home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23483
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ErnestaErnesta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98201 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #330: 20 Feb 2012, 17:22 »

Tja, hvis talenterne har hvad der skal til så er det vel lige meget med om de har fået skabt sig et navn endnu... kun problemet med antallet af spillere fra klubben, eller fra nationen...

Har en ungdomsspiller der har lavet 27 kasser i 28 kampe... det burde være talent nok?? Smiley Og så han englænder...

Ja enig, skrev det nok lidt forkert. Mente også at jeg er bange for at min stabilitet ryger ad H til, hvis jeg lige nu bare slår over på unge talenter, som helt sikkert ikke er på højde med de etablerede endnu. Prøver at blande det lidt. Rossi er vist ældst med 29 år Smiley

Det lyder sgu da som en ret sund ung knægt fra England, de hænger satme ikke på træerne Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #331: 20 Feb 2012, 17:31 »

Ja enig, skrev det nok lidt forkert. Mente også at jeg er bange for at min stabilitet ryger ad H til, hvis jeg lige nu bare slår over på unge talenter, som helt sikkert ikke er på højde med de etablerede endnu. Prøver at blande det lidt. Rossi er vist ældst med 29 år Smiley

Det lyder sgu da som en ret sund ung knægt fra England, de hænger satme ikke på træerne Wink

Ja, okay... jeg tør heller ikk satse fuldt ud på talenterne endnu... men har kørt nogle stykker i stilling til at blive førsteholdsspillere i den kommende sæson...  For ikke at sige, jeg ikke burde lave indkøb længere... men må jeg li se på...

Okay, meget godt gået med 29 som det ældste... Har RvP på 30, Sagna på 31 og (fik ikke solgt ham) Arshavin på 32... men det er så også de eneste jeg har over 29...

Nej, dem er der alt for få af... men hans stats snyder fandme meget... han ser på ingen måde ud til at kunne klare sig så godt... han har 11 i afslutninger og 15 i hovedstød... ikke videre prangende..

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #332: 20 Feb 2012, 17:37 »

Ja, okay... jeg tør heller ikk satse fuldt ud på talenterne endnu... men har kørt nogle stykker i stilling til at blive førsteholdsspillere i den kommende sæson...  For ikke at sige, jeg ikke burde lave indkøb længere... men må jeg li se på...

Okay, meget godt gået med 29 som det ældste... Har RvP på 30, Sagna på 31 og (fik ikke solgt ham) Arshavin på 32... men det er så også de eneste jeg har over 29...

Nej, dem er der alt for få af... men hans stats snyder fandme meget... han ser på ingen måde ud til at kunne klare sig så godt... han har 11 i afslutninger og 15 i hovedstød... ikke videre prangende..

Ville gerne beholde dem endnu længere, men så får man jo intet for dem, så derfor sælger jeg dem, som jeg også gjorde med Adebayor. Dit hold er jo også forholdsvist ungt, plus det tager lidt tid, at få det lavet om med talenter osv. Er et fedt punkt du er kommet til, hvor du i teorien ,måske ikke behøver købe mere, men har dem i klubben under oplæring. Nærmer mig det samme, MEN skal have lavet nogle klejner til mit stadion jo Wink

Det er sgu fedt at han præsterer alligevel. Det er bestemt ikke alverden i afslutning, men hvis han kan banke dem ind er det jo fedt. Har også haft folk med 17 i afslutninger, de kan ikke putte dem ind. Synes også tit man ser det med forsvarer (specielt backs). De præsterer tit bedre end andre folk man har med langt bedre stats.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #333: 20 Feb 2012, 17:57 »

Ville gerne beholde dem endnu længere, men så får man jo intet for dem, så derfor sælger jeg dem, som jeg også gjorde med Adebayor. Dit hold er jo også forholdsvist ungt, plus det tager lidt tid, at få det lavet om med talenter osv. Er et fedt punkt du er kommet til, hvor du i teorien ,måske ikke behøver købe mere, men har dem i klubben under oplæring. Nærmer mig det samme, MEN skal have lavet nogle klejner til mit stadion jo Wink

Det er sgu fedt at han præsterer alligevel. Det er bestemt ikke alverden i afslutning, men hvis han kan banke dem ind er det jo fedt. Har også haft folk med 17 i afslutninger, de kan ikke putte dem ind. Synes også tit man ser det med forsvarer (specielt backs). De præsterer tit bedre end andre folk man har med langt bedre stats.

