home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 934 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129553 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #480: 13 Jan 2012, 13:54 »

En lille Update:

Endnu en sæson er færdigspillet - endnu en bunke titler er hjembragt. I sæsonen 20/21 blev det således til Mesterskab(med 6 runder tilbage..), FA-Cup sejr, Liga-Cup Sejr, 2x Supercup sejr, VM-Klub hold sejr, og et semifinale-nederlag til AC Milan i CHL semifinale - efter straffespark. Det betyder selvf. at høsten i næste sæson bliver noget mindre.

Som fransk-landstræner er jeg ubesejret i VM kval og har Con.Cup lige om hjørnet (Frankrig er det PT. bedste hold i verden).  Desuden er jeg godt i gang med at opruste/trimme truppen. En del profiler som Rooney, Hulk, Smalling osv er ved at nå en høj alder.

2021 blev samtidig et farvel til Pool i landets bedste række.. Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #481: 13 Jan 2012, 13:57 »

Til gengæld er der nok gode chancer for at han er mere succesrig!..   Djævel

Der er ingen chancer for at han er MINDRE succesrig end mig i hvert fald Forlegen

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #482: 13 Jan 2012, 14:00 »

Der er ingen chancer for at han er MINDRE succesrig end mig i hvert fald Forlegen

Smiley  - Vi læser dog flittigt med i din karriere alligevel.

Min er nu blot endt som de fleste andre.. I et tophold - med lommen fuld af guld - og sejrer. Overvejer hvorvidt et farvel til Europa er på sin plads eller om jeg skal gå efter titlen som største manager/Hall of Fame..

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #483: 13 Jan 2012, 14:53 »

Jeg er lige startet op med F.C.A.K i den Sydafrikanske 1.div.

Jeg vil ikke buge tid på en lang update, vil blot sige at jeg blev tilbud Quinton Fortune, jeps, ham fra Man Utd. Smiley
Skægt!

Han bliver en vigtig brik Smiley

Mere kommer når jeg har spillet 1.sæson færdig.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #484: 13 Jan 2012, 14:58 »

Smiley  - Vi læser dog flittigt med i din karriere alligevel.

Min er nu blot endt som de fleste andre.. I et tophold - med lommen fuld af guld - og sejrer. Overvejer hvorvidt et farvel til Europa er på sin plads eller om jeg skal gå efter titlen som største manager/Hall of Fame..

Det er da også en imponerende succes. Utroligt at der ikke er nogen der byder sig til. Men hvor mange kontinenter har du egentlig været forbi? Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #485: 13 Jan 2012, 15:37 »

Det er da også en imponerende succes. Utroligt at der ikke er nogen der byder sig til. Men hvor mange kontinenter har du egentlig været forbi? Smiley

2(Europa / Sydamerika) - Problemet er jo nok at jeg er endt i Man Utd.. I topklubberne er man som regel nødt til selv at sige op..

Tælles der lande: Ukraine, Hviderusland, Belgien, Danmark,Brasilien,Holland,England.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #486: 13 Jan 2012, 15:46 »

Jeg er lige startet op med F.C.A.K i den Sydafrikanske 1.div.

Jeg vil ikke buge tid på en lang update, vil blot sige at jeg blev tilbud Quinton Fortune, jeps, ham fra Man Utd. Smiley
Skægt!

Han bliver en vigtig brik Smiley

Mere kommer når jeg har spillet 1.sæson færdig.

Så er vi to som har den klub Smiley Held og lykke.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #487: 13 Jan 2012, 15:50 »

Godt nok utroligt som du forsøger at efterligne mig, Marchang. Først skal du absolut være i Malaysia, og så skal du absolut finde en klub som hedder næsten det samme som min.

Jamen det er jo bare fordi jeg godt kan lide dig Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Szczesny
Manager

« Svar #488: 13 Jan 2012, 15:51 »

2(Europa / Sydamerika) - Problemet er jo nok at jeg er endt i Man Utd.. I topklubberne er man som regel nødt til selv at sige op..

Tælles der lande: Ukraine, Hviderusland, Belgien, Danmark,Brasilien,Holland,England.

Ja, du har nok helt ret. Kan være der først sker lidt, når din kontrakt er ved at udløbe - og så er det nok stadig kun Europæiske klubber der tilbyder sig

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #489: 13 Jan 2012, 16:54 »

Medmindre der kommer en klub med en ordenlig pose penge, så kan det godt lade sig gøre. Har før oplevet at få sådanne tilbud uden for europa, men det er vist yderst sjældent, men sjovt når det sker.

