home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 89783 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [78] - Mr. Arsenal - Januar
« Svar #465: 20 Maj 2012, 14:35 »

God update... og ikke mindst en rigtig god måned... specielt mod City  Thumbs Up

Ja, med undtagelse af at jeg tabte mod dem på Emirates i returen i semifinalen, så gik det godt mod City Wink

men tak Wink Godt med en kommentar Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #466: 01 Jul 2012, 17:37 »



Rolig februar



Februar måned kom, og februar måned gik. Der var ikke nogen af de store modstandere denne måned, den eneste klub der kom i nærheden af at påvirke Adams nattesøvn var udekampen mod Leverkusen. Den første kamp i dette års knock-out fase i Champions League, og desværre også den første kamp hvor de unge kanoner ikke fik banket bolden i modstanderens net.

Kampene i februar forløb ellers formidabelt godt, med en samlet målscore på 17 - 0. De erfarne spillere udviste stor selvsikkerhed både til træning og i kampene, og det smittede af på de unge stjerner. Det kunne man se da både Nebel og Dickins scorede to kampe i træk. Hvilket gjorde at Adams ønske om at gøre Nebels ophold permanent blev endnu større. Han ville blive en glimrende ung stjerne, der nemt kunne passe ind sammen med Silva og de andre unge kometer. Inden sommerpausen ville det i hvert fald være afgjort om Nebel skulle blive i England.

Månedens sidste kamp var mod Leverkusen. Et mandskab som Arsenal har mødt før, men denne gang viste de sig som mere end værdige modstandere da de formåede at spille lige op, og til tider presse de unge kanoner tilbage. Det gjorde også at kampen blev meget forskellig fra den seneste måneds kampe, da der ikke faldt nogle scoringer overhovedet. Det til trods for at de folk med flest scoringer de forgangne kampe fik chancen for at ændre på det fra starten af anden halvleg.

Det er ikke det bedste udgangspunkt før returen i London, men det er bestemt heller ikke umuligt at hive et godt resultat hjem. Fansnes opbakning og spillernes høje ønske om at leve op til forventningerne, gør at det vil blive et helt andet sceneri der vil møde tyskerne når de besøger Emirates.

Pressen mente dog at Adams satsede forkert ved at stille med så ungt et hold. De unge spillere har simpelt hen ikke det der skal til, var konklusionen efter en uafgjort kamp i Tyskland.







Månedens spiller:
Både Cavani, Dickins og Nebel har været i betragtning denne måned, da de alle har vist fine takter, dog er de unge dem der har været tætest på vinderen. For vinderen blev ingen af de tre førnævnte, for Robin van Persie har i denne måned både stået for mål og assists, samt drevet holdet fremad, selvom de var foran. Han har været med til at holde den gode sejrsstime igang, da han har sikret at kampene blev lukket inden modstanderne kunne gøre nogen indvendinger.

« Seneste Redigering: 14 Jul 2012, 17:56 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [79] - Mr. Arsenal - Februar 2015
« Svar #467: 11 Jul 2012, 00:41 »

80. Update, som bliver en afrunding af bloggen kommer i morgen, når jeg kommer hjem fra job. Har skrevet teksten, men skal li ha kigget den igennem, samt have ordnet billed og ss.

Håber i også vil læse den sidste update med. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #468: 11 Jul 2012, 17:16 »



Yngre og yngre



Der går sjældent særligt længe imellem at pressen kom med spydige kommentarer om de unge og ’uerfarne’ kanoner, der udgjorde Arsenals førstehold. Men de glemmer noget, noget som jeg selv lægger stor vægt på, og det er at disse unge spillere, de har talent. Noget de pukkelryggede pessimistiske penneholdere ikke har. Deres krogede fingre kan næppe ramme et positivt ord om klubben, på deres tastatur. Heldigvis taler holdets bedrifter for sig selv, og ord som ”Barnerumper” har ingen effekt på spillerne. De boltre sig i stedet på træningsbanen og til kampene. Hvis alt går vel så vil de gøre det mange år endnu.

I løbet af foråret blev jounalisternes kritiske røst gjort til skamme, igen og igen. Først blev det til en sejr i Liga Cuppen imod Sunderland. Senere klarede holdet sig igennem flere svære kampe i Champions League, hvor kritikerne for længst havde dømt de unge stjerner ude af kampen. Først fik Leverkusen lov til at opleve talenternes kunnen, og derefter Manchester City, der også blev vejet, og fundet for let. I semifinalen lagde Lyon ude med en smal sejr i Frankrig, men da franskmændene drog til England fik de en gedin røvfuld. Hele 4 – 0 på Emirates, og talenterne var nu klar til at tage det sidste skridt, forbi Marseille der ventede i finalen.



