home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 144026 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« : 21 Nov 2011, 17:29 »

Hej,

Her kan folk skrive om deres karrierespil hvor de følger The Lutz Pfannenstiel Challenge retningslinjerne.

MVH
Dan

Deltagere (sidste opdatering i parantes ved de enkelte
8464-Miguel: F.C.A.K, Sydafrika, 2011/12
Aarhus Fremad: Ravda 1954, Bulgarien, 2011/12 (5. Feb 2012)
Alfster: Goiás EC, Brasilien, 2011/12
Apollo: Persikasi Bekasi, Indonesien, 2011/12
baloo38: Søllerød-Vedbæk , Danmark, 2018/19 (6. Jan 12)
Benjamiin: Dobrudzha 1919, Bulgarian, 2011/12
Berendt: Guarany SC, Brasilien, 2013 og landstræner for Mali (30. dec 11)
Bianconeri: Standard Liege, Belgien, 2013/14
bibo123: Akademik (Sofia), Bulgarian, 2011/12
b0nb0n: Nanchang , Kina, 2012/13 (4. feb 12)
Breezer: United FC, Sydafrika, 2011/12
Don Abramovich: Krymteplytska , Ukraine, 2011/12
DonMambo: Sevilla, Spanien, 2024/25 (29. feb 2012)
Elhof: AGF, Danmark, 2015/16 (10. jan 12)
Flink14: FC Fyn, Danmark, 2015/16
Frandsen: United FC, Sydafrika, 2011/12 (22. feb 12)
Fynbo: Holstebro , Danmark, 2013/14 (21. Jan 12)
g00n: Selangor PKNS, Malaysia, 2017 - STOPPET
gutten92: PSBK , Indonesien, 2011/12
Hamza_BIF: Parana, Brasilien, 2011/12
Hcan: Vanløse, Danmak, 2018/2019
Highfarm: Newry , Nordirland, 2014/15
hippie: Silkeborg IF, 2014/15
jskovc: Chavdar (Etropole), Bulgarian, 2011/12
Kamds: Pors Grenland, Norge, 2011/12
ksaper_and, Chavdar (Etropole), Bulgarian, 2011/12
L-Wee: TVS 1860 Rosenheim, Tyskland, 2011/12 (22.  Jan 12)
louisfr: Alta, Norge, 2011/12
m-k-p: Kelantan, Malaysia, 2012/13
Mads FP: Sports Boys, Peru, 2011/2012
Malte26:  FC SKA-Energiya Khabarovsk, Rusland, 2011/12 (7. feb)
Mama99ai: Yeovil, England, 2013/14
mandal: FC Rosengård, Sverige, 2014
Marchang: AFC Wimbledon, England, 2019/1 (29. feb 2012)
Math9229: Guarany de Sobral, Brasilien, 2011/12
Mattsson: Skive, Danmark, Huh?
MichaelHarlev: United FC, Sydafrika 2011/12
Najft: Luverdense, Brasilien, 2011/12
NAsMaR:  Chelsea, England, 2022/23 og landstræner for Argentina (10. feb 12)
Nieki: Hr.Dragovoljac, Kroatien, 2011/12
nikl0707: Dynamos, Sydafrika, 2011/12
PatRafter: Fredericia, Danmark, 2013/14 og Brunei U23 Landstræner
Philips: Gombak utd, Singapore, 2011/12 (15. Jan 12)
Real_ralle: A'erbin, Kina, 2012/13
Risom:  Gangneung City, Sydkorea, 2011/12 (1.  Jan 12)
Sarl: Criciúma EC, Brasilien, 2011/12
Saviola: Manchester City, England, 2026/27
seller95: Al-Fayha, Saudi Arabien, 2011/12 (12. jan 12)
Sj1986: Goias, Brasilien, 2011/12
SkerderG: Alta, Norge, 2011/12
SkjoldMadsen: Bank Sumsel, Indonesien, 2011/12
Sunbao: Chelsea, England, 2021/2022
Swizz-Catar: Dansk U19 Landstræner
TheX: Chavdar (Etropole), Bulgarian, 2011/12
trippen: RFC Tournai, Belgien, 2013/2014 (5. Jan 12)
tubbe93: Blokhus, Danmark, 2012/13
Tuxtla: MP Black Aces, Sydafrika, 2011/12
ulle48:    F.C.A.K, Sydafrika, 2011/12 (12. jan 12)