Arshavin var ellers på vej til Milan men han takkede nej, men ja man får ikke rød reje for de aldrende spillere... kun meget få gange jeg har solgt en spiller over 30 med fortjeneste..

ja, det er ikke altid at statsne angiver helt hvor gode spillerne er... men har vel også noget at gøre med om de kan lide store kampe / hvor skadede de er osv... alle de ting der spiller ind bagved de synlige stats...  Har fx Silva på venstrekanten, som jeg måske bruger lidt for meget, for han præsterede helt vildt i starten, hvor han ikke havde spillet ret mange kampe, men efter en sæsons tid, så er han ved at være ret så træt, og har hele tiden brug for et hvil... :S Det gør også at hans stats ikke kommer til sin ret :S desværre... Ku ellers være fedt at se ham blive den næste Platini Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #334: 20 Feb 2012, 18:01 »

Arshavin var ellers på vej til Milan men han takkede nej, men ja man får ikke rød reje for de aldrende spillere... kun meget få gange jeg har solgt en spiller over 30 med fortjeneste..

ja, det er ikke altid at statsne angiver helt hvor gode spillerne er... men har vel også noget at gøre med om de kan lide store kampe / hvor skadede de er osv... alle de ting der spiller ind bagved de synlige stats...  Har fx Silva på venstrekanten, som jeg måske bruger lidt for meget, for han præsterede helt vildt i starten, hvor han ikke havde spillet ret mange kampe, men efter en sæsons tid, så er han ved at være ret så træt, og har hele tiden brug for et hvil... :S Det gør også at hans stats ikke kommer til sin ret :S desværre... Ku ellers være fedt at se ham blive den næste Platini Opstemt

En Platini, ville forhåbentligt ingen nogensinde sige nej til  Wink.  Men den kære Rossi er på samme måde. Eller da jeg brugte ham mere end nu. Men mine spillere får jo som regel en kamp, og sidder over i den næste. Hvis der ikke er skader eller lign. kører jeg næsten 100% rotation på alle pladser. Målmænd spiller som regel 3 hver i træk, hvis jeg har har en ung målmand der gerne skal have erfaring.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #335: 20 Feb 2012, 18:26 »

En Platini, ville forhåbentligt ingen nogensinde sige nej til  Wink.  Men den kære Rossi er på samme måde. Eller da jeg brugte ham mere end nu. Men mine spillere får jo som regel en kamp, og sidder over i den næste. Hvis der ikke er skader eller lign. kører jeg næsten 100% rotation på alle pladser. Målmænd spiller som regel 3 hver i træk, hvis jeg har har en ung målmand der gerne skal have erfaring.

Har jo både Szczesny og ter Stegen, så har jo i teorien god basis for at rotere... men ter Stegen er noget mere usikker :S

Han blev spået til at kunne blive den næste Platini, og han har da også til tider vist det, men li pt er han vidunderdreng, og skal egentlig bar ha en masse træning, kampe og vejledning Opstemt Men han fik lov at sidde over et par gange, og det hjalp, men han er nu vigtig på min venstre kant... bruger ikke rigtigt Arshavin eller Granero mere, for de holder ikke niveauet...

ps. Til jer andre der kigger med i denne "korte" samtale Wink , så arbejder jeg på den næste update, så i snart får at se hvorledes det gik imod Milan og i Liga Cup finalen Opstemt

Men er også igang med at læse 100 siders læsning til studiet, så er li delt imellem at få lavet nogle ting... mangler dog kun ca. 20 sider nu...
« Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 18:29 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #336: 20 Feb 2012, 18:49 »

Har jo både Szczesny og ter Stegen, så har jo i teorien god basis for at rotere... men ter Stegen er noget mere usikker :S

Han blev spået til at kunne blive den næste Platini, og han har da også til tider vist det, men li pt er han vidunderdreng, og skal egentlig bar ha en masse træning, kampe og vejledning Opstemt Men han fik lov at sidde over et par gange, og det hjalp, men han er nu vigtig på min venstre kant... bruger ikke rigtigt Arshavin eller Granero mere, for de holder ikke niveauet...
Ter Stegen giver du vel så bare de "nemme" kampe går jeg ud fra. På sigt vil jeg jo sige han er meget bedre. Han blev fast man i 3.sæson da jeg spillede med napoli og gjorde det fantastisk.

