home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 89790 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #450: 10 Maj 2012, 13:30 »

Der er da ikke sket nogen store udskiftninger siden jeg stoppede bloggen i november i 3. sæson... det eneste der er sket er at de spillere jeg hev op på førsteholdet i sommers er begyndt at vise gode takter i de få minutter de endnu har vist sig på banen...

Men kan da godt komme med en update om holdet hvis der er stemning for det...? ? ? Det er jo en flok spændende individer der boltre sig på førsteholdet...

Jeg kunne godt tænke mig SS af samtligere spillere i truppen, helt op til Old Boys-drengene  crazy ..... Men kan godt være en beskrivelse af dine kæder ville være fedt, og evt. SS af dine nøglespillere.

Fik jeg fortalt at jeg klaskede Arsenal 4-1? Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #451: 10 Maj 2012, 13:58 »

Jeg kunne godt tænke mig SS af samtligere spillere i truppen, helt op til Old Boys-drengene  crazy ..... Men kan godt være en beskrivelse af dine kæder ville være fedt, og evt. SS af dine nøglespillere.

Fik jeg fortalt at jeg klaskede Arsenal 4-1? Peace

Ja du fik fortalt det, og det gør stadig ondt helt inde i hjertet  crazy funny

Nu spørger jeg så li, med en gennemsnitsalder på 22, så må old boys være alle spillere over 25 ikke? Opstemt hah

Tja, kunne da vær jeg kunne brygge sådan en update sammen, fortælle lidt om kæderne, nøglespillerne og eventuelle rokader af spillere...  Lyder jo som om der er en begyndende stemning for jeg li ryster sådan en ud af ærmet Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #452: 10 Maj 2012, 14:32 »

Ja du fik fortalt det, og det gør stadig ondt helt inde i hjertet  crazy funny

Nu spørger jeg så li, med en gennemsnitsalder på 22, så må old boys være alle spillere over 25 ikke? Opstemt hah

Tja, kunne da vær jeg kunne brygge sådan en update sammen, fortælle lidt om kæderne, nøglespillerne og eventuelle rokader af spillere...  Lyder jo som om der er en begyndende stemning for jeg li ryster sådan en ud af ærmet Wink

Præcist... alle over 25, må være oldboys Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #453: 10 Maj 2012, 14:43 »

Præcist... alle over 25, må være oldboys Peace

ja, især når jeg har 21 spillere under 20 der nemt kan blive til førsteholdsmaterial e i løbet af kort tid Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #454: 10 Maj 2012, 16:01 »

Send gerne nogen af dem til Leeds... skal nok give dem godt med spilletid mens de er her Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #455: 10 Maj 2012, 16:55 »

Send gerne nogen af dem til Leeds... skal nok give dem godt med spilletid mens de er her Peace

Du kan da sagtens låne en håndfuld... bruger dog selv de bedste og har også sendt enkelte afsted til andre klubber...men jeg kunne i realiteten stille med et rent ungdomshold under 20 Wink ville nok bar få tæv de første par gange, og når man er med i mesterskabskampen og Champions League, er det ikke lige det man søger Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #456: 11 Maj 2012, 18:29 »

Du kan da sagtens låne en håndfuld... bruger dog selv de bedste og har også sendt enkelte afsted til andre klubber...men jeg kunne i realiteten stille med et rent ungdomshold under 20 Wink ville nok bar få tæv de første par gange, og når man er med i mesterskabskampen og Champions League, er det ikke lige det man søger Wink

Behøver dem ikke mere.... Jeg har lidt affald du gerne må overtage til dit 2.hold hvis det var noget? Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #457: 11 Maj 2012, 19:46 »

Behøver dem ikke mere.... Jeg har lidt affald du gerne må overtage til dit 2.hold hvis det var noget? Peace

Ellers tak, har lønudgifter nok, uden at skulle hente flere spillere... vil jo gerne ha der er et fint plus på løn budgettet Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [76] - Mr. Arsenal - Young Guns
« Svar #458: 13 Maj 2012, 14:43 »

Der blev spurgt efter en update om holdet, og den har jeg så fået skrevet, men jeg har valgt at undlade ss af alle spillerne, fordi de fleste er kendte i forvejen, enten fra forrige update eller fordi de er spillere som folk kender... SS kan dog blive smidt op af de enkelte hvis folk ønsker det... Men om et par minutter skulle der gerne forligge en update Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #459: 13 Maj 2012, 15:02 »