Varighed:
Saviola: Manchester City, England, 2026/27
NAsMaR:  Chelsea, England, 2022/23 og landstræner for Argentina (10. feb 12)
DonMambo: Sevilla, Spanien, 2022/12 og Fransk landstræner (5. feb 2012)
Sunbao: Chelsea, England, 2021/2022
baloo38: Blokhus, Danmark, 2018/19
Hcan: Vanløse, Danmark, 2018/19
Marchang: Boston United, England, 2017/18 (20. feb 2012)
g00n: Selangor PKNS, Malaysia, 2017

Hall of Fame:
1. DonMambo, 679
2. NasMaR, 337
3. Saviola, 297
4. Sunbao, 123

Antal kontinenter:
1. Saviola, 3 (Sydamerika, Afrika og Europa)
1. g00n, 3 (Europa, Asien og Afrika)
1. NAsMar 3 (Sydamerika, Afrika og Europa)
4. DonMambo, 2 (Sydamerika og Europa)

Antal klubber, inkl landshold:
1. Saviola 17 (12 klubber, 5 lande)
2. DonMambo 13 (10 klubber, 3 lande)
3. NAsMaR 9 (7 klubber, 2 lande)

Antal sprog, eksl basic:
1. DonMambo 8 (Dansk, Engelsk, Portugisisk, Tysk, Spansk Kroatisk, Fransk og Italiensk)
1. Saviola 8 (Dansk, Engelsk, Tysk, Portugiesisk, Afrikaans, Kroatisk, Spansk og Italiensk)
3. NAsMaR 5 ( Norsk, Dansk, Engelsk, Spansk og Arabisk)
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 00:39 af Hcan » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - WayneGretzky's karriere
« Svar #1: 21 Nov 2011, 17:30 »

Jeg lagde selvfølgelig ud med at være arbejdsløs og fik hurtigt et job hos brasilianske Parana Clube. Parana var på daværende tidspunkt i den brasilianske række kaldet Serie B hvor de lå nummer sidst midt i sæsonen.  Det gik ikke mig meget bedre da jeg efter 3 måneder og 15 kampe var marginalt tæt på at rykke ned, så jeg tog konsekvensen og sagde op, da jeg tænkte at en nedrykning på ens CV efter kun en klub ville unægteligt ikke se godt ud.

Første job:  Parana Clube, Brasilien. Startede 22. juni 2011. Sagde op 24. september 2011. 17 kampe spillet, 3 sejre, 3 uafgjort og 11 nederlag. Største præstation:  4-1 sejr ude over Bragantino   

Efter en ”velfortjent” efterårsferie gav danske B 93 mig chancen, da de havde fyret deres manager efter at de kun lå nr. 10 (hvilket jeg egentligt ikke troede at jeg ville kunne gøre meget bedre taget min præstation i Parana in mente ). Jeg fik forbedret klubben lidt og endte på en 6. plads i 1. sæson med 13 point op til oprykning og 18 point ned til nedrykning. Jeg fik egentligt etableret et ganske ok hold på benene med divisionsprofiler som Malthe Guldager, Jacob Olesen, Morten Seifert og John Dyring. Men 13 kampe inde i 2. sæson gik det galt med min første fyreseddel som resultat da jeg kun lå nr. 7. Hvilket faktisk var en stor skuffelse for mig, for jeg kunne se meget potentiale i B 93, men sådan er det en gang imellem.
Andet job: B 93, Danmark. Startede 13. oktober 2011. Blev fyret 10. november 2012. 35 kampe,  16 sejre, 7 uafgjorte, 12 nederlag. Største præstation:  2-0 sejr ude over Nordvest.

