home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129686 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #450: 08 Jan 2012, 21:27 »

da vi hjemme besejrede Selagor PKNS 5-1

Skandaløst urealistisk.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #451: 08 Jan 2012, 21:37 »

Skandaløst urealistisk.

True story Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #452: 08 Jan 2012, 21:49 »

Tænkte at jeg lige ville dele denne med jer...

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #453: 08 Jan 2012, 21:51 »

Tænkte at jeg lige ville dele denne med jer...

Hehe.. Som Gunners-mand ved jeg heller ikke helt hvad jeg skal synes om min Utd-sæson med 6 titler.. Wink

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #454: 09 Jan 2012, 18:45 »

EDIT: Kom til at slette tidligere indlæg da jeg lavede mig nye  Skuffet

« Seneste Redigering: 17 Jan 2012, 23:20 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #455: 10 Jan 2012, 18:02 »

Hurtig opdatering fra det italienske. Overtog Milan da de lå nr. 9 i tabellen efter 26 kampe. Så jeg havde derfor 12 kampe til at sikre europæisk bold. Dette mislykkedes desværre, da jeg sluttede på en 9. plads. Til den nye sæson fik jeg at vide at jeg blot skulle sikre en placering i den øvre halvdel. Grundet dette og den generelle høje alder i truppen, besluttede jeg for at ændre yderst markant på truppen.
Derfor røg 50 spillere ud og ind kom 37 spillere.
Derfor har jeg nu 59 spillere i truppen og truppens sammensætning i forhold til nationaliteter er som følger:
1 fra Nigeria, 8 Italien, 12 Frankrig, 1 Albanien, 3 Brasilien, 1 Ecuador, 3 Polen, 1 Tunesien, 3 Grækenland, 2 Holland, Senegal, 1 Norge, 1 Kroatien, 2 Tyskland, 1 Sverige, 1 Portugal, 1 Slovakiet, 1 Danmark, 1 Marokko, 4 Spanien, 1 Guadeloupe, 1 Makedonien, 1 Cameroun, 1 Canada, 1 Bosnien, 1 Kina.
En meget multi kulturel trup! Gennemsnitsalder på 21. Planen er at få den endnu længere ned, men havde ikke råd til at lade alle profilerne gå.

Jeg forventer en mellemsæson hvor talenter får lidt mere hår på brystet og så i næste sæson igen skal vi kæmpe med om CL-pladserne!

Det værste der kunne ske nu er et jobtilbud fra et anden klub da alt dette arbejde ville gå tabt!

elhof
Ynglingespiller

« Svar #456: 10 Jan 2012, 21:44 »

Det hollandske mareridt

Sæsonen 2014/15

Med store forventninger til mig selv og mine nye spillere, tog jeg hul på sæsonen 2014/15 i den lille hollandske klub, Almere City Football Club.
Klubben har levet en omskiftelig tilværelse, og kommer oprindeligt fra Amsterdam, men måtte efter tilskueruroligheder flytte til den mindre provinsby, Almere. Her har klubben siden flytningen undergået adskillige ændringer, og har haft mange navne, bla. Sporting Flevoland, FC Omniworld, AFC Almere samt altså det nyeste Almere City FC.

Klubbens stadion er også en mystisk størrelse, da Mitsubitshi Forklift Stadion, er beklædt med kunstgræs, og på trods af at være bygget i 2005, kun kan rumme 3.000 tilskuere, og dermed er det mindste stadion i professionel hollandsk fodbold.

På trods af de mystiske omgivelser, glædede jeg mig til at komme igang med tilværelsen som træner i Holland. Jeg havde for en gangs skyld en sund økonomi og et rigtigt transferbudget at arbejde med, og da klubben ville sætte forventningerne til kun at stabilisere os i Jupiler League, ville jeg mere, og gik efter en midterpladsering.