The Gunners



En 4-4-2 diamantformation og unge stjerner i hobetal, det er de ord der bedst beskriver truppen hos The Gunners. En trup som Adams oplevede en større og større glæde ved, for de unge talenter er så småt begyndt at blomstre, især den unge Silva. Holdets grundstamme blev dog stadig udgjort af en række rutinerede kræfter, dog ikke lige så rutinerede som i fx Milan og Inter, men tæt på. Selvom gennemsnitsalderen kun er 22 år.



Holdets sidste skanse var for tiden den unge polak Szczesny, der for tiden har fortrængt den yngre ter Stegen fra pladsen ved at holde buret rent i en håndfuld kampe flere end tyskeren. Lige foran ham agerer forsvarsgeneralen Vermaelen, som også har titlen af vicekaptajn at bære på. Han har ofte selskab af Vertonghen men Mertesacker er også en hyppig makker i det centrale forsvar. Backsne udgøres af Sagna, Vrsajlko, Gibbs og Crnkic der skiftes meget til at dække pladserne, dog har de to førstnævnte været en mere fast bestanddel af holdet i denne sæson end de sidste to.

På den defensive midtbane findes holdets omdrejningspunk, for det er her M’Vila svinger taktstokken. En mand som holdet har meget svært ved at undvære, og en spiller som Adams med flere er begyndt at sammenligne med Patrick Vieira, da han i sine unge år slog sine folder i arsenaltrikotet. På højre kanten skal man have øjnene med sig, for ellers når man ikke at se Walcott stikke af sted op af langsiden. Det er endnu kun få der kan følge med i det tempo, og derfor er Walcott en glimrende force der kan være med til at skabe nogle hurtige overtalssituationer på banens sidste tredjedel. I modsatte side er det den unge boldekvilibrist Silva der regerer, en boldsikker spiller der til tider minder meget om en tidligere tjekkisk kollega Pavel Nedved. Den forreste plads på midtbanen er mere omskiftelig, men indtil videre er Badelj den der har gjort det bedst på denne placering, da han ofte viser at han har blikket for den gyldne aflevering. Midtbanen har dog en masse andre kandidater til pladserne, hvoraf Song, Dzagoev, Ramsey, Wilshere Santos og Tauá står først i køen. Lejesvenden Nebel, fra Dortmund har dog også fået en del spilletid, for han har i sandhed imponeret imens han har været i klubben.



Oppe foran huserer hovedsageligt fire modne angribere i form af Robin van Persie, Edison Cavani, Luis Suarez og Salamon Rondon. Det er som oftest van Persie og Cavani, der agerer startere, da de begge er garant for mål, men de to andre er bestemt også en fast del af firkløveret i front. Dog er der allerede en del unge spillere som lægger op til at de skal have chancen i den kommende tid, og måske får de da også chancen i pokalturneringerne, ligesom mange andre af de unge talenter gør. Noget fornuftigt skal man jo bruge disse turneringer til, så længe man er med i dem.

Der vil dog muligvis ske rokeringer, da Silva vil egne sig glimrende som offensiv midt med hans tekniske egenskaber, og på den måde vil Santos og Tauá også få chancen noget oftere. I angrebet vil de unge helt sikkert få chancen, for der skal smedes mens jernet er varmt, og der er bestem mulighed for at forme flere kommende verdensstjerner.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [77] - Mr. Arsenal - The Gunners (Taktik og trup)
« Svar #460: 13 Maj 2012, 15:50 »

Lækker update champ Wink... dejligt beskrivende Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [77] - Mr. Arsenal - The Gunners (Taktik og trup)
« Svar #461: 13 Maj 2012, 17:33 »

Lækker update champ Wink... dejligt beskrivende Smiley

Tak Wink Det var jo det der blev spurgt efter Wink Regner med at jeg så vender tilbage til fodbolden igen i næste update...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [77] - Mr. Arsenal - The Gunners (Taktik og trup)
« Svar #462: 19 Maj 2012, 17:52 »

Hey folkens... der har været lidt stilstand de seneste par dage, men det skyldes at jeg er blevet lokket med i et lille projekt sammen med TripleX9, som vi lancerer inden længe (formodentlig en af de to følgende dage).