2 jobs, 2 forskellige kontinenter. I ægte Lutz-stil fik jeg et job på et 3. kontinent: Afrika. Navnet med det meget klassiske navn: United FC gav mig chancen. De lå nummer sjok i den andenbedste sydafrikanske række.  Jeg skulle nok have gennemtænkt min beslutning noget mere, for mage til freakshow har jeg aldrig nogensinde været med til. Et tordnende minus i finanserne og en gennemsnitsalder på den forkerte side af 30 og dertil kommer at spillerne hurtigt måske troen på jeg og mine metoder, så efter blot 10 kampe sagde jeg op og tog den første flyer væk fra Sydafrika.
Tredje job: United FC, Sydafrika. Startede 29. november 2012. Sagde op 9. marts 2013. 10 kampe, 3 sejre, 1 uafgjort og 6 nederlag. Største præstation: At få spillerne mod mig efter sølle 8 kampe.

Efter fadæsen i Sydafrika, blev jeg efter en måned tilbudt et job i det danske land igen. Denne gang kom det fra en af mine tidligere divisionsrivaler fra B 93-tiden: Nordvest FC. Ved hurtig sammenligning mellem de to, kunne jeg hurtigt konkludere at det var et skridt ned i forhold til B 93. Men ok, jeg kunne næppe forvente andet med det knap så prangende CV som jeg rendte rundt med på dette tidspunkt. Jeg overtog Nordvest FC da de lå omkring 12. pladsen og fik dem op på en 8. pladsen før sæsonen var omme. Så egentligt en ganske ok sæson fra min side af.

I 2. sæson gik det endnu bedre, mest grundet at jeg på en eller anden måde fik mig tillusket den tidligere Hull-angriber Caleb Folan som havde en glimrende sæson med 12 kasser.  Jeg sluttede som nr. 5 og jeg troede at jeg egentligt havde etableret mig i manager-verdenen, men jeg indså hurtigt at jeg ikke var færdig med at tage dumme beslutninger. I sommerpausen blev det kendt at almægtige Døllefjelde Musse rykkede op og jeg mente godt at bestyrelsen ville acceptere at jeg søgte det ledige job. Selvfølgelig blev resultatet at jeg fik valget mellem at sige op eller blive fyret. Jeg sagde naturligvis op og for at gøre ting endnu værre, så fik jeg ikke jobbet i Døllefjelde Musse!

Fjerde job: Nordvest FC, Danmark.  Blev ansat 11. april 2013. Sagde op 1. juli 2014. 42 kampe, 21 sejre, 7 uafgjort og 14 nederlag. Største præstation:  At få Caleb Folan til klubben!

Man skulle tro at oplevelsen jeg havde i Sydafrika ville gøre at jeg ikke ville tilbage dertil (det er tilladt at sige nej til tilbud når man er arbejdsløs, blot ikke det allerførste før ens 1. job), men intet desto mindre fik jeg tilbudt et job hos Maritzburg City, et nyoprykket hold til den sydafrikanske 2. division. Efter at have nærstuderet hold, mente jeg at der var langt mere potentiale i denne klub end i United FC, da gennemsnitsalderen var på mere normale 23-24 år og der var faktisk nogle ganske gode spillere i blandt, taget det generelle niveau i landet i betragtning. Derfor accepterede jeg udfordringen og det må siges at denne gang gik det meget bedre. Maritzburg var ikke spået mange chancer for overlevelse i ligaen af pressen, men det hele gik op i en højere enhed. Jeg vandt først og fremmest 1. divisionscuppen (en cupturnering kun for holdene i den andenbedste række). Derudover sikrede jeg mig også oprykning ved at vinde the National First Division (som ligaen bliver kaldt).

I og med pressen ikke havde givet mig mange chancer for at overleve i den andenbedste række, så var mine chancer for at overleve i den bedste række naturligt nok ikke større. Hvis man ville placere et lille væddemål på at jeg ville vinde rækken, så ville man få odds 2001. Så godt gik det mig dog ikke, men havde stadigvæk en yderst succesrig første sæson, da jeg vandt ligacuppen (endnu en gang en turnering kun for hold i denne række) og jeg sluttede på en yderst respektabel 11. plads ud af 16 hold.

