home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129542 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #495: 14 Jan 2012, 11:40 »

God sæson, g00n! Forøvrigt, hvorfor er det lige at et af dine mål er at blive træner for Boston Utd, Hearts, Puhang Steelers og KuPS´?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #496: 14 Jan 2012, 11:47 »

God sæson, g00n! Forøvrigt, hvorfor er det lige at et af dine mål er at blive træner for Boston Utd, Hearts, Puhang Steelers og KuPS´?

Det er nogle af mine favoritklubber! Boston Utd, Pohang Steelers og KuPS pga. tidligere CM/FM-spil, og Hearts er det hold jeg holder med i Skotland. Jeg har såmænd både en Hearts- og en Boston Utd-trøje Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #497: 14 Jan 2012, 16:30 »

Så blev 1. sæson færdig spillet med Follo fra Norge, 2. division.

Det blev til en 6 plads i ligaen. Personlige resultater: 13 kampe, 8 sejr, 5 uafgjort, 0 nederlag, målscore 21 - 4.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #498: 14 Jan 2012, 18:32 »

Endnu en titel føjes til CV'et - Denne gang i rollen som landstræner hvor Frankrig tog af sig af Confederations Cup efter en række nemme indledende kampe mod bla. Syd Korea, Venezuela og New Z.. I finalen stod Argentinas stjerner på den anden side - verdens nr 1 og 2 i dyst om pokalen.  En 3-1 Sejr - på mål af bla. Man Utd' Maskinen - M. Niang. 

philips
Juniorspiller
**

« Svar #499: 15 Jan 2012, 15:37 »

Jeg har nu også et job for et klubhold da jeg er blevet manager for Gombak utd i Singapore der er dog 3 måneder til at  sæsonen starter
« Seneste Redigering: 15 Jan 2012, 15:39 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #500: 15 Jan 2012, 19:27 »

Så blev det til en hel sæson i Boca Juniors.  Thumbs Up

Efter den overraskende sejr i ligaens "Closing Stage" sæsonen før, var forventningerne høje til den nye sæson.

Medierne gav klubben en forudsigelse på en 2 plads i den nye sæson.

Men manglende scouting rapporter gjorde det svært at finde de rigtige spillere, og klubben måtte derfor nøjes med hvad de kunne få. Samtidig var der et par førsteholdspillere der valgte at gå på pension.

Det blev til en anden målmand, samt en venstre winger, der ikke var værd at skrive hjem om. Samt et salg af klubbens 31 årige Matías Caruzzo til 42 mio, som skulle prøve sig af i Premier League  i Swansea, et salg man ikke kunne sige nej til.

Derfor blev det meste af sæsonen op ad bakke.

I opening stage af ligaen klarede vi akkurat en 3 plads, selvom det langt fra var fortjent, med flere nede perioder omkring 13-14 pladsen. Målforskellen her var blot på 9 mål.

Det skulle dog vise sig at blive værre, da klubben gik igang med Closing stage med en skadet Carlos Tevez og et væld af skader over hele truppen, derfor blev der spillet meget med u20 spillere i den første periode, hvilket også resulterede i endnu en overraskende dårlig start, hvor klubben var helt nede og skrabe til bunden (19 pladsen som laveste placering).
Dog kom de fleste tilbage til truppen og vi kunne slutter af på en kneben 4 plads.

I "Copa Sudamericana" blev det til en svag kvartfinale plads, hvor vi røg ud til Velez 3-6. Akkurat samme resultat kunne man hive hjem i "Copa Libertadores" her røg man ud til Atletico Mineiro 3-5.

Næste sæson skulle gerne stå på langt mere succes, jeg har fået købt nogen unge drenge, som jeg mener kan gå ind og løfte holdet til et højere niveau.

Bliver det ikke til nogen titler i den nye sæson, så har jeg besluttet at træde fra. Boca Juniors er en storklub i Argentina, og har et behov for at vinde titler.

« Seneste Redigering: 15 Jan 2012, 19:37 af NAsMaR » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #501: 16 Jan 2012, 15:19 »

Jeg nåede en sæson i Milan før jeg fik tilbudt et nyt arbejde og endnu en gang er jeg yderst utilfreds med jobbet! Selvom at jeg igennem hele sæsonen blev sat i forbindelse med samtlige jobs i Premier League og jeg sagde at jeg ikke var interesseret i nogen af dem, så tilbød Reading mig jobbet, så der er jeg pt! I Milan nåede jeg at vinde mesterskabet og med alt hårde arbejde jeg havde lagt i klubben i forbindelse med styrkelsen af deres ungdomshold, så havde jeg virkelig set frem til flere år i klubben, men nu har jeg fået en kolossal stor udfordring i Reading.
De forventer en top half position men det er dybt urealistisk at det sker, da der først og fremmest er en gæld på 180 millioner pund og kun et lønbudget på 450.000 og jeg er allerede på 550.000.

Jeg håber også på at jeg får et andet job snart, da der lige har været EM og det har medført en masse fyringer, hos bl.a. England, Danmark. Italien, Spanien og Holland, så mon ikke der kommer nok interessante muligheder i kølvandet på det.