Men jeg sidder og er ved at lægge sidste hånd på januar til denne blog, som gerne skulle komme så i kan læse den inden CHL-finalen starter i tv Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #463: 19 Maj 2012, 18:41 »



Lyseblå Januar



I en måned med ni kampe og et transfervindue var der ikke plads til megen fritid. Men kærligheden til klubben gør at selvom der er travlt så nyder man hvert eneste minut, det var i hvert fald den følelse Adams gik rundt med. Men travlt det var der i januar.

Månedens første kamp var FA-Cup kampen imod Newcastle, en kamp som bød på et dominerende Arsenal mandskab. Men en kamp hvor hjemmeholdet kom foran, for senere at blive skudt i sænk af først Cavani, og senere indskiftede Badelj. Derefter fulgte en 2 – 0’er over Wolves og derefter endnu en 2 – 0’er over Birmingham, i kampe hvor flere af stjernerne blev sparet, for at de kunne være klar til de kommende opgør imod City.

For i semifinalen i Liga Cuppen var Arsenal og City blevet trukket sammen, hvor den første kamp skulle spilles i Manchester. En kamp hvor de lyseblå lige så langsomt modtog en øretæve der fik deres tilhængere til at blive tavse. For godt nok fik de tilkendt et straffespark i 23. minut, men Szczesny snuppede skuddet i fin stil, og i stedet blev det til et stormløb imod Citys mål resten af halvlegen. Men Cavani udbyggede først van Persies føring i det 50. minut, og i 65. minut sendte Badelj endnu en kanonkugle af sted imod Citys mål, hvor Hart sprællede forgæves.  3 – 0 på Etihad Stadium, og returen skulle nu bar overstås hjemme på Emirates, det blev dog uden van Persie, som måtte udgå med en skade.
 




Den følgende kamp i ligaen var hjemme imod City, hvor de i den grad forsøgte at få oprejsning efter nederlaget i pokalturneringen. Men foruden de mange skæmmende kort, så vil kampen blive husket for at være et bevis på at man ikke skal bruge angribere til at dække op i feltet. For godt nok scorede Walcott første mål i kampen på normal vis, men i første halvlegs sidste minut formåede Walcott at passere egen målmand, hvilket kun blev reddet ved at Aguero havde lavet samme nummer et kvarter tidligere i modsatte ende. Kampens sidste højdepunkt var da nyindkøbte Bidal hamrede en kanonkugle lige på overliggeren, hvilket var det tætteste nogen af holdene kom i resten af kampen.

Herefter blev Swansea kørt planmæssigt over, dog formåede de at reducere ufortjent til 4 – 1 og senere 5 – 2. Kampen efter mod Sunderland viste med al tydelighed at man ikke ustraffet stiller med et ungdomshold, for Sunderland formåede at presse Arsenal til et remis. Det første point tab siden slutningen af november. Returen i Liga Cuppen mod City bød på en etmåls sejr til City, hvilket ikke var nok til at indhente det tabte. Og det selvom at Adams sparede flere spillere i opgøret. Månedens sidste opgør var FA opgøret imod Wolves, som planmæssigt blev vundet 2 – 0 på mål af Santos og Vrsajlko.

På transfersiden blev det til tre handler i dette vindue. Alle ungdomsspillere, hvoraf Adams allerede havde hevet Bidal op på førsteholdet, for han var allerede klar til at tage kampen op her. I mellemtiden er Wamba og Riduan sat til at træne med u/18-holdet, indtil de er klar til at komme på førsteholdet, eller til at blive solgt videre med fortjeneste.






Månedens spiller:
Cavani har været godt scorende men prisen tilfalder denne måned Mertesacker. For han har været stabil i bagkæden samtidig med at han har formået at få maksimalt udbytte af sin højde i angrebet. Den tårnhøje tysker har op til flere gange præsteret at komme højest og derved sikre Arsenal vitale scoringer. Derfor vinder han månedens spiller prisen.

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [78] - Mr. Arsenal - Januar
« Svar #464: 19 Maj 2012, 19:18 »

God update... og ikke mindst en rigtig god måned... specielt mod City  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010