mine spillere et par uger? Wink

Nej prøver at lukke godt af i bagkæden... men de fleste af de mål der er gået ind er desværre blevet scoret på ter Stegen, som vi begge har på holdet... hos mig er han desværre ikke stabil nok endnu...

Men jo lad os da sende Adams til Tyskland for en stund Smiley Bar indtil næste update haha Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #409: 10 Mar 2012, 02:32 »

Nej prøver at lukke godt af i bagkæden... men de fleste af de mål der er gået ind er desværre blevet scoret på ter Stegen, som vi begge har på holdet... hos mig er han desværre ikke stabil nok endnu...

Men jo lad os da sende Adams til Tyskland for en stund Smiley Bar indtil næste update haha Opstemt

Er faktisk heller ikke imponeret af ham endnu.. han er 21 år hos mig, og Lindegaard begynder snart af få chancen noget mere.

Deal Adams to mdr. til HSV.. skal træne defensiven. Han skal have støvler med, så han kan være backup Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #410: 10 Mar 2012, 16:13 »

Er faktisk heller ikke imponeret af ham endnu.. han er 21 år hos mig, og Lindegaard begynder snart af få chancen noget mere.

Deal Adams to mdr. til HSV.. skal træne defensiven. Han skal have støvler med, så han kan være backup Wink

Han er 22 hos mig, og han gjorde det faktisk godt i starten af sæsonen, hvor Szczesny var skadet under alle venskabskampene, men da ligaen begyndte dykkede han pludselig... Men har li givet ham chancen igen imod Ipswich og Bolton, for ellers bliver han sur :S

Haah, tror sku ikk han har speed nok i benene til at kunne løbe med, han har jo været dirigent fra sidelinjen i nogle år nu Smiley  men kunne jo være sjovt at se om man kunne rette op på det hvis det var Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #411: 10 Mar 2012, 16:17 »

Ba ba ba ba ba... I'm loving it <3

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #412: 10 Mar 2012, 18:08 »

Imponerende blog. Du får mig faktisk til at få lyst til at starte et Arsenal hold op Wink Og det er ellers ret svært. Peace

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #413: 10 Mar 2012, 18:42 »

Ba ba ba ba ba... I'm loving it <3
Det jo super Wink

Imponerende blog. Du får mig faktisk til at få lyst til at starte et Arsenal hold op Wink Og det er ellers ret svært. Peace

Tak.. Jo nice at den kan gi lysten til det, da jeg antager du ikke er Arsenal fan, med den sidste kommentar Wink

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #414: 10 Mar 2012, 18:48 »

Savner Henry Wink Var lidt større fan da han var der. Men har også bare en tendens til at gå død i Arsenal Peace

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #415: 10 Mar 2012, 19:14 »

Savner Henry Wink Var lidt større fan da han var der. Men har også bare en tendens til at gå død i Arsenal Peace

Henry var self også en stor stjerne, men savner nu også nogle andre af de gamle Wink Og er alligevel glad fan endnu (dog gladere efter sejren over Tottenham, Liverpool og returen mod Milan)

Men ja, man kan nemt gå død i et save, med mindre man sætter sig nogle mål man vil opnå... mit er fx at spille med de unge talenter, hvilket jeg var tæt på at gøre i de sidste to kampe jeg skrev om, med hhv. 5 og derefter 7 unge talenter i startelveren... Opstemt En sæson eller to, og så har jeg nok talenter til at stille med alle elleve pladser Wink

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #416: 11 Mar 2012, 00:32 »

Henry var self også en stor stjerne, men savner nu også nogle andre af de gamle Wink Og er alligevel glad fan endnu (dog gladere efter sejren over Tottenham, Liverpool og returen mod Milan)

Men ja, man kan nemt gå død i et save, med mindre man sætter sig nogle mål man vil opnå... mit er fx at spille med de unge talenter, hvilket jeg var tæt på at gøre i de sidste to kampe jeg skrev om, med hhv. 5 og derefter 7 unge talenter i startelveren... Opstemt En sæson eller to, og så har jeg nok talenter til at stille med alle elleve pladser Wink

Jeg tror mål er det bedste for spillets spilbarhed. Smiley Så mine mål er pt. at gøre holdet en smule mere britisk, da jeg mener at den kære Wenger kigger lidt for meget rundt i verden. Og så er idéen med de unge talenter altid god. Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #417: 11 Mar 2012, 00:59 »

Jeg tror mål er det bedste for spillets spilbarhed. Smiley Så mine mål er pt. at gøre holdet en smule mere britisk, da jeg mener at den kære Wenger kigger lidt for meget rundt i verden. Og så er idéen med de unge talenter altid god. Wink

Ja, for ellers mister man hurtigt lysten...

Ja, begge målsætninger har jeg også sat i værk, men da det ikke ligefrem vælter frem med engelske/britiske talenter der er værd at samle på, så er det kun ungdomligheden af holdet der bliver fremmet. Men det går jo så også meget godt indtil videre Wink Holdet er blevet yngre for hver sæson Grin

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #418: 11 Mar 2012, 01:15 »

Ja, for ellers mister man hurtigt lysten...

Ja, begge målsætninger har jeg også sat i værk, men da det ikke ligefrem vælter frem med engelske/britiske talenter der er værd at samle på, så er det kun ungdomligheden af holdet der bliver fremmet. Men det går jo så også meget godt indtil videre Wink Holdet er blevet yngre for hver sæson Grin

Thank fucking god for regens xD

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #419: 11 Mar 2012, 01:45 »

Thank fucking god for regens xD

Ja, også dem jeg snakkede om, men der kommer dog stadig ikke ret mange nye engelske stortalenter desværre, og dem der er li nu har jeg, eller også er de i en af rivalernes klubber, såsom tottenham, der dog er lidt bagud af dansen for tiden...

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010