home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |  (Læst 25952 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: Aldrig mere hjem | #11
« Svar #75: 26 Jul 2011, 11:57 »

for min skyld er det i orden Smiley

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager

« Svar #76: 26 Jul 2011, 12:00 »

Det bliver ikke for kedeligt?
Hva' så med kampene? - Bliver de for meget beskrevet? Kom nu med noget respons, så jeg kan blive en bedre blogger!!  ticked off

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #77: 26 Jul 2011, 12:19 »

jeg synes det med kampene er fint, også den lille personlige historie inden du begynder på kampene

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager

« Svar #78: 26 Jul 2011, 12:28 »

Iorden (;
Andet det kan gøres bedre?
Farver? Setup? Stavefejl? Eller noget?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

« Svar #79: 26 Jul 2011, 14:30 »

Update; 11 | Sid på sidelinjen i et interview med Julio Marzelini.
En genert argentiner i en traditionsrig fodboldklub
SouthEnglandNews | SouthEnglandNews.co .uk

Argentineren, Julio Simoné Marzelini, trådte til vores helt egen fodboldklub, Southampton, d. 1 Juli 2010, og med hvilken måde. Argentinerdrengen har haft en godt virkning på klubben, og ikke mindst byen. Folk taler ikke om andet. Måske er det bare en periode, eller har Southampton virkelig fundet deres nye træner til de seneste år, da de erhvervede Julio Simoné Marzelini? - Her stiller vores bedste journalist Mark Ridgestone, en masse spørgsmål, og så må vi se om Julio kan komme med kvalificerede svar.

SouthEnglandNews - Er Southamptons fremtid velovervejet? - Hør svaret fra manageren, Julio.
Southampton har engang ligget i den bedste engelske  række, for derefter at rykke ned. En enkel gang har de har repræsenteret Sydengland i en FA Cup finale, dog uden at vinde. Nu er alle folk spændte på Southamptons fremtid, men hvordan er Julios synspunkt på fremtiden?
Journalist, Mark: Julio. Fodboldklubben Southampton har haft store traditioner i deres lange periode som fodboldklub. En periode der startede i 1885, og nu har rundet ikke mindre end 125 år. Holdet rykkede noget skuffende ud af Premier League i 2005, hvor de ellers havde ligget stabilt i over 25 år, og nu er de at finde her i Englands 3. bedste fodboldrække. Er det noget du har tænkt dig at lave om på, eller hvordan vil du se det an?

Julio: Jeg har store ambitioner med klubben, og denne sæson kan meget vel, blive et skridt på vejen. Vi (Personalet etc.) bruger vi alt vores tid og kræfter på og for klubben, og det må jeg give pote i den anden ende. Jeg tror ikke at det går ét sekund, hvor klubben ikke har strejfet mine tanker, men jeg elsker at have kontrol. Og alt skal være iorden. Nogle af mine bekendte her i Sydengland, mener at jeg er lidt af et perfektionist mennesker, men det er som man tager det. Jeg mener bare at når men accepterer sådan en kontrakt, fra en af englands mest traditionsrige klubber, så har man i den grad noget at leve op til,

SouthEnglandNews - Southamptons stime har sikkert overrasket mange, men mon også Julio?
Southampton er gået ubesejret igennem den første måned i e af Englands hårdeste ligaer, hvor fysikken virkelig spiller en store rolle. Kan Julio teknikere og offensivtspillende hold måske overraske ved at gå ubesejret igennem hele ligaen. Hvad har Julio mon at sige til den gode form.
Journalist, Mark: Fans, familier, børn, kolleger red. er allerede hoppet på bølgen, og nu venter de bare anspændt på at oprykning bliver en realitet. Bookmakere og eksperter spekulerer allerede på om i vil slå rekorden for flest point, eller om i vil glide ubesejret gennem ligaen. Hvordan er dit syn på disse reaktioner?