Det skulle jeg dog hurtigt fortryde. Selvom klubben har et samarbejde med Ajax, og jeg derfor lejede et par gode talenter fra storklubben, var der absolut ingenting der fungerede som forventet. Jeg kunne se et klart potentiale i holdet, men potentialet blev langt fra indfriet. Jeg havde et par gode angribere, men mit forsvar sejlede, og ingen af mine tre målmænd kunne lukke hullet bag sig. Derfor haglede målene ind, og jeg sank længere og længere ned i tabellen.

Først til sidst i sæsonen kom der lidt opmuntring, da spillet begyndte at hænge lidt bedre sammen, og samtidig var jeg heldig med at Excelsior var endnu dårligere end mit hold, så jeg kunne spille nogenlunde frit.

Så selvom jeg var en smule træt af tilværelsen i træskolandet, anede jeg en smule lys i fremtiden, og besluttede mig for at gå til bestyrelsen, for at bede om at få forlænget mit ophold. Men bestyrelsen var ikke umiddelbart interesserede i at give mig en ny kontrakt, og bad mig vente til efter sæsonen.

Det havde jeg dog ikke tålmodighed til, så jeg valgte igen-igen at sige mit job op, for at kunne tilbyde mig til klubber før trænerkontrakterne udløb i slutningen af juni. De fleste klubber var dog ikke ligefrem imponerede over mit tvivlsomme CV, med midt- og bundplaceringer i indonesiske og engelske sekunda-ligaer. Kineserne huskede mig dog for mit arbejde i Changchun, og klubben Tianjin viste interesse.

Men i sidste øjeblik dukkede der et interessant tilbud op fra en dansk klub, som havde haft en sæson langt under forventning, nemlig AGF, der efter en nedrykning til 1. division, ikke havde formået at tage skridtet direkte tilbage til Superligaen. Brian Steen og co. må have været imponeret over min oprykning med Hobro, for de tilbød mig ansvaret for igen at få Galehuset tilbage på toppen af dansk fodbold.

Det var for spændende til at jeg kunne sige nej, og for første gang har jeg underskrevet en to-årig kontrakt.
Kom så de hviie!

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #457: 10 Jan 2012, 22:14 »

Det hollandske mareridt

Sæsonen 2014/15

Med store forventninger til mig selv og mine nye spillere, tog jeg hul på sæsonen 2014/15 i den lille hollandske klub, Almere City Football Club.
Klubben har levet en omskiftelig tilværelse, og kommer oprindeligt fra Amsterdam, men måtte efter tilskueruroligheder flytte til den mindre provinsby, Almere. Her har klubben siden flytningen undergået adskillige ændringer, og har haft mange navne, bla. Sporting Flevoland, FC Omniworld, AFC Almere samt altså det nyeste Almere City FC.

Klubbens stadion er også en mystisk størrelse, da Mitsubitshi Forklift Stadion, er beklædt med kunstgræs, og på trods af at være bygget i 2005, kun kan rumme 3.000 tilskuere, og dermed er det mindste stadion i professionel hollandsk fodbold.

På trods af de mystiske omgivelser, glædede jeg mig til at komme igang med tilværelsen som træner i Holland. Jeg havde for en gangs skyld en sund økonomi og et rigtigt transferbudget at arbejde med, og da klubben ville sætte forventningerne til kun at stabilisere os i Jupiler League, ville jeg mere, og gik efter en midterpladsering.

Det skulle jeg dog hurtigt fortryde. Selvom klubben har et samarbejde med Ajax, og jeg derfor lejede et par gode talenter fra storklubben, var der absolut ingenting der fungerede som forventet. Jeg kunne se et klart potentiale i holdet, men potentialet blev langt fra indfriet. Jeg havde et par gode angribere, men mit forsvar sejlede, og ingen af mine tre målmænd kunne lukke hullet bag sig. Derfor haglede målene ind, og jeg sank længere og længere ned i tabellen.

Først til sidst i sæsonen kom der lidt opmuntring, da spillet begyndte at hænge lidt bedre sammen, og samtidig var jeg heldig med at Excelsior var endnu dårligere end mit hold, så jeg kunne spille nogenlunde frit.

