home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |  (Læst 23567 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |
« : 30 Jun 2011, 20:04 »


The Saints - | Intro | #1 |
Pauw.! En aluminiums patron, kaliber 42, strejfede Julios sorte pandehår, som der var begyndt at krølle.”Gad patronen lige havde cuttet krøllerne af”, tænkte Julio, som altid følte han at tingene gik modsat af hvad han egentlig ønskede. Som 5 årig, var Julio lige startet i skole, trods det fattige slumkvarter, som ham og hans familie boede i, men ikke nok med det, så drillede hans klassekammerater ham med et af hans mange mellemnavne. I den 10 årige periode hvor Julio skulle have gået i skole, skete der en masse forfærdelige ting, som ville ændre hans liv for altid.
Moren ved navn Amanda, er opkaldt efter sin oldemor. Da Julio startede i skole ventede Amanda sig sit 7. barn. Julio var den eneste dreng i den ophobende søskendeflok, og som han havde gjort et utal af andre gange, så håbede han på at få en bror. Endnu en gang måtte han se sig skuffe, og nøjes med  endnu en søster.
Faren er et overstået kapitel, for han stillede træskoene kort efter Julios fødsels. Julio havde lært om  storken, bien og alt det der i skolen, så han gik engang imellem og spekulerede over hvem faderen til han yngre søstre var. Hver gang han håbede på at få sit spørgsmål klart besvaret, svarede hans mor ham ligeledes: ”Lille Julio. Det skal du slet ikke spekulerer så meget over min lille ven”. Julio var træt af det svar, og i det hele taget af alt ting. Derfor valgte han at droppe ud af skolen allerede i 7. klasse, og stå i lære som købmand. Der var bare lige det problem at hvis man skulle sørge for sine søskende, og en mor som brugte alle pengene sprut, så ville det være alt for surtjente penge. Derfor valgte han en dag, at pakke sin gamle skoletaske, som han ikke havde brugt siden 7. klasse, og begik sig derefter ud på eventyr i Argentinas gader. Han havde aldrig nogensinde gået på gaden, midt om nattet, helt alene. Men nu var det på tide at blive en rigtig mand. I en alder af 17 år, vågnede han ofte op på en hospitalsstue, hvorefter at få at vide at lægerne havde reddet hans liv på et hængende hår. Hans krop kunne ikke tåle nattekulden i det grusomme Argentina, og han måtte se at komme hjem. Hver gang nægtede han at fortælle hvor han boede, og både politi og hospitalet opgav ham. De lod ham ligge. Der lå han så. I en mørk gyde, hvor lugten af pis overdøvede alle andre lugte. Selv et halvråddent lig, kunne ikke fjern stanken af den gullige syre.

Forord:
Jeg ved udemærket godt at jeg ikke helt har været denne såkaldte "holdbare" blogskriver. Men dette vil formentligt ændre sig i denne blog hvor Julio tager ud på en spændende rejse i hele verdenen, og hans mål har han ikke i sinde at opgive

Indholdsfortegnelse så i bedre kan overskue mine updates;

#01; Lugten af pis & mødet med en gammel enkekone.
#02; Et lille håb for dem begge.
#03; Hvor hen?
#04; Nu er tiden inde.
#05; Klar, Parat, Flyv!
#06; Første dag i den sydlige England
#07; Endnu en skuffelse i livet?
#08; Trup, transfer og resten af mandskabet.
#09; Gå eller bestå?
#10; Start på sæsonen.
#11; Sid på sidelinjen i et interview med Julio Marzelini. 
#12; Ude; Godt | Hjemme; Ihvertfald ikke bedst! 
#13; Brandy, Brandy og måske også Brandy. 
#14; Store drømme vækker sorg. 


« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:43 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #1: 30 Jun 2011, 20:08 »

Du skal vidst lave et mellemrum mellem [img ], eller også er det før 'img', så skulle det gerne blive større. Du må ikke holde mig op på det, men det skulle gerne være et forsøg værd.