Mundvandet løber jo nærmest, når man får en spiller der bliver kaldt den næste Platini. Jamen kan godt følge dig, specielt med Arshavin som jeg går ud fra du egentligt helst vil af med inden for den nærmeste tid. Har også langt større effekt at give den unge masser af kampe, så længe han viser sit store Talent.

JA, får da vist fyldt lidt plads ud med "korte" samtaler i blogsne i dag  Grin

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #337: 20 Feb 2012, 18:59 »

Ter Stegen giver du vel så bare de "nemme" kampe går jeg ud fra. På sigt vil jeg jo sige han er meget bedre. Han blev fast man i 3.sæson da jeg spillede med napoli og gjorde det fantastisk.

Mundvandet løber jo nærmest, når man får en spiller der bliver kaldt den næste Platini. Jamen kan godt følge dig, specielt med Arshavin som jeg går ud fra du egentligt helst vil af med inden for den nærmeste tid. Har også langt større effekt at give den unge masser af kampe, så længe han viser sit store Talent.

JA, får da vist fyldt lidt plads ud med "korte" samtaler i blogsne i dag  Grin

Ja, men selv de nemme kampe kan han fucke up... Szczesny er så meget mere en sikker sidste skanse...

Ja, russeren skulle ha en billet ud af landet med det samme...  Og ja, blev helt glad da jeg havde hentet ham, og den beskrivelse så kom efter et par måneder i spillet... et stk Platini for 18 mio DKK Wink

Ja, også det jeg li bemærkede... så valgte li at gi lidt public service til alle dem der ikke var med i samtalen Smiley
Men folk må hjertens gerne byde ind med kommentarer...

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #338: 20 Feb 2012, 19:57 »

Ja, men selv de nemme kampe kan han fucke up... Szczesny er så meget mere en sikker sidste skanse...

Ja, russeren skulle ha en billet ud af landet med det samme...  Og ja, blev helt glad da jeg havde hentet ham, og den beskrivelse så kom efter et par måneder i spillet... et stk Platini for 18 mio DKK Wink

Ja, også det jeg li bemærkede... så valgte li at gi lidt public service til alle dem der ikke var med i samtalen Smiley
Men folk må hjertens gerne byde ind med kommentarer...

Tager gerne 2 stk. Platini til overpris på total 40 mill Peace

Enig, er skønt med kommentar til hvor godt det går, eller hvor forkert det er gjort. Er næsten ligeglad, er bare lækkert med nogle meninger,holdninger og ideer Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #339: 21 Feb 2012, 12:36 »

Ude godt, men hjemme er nu bedst

Månedens unge spiller
Aaron Ramsey

Det var med et smil på læberne, at Adams nu så tilbage på marts måned. Med opgør imod A.C. Milan, Manchester City, Liverpool og Wolves i Liga Cup finalen, så havde det været en god måned når man så på resultaterne.

Nervøsiteten havde ellers forsøgt at slå rod efter de uafgjorte kampe i løbet af februar. Men i ligaen var det kun mindre modstandere der stod for tur, og her vandt The Gunners rub og stup. 8 – 1 blev målscoren i løbet af fire ligakampe. Hvor det kun var Bolton der formåede at passere Arsenals defensiv.

Månedens første kamp var Liga Cup finalen imod Wolves, som var en noget ensidig affære.  For med to scoringer i første halvleg, og to mere i anden halvleg var opgøret endegyldigt lukket. The Gunners  styrede faktisk løjerne hele kampen igennem. Så det gik faktisk forholdsvis nemt, med at få besejret Manchester United- og Tottenhams banemænd.