Jeg havde fået troen på at jeg kunne føre dette hold til noget stort og derfor satsede jeg hårdt på ligaen i 3. sæson og nedprioriterede pokalturneringerne, hvilket resulterede i at jeg røg ud af dem i 1. runde. I ligaen gik det også markant bedre end 2. sæson. Jeg sluttede på en flot 4. plads efter igen at have fået odds 2001 på at jeg ville vinde ligaen.

Hele mit hold var en masse talentfulde sydafrikanere og stille og roligt gik det op for de etablerede hold at jeg havde nogle gode spillere, så i løbet af 4. sæson solgte bestyrelsen 4 af mine nøglespillere, hvor det højeste beløb jeg fik var £2.5 millioner hvilket på disse kanter er næsten et astronomisk beløb.  Hele 4. sæson førte jeg ligaen men desværre mistede jeg føringen i 2. sidste spillerunde men havde stadigvæk muligheden for at vinde da jeg havde nr. 1 på hjemmebane i sidste kamp. Denne chance forspildte jeg og i ren raseri sagde jeg op. Set i bakspejlet var dette nok også en fornuftig beslutning da budgettet var langt under de store klub i Sydafrika (såsom Orlando Pirates, Ajax Cape Town osv) og derfor kunne jeg nok ikke føre det videre.

Femte klub: Maritzburg City, Sydafrika.  Blev ansat 22. juli 2014. Sagde op 31. maj 2018. 120 kampe, 55 sejre, 30 uafgjort og 35 nederlag. Største præstation: 3 x Årets manager i Sydafrika, Vundet 1. division og 2 cupturneringer. Dertilkommer en 2. plads i den bedste række

4 ugers velfortjent sommerferie var hvad det blev til, før at jeg var igen at finde på en trænerbænk. Endnu en gang var det i Danmark, men grundet den store success i Sydafrika var jeg taget et skridt op af rangstigen da 1. divisionsklubben Vejle Kolding tilbød mig jobbet. De var spået til at blive nr. 5 i sæsonen, men da der kun var 15 spillere i 1. holdstruppen og lønbudgettet brugt, var jeg nødt til at sælge nogle løntunge herrer, hvilket resulterede i at jeg havde 4 forsvarsspillere til sæsonstart og alle disse var midterforsvarerer (ikke for sjov skyld at jeg er Stoke City fan!). I løbet af sæsonen nåede jeg at få fat på en venstre back men hele sæsonen igennem brugte jeg en midterforsvarer på højre back og i tilfælde af skader blev der brugt midtbanespillere i bagerste kæde også. Derfor skulle man tro at sæsonen ikke ville gå særlig godt og det havde også været tilfældet hvis det ikke havde været for mine to angribere: nigerianske Pascal Joseph og norske Frederik Gulbrandsen som scorede hhv. 57 (44 i ligaen og 13 i pokalen) og 21 (17/4 fordeling) mål. Pascal Joseph spillede 38 kampe, så det betød at han scorede 1.5 mål per kamp (tror umiddelbart at jeg aldrig nogensinde før har haft en angriber der har scoret så mange mål før i nogen FM-version). Men grundet denne angribsduo vandt jeg 1. division og nåede pokalfinalen hvor jeg desværre tabte til Brøndby efter forlænget spilletid. Problemet med den gode Joseph var dog umiddelbart at hans kontrakt indeholdte en minimum fee release clause hvor udelandske klubber kunne byde sølle £300k og så var han deres. Ydermere, ville hans kontrakt udeløber om 12 måneder og han havde ingen interesse i at forlænge. 

Jeg var stille og rolig ved at komme ovenpå oprykkelsen men 9 dage efter fik jeg mit første jobtilbud mens jeg havde været ansat i en klub. Kroatiske Dinamo Zagreb henvendte sig og jeg accepterede naturligvis.