S

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #502: 16 Jan 2012, 18:52 »

Jeg nåede en sæson i Milan før jeg fik tilbudt et nyt arbejde og endnu en gang er jeg yderst utilfreds med jobbet! Selvom at jeg igennem hele sæsonen blev sat i forbindelse med samtlige jobs i Premier League og jeg sagde at jeg ikke var interesseret i nogen af dem, så tilbød Reading mig jobbet, så der er jeg pt! I Milan nåede jeg at vinde mesterskabet og med alt hårde arbejde jeg havde lagt i klubben i forbindelse med styrkelsen af deres ungdomshold, så havde jeg virkelig set frem til flere år i klubben, men nu har jeg fået en kolossal stor udfordring i Reading.
De forventer en top half position men det er dybt urealistisk at det sker, da der først og fremmest er en gæld på 180 millioner pund og kun et lønbudget på 450.000 og jeg er allerede på 550.000.

Jeg håber også på at jeg får et andet job snart, da der lige har været EM og det har medført en masse fyringer, hos bl.a. England, Danmark. Italien, Spanien og Holland, så mon ikke der kommer nok interessante muligheder i kølvandet på det.

S

Vanvid - Jeg har hverken set skyggen af rygter eller tilbud på klubbasis siden jeg kom til Utd..

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #503: 16 Jan 2012, 19:08 »

Okay :-) Er ganske utilfreds med at være havnet i Reading, men det er vel charmen ved denne challenge. :-) Readings situation er blevet så slem fordi de har haft en sugardaddy og så er han skredet igen og han glemte at udvide stadion før han skred men han smed dog en masse penge i holdet, så det betyder at nogle af spillerne har en total sindssyg løn (har dog fået smidt alle sammen på porten!).
Jeg har besluttet at tage udfordringen op, da der ikke kom nogle spændende jobs over sommeren, lige udover Malaga, men de var i samme situation som Reading da deres sugardaddy var skredet også.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #504: 16 Jan 2012, 19:11 »

Okay :-) Er ganske utilfreds med at være havnet i Reading, men det er vel charmen ved denne challenge. :-) Readings situation er blevet så slem fordi de har haft en sugardaddy og så er han skredet igen og han glemte at udvide stadion før han skred men han smed dog en masse penge i holdet, så det betyder at nogle af spillerne har en total sindssyg løn (har dog fået smidt alle sammen på porten!).
Jeg har besluttet at tage udfordringen op, da der ikke kom nogle spændende jobs over sommeren, lige udover Malaga, men de var i samme situation som Reading da deres sugardaddy var skredet også.

I Utd er jeg min egen Sugardaddy - men bruger også hver en Kr - jeg vinder Wink

Hvilket ikke altid er lige godt.. Hvordan kunne jeg overse ham her.. :

En anden spændende Regen..
« Seneste Redigering: 16 Jan 2012, 22:10 af DonMambo » Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #505: 16 Jan 2012, 22:30 »

Lidt succes i Sydamerika, så vil jeg også til en klub hvor jeg kan få sådan nogen spillere der, det er lidt sjovt at jagte gode regens Opstemt

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #506: 17 Jan 2012, 16:34 »

Lidt succes i Sydamerika, så vil jeg også til en klub hvor jeg kan få sådan nogen spillere der, det er lidt sjovt at jagte gode regens Opstemt

Hehe.. Har købt denne Wonder-Kid før sæsonen..

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #507: 17 Jan 2012, 23:20 »

2015 - Færdig

Det havde ligget længe i luften og d. 12. maj kom så nyheden. Martin Butcher var færdig i Selangor. Jeg efterlader holdet hvor jeg overtog dem, for en sæson siden, på en skuffende 9. plads. Vi kunne ikke leve op til det gode spil, som sikrede os 2. pladsen, sidste sæson. Derfor har jeg fået sparket, da bestyrelsen som min.  forventede at jeg var med i guldkampen.
Dog forlader jeg jobbet med oprejst pande. For selvom at det ikke lykkes at skabe succes i ligaen i denne sæson, tager jeg alligevel derfra med et sæt sølvmedaljer og en pokaltitel. Det er nemlig rigtig, en pokaltitel. Vi vandt nemlig i denne sæson FA cuppen. I finalen mødte vi topholdet Terengganu, som vi slog 2-1. Dog var tilliden allerede ikke eksisterende og to kampe efter, fik jeg sparket.
Nu regner jeg med at forlade Malaysia og finde en udfordring et andet sted i verden, helst England.   

2014 - 2015: Selangor
2011 - 2013: Johor MBJB 

Titler:
Pokalvindere Selangor 2015
« Seneste Redigering: 17 Jan 2012, 23:51 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #508: 18 Jan 2012, 00:00 »

2015 - The Pilgrims

Missionen lykkes. Jeg er ankommet til England. Der skulle faktisk ikke gå andet end 5 dage, før at jeg stod med et jobtilbud. Faktisk havde jeg modtaget hele to jobtilbud. Et tilbud fra Altrincham og et fra Boston United. Begge tilbød mig en 1-årig kontrakt og begge var nedrykkere fra BS Premier, dog have Boston Utd. klaret sig væsentligt bedre. Da jeg havde kigget lidt på klubberne og mulighederne for udvikling, valgte jeg til sidst at tage imod tilbuddet fra The Pilgrims og skrive under. Dog bliver opgaven ikke en af de nemme og det kræver alt min snilde at få vendt den synkende skude.       

2015 -: Boston United
2014 - 2015: Selangor
2011 - 2013: Johor MBJB 

Titler:
Pokalvindere Selangor 2015

« Seneste Redigering: 18 Jan 2012, 00:07 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #509: 18 Jan 2012, 00:30 »

Jeg tror at g00n er lidt misundelig. Smiley

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010