Julio: Som du nævnte så har bookmakere, eksperter, fodboldlegender osv. spekuleret i om vi kommer ubesejret igennem ligane. Men jeg vil hellere stille spørgsmålet: Om vi kan holde det hårde program. For jeg er ikke i tvivl om at vi må lide at par nederlag, grundet gummiben eller andet uheld. Så jeg synes mere at vi skal fokusere på oprykningen end at ydmyge og dominere.

SouthEnglandNews - Julio Marzelini er en meget fremmet træner. - Læs med her hvordan han vil beskrive sig selv, og sin barndom.
Et par aviser og journalister har fået til opgave et finde alt indhold om Julios fortid. Men intet held har bragt dem noget materiale, og ser vi hvor meget vi kan få lokket ud af dem lille argentiner. Er hans barndom måske ligesom din? - Følg med! - Selv den ulykkeligste dreng har evner.
Journalist, Mark: Vi har prøvet at researche dig, men vi fandt intet resultat. Så derfor venter vi spændt på at høre om dine egen biografi.

Julio: Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte, for der er tonvis ting der har plaget mit liv, gennem min barndom. Men jeg starter fra en ende. Jeg var nummer 2 i en søskendeflok på 8. Allesammen piger, og min far. Ja. Han er et overstået kapitel, derfor vil jeg ikke beskrive ham så meget, da jeg har fået at vide at han døde kort efter min fødsels. Men det var sikkert løgn, såvel som dengang jeg var stukket af hjemmefra. Jeg ved ikke hvor mange gange at jeg er vågnet op på hospitalet, efter at lægerne havde fået et opkald, fra bekymrende personer, som havde set mig ligge, halvdød og ulykkelig, i en tråden container. Jeg valgte ikke at gå hjem til min dranker af en mor, og skole kunne være ligemeget, så derfor fik jeg husly hos en gammel enkekone. En dejligt dame som jeg stadig holder kontakt med, den dag idag.

« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:54 af Enzo » Logged

Enzo
Manager

Sv: Aldrig mere hjem | #12
« Svar #80: 26 Jul 2011, 22:19 »

I kan regne med en update endnu imorgen Wink

Tubbe1423
Lilleputspiller
*

« Svar #81: 26 Jul 2011, 22:33 »

Ligesom på VMAN følger jeg Smiley

Enzo
Manager

« Svar #82: 26 Jul 2011, 22:37 »

Mange tak for kommentaren på vman Wink

Enzo
Manager

« Svar #83: 31 Jul 2011, 21:59 »

Update; 12 | Ude: godt - Hjemme: Ihvertfald ikke bedst.
Julios tid i Det Sydlige England har været fantastisk. Alle eksperter roser ham og hans gode arbejde. Julio svarede selv i et interview at det havde været rigtig spændende, og han under ingen omstændigheder ville overveje at rejse hjem til hjemlandet Argentina. Han betegnede sig allerede som englænder, blot efter at have boet til leje i en fin lille lejlighed, i ikke mindre end 3 måneder.

NPower League One:

Julio Marzelini kan være en rigtig glad mand, eller skulle man sige dreng, da knægten jo er yngre end de fleste af spillerne, trods sine taktiske egenskaber samt lederevne. Det ser ud til at Southampton ledelsen kan læne sig roligt tilbage, og ånde lettet ud, efter at de måtte ansætte Julio så hurtigt, og uden andre alternativer. Julio blev den eneste ene, og sørme også den eneste der udfyldte en blanket og søgte jobbet som manager i Den sydlige englandsklub, Southampton, som så mange snakker om. Datoen siger nu den 1. September og Julio har styret roret med god indflydelse og respekt, for ikke at nævne hans hurtige tilvænning til det barske engelske miljø. Julios mandskab har formået at holde sig ubesejret i nu, 9 NPower League One, kampe, på bekostning af Notts County som var deres seneste kamps, modstander. Efter sigende har bookmakerne slået fast at det fremover kun kan gå ned ad, og det så Julio bestemt også, da han en søndag aften. efter en dramatisk kamp imod Oldham, havde taget turen til det lokale hospital, efter en opringning fra overlæge, Hinkings, som efter sigende havde et mål, om at meddele Julio om at slagtilfælde, på hans nærmeste persen, Saviola. Julio tog det tungt, morgendagens træning blev aflyst, på grund af gårsdagens hændelser. Et aktivitet som fik spillere og bestyrelse til at bakke op om Julio, og holdets anfører, 28 årige, Dean Hammond, rakte da også Julio en takke-gave fra holdets vegne. En lille smil fik Julio da frem, da han læste kortet, som sikkert var overskrevet med jokes. Julio sendte et Du-står-for-træningen-imorgen-og-du-har-bare-at-sætte-dem-til-at-løbe blikket, imens han smil bredte sig på hans lille underhoved.