Sjette klub: Vejle Kolding, Danmark. Blev ansat 28. juni 2018. Blev ansat andetsteds 25. juni  2019. 33 kampe, 26 sejre, 3 uafgjort og 4 nederlag. Største præsation:  Vinde 1. division, Blive nr. 2 i pokalturneringen og min topscorer scorede 57 mål i 38 kampe.

Nu har jeg fået beskrevet karrieren op indtil nu. Jeg går ud fra at jeg fremover vil komme med en opdatering hver halve sæson eller lignende..

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2: 21 Nov 2011, 17:33 »

Jeg var chokeret over at Dinamo Zagreb tilbød mig jobbet, for fodboldkyndige vil andet lige mene at det er et kolossal stort skridt op af ranglisten at gå fra Vejle Kolding til Dinamo Zagreb. Jeg vælger at tro på at de har set at jeg har haft stor succes i mindre klubber som Vejle Kolding og Maritzburg City og derfor troet at jeg var den rette mand til jobbet. Jeg gik fra et transferbudget på £20k til et på £13,7 millioner og fra et lønbudget på £25k til et på £300k hvoraf kun £175k var brugt allerede.

Grunden til at Dinamo skulle have ny træner var ikke grundet dårlig præstationer men blot at den forhenværende træner var gået på pension.  I hans sidste sæson havde han vundet The Double som betød at de første kampe jeg skulle koncentere mig om var kvalifikation til Champions League. Vi kom ind i 2. kval runde hvor jeg uden at få sved på panden ekspederede kazakhstanske Jetysu ud af turneringen med samlet 8-0. Samme samlede cifre gjorde at jeg slog armenske Banants ud i 3. kvalrunde. Der var lidt hårdere modstand i den altafgørende kvalifikationsrunde da jeg som seedet trak østrigske LASK Linz. Men med et perfekt udgangspunkt hvor jeg vandt 3-1 i Østrig, trillede jeg en 0-0 hjem på hjemmebane og sikrede mig derfor adgang til det forjættede land.

I gruppespillet fik jeg den tvivlsomme ære af at deltage i dødens pulje som bestod af Manchester United som havde vundet turneringen 3 år i træk, spanske Valencia og upcomers Cagliari fra Italien.  Jeg var naturligvis ikke spået mange chancer men jeg var dog yderst tæt på at kvalificere mig til Europa League men da Cagliari fik kneppet sig til en 0-0 på Old Trafford røg jeg desværre ud af turneringen med 4 point. Disse kom i hus efter 2-2 på hjemmebane mod Valencia og en 2-1 sejr hos Cagliari.

Den kroatiske liga er faktisk ret spændende at spille i. Først og fremmest, må man have 5 ikke-EU spillere med i startopstillingen og flere med på bænken. Det eneste krav derudover er at man skal have 4 spillere i truppen som er blevet trænet op i klubben (homegrown).  Ydermere er der kun 10 hold i ligaen, som man møder 3 gange.  Jeg har nu spillet 16 kampe hvor jeg er á point med nr. 1 som er Inter Zapresic (som i denne sæson er med i Europa League). 2 point efter os er mine store rivaler: Hajduk Split som jeg har mødt to gange allerede og tabt begge til stor skuffelse for mine fans.

Normalt bruger jeg altid den samme taktik uanset hvem jeg møder. Men efter 12 kampe i ligaen hvor jeg havde smidt mange point mod både gode hold såvel som dårlige hold, var jeg nødt til at ændre strategi. Så nu har jeg gang i 3-4 taktikker, alt afhængig af hvem jeg møder. Dette har medført at jeg er ubesejret i ligaen i 4 kampe og fået 1-1 ude mod nr. 1, så egentligt ok tilfreds.

Her er nogle af mine nøglespillere:

Alain Diaby var en af de første jeg købte og han kom fra rumænske FC Municipal Targu Mures for sølle £1 millioner. Men han er ikke engang sikker på sin plads. Årsag følger:

Den uruguayanske landsholdsmålmand Christian Garcia kom også til klubben før denne sæson fra argentinske Chacarita Juniors for sølle £275.000.