Hehe Wink Ellers en god start! Følger helt klart med som jeg også sagde! Wink
Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #2: 30 Jun 2011, 20:15 »

Tak Opstemt
Men jeg kan stadig ikke ordne linket..
Hvis nogle skulle ha' tid og lyst, så kunne de jo evt. hjælpe Peace
[img width=45 height=105 ]http://img857.imageshack.us/img857/2280/30195149u78vpdn9.png[/img*]
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #3: 30 Jun 2011, 20:17 »

Tror du skal gøre sådan her:

[img ][img width=45 height=105 ]http://img857.imageshack.us/img857/2280/30195149u78vpdn9.png[/img*]

Bemærk at jeg har sat et 'img' til ind i starten og lavet et mellemrum mellem det og ']'
Logged

FC Barcelona

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #4: 30 Jun 2011, 20:18 »

følger med lyder spændende
Logged

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #5: 30 Jun 2011, 20:21 »

Tak.. men hvordan før jeg teksten ved siden af billedet så? Smiley

Edit: Har fundet ud af det:D
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 20:24 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #6: 30 Jun 2011, 20:24 »

Det er det præcis samme spørgsmål jeg også har lige nu Skuffet Er blevet nød til at lave teksten til en del af billedet for min næste update indtil jeg der er en der kender svaret

Edit: Tak!:D
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 20:26 af Is_a_Pirate » Logged

FC Barcelona

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #7: 30 Jun 2011, 20:26 »

Det er det præcis samme spørgsmål jeg også har lige nu Skuffet Er blevet nød til at lave teksten til en del af billedet for min næste update indtil jeg der er en der kender svaret

Edit: Hvordan gjorde du? Smiley

Tjek din blog Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #8: 30 Jun 2011, 20:43 »

God intro Enzo! Smiley
- lige en ting; kør den på vman også! Opstemt
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #9: 30 Jun 2011, 20:48 »

Skal nok også poste den på vman Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

TheisHansen v.2
Gæst
 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #10: 30 Jun 2011, 20:53 »

Nøj sikke en fed start! Bravisimo! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #11: 30 Jun 2011, 20:55 »

Update; 01! | Lugten af pis & mødet med en gammel enkekone!
Imens Julio lå ude blandt affaldssækkene, skraldespandende og dunsten af pis, sad en gammel enkekone i sin småhullede lænestol, betrukket med rødt nylon. Hun havde haft lænestolen i alle de år hun havde boet i huset, og den havde fulgt hende gennem tykt og tyndt. Den var nærmest den eneste hun turde stole på. Kone var desperat og ensom. Hun græd hver aften, grundet hendes mangel på venner og bekendte, og måske endnu mere, en mand. Hun var i færd med at strikke en sweatshirt, da skybrudende brød løs. Et efter et. Langsom og pinefuldt. ”Godt jeg sidder herinde”, tænkte den gamle kone, hvis mave var blevet fyldt med god mad. Hun havde haft dug, flag og hele klunset med. "Man skal jo ikke holdes tilbage, bare fordi at der ingen gæster kommer", havde hun sagt. Så hun havde siddet, der i sin dagligstue og spist sin egen fødselsdags middag, trist og alene. Hun sukkede. Hun var nu rundet de 70 år, og hun var allerede begyndt at tænkte på hvornår hun måtte stille træskoene. I hendes unge dage, havde hun syntes at det var lidt fesent at sidde her, helt alene, og fejre sin fødselsdag. Den gang var der fart på toget, og fest i gaden, hver dag. Hun savnede det gamle. Efter maden vaskede hun op, og smed resterne ud. Skraldeposen var tom, så hun afmonterede den fra skabet under vasken, og gik ud for at smide den ud i en affaldscontainer.




« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:44 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

HRz
Gæst
 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #12: 30 Jun 2011, 20:55 »

Nice blog Wink
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #13: 30 Jun 2011, 20:56 »

Takker Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem - |Intro|
« Svar #14: 30 Jun 2011, 20:59 »

Skal nok også poste den på vman Wink
Super Peace
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010