Men umiddelbart er det også ret sjovt at kæmpe med om pokalerne og medaljerne udenfor europa, dog vil jeg nok altid have det bedst i den engelske række  Djævel

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #490: 13 Jan 2012, 17:15 »

Synes lige i skal se det her http://billedeupload.dk/photo/2012-01/ad98b966/F.C.A.K. mod Tuks (Information_ Oversigt).png.html

Efte at ha' været foran næsten hele kampen, scorer de 3 mål, den ryger i forlænget og de vinder 5-4! Skuffet
Det er sku lidt bittert..

elhof
Ynglingespiller

« Svar #491: 14 Jan 2012, 01:12 »

AGF tilbage på toppen i jubelsæson!

Sæson 2015/16
Så er min bedste sæson hidtil færdigspillet.

Jeg overtog roret for en af Danmarks mest traditionsrige klubber, da AGF efter et katastrofalt forsøg på at komme direkte tilbage til Superligaen, var endt som nummer seks i 1. division.
Straks efter min underskrift var sat på kontrakten, fandt jeg ud af hvilke svære arbejdsvilkår den tidligere træner havde haft.

Klubben havde et underskud på 30 millioner kroner, da jeg overtog, og jeg var derfor nødt til at skille mig af med nogle af de løntunge profiler, der stadig kørte på høje Superliga-lønninger. Det betød afsked med blandt andet Mark Howard, Jens Jønsson, Andreas Granskov, Søren Christensen og Tobias Mikkelsen.
Samtidig havde jeg intet transferbudget, og måtte derfor på markedet efter gratis spillere, der var villige til at spille for billige penge.

Det betød, at mine erstatninger blev unge, talentfulde spillere, som kunne hjælpe de profiler som var villige til at blive i klubben, som Stephan Petersen, Jerry Lucena, Anders Kure og Jude Nworuh. Samtidig havde jeg en klassekeeper i Nicolai Larsen (AaB irl), som reddede mange point til mig.

Og netop et stabilt forsvar skulle vise sig at være nøglen til succes. Mit spil var ikke sprudlende, og jeg var langt fra det mest scorende hold, selvom jeg fandt en klasseangriber i canadieren Simeon Jackson, men holdet spillede stabilt, og jeg fik de nødvendige sejre. Derfor endte jeg sæsonen i 1. division som mester, og AGF er derfor tilbage i landets bedste række.

Samtidig havde jeg en jubelsæson i pokalturneringen, hvor jeg var heldig med at møde en masse mindre hold. Jeg formåede at spille mig helt frem til finalen. Her skulle vi helt frem til straffesparkskonkur rence før Superligaens suveræne mestre, FC København, sikrede sig sejren over et bravt kæmpende AGF-hold.
Jeg er faktisk ikke klar over, om de nuværende regler gør, at den tabende finalist kommer i Europa? I så fald har jeg noget af en sæson foran mig! Heldigvis har jeg forlænget kontrakterne med de fleste af mine profiler, ligesom mine egne talenter virkelig trådte i karakter i den overståede sæson.

Nu håber jeg, at jeg får lov til at sidde i trænersædet længe nok til, at jeg kan holde Galehuset oppe hvor det er rigtigt sjovt, bevise mit værd, og dermed være bedre rustet til et job hos en større klub i fremtiden.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #492: 14 Jan 2012, 04:54 »

Jeg er startet forfra på et nyt save !

Jeg er kommet til klubben Follo fra Norge, de lå nr. 11 ud af 13 da jeg overtog dem. Nu efter 10 kampe i klubben (7 sejr, 3 uafgjort, målscore 18-3) og med 3 kampe igen af ligaen ligger jeg nr. 6. Mit omdømme er steget til nationalt og er en populær manager Smiley

philips
Juniorspiller
**

« Svar #493: 14 Jan 2012, 08:30 »

Har endu engang startet forfra da min com slet ikke kunne klare så mang ligaer nu hedder holdet Wales u/21

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #494: 14 Jan 2012, 10:19 »

Selangor PKNS - 2019

Sæson 2019 er færdigspillet, og min debutsæson i den bedste række gav en flot 4. plads. Derudover blev det også til mit første trofæ i karrieren, efter sejr på 2-0 over Kedah i FA Cup-finalen. I Malaysia Cup gik vi ikke videre fra gruppespillet.

« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 10:46 af g00n » Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010