home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: The Saints - Dreams will never walk without work | #1 |  (Læst 23566 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #90: 01 Aug 2011, 11:11 »

uha jeg har ikke rigtigt noget kritik så det.
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #91: 01 Aug 2011, 11:13 »

Okay  Skuffet
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #92: 01 Aug 2011, 11:15 »

hva skulle der være af kritik da??
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #93: 01 Aug 2011, 20:13 »

Det ved jeg ikke, men hvad synes du at jeg kan gøre bedre, for at blande mig i toppen af de bedste blogs herinde?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #94: 01 Aug 2011, 20:33 »

er du ikke allerede med i toppen da. jeg syntes da ihvertfald det er en kanonblog du har lavet.
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #95: 01 Aug 2011, 20:47 »

Men så lad mig høre andre hvad de synes, der kunne forbedres for at bloggen kan blande sig i toppen af poppen.  Huh
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #13
« Svar #96: 02 Aug 2011, 21:18 »

Update; 13 | Brandy, Brandy og måske også Brandy.
Southampton- og ligatopscoreren Febian Brandy er på alles læber. En noget ukendt herre, som alligevel har præsenteret den ærefulde Manchester United trøje, dog uden nogle kampe på sit cv. Febian blev vurderet som et af Englands kommende angrebskometer da han skrev kontrakt med Manchester United, som meget ung. Men druk, skader og andet pjat har gjort at stort arbejde for at nedbryde Brandys talent og potientale. Der går rygter om at han endelig er blevet voksen, i en alder af 21 år, og The Saints fans glæder sig over købet af denne unge angriber, med spidskompetencer som hurtighed, adræthed og afslutninger er Brandy den farligste angriber i NPower League One, hvilket hans 15 mål selvfølgelig bekræfter. Før sæsonen var der ikke så meget tiltro til den tidligere United spiller, men Brandy har virkelig overbevist Julio om hans evner, hvilket har medført at Southamptons startopstilling sjældent består uden Brandy.





NPower League One:

Dørklokken ringede da en mørkhåret ung mand trådte ind i caféen i et velklædt jakkesæt. Servitricen skimtede ham lige, for hun igen var på vej ud bag ved køkkenet, for at stille et par brugte kopper, tallerkener og krus. Manden satte sig på en stol, som mindede meget om en barstol, oppe foran, tæt ved disken. Han kiggede på klokken. Et utålmodigt ansigt, bevægede sig ned mod hans smartphone, mens fingrede farede rundt på alle tasterne, på hans touchscreen. Så lagde han den ned i sin lomme igen, og op fra lommen og op til klokken kom hans hånd. "Ding". Lidt efter kom servitricen fra før ud fra køkkenet, gennem nogle svingdøre, så Julio lige kunne dufte den lækre mad, som kokken var ved at tilberede. "Hvad skulle det være, herre?". Spurgte hun om, og manden svarede tilbage ligeledes: "En cappuccino med soja, tak". Han kiggede efter hende, idet hun gik ud imod køkkenet. Der var næsten ingen mennesker på caféen, havde manden lagt mærke til. Kun en mand der sad og nød sin morgenmad, henne i det ene hjørne. Manden anede lige knap nok nogle pølser og noget æg, inden en stemme afbrød hans tanker. "Det bliver seksten en halv". Servitricen havde på fortrinlig vis, bevæget sig ud igennem svingdøren og hen til manden, uden at han havde lagt mærke til det. Manden rakte hånden frem, og gav hende nogle penge. Derefter sad han bare og nød sin kaffe. Manden kiggede rundt på skiltene med udvalg af forskelligt morgenmad og frokost. Han var faktisk ikke sulten, men en træng til at se servitricen igen, og til at tale med en kvindelig person, gjorde at han bestilte en pandekage. Manden kunne faktisk ikke lide pandekager, men i hast og fortvivlelse havde han bare valgt det første på menuskiltet. Den unge og meget smuk udseende kvinde kom straks med pandekagen, og hun spurgte efter flere penge med en blid og dejligt stemme. Manden hørte ikke rigtig efter, men stak hende bare resterne fra lommen samt en lille seddel. Manden havde glemt sin aftale, og var smutte ude en eneste bid af sin morgenmad.

Servitricen som lige havde fået fri fra sit arbejde, kiggede forundrende efter manden, for derefter at hænge sit forklæde og sin hat på en lille krog. Derefter råbte hun et eller andet ud til køkkenet, og samtidig med at hun tog sedlen frem fra lommen, kom en afløser forhastende ind i caféen. På sedlen stod der med en sjusket håndskrift:
Julio
Tlf 22842156


Valgte kampe - Som bare et et must-see eller must read!