Valgte kampe - Som bare et et must-see eller must read!

Oldham - Southampton

En kamp som Julio forventede en overlegen sejr i, og gud må vide om han var en tilfreds mand efter kampen.
Det startede godt, da det sagde KLASK x3, og pludselig stod det 0-3 til gæsterne fra Southampton, da holdets topscorer Fabien Brandy, bragede 3 flotte Jabulani bolde i i modstanderen mål. Det gik ikke værre til da den vragende anfører Rickie Lambert krydrede en god holdindsats i 1. halvleg, ved at  prikke bolden ind over stregen, samt scorer et frisparksforsøg, som lige tager muren med på turen. Altså 0-5 ved pause, og Julio udnyttede lejligheden ved at bruge alle 3 indskiftningsmuligh eder, til at give de unge og uerfarne spillere en chance for at bevise deres værd. Slutresultatet endte 6-3, og selvom en sejr på 3 mål altid luner, så var det ikke acceptabelt at indkassere 3 mål i anden halvleg, og det fik han da også gjort defensiven opmærksom på.
Southampton - Charlton

Julio sad med knyttede hænder, da han ikke ligefrem ventede en magtdemonstration, nærmere et krig, eller en meget åben kamp, for begge mandskaber.. Charlton var et hold som Julio frygtede, da de rådede over spillere af større kalibre end de fleste andre hold i ligaen. Et mandskab, som hver en manager burde frygte, hvis blot man ejede en solid selvrespekt. Dommeren fløjtede kampen i gang, og spillet svajede frem og tilbage, lige indtil Johnni Jackson scorede et mål, som måske ville være meget værdifuldt i resten af kampen, men det var Julios spillere helt og aldeles ligeglade med, for inden længe havde de sat sig på spillet, og derefter scoret 1 mål på under 8 minutter. En sejr var nok, men alligevel skulle de ydmyges, da James O'Shea tryllede med bolden. En tunnel, samt et lob, hvorefter en kølig afslutning som kyssede overlæggeren, krydrede en rigtig god indsats, efter gæsternes eneste udebanemål.

« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:54 af Enzo » Logged

Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #84: 01 Aug 2011, 00:04 »

Fedt grafisk, det ville jeg da ønske jeg kunne hit u a Smiley

Virkelig en god blog Enzo Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Enzo
Manager

« Svar #85: 01 Aug 2011, 10:27 »

Tak FernandoTorres Wink - Dejligt med ros! Peace
. En update er lidt tvivlsom idag, da jeg skal være sammen med en ven, og træningen venter også senere, men vi får at se Wink

darkalf
Manager

« Svar #86: 01 Aug 2011, 10:29 »

hvornår er der opgør mod brighton i udsigt

Enzo
Manager

« Svar #87: 01 Aug 2011, 10:34 »

D. 12 December Wink

darkalf
Manager

« Svar #88: 01 Aug 2011, 10:46 »

nice..  Djævel

Enzo
Manager

« Svar #89: 01 Aug 2011, 11:06 »

De får høvl, hvis vi holder vores gode stime Wink
Darkalf: Kan du ikke komme med noget brugbart kritik?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010