Hvis vi bevæger os lidt op af banen, så var albanske Parid Kraja allerede at finde i klubben fra starten og han er styrmanden nede bagi.

På midtbanen er styrmanden sydafrikanske Bongani Tshabalala som også var i klubben. Han er genstand for interesse fra Køln på nuværende tidspunkt så spændende at se hvor lang tid jeg kan holde på ham.

Til kanten har jeg netop hentet malawianske Wachimwa Nundme fra belgiske Lokeren for £1.8 millioner. Pressen mener at det er for mange penge, men jeg har meget høje forventninger til ham.

Oppe foran har vi et umage par. Tårnhøje Robert Bozic blev hentet før sæsonen fra ligakonkurrenterne Inter Zapresic for £1 milllion.

Ved siden af Bozic, har vi den nuværende Champions League topscorer med 9 mål: albanske Arben Pashaj. Desværre har han været meget skadet i efteråret så jeg har ikke kunne udnytte hans evner så meget som jeg gerne ville have haft mulighed for. For en måned siden var blandt andet Milan og Inter begge interesseret i ham, så nu har jeg sat asking price til £15 millioner og det har gjort at kun Everton og Palermo er nu interesseret.
Det var lidt omkring mit halve år i Kroatien. Nogle spørgsmål eller anmodninger om screenshots, bare fyr løs.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 21 Nov 2011, 17:34 »

Jeg synes nu det var federe på den anden måde, hvor vi hver især kommer med et par linjer i samme tråd når vi lyster... På denne måde bliver det bare som at skulle følge med i 16 forskellige blogs Tunge

Szczesny
Manager

« Svar #4: 21 Nov 2011, 17:37 »

Det lyder godt nok som et vildt spil!

Der er nogle imponerende resultater ind i mellem, det virker til at du er smuttet (frivilligt og tvungent) på de rigtige tidspunkter de sidste par gange, og en opgradering til Dinamo Zagreb virker heller ikke tosset.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 21 Nov 2011, 17:53 »

Jeg er enig med goon. Egentlig ville jeg selv oprette en blog - men der er nu noget hyggeligt ved at skabe 365 siders fælles blog.. Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #6: 21 Nov 2011, 17:54 »

Det lyder godt nok som et vildt spil!

Der er nogle imponerende resultater ind i mellem, det virker til at du er smuttet (frivilligt og tvungent) på de rigtige tidspunkter de sidste par gange, og en opgradering til Dinamo Zagreb virker heller ikke tosset.
Yeah, det har været noget af en blandet landhandel indtil videre. I nogle klubber har jeg været en stor fiasko, såsom i Parana, B 93 og United FC. Mens andre er det gået langt over forventning: Vejle Kolding og Maritzburg City.

Jeg synes nu det var federe på den anden måde, hvor vi hver især kommer med et par linjer i samme tråd når vi lyster... På denne måde bliver det bare som at skulle følge med i 16 forskellige blogs Tunge
Det er så også iorden Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #7: 21 Nov 2011, 17:55 »

Er også enig med G00n ... måske vi bare skulle lave dette til karriere tråden? og den anden til spørgsmåls tråden ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #8: 21 Nov 2011, 17:56 »

Det kan vi også, så alle indlæg her skal være relateret til vores karrierer? og spørgsmål til konceptet i den anden?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 21 Nov 2011, 17:57 »

Det kan vi også, så alle indlæg her skal være relateret til vores karrierer? og spørgsmål til konceptet i den anden?