Som bekendt var kampen på Etihad Stadium endt uafgjort, og derfor var der lagt op til et spændende opgør på Emirates. Hvor kampens præmie var at møde Liverpool i næste runde af FA Cuppen. Det var set over 90 minutter en kamp hvor City havde en større andel af spillet, men deres skarphed foran mål havde de glemt hjemme i Manchester, for de formåede ikke at score på noget som helst. Det gjorde Arsenal derimod. I slutningen af første halvleg var det Vermaelen der satte hovedet på van Persies frispark, og dermed bragte Arsenal foran. Kampens andet mål faldt først i det 80. minut hvor Gibbs fandt en fri Ramsey ved nærmeste stolpe, som sikkert fik sparket bolden i kassen. I den følgende runde hvor Liverpool ventede blev det en lidt anderledes kamp. Gerrard fik scoret, men ud over dette ene tilfælde, så blev Liverpool trampet ned af et velspillende Arsenal hold. Hvilket glædede alle de ca. 60.000 arsenalfans der overværede kampen. Og da det vindende mål blev scoret af Cavani i midten af anden halvleg brød jublen løs. Den vedblev hele vejen ud i gaderne i London, men nogle timer senere blev de dog lidt mere mutte, da United besejrede Chelsea 3 – 0 og dermed var de den kommende modstander.

”I de seneste kampe har vi bevist at vi er stærke på hjemmebane, og det skyldes til dels vores herlige fans, der er med til at føre Emirates til vores uindtagelige fort.  Jeg håber at denne flotte opbakning vil fortsætte i de kommende kampe imod A.C. Milan og Liverpool, som bliver nogle svære opgaver. Vi har dog ingen intentioner om at spille defensivt, ej heller imod Milan. Vi vil vinde, og ikke blot gå videre på udebanemål.” – Tony Adams, pressekonferencen før returkampen imod Milan.

Efter 3 – 3 i Milano havde mange forventet en defensiv tilgang fra Arsenals side. Men med Adams udtalelser før opgøret blev dette ændret. Det lød på ham som om han havde i sinde at tromle sig igennem Champions League. Det var da heller ikke et defensivt indstillet arsenalmandskab der mødte milaneserne i dette opgør. Fra første fløjt pressede The Gunners på, og spillet blev håndteret med Barcelona-lignende boldomgang rundt om milanspillerne. Første halvleg endte dog uden scoringer, men i anden halvleg slog The Gunners til. Efter 25 minutters spil formåede Arsenal at sænke A.C. Milan med to scoringer på seks minutter. Noget der helt tog pusten fra de erfarne milanspillere, de mistede simpelthen troen på egne evner. Men nødvendigheden af tre mål på 15 minutter var da også et tungt åg at skulle bære. I næste runde venter Olympique de Marseille.

”Jeg er stolt af mine spillere, de formåede at tilkæmpe sig en flot sejr over Milan. Noget der bestemt styrker selvtilliden hos de unge. Og endnu engang har vi vist at vores hjemmebane er vores fort, snart på højde med vort elskede Highbury. Med denne styrke kan vi kæmpe os til endnu flere titler i denne og de kommende sæsoner.” – Tony Adams, efter kampen.

Did you know?
At City i klubbens unge år bar sorte trøjer med et hvidt kors, for at vise deres oprindelse fra kirken.

« Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 15:27 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: Returkampe
« Svar #340: 21 Feb 2012, 13:12 »

Dejlig måned for dig. Tyder på det kan gå hen og bliver en super sæsonmed op til flere titler. Flot!! Smiley Med Emirates som uindtageligt fort, kan det sgu ikke gå helt galt.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #341: 21 Feb 2012, 14:00 »

Tja kan dog røbe at jeg misser en titel denne sæson, så når i hvert fald ikke en perfekt sæson, kan jeg sige selvom jeg kun er sidst i april nu...

Men ja marts måned var rigtig fin for mit Arsenal hold... Ja, det er sku rart at Emirates snart har samme styrke som Highbury Opstemt

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #342: 21 Feb 2012, 14:20 »

Et par fejl men ikke noget særligt.

