home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98157 gange)
Stimorol
Førsteholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: April
« Svar #345: 22 Feb 2012, 19:28 »

Et par slå fejl som "superbt hovedstød"

Tillykke med at du er nået til finalen i CHL.

Liverpool, Dortmund, AGF

Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal: April
« Svar #346: 22 Feb 2012, 19:47 »

Et par slå fejl som "superbt hovedstød"

Tillykke med at du er nået til finalen i CHL.

Tak, må indrømme at jeg forventede at Tottenham ville være en hårdere modstander efter at have sendt Barcelona ud, men sådan skulle det ikke være...

Ja, der var nogle småting kan jeg godt se nu jeg fik læst den igennem... Har forsøgt at rette det til... Også pokkers som du spotter dem hver gang Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #347: 22 Feb 2012, 19:49 »

Godt gået Highbury, det kører sgu rimeligt på skinner for dig... Flot!! Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #348: 22 Feb 2012, 19:59 »

Godt gået Highbury, det kører sgu rimeligt på skinner for dig... Flot!! Smiley

Li med undtagelse af nederlaget på straffe, samt en hofteskade til min unge stjerne... han har faktisk lavet 4 kasser i 9 ligakampe, i en alder af 17 år...

Men jo det kører ret fint, har dog også spillet med lidt mere sikre folk de sidste to måneder, for vil vinde, og tja så spiller jeg kun med nogle få unge spillere i hver kamp...

Tror sku desværre konkurrence-genet har overtaget til fordel for fornuften i at udvikle unge spillere... Dog har Silva og ter Stegen fået en del kampe...

Silva har faktisk i en alder af 18 år, lavet 8 liga kasser i 26 ligakampe, og han spiller altså venstre midtbane.. hans måltotal er 12 kasser i 48 opgør, så hver 4. kamp bomber han Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #349: 22 Feb 2012, 20:03 »

Li med undtagelse af nederlaget på straffe, samt en hofteskade til min unge stjerne... han har faktisk lavet 4 kasser i 9 ligakampe, i en alder af 17 år...

Men jo det kører ret fint, har dog også spillet med lidt mere sikre folk de sidste to måneder, for vil vinde, og tja så spiller jeg kun med nogle få unge spillere i hver kamp...

Tror sku desværre konkurrence-genet har overtaget til fordel for fornuften i at udvikle unge spillere... Dog har Silva og ter Stegen fået en del kampe...

Silva har faktisk i en alder af 18 år, lavet 8 liga kasser i 26 ligakampe, og han spiller altså venstre midtbane.. hans måltotal er 12 kasser i 48 opgør, så hver 4. kamp bomber han Opstemt

Det er sgu da meget gode stats synes jeg.. kender godt til det du siger, med konkurrence-genet...  men så længe vi blander det lidt med et par talenter Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #350: 22 Feb 2012, 20:17 »

Det er sgu da meget gode stats synes jeg.. kender godt til det du siger, med konkurrence-genet...  men så længe vi blander det lidt med et par talenter Wink

Ja, synes jeg også... håber han fortsætter og gør det endnu bedre i den kommende sæson, men i den kommende sæson må jeg så gå all in, på at spille med talenterne... har jo også brugt min nye tyske venstre back en del gange.. Smiley Men skal ha gang i hele mit unge reservehold der kan rykkes op til førsteholdet... Smiley og så ska der også sælges ud af gamle spillere...

Godt jeg ikke er den eneste der har det konkurrence-gen der kan tage over i forhold til en målsætning man selv har sat... Opstemt

Overvejer også at rykke min unge englænder op, 27 mål i 29 ungdomskampe, det viser vel at man er klar til førsteholdet eller?? Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #351: 22 Feb 2012, 20:21 »

Ja, synes jeg også... håber han fortsætter og gør det endnu bedre i den kommende sæson, men i den kommende sæson må jeg så gå all in, på at spille med talenterne... har jo også brugt min nye tyske venstre back en del gange.. Smiley Men skal ha gang i hele mit unge reservehold der kan rykkes op til førsteholdet... Smiley og så ska der også sælges ud af gamle spillere...

Godt jeg ikke er den eneste der har det konkurrence-gen der kan tage over i forhold til en målsætning man selv har sat... Opstemt

Overvejer også at rykke min unge englænder op, 27 mål i 29 ungdomskampe, det viser vel at man er klar til førsteholdet eller?? Opstemt

Kan du så få flyttet den knægt op.. han skal sgu da bombe i ligaen Peace

Ja fandme så.. SKAL selv vinde i år.. er du klar over hvor pissed jeg var igår da jeg smed det hele.. er vist godt jeg skal til Gladbacj og først får spillet en hel sæson engang i næste uge  Grin

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #352: 22 Feb 2012, 21:26 »

Kan du så få flyttet den knægt op.. han skal sgu da bombe i ligaen Peace

Ja fandme så.. SKAL selv vinde i år.. er du klar over hvor pissed jeg var igår da jeg smed det hele.. er vist godt jeg skal til Gladbacj og først får spillet en hel sæson engang i næste uge  Grin

Ja, skal han fra næste sæson af, regner jeg med...

Smed det væk?

Gladbach??

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #353: 22 Feb 2012, 21:53 »

Ja, skal han fra næste sæson af, regner jeg med...

Smed det væk?

Gladbach??

Åh ok.. hentydede til min seneste opdatering..  smed det hele væk i sæsonen.. Skuffet

Ja smutter en tur til gladbach imorgen og resten af weekenden.. Bundesligabold Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #354: 23 Feb 2012, 00:06 »

Åh ok.. hentydede til min seneste opdatering..  smed det hele væk i sæsonen.. Skuffet

Ja smutter en tur til gladbach imorgen og resten af weekenden.. Bundesligabold Smiley

Okay, havde ikke li læst den... Smiley

Jamen dog, god tur...  Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #355: 23 Feb 2012, 00:17 »

Okay, havde ikke li læst den... Smiley

Jamen dog, god tur...  Wink

Takker.. Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #356: 24 Feb 2012, 01:51 »

Det er godt nok en smule foran bloggen, men jeg har fået tilbudt både det engelske og det spanske landstræner job... Begge hold har behov for en overhaling mht. at de unge spillere skal ind på holdet, og de gamle skal ud af vagten... Spanien er nr. 2 i verden, imens England er nr. 4...

Hvad siger folk?
Jeg er faktisk hooked på begge ideer, men der er forskel på hvor stor talentbasen er til de forskelle positioner...

Håber i vil gi jeres mening til kende Opstemt

molle
Landsholdsspiller

« Svar #357: 24 Feb 2012, 01:55 »

England!!!

Træner for Arsenal, så må det oplagte valg være England..  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Feb 2012, 02:03 af molle » Logged

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #358: 24 Feb 2012, 02:02 »

Spanien

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #359: 24 Feb 2012, 02:49 »

Så indtil videre en uafgjort...

Spanien er nok der hvor der er ligger den største og mest spændende udfordring, men samtidig kender jeg kun de største talenter der...

England har et lidt yngre førstehold, men til gengæld er der ikke mange regens spillere der er værd at samle på...

Er begyndt at hælde lidt til den skæve beslutning om spansk landstræner job...

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010