Så selvom jeg var en smule træt af tilværelsen i træskolandet, anede jeg en smule lys i fremtiden, og besluttede mig for at gå til bestyrelsen, for at bede om at få forlænget mit ophold. Men bestyrelsen var ikke umiddelbart interesserede i at give mig en ny kontrakt, og bad mig vente til efter sæsonen.

Det havde jeg dog ikke tålmodighed til, så jeg valgte igen-igen at sige mit job op, for at kunne tilbyde mig til klubber før trænerkontrakterne udløb i slutningen af juni. De fleste klubber var dog ikke ligefrem imponerede over mit tvivlsomme CV, med midt- og bundplaceringer i indonesiske og engelske sekunda-ligaer. Kineserne huskede mig dog for mit arbejde i Changchun, og klubben Tianjin viste interesse.

Men i sidste øjeblik dukkede der et interessant tilbud op fra en dansk klub, som havde haft en sæson langt under forventning, nemlig AGF, der efter en nedrykning til 1. division, ikke havde formået at tage skridtet direkte tilbage til Superligaen. Brian Steen og co. må have været imponeret over min oprykning med Hobro, for de tilbød mig ansvaret for igen at få Galehuset tilbage på toppen af dansk fodbold.

Det var for spændende til at jeg kunne sige nej, og for første gang har jeg underskrevet en to-årig kontrakt.
Kom så de hviie!

Held og lykke! Hjemvenden til Suppen var min start til bedre tider!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #458: 10 Jan 2012, 22:16 »

Vendepunktet her var en suveræn god sæson i den danske 1. division!

philips
Juniorspiller
**

« Svar #459: 12 Jan 2012, 13:34 »

Det bliver stor det her!
Har downloadet http://community.sigames.com/showthread.php/287131-RELEASE-60-Playable-Nations-and-Extra-Champions-Leagues
og skal nu til at starte mit spil rigtoge ænd uploader ikke Vesteuropæiske lande!

Edit: Holdet blev York United i den jamaicanske 1.division, Jamaic er et land jeg altid godt har villet besøge s det er jo perfekt!
(bortset fra af at holdet er fuldstændigt håbløst)
« Seneste Redigering: 12 Jan 2012, 14:03 af philips » Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #460: 12 Jan 2012, 14:12 »

Det bliver stor det her!
Har downloadet http://community.sigames.com/showthread.php/287131-RELEASE-60-Playable-Nations-and-Extra-Champions-Leagues
og skal nu til at starte mit spil rigtoge ænd uploader ikke Vesteuropæiske lande!

Edit: Holdet blev York United i den jamaicanske 1.division, Jamaic er et land jeg altid godt har villet besøge s det er jo perfekt!
(bortset fra af at holdet er fuldstændigt håbløst)

That's the stuff. Hvor mange af landene har du med? Husk at lade være med at loade Estland, Mauretanien og/eller Canada samtidigt.

philips
Juniorspiller
**

« Svar #461: 12 Jan 2012, 14:18 »

That's the stuff. Hvor mange af landene har du med? Husk at lade være med at loade Estland, Mauretanien og/eller Canada samtidigt.
Jeg har uploadet alle landene og de landene og de lande du nævner er vist ingengang med. Er dog blevet nød til at starte igen da jeg havde glemt at slå: tilføj spillere til spilbare hold til  Peace

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

philips
Juniorspiller
**

« Svar #462: 12 Jan 2012, 14:37 »

Spartak Toshkent fra Usbekistan er holdet denne gang!

Seller95
Manager

« Svar #463: 12 Jan 2012, 14:37 »

Dit link virker ikke.. Er der mulighed, at du kan finde det rigtige? Lyder da spændende, og kunne godt tænke mig at prøve det samme. :-)

Arsenal <3

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #464: 12 Jan 2012, 14:38 »

Jeg har uploadet alle landene og de landene og de lande du nævner er vist ingengang med. Er dog blevet nød til at starte igen da jeg havde glemt at slå: tilføj spillere til spilbare hold til  Peace

Ifølge listen i tråden skulle de da gerne være med, men hvis du ikke har dem loadet skulle der jo ikke være nogen problemer Smiley

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010