En finalekamp, hvor FA Cup finalen mod United tjente som en blid opvarmning. Undertippede Marseille gjorde glimrende modstand, og trak kampen ud i forlænget spilletid, hvori talenterne dog overvandt de håbefulde franskmænd, der var ved at klargøre sig til straffesparkskonkur rencen. Men det blev der ingen af, og med en 2 – 1 sejr på Estadio da Luz var en flot sæson tilendebragt. Ligaen havde de unge spillere for længst overvundet, og der var imod slutningen blevet brugt megen tid på at give de unge talenter den erfaring de gamle journalister mente de manglede.






Dette er slutningen på min 4. sæson for Arsenal, i skikkelse af klublegenden Tony Adams. Jeg håber i har nydt at følge med på rejsen. Det har været hyggeligt at dele bloggen og mit save med jer, hvilket også er årsagen til at jeg runder min igangværende sæson af med en sidste update. Det blev også min hidtil længste blog, nemlig 80 updates.


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #469: 13 Jul 2012, 11:27 »

Tak for en fænnomenal blog  Thumbs Up Det har været en superrejse og det er skidegodt klaret  Thumbs Up Tak for denne gang  Thumbs Up

Btw. burde du ikke gå efter 100 updates? Rullende Øjne Tunge
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #470: 13 Jul 2012, 15:26 »

Tak for en fænnomenal blog  Thumbs Up Det har været en superrejse og det er skidegodt klaret  Thumbs Up Tak for denne gang  Thumbs Up

Btw. burde du ikke gå efter 100 updates? Rullende Øjne Tunge

Tak for ordene Jimmy Wink

Jeg overvejede det kort, men bloggen har haft en halvlang pause, og mit hold består nu af +50% regens, så ville være lidt for svært for folk at følge med er jeg bange for... kan dog sige at det kører for mig i den nye sæson Opstemt

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #471: 14 Jul 2012, 03:01 »

Tak for ordene Jimmy Wink

Jeg overvejede det kort, men bloggen har haft en halvlang pause, og mit hold består nu af +50% regens, så ville være lidt for svært for folk at følge med er jeg bange for... kan dog sige at det kører for mig i den nye sæson Opstemt



Lige præcis derfor du skal fortsætte.. kunne da godt tænke mig at se Futurama-Arsenal eller evt. et "frækt" skift til en anden klub, hvor man ikke er helt så suveræn.. Men nej. Lad bloggen stoppe her.. Tak for alt.. det var SMUKT Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #472: 14 Jul 2012, 13:37 »

Lige præcis derfor du skal fortsætte.. kunne da godt tænke mig at se Futurama-Arsenal eller evt. et "frækt" skift til en anden klub, hvor man ikke er helt så suveræn.. Men nej. Lad bloggen stoppe her.. Tak for alt.. det var SMUKT Thumbs Up

Der vil ikke blive tale om et skifte de første mange sæsoner fremover... har fandme alt for mange fede talenter jeg skal ha prøvet af. Og så har jeg for at gavne udviklingen af disse talenter hentet Rooney til klubben, blot for at agere erfaring og så self angriber sammen med Cavani og nogle regens. Opstemt

Men det er ved at blive et fremtidens Arsenal. Cavani, M'Vila og Vertonghen er de eneste der for alvor får lov at spille mange kampe, ellers skifter jeg meget rundt med mine regens... fx har jeg intet mindre end 3 regen stjerner til min venstrekant Opstemt Silva, Nebel og Santos, der alle tre er blevet præsenteret i bloggen. Alle tre vidunderdrenge Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #473: 19 Jul 2012, 01:13 »



Blev li nødt til at dele dette med jer Opstemt Tror der er lagt op til et trænerskifte, nu da prl var lig med en 6. plads sidste sæson, og en 7. plads lige nu Opstemt Uhh det er godt Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #474: 19 Jul 2012, 15:06 »

Klubben har det vidst meget godt... For selvom jeg ikke har det mindste behov for indkøb af spillere, så sker dette Opstemt

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #475: 19 Jul 2012, 16:53 »

Tak for en fed blog Highbury Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
« Svar #476: 19 Jul 2012, 17:49 »

Tak for en fed blog Highbury Smiley

Tak fordi du læste med Wink
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010