Nemlig ja Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #10: 21 Nov 2011, 17:58 »

Opdateret så :-) Fire away så!! Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #11: 21 Nov 2011, 18:04 »

Forårssæsonen i Kroatien er en yderst kort affære. Der er kun 11 ligakampe der skal spilles og nogle pokalkampe hvis man når så langt. Efter de 10 af ligakampene havde jeg vundet 7, spillet 2 uafgjort og tabt hvilket gjorde jeg at jeg var 2 point efter nr. 1. Grunden til at jeg nok ikke ender som mester er mine resultater mod mine store rivaler: Hajduk Split og Inter Zapresic, som nok bliver kåret som mester. 3 kampe mod Hajduk har medført 2 point mens jeg kun har fået 1 point imod Inter Zapresic. Dog er jeg nået til finalen af pokalen hvor jeg skal møde et 2. divisionshold.

Næste update omhandler sidste ligakamp hvor jeg stadigvæk kan nå at vinde mesterskabet hvis Inter Zapresic taber. Heldigvis er der over 10 point ned til nr. 3, så jeg er sikret en Europa League plads. Derudover har jeg en pokalfinale som bliver dækket.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #12: 21 Nov 2011, 18:15 »

#1 Hcan – Det hviderussiske eventyr.

Efteresom at jeg var nr. 2 der startede  netop denne challenge sammen med WayneGretzky, så må jeg selvfølgelig også fortælle hvordan min karriere har været indtil nu, hvor jeg står den 15. August 2013, altså i starten af sæson nr. 3 (sæson 2013/2014).

Jeg startede med at blive ansat i den hviderussiske anden bedste række Persha League i klubben FC Baranovichi, som er en lille by på ca. 173.000 indbyggere der ligger ca. 100 km sydvest for den hviderussiske hovedstad Minsk, men og cirka samme afstand til den polske grænse. Klubben lå på overtagelses tidspunktet (4/7 2011) under nedrykningsstregen med 7 point og med 18 kampe tilbage af sæsonen. Så der var selvfølgelig rig mulighed for at få vendt bøtten!

Resultater
FC Baranovichi - Slutsk 1:1
Slavia Mpzyr - FC Baranovichi 4:0
FC Baranovichi - Khimik Svetlogorsk 0:4
Smorgon - FC Baranovichi 5:0
FC Baranovichi - Klechesk 0:0
FC Baranovichi - Belcard 0:2
Pinsk - FC Baranovichi 5:0
FC Baranovichi - Gorodeya 2:3
Partizan Minsk - FC Baranovichi 7:1

FC Baranovichi - Vedrich Rechitsa 3:2
Granit - FC Baranovichi 2:2
FC Baranovichi - DSK 1:3
Rudensk - FC Baranovichi 1:1
SKVICh - FC Baranovischi 3:1

Stillingen

Det gik hverken værre eller bedre end at det blev til 1 sejr, 4 uafgjorte og 9 nederlag, før nedrykningen var sikret! –Derefter sagde undertegnede op, da nedrykningen var en realitet og jeg alligevel ville være blevet fyret ved starten af næste sæson.

Hvis man skal definere perioden i Baranovichi, så var det at jeg i den grad manglede stabile forsvarsspillere, ikke mindre end 42 mål blev sendt ind bag mine keepere 19 årige Artem Samotoshenko og 25 årige Pavel Lisovskiy, som begge stadig repræsentere klubben i dag. Der var egentlig store forhåbninger til opholdet efter jeg fik 1 af mine i alt 7 point i den allerførste kamp, da jeg fik 1-1 mod den eksotiske modstander Slutsk! Den første sejr indtraf først efter 10 kampe, da Vedrich Rechitsa blev sendt hjem med et 3-2 nederlag i bagagen!.
Største sejr var ovenstående kamp, men største nederlag var på hele 1-7 til hovedstadsklubben Partizan Minsk.  Med nederlaget på 1-3 mod SKVICh den 1/10 2011 var det slut, da jeg sagde op og mit eventyr i hviderusland var slut. Jeg var heldigvis kun arbejdsløs indtil 8/11 2011, hvor jeg skrev under med en klub under mere sydlige himmelstrøg.