Southampton - Aldershot

En kamp i Vans Pokal Syd 2. runde, som Southampton dominerede, ved nærmest at tvære lille Aldershot ud. Mange landsholdspillere fra Southampton var taget til landskamp, og kunne ikke nå hjem, så istedet brugte Julio sine noget mindre dygtige reservespillere, som faktisk imponerede. Èn reservespiller formåede at score, og det var i form af Danydrengen. Som til efternavn er blevet døbt N'Guessan. Derefter var det Brandy x2 og Månedens spiller Morgan Schneiderlin som havde legestue, lige indtil det 76' minut, hvor Aldershots angriber var blevet træt af løjerne, og begik en udåd, ved at brække højrebacken, Fraizer Richardsons, ben. Ikke just det Julio havde i tankerne, da Fraizer lige var vendt tilbage fra en slem skade.
Brentford - Southampton

Sidste ligekamp i Oktober, og alle snakkede om Southamptons gode stime, og om en fortsættelse ville følge. Det beviste drengene fra Southampton så, ved at slå fast i folks hoveder, at de havde tænkt sig at gå ubesejret gennem ligaen. En indsats der hjalp, denne søndag aften, da de slog værterne fra Brentford. Ikke noget kønt syn hvis man stammer og lever for fodboldklubben Brentford, men hvis man hedder Rickie Lambert, så er man sikkert en glad mand, da han formåede at skrue bolden op i hjørnet, fra en afstand (Pas nu på!), på hele 40 meter. Klar vinder af månedens mål, og mon ikke en kandidat til årets mål?
De andre mål blev scoret af henholdsvis Schneiderlin, Chamberlain og 2x Febian Brandy.



« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:55 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #14
« Svar #97: 02 Aug 2011, 22:03 »

jeg ved ikke om det er fordi du har haft travlt men der er nogle stavefejl, som er lidt underlig placeret i forhold til tastaturet på en computer.

Southampton- og ligatopscoreren Febian Brandy er på alles læber. En noget ukendt herre, som alligevel har præsenteret den ærefulde Manchester United trøje, dog uden nogle kampe på sit cv. Fabien blev vurderet som et af Englands kommende angrebskometer..... hedder han Febian eller Fabien?

også en lille en:

Derklokken ringede da en mørkhåret ung mand trådte ind i caféen i et velklædt jakkesæt.... gætter du du mener Dørklokken

Logged

Tidligere: Baloo38

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #14
« Svar #98: 02 Aug 2011, 22:18 »

Har helt glemt at rette den Wink

Edit: Så skulle den være rettet.. Opstemt
« Seneste Redigering: 02 Aug 2011, 22:26 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #14 | Standby!
« Svar #99: 16 Aug 2011, 17:01 »

Så er bloggen genoptaget Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #14 | Standby!
« Svar #100: 16 Aug 2011, 17:16 »

lyder godt
Logged

Tidligere: Baloo38

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aldrig mere hjem | #14 | Standby!
« Svar #101: 16 Aug 2011, 17:21 »

nice
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Saints - Dreams will never walk without work | #14 |
« Svar #102: 16 Aug 2011, 19:08 »

Hvad synes i er bedst:
- En update hver gang jeg har spillet én måned.. (Det spor jeg kører i nu)
- Eller at jeg bare skriver når der er nogen spændende.
- Eller hver halve år.
- Eller noget andet. - Kom selv med forslag..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Saints - Dreams will never walk without work | #14 |
« Svar #103: 16 Aug 2011, 19:28 »

Bliv ved med det du gør nu! Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Saints - Dreams will never walk without work | #14 |
« Svar #104: 17 Aug 2011, 18:19 »




Update; 14 | Store drømme vækker sorg | November.
Regnen havde lagt sig tungt over byen. Familiemennesker, enspændige karrieremennesker, ulykkelige ægtepar, og små børn var blevet hjemme. Bussen holdt fri. Butikkerne havde lukket, og det var generalt et goldt Southampton at stå op til. Lige bortset fra Britannia Road, hvor Sankt Mary's Stadium lå. Southamptons hjemmebane. Her var pressefolk, direktører, bestyrelsesmedlemme r, vilde hooligans og andre folk med indblik i The Saints fremgang. Det var nu eller aldrig. Målet var oprykning, og alle andre målsætninger var uacceptabelt. Ikke desto mindre ligegyldige.
En aktivitet var også at få øje på, ude på 'Bane 1', hvor førsteholdstruppen til daglig arbejde. Sveden fra panderne var ikke noget, sammenlignet med regnes cirkelformede dråber, som ramte jorden tungt og hårdt, næsten som når et flyvende insekt smadrer imod en bilrude. Himlen var blevet mørkere, og ude i det fjerne kunne der høres tordenbrag. En mand som stod og så til ude fra sidelinjen, efter han havde råbt nogle instrukser, kaldte på hele flokken, som bar matchende dragter. På ryggan af hans vandafvisende jakke stod fem bogstaver: "Coach". Han beordrede dem til at gå ind, eftersom at en britisk fodboldspiller for at par år siden, nær havde mistet livet. Anføren delte opgaver ud, såsom at bære vanddunkende ind, samle overtræksveste og indsamle boldene. Dagens træning var slut.






NPower League One:
  • Rochