home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129549 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #465: 12 Jan 2012, 14:39 »

Dit link virker ikke.. Er der mulighed, at du kan finde det rigtige? Lyder da spændende, og kunne godt tænke mig at prøve det samme. :-)

Jeg har selv linket til det i denne tråd:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32262.0

Og linket skulle virke Smiley

EDIT: Hvis du bruger IE, så bare tryk F5 hvis den påstår den ikke kan finde siden.

Seller95
Manager

« Svar #466: 12 Jan 2012, 14:42 »

Mange tak! Bruger Google Chrome, og den Philips linkede til fungerede dog ikke. Men tak! Det skal da prøves. ;-)

Arsenal <3

philips
Juniorspiller
**

« Svar #467: 12 Jan 2012, 14:49 »

Der går 7 måneder før den usbekiske sæson starter det gider jeg ikke vente på og derfor har jeg besluttet mig for at sige op 3 dag efter jeg tiltrødte
Edit: Feynuus i Mali er det nye hold hele holdet består af somaliere Rullende Øjne mærkeligt
Og klubben spiller sgu også i Mogadishu  crazy
« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 15:03 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Seller95
Manager

« Svar #468: 12 Jan 2012, 15:32 »

Så er klubben fundet, og det blev Al-Fayha som spiller i den Saudiarabiske 2. division. Rækken består af 12 hold og min medieprognose siger 5.

Arsenal <3

trippen
Førsteholdsspiller

« Svar #469: 12 Jan 2012, 17:15 »

RFC Tournai, dejligt at være i Europa....

Så blev sæsonen færdigspillet og jeg har gjort det godt nok til at få kontrakten forlænget med endnu et år og jeg ser frem til næste sæson med glæde.

Jeg fik holdet op på en 6. plads i ligaen og min statistik for de sidste ti kampe i sæsonen blev følgende :

5 sejre, 3 uafgjorte, 2 nederlag og en målscore på 19-12

Sluttede sæsonen med en stime på syv kampe uden nederlag, så lovende takter inden næste sæson. RFC Tournai sluttede med at være ligaens 4. mest scorende hold, men desværre haltede defensiven en smule, så dér skal der sættes ind når transfermarkedet åbner igen.

Til næste sæson skal der renses ud i truppen der i øjeblikket indeholder 30 spillere og med tilgangen af syv nye ansigter, som der var aftalt kontrakt med inden min tiltrædelse i klubben, er der maximalt pres på lønbudgettet. Det vil dog ske automatisk, da hele tyve spillere har kontraktudløb om en måned, så jeg får god mulighed for at forme holdet til den næste sæson. En sæson hvor direktionen forventer at vi kæmper med om ligatitlen, en målsætning jeg deler med dem.

« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 19:14 af trippen » Logged

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #470: 12 Jan 2012, 18:18 »

Så er jeg også startet. Utroligt nok væk jeg klubben P. Ferreira fra den bedste række i Portugal! :O Det havde jeg ikke lige regnet med. Jeg skriver når jeg kommer længere hen med spillet! Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #471: 12 Jan 2012, 18:20 »

Så er jeg også startet. Utroligt nok væk jeg klubben P. Ferreira fra den bedste række i Portugal! :O Det havde jeg ikke lige regnet med. Jeg skriver når jeg kommer længere hen med spillet! Smiley

Hvor mange lande/divisioner har du med, og har du husket at sætte dit reputation til Serie 6-spiller/Sunday League Footballer?

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #472: 12 Jan 2012, 19:14 »

Hvor mange lande/divisioner har du med, og har du husket at sætte dit reputation til Serie 6-spiller/Sunday League Footballer?

Har ikke lige tal på det, men laver et nyt save, for min står på fodboldspiller på international nivea.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #473: 12 Jan 2012, 19:18 »

Har ikke lige tal på det, men laver et nyt save, for min står på fodboldspiller på international nivea.

Held og lykke.. Du må nok tage til takke med mere ydmyge rammer  i dit nye spil Smiley

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #474: 12 Jan 2012, 19:21 »

Held og lykke.. Du må nok tage til takke med mere ydmyge rammer  i dit nye spil Smiley
Jo tak, det har du nok ret i! Smiley

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #475: 12 Jan 2012, 19:49 »

Hey Saviola, jeg kan se du har skrevet mig ud foran IK Sleipner, men jeg er startet forfra. Min nye klub er F.C.A.K fra den anden bedste række i Sydafrika  Smiley

Jeg skriver når jeg er nået godt hen med spillet! Smiley

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #476: 12 Jan 2012, 19:50 »

Tja man kan godt være heldig, men måske ikke lige så heldig Opstemt

Boca Juniors 2016/2017, score 44 Skuffet

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #477: 12 Jan 2012, 22:04 »

2014 - Selangor

Liga Super:
Jeg var blevet kastet for løverne med Selangor fra start af og skulle prøve med alt min snilde, at få Selangor så langt op i tabellen som muligt, fra den 9. plads de lå på. Potentialet var der, i form af de to 4. pladser fra de to forgående sæsoner, så derfor regnede jeg med, at jeg kunne få dem højere op end hvad ligaen afspejlede pt.
Det startede skidt, men det var mest pga. den indkøringfase som jeg var i gang med. Det resulterede i at vi lå nede på en 12 plads efter 13. spillerunde. Siden så vi os dog ikke tilbage og steg mod toppen. Efter vores genfødsel, faldt vi faktisk kun i placering en gang, dog var det anden sidste spillerunde og det kostede os måske mesterskabet. Hvert fald resulterede det i, at vi endte på en 2. plads med bedre målscore end Johor FC(3.). Derfor må jeg konstatere at ligaen gik over alt forventning.

Piala Malaysia:
Det vi imponerede i ligaen, formåede vi ikke at gøre i cuppen. Det resulterede i at vi røg ud allerede i gruppespillet, hvilket var stik imod bestyrelsens forventninger, der havde regnet med en finale plads. Det eneste jeg kan konstatere, at det selvfølgelig var skuffende, men at jeg tror resultatet i cuppen, skyldes det gode resultat i ligaen.

Piala FA:
Jeg vil ikke kommentere så meget på FA cuppen. Dette skyldes at vi allede i 1. runde røg ud til Kelantan, men det var inden jeg tiltrådte.

Post-season:
Det lykkes for mig at skabe et godt resultat i ligaen, hvilket jeg er tilfreds med. Bestyrelses satte også pris på det arbejde jeg havde lavet, trods de skuffende resultater i Piala Malysia cuppen, så 2 mdr., inden kontrakt udløb, blev jeg tilbudt en ny 1. årig forlængelse. Dette takkede jeg ja til, så derfor tager jeg også 2015 sæsonen i Selangor 

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #478: 13 Jan 2012, 12:18 »

Godt nok utroligt som du forsøger at efterligne mig, Marchang. Først skal du absolut være i Malaysia, og så skal du absolut finde en klub som hedder næsten det samme som min.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #479: 13 Jan 2012, 13:47 »

Godt nok utroligt som du forsøger at efterligne mig, Marchang. Først skal du absolut være i Malaysia, og så skal du absolut finde en klub som hedder næsten det samme som min.

Til gengæld er der nok gode chancer for at han er mere succesrig!..   Djævel

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010