En lille kuriøs detalje er at i den næstbedste hviderussike liga, må man kun havde spillere fra hviderusland, hvilket gør det meget svært at skabe noget i den næstbedste række, da hviderusserne simpelthen er for dårlige.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 18:49 af Hcan » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #13: 21 Nov 2011, 18:16 »

#2 Hcan  - Stammedans i afrika (African Warriors)

Det var nøjagtigt 43 dage undertegnede gik ledig som urutineret manager, for så var der bud helt nede syd på det afrikanske kontinent, da African Warriors fra NFD, den næstebedste sydafrikanske række dukkede op med et tilbud.
Klubben er beliggende Phuthaditjhaba,  som en en provinsby beliggende ved Golden Gate Highlands national park, Sterkfontain Nature Reservatet samt Natal Drakensberg Natinal park. Hvis det ikke sige nogen noget, så cirka 600 kilometer syd for Johannesburg og cirka 400 km nord øst for Durban, som begge er byer hvor der blev spillet VM i fodbold.

Resultater NFD
African Warriors - Bay Utd 1:2
Witbank Spurs - African Warriors 2:2
African Warriors - Chippa Utd 0:1
African Warriors - F.C.A.K 2:2
Dynamos - African Warriors 4:2
African Warriors - United FC 0:1
Thanda Royal Zulu - African Warriors 5:1
African Warriors - Tuks 1:2

Atile - African Warriors 0:0
African Warriors - MP Black Aces 0:1
Vasco (RSA) - African Warriors 1:1
Carara Kicks - African Warriors 2:0

Slutstillingen i NFD

Resultater Nedbank Cup
African Warriors - Bay Utd 2:1 (e.f.)
African Warriors - Amazulu 0:1

Jeg overtog klubben i en noget penibel situation under nedrykningsstregen og 18 kampe tilbage af sæsonen, hvorfor overlevelse krævede rigtig mange point i den sidste halvdel af sæsonen. I lighed med sæsonen i det hvide russiske, var der ikke meget at komme efter, det gik endnu værre og jeg nåede kun at hente 4 point på 12 kampe. 3 af disse point blev hentet på uafgjorte kampe på udebane, mens kun 1 blev hentet hjemme på Charles Mopeli stadium . Et stadion med plads til 20.000 tilskuere, hvilket var lidt ”overkill”, da der i ligaen var omkring lige under 100 tilskuere pr. kamp. Rekorden kom mod AmaZulu i pokalturneringen hvor hele 266 tilskuere valgte at komme på stadion.

Charles Mopeli Stadium

Den eneste sejr i perioden kom i Pokalturneringen Nedbank Cup kvalifikationsrunde n, hvor Bay Utd (et andet hold fra NFD). Sejren blev på 2-1 i forlænget spilletid, da Dahou Lebani i 110’ende spilleminut sænkede modstanderne. Endestationen kom dog i rundet efter da AmaZulu var på besøg fra den bedste række og trak sig sejrrigt ud af opgøret med en 1-0 sejr i det 72’ende minut.

Nedrykningen var sikret med hele 6 runder igen, hvorefter jeg gentog succesen og sagde op overfor klubledelsen. Om der blev danset heksedans og jeg blev forbandet efterfølgende ved jeg ikke, med dette vil nok være afgørende for om jeg som målet er ender som træner i en Champions League klub. I Afrika nåede jeg dog at få hele 12 mål og jeg havde fået bedre styr på forsvaret, hvor kun et par nederlag på 1:5 og 2:4, gav mine modstandere til samlet at score 25 mål.

Nå man nu er på så eksotiske egne skal det også nævnes at de mere kunstneriske navne jeg havde under mig var Justice Sithole, Siyabulela Witbooi, Lynch Pule. 4 måneder og 14 dage var jeg manager i Afrika inden jeg fik nok af den oplevelse. Kun en måned senere var Boldklubben Glostrup Albertslund klar til at overtage min arbejdskraft, da KASI havde droppet sine planer med klubben.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 18:49 af Hcan » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 21 Nov 2011, 18:18 »

Hcan, dit 'Slustilling'-link i sidste update er blot et billede af et stadion Smiley

Sider: [1] 2 3 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010