Kom så The Gunners

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #343: 21 Feb 2012, 15:29 »

Et par fejl men ikke noget særligt.

Kom så The Gunners

Hmm, fandt en slåfejl og et par ord der burde være sammenhængende... håber jeg fik dem fjernet...  (;

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #344: 22 Feb 2012, 19:15 »

Dobbelt op på Champions League

Gibbs

p.g.a. manglende ss:
1. Arsenal 91 point
2. United 85 point
3. Man. City 79 point

Endnu en måned er gået, og det blev en måned der bød på hele fire Champions League opgør. To imod Marseille og to imod Tottenham. Marseille blev let og elegant ekspederet ud af turneringen, efter deres to nederlag på samlet 1 – 4. Det var kun på Stade Vélodrome, at de formåede at vise lidt af den spillestil, der havde ført dem i kvartfinalerne. Tottenham ekspederede i samme omgang selveste Barcelona ud af turneringen, med en samlet 7 – 5 sejr, hvoraf de vandt 5 – 2 på Camp Nou.

Tottenham lod dog til at have opbrugt deres energi, for i semifinalerne viste de slet ikke samme styrke. På White Hart Lane blev det til en 2 – 1 sejr til Arsenal, og da de senere på måneden besøgte Emirates blev det til en sikker 3 – 0 sejr til The Gunners. Og dermed gik turen nu til Amsterdam Arena den 24. maj. Hvor ingen ringere end Manchester City venter i Champions League finalen.

Midt på måneden var der ikke bare et, men hele to opgør imod Manchester United. Det første opgør var i ligaen, og det efterfølgende var semifinalen i FA Cuppen. Adams meldte dog med det samme ud, at fokus i disse to hårde kampe, var at vinde ligakampen, for en gang for alle at lægge en fornuftig afstand til United i titelkampen. I det første opgør skulle Ramsey blot bruge 9 minutter for at finde vej forbi De Gea, hvilket han gjorde med et skud på kanten af feltet. Glæden var dog kort, for Fletcher præsterede et superb hovedstød, efter et hjørnespark, som Szczesny på ingen måde kunne nå. Halvlegen sluttede desværre med en skade til van Persie, som herefter blev dømt ude de følgende 3 – 4 uger. I anden halvleg lagde Adams tropper pres på United, og forløsningen kom, da Sagna i 62. minut sparkede bolden ind ved foden af fjerneste stolpe. Herefter blev føringen kørt sikkert hjem. Men tre dage senere var det en anden sag.

Uden van Persie, og med trætte spillere, mødte Arsenal United på Wembley. En kamp der bar præg af at det var en semifinale. For selvom Arsenal havde masser af chancer, så påvirkede nervøsiteten og trætheden kampen. United var de første der fik hul på bylden, da Rooney scorede i 74. minut, og det så længe ud til at blive kampens resultat. Men i 92. minut formåede Cavani at runde De Gea, hvorefter han scorede det udlignende mål. I den forlængede spilletid blev der ikke scoret yderligere, og derfor endte kampen i straffesparkskonkur rence. Her blev Gibbs den ufrivillige skurk, da han missede det niende straffespark, hvilket betød at United vandt 6 – 5 på straffespark.

"Det er surt at tabe til United, især for vores fans. Men vi vandt i Premier League opgøret for tre dage siden, hvilket var vores førsteprioritet. Det håber jeg at fansne kan forstå, når vi forhåbentlig står med trofæet efter sidste spillerunde. Det giver desuden også noget mere luft frem imod Champions League finalen i midten af maj." - Tony Adams efter nederlaget.

Allain er valgt til månedens talent, da han formåede at banke to kasser ind imod Fulham, inden han blev skadet. Så på den måde afsluttede han en god periode, hvor han havde vist gode takter i de minutter han havde fået.

Did you know?
At Marseille har vundet den franske liga 9 gange, og de har desuden rekorden for flest Coupe de France titler, da de har vundet hele 10 styk. De er desuden det første og hidtil eneste franske hold der har vundet Champions League (1993).

« Seneste Redigering: 22 Feb 2012, 19:45 af Highbury » Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010