home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 848 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |  (Læst 25941 gange)
Enzo
Manager

Sv: Aldrig mere hjem | #8
« Svar #45: 12 Jul 2011, 22:31 »

Mange tak.
Jeg er glad for at du følger Smiley
Uden dig var bloggen sikkert død.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #46: 12 Jul 2011, 22:46 »

Hvad med mig? Skuffet - ej, haha Opstemt super blog du har fået op at stå der Smiley følger 100 %!!

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Enzo
Manager

« Svar #47: 12 Jul 2011, 23:42 »

Altid glad for at ha' læsere Gangster Calle Smiley
Det er bare få af dem nu Opstemt
Sikkert grundet ferien Skuffet

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #48: 13 Jul 2011, 15:45 »

Du skriver utroligt godt af en 14-årig at være, og kan kun foreslå dig at klø på og fortsætte med at udvikle dit sprog. Du er god til at skabe en historie, der både er interessant og spændende Smiley
At historien så til tider er lidt urealistisk giver blot bloggen lidt charme Peace Tvivler på at der er mange 18-årige managers :b

FC Barcelona

Enzo
Manager

« Svar #49: 13 Jul 2011, 15:49 »

Hahaa, jeg kunn heller ikke helt få det til at hænge sammen, med wtf.
Bare den bliver god  Tunge

Desuden tak for rosen Wink

darkalf
Manager

« Svar #50: 13 Jul 2011, 15:52 »

Det skal da nok blive spændende at følge julio og southampton

Enzo
Manager

« Svar #51: 13 Jul 2011, 17:06 »

Super Smiley
I kan nok forvente en update iaften, og MÅSKE én mere, inden familien og jeg taget et smut forbi Tyskland Smiley
Men den vil kun stå på standby i en uges tid, og derefter lover jeg jer at bombe løs med updates, da jeg allerede er igang med er forberede de næste par updates Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #52: 13 Jul 2011, 17:51 »

Så må du have en god tur til den tid

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager

« Svar #53: 14 Jul 2011, 17:18 »

Update; 08 | Trup, transfer og resten af mandskabet
Første dag på træningsbanen gik ikke helt som planlagt, for Southamptons nyerhvervede, argentinske træner..

Julio kom gående ud imod banen klædt i et nyt jakkesæt, han havde skaffet sig. Ved siden af ham gik hans højrehånd, Andy Crosby. En velhavet mand, som var blevet ansat et par dage før Julio. De kendte ikke selv spillerne, og nu var dagen kommet, hvor krydset var sat i kalenderen. Andy og Julio havde aftalt over den sociale chathjemmeside, Facebook, at de begge ville møde op, og se på deres spillermateriale for første gang. Krydset var sat udfra den 1. Juli.
En udmærket dag, med masser af sol. Men solen ville blive tildækket, og skandaler og rod i løbet af dagen.
Drengene havde mødt op et kvarter før træning, for derefter at begynde noget småspil. Vist nok bare for sjovs skyld, men alligevel et godt initiativ, synes nuværende og uerfarne træner, Julio Marzelini.
Trænerteamet satte deres spillere til at løbe et par runder, imens de lavede diverse øvelser, for at få varmet deres muskler og led ordenligt op. Derefter delte de to hold, som skulle spille imod hinanden. Truppen var tynd, så der kunne lige akkurat være 11 mand på hvert hold, og ellers blev de bare bedt om at gøre deres bedste, og imponere deres træner. Julio sagde ingenting. Han var mundlam. Ikke fordi han blev imponeret, nærmere modsat, brutalt skuffet. Niveauet var lavt. Selv drengene i baggårdene i Argentinas gader, kunne tage flere på fødderne end daværendes bedste spiller. Med daværende mente Julio, at han ikke længere ville være Southampton Fc's bedste spiller.
For der skulle i hvert fald nogle forstærkninger til, hvis målsætningen om oprykning skulle gå i opfyldes, og ingen skuffelse skulle virkeliggøres. Derfor tog Andy og Julio ud og besøgte en masse spillere, hvis kontrakt udløb eller var udløbet.
Julio kendte ikke niveauet i den såkaldte N'Power League One. Men han var ganske sikker på at, de havde gjort et røverkøb ved blandt andet at hente Fabien Brandy..
Ingen personer blev solgt, og alle fik en chance til at bevise hvad de virkelig kunne, hvis de nu stod over for en rigtig modstander..
Defensiven var tynd, og angrebet manglede en hurtig spiller, da det før bestod at spillere som Rickie Lambart, Lee Bernard og Guly De Prado, som havde sin favorit plads på den offensive midtbane. !

Josh McEachran er en ung playmaker, som blot har rundet 17 fødselsdage. En rigtig god backup, hvis nu der skulle ske noget med stamspillere, og han får sikkert masser af spilletid, i alle cupsne. Dog er han blot lejet fra det stjernespækkede hold, Chelsea.

Stefan Gíslason er endnu en central midtbane, dog med en lidt mere defensiv stil. Han kunne hentes på fri transfer, og han valgte at acceptere en 3 årig kontrakt. Hans tidligere klub, Brøndby IF, valgte ikke at forlænge med den 30 årige, klassespiller.

James O'Shea En 21 årig, kantspiller, lejet fra Birmingham. Rigtig god backup, og måske kan han enda slå vidunderdrengen, Alex Chamberlain, af til tider.

Jordan Spence er heldigvis ikke en offensiv kræft, da han kan indtage begge backspladser. Dog har jeg valgt at højrebackpladsen er den bedste for ham, da endnu en forstærkning har overtaget venstrebacken.. Han er desuden også kun lejet, fra Westham.

Febian Brandy er en spillet jeg har store forventninger til. Han er hurtig, og kan både spille alene på toppen, og sammen med en makker, som kunne være Rickie Lambart.

Luca Franchini er blot en spiller, som skal spille sammen med José Fonte i midterforsvaret indtil, Januar, og der formentlig bliver hentet en endnu bedre midtstopper.

Alex Smithies er blot 21 år, og alligevel har jeg store forventninger til ham, da han allerede har slået erferne Kelvin Davis af målmandsposten.

Salomon Olembé er en klasse spiller. Her kommer venstrebacken som jeg hat nævnt tidligere, der forventes meget af ham, da han kan give holdet et skub, med sine 29 år på bagen.

« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:51 af Enzo » Logged

Enzo
Manager

Sv: Aldrig mere hjem | #9
« Svar #54: 14 Jul 2011, 17:23 »

I må vente med opdateringen med træningskampene til efter min ferie Smiley
Den kommer nok først om en uges tid, men ellers så kan i jo imellemtiden bare læse bloggen ordenligt igennem, og give mig god respons, så jeg bliver en bedre blogger.  Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #55: 14 Jul 2011, 22:57 »

Rigtig flot blog, Enzo!

Det er et højt skriftligt niveau, og da jeg klikkede ind på din profil og så at du kun er 14 år gammel, så blev jeg overrasket. Det er virkelig flot, også taget i betragtning af din alder.

Dog er selve handlingen en anelse urealistisk, da der nok aldrig har eksisteret en 18-årig manager, men en skal jo være den første. Bryder mig heller ikke specielt meget om den sorte skrift, da jeg klart ville foretrække den normale hvide, men det er flueknepperi i en ellers så flot blog.

Klø på, følger med her. Smiley

Enzo
Manager

« Svar #56: 14 Jul 2011, 23:03 »

Tusind tak, Daniel! Opstemt
Jeg bliver ved.. Smiley
Desværre tager jeg på ferie imorgen, men jeg kan stadig nå at lave en sidste update..
Var det noget, eller vil i hellere vente?

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #57: 14 Jul 2011, 23:05 »

Tusind tak, Daniel! Opstemt
Jeg bliver ved.. Smiley
Desværre tager jeg på ferie imorgen, men jeg kan stadig nå at lave en sidste update..
Var det noget, eller vil i hellere vente?

for min skyld behøver du ikke, fordi så plejer det gerne at blive noget, undskyld mig, men halv sjusket, men god ferie

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager

« Svar #58: 14 Jul 2011, 23:07 »

Tak, dude! Smiley

Edit: Er lidt doven idag, og da jeg har lukket fmvinduet ned, så gider jeg altså ikke at åbne det igen. Sorry..
Updaten må blive en anden dag, desværre..   Wink

Enzo
Manager

« Svar #59: 14 Jul 2011, 23:11 »

Til alle jer der synes at det er et højt niveau af en 14 årig, så skal det da lige nævnes et jeg fylder 15 om ikke mindre end 26 dage  Hævet Øjenbryn
Godnat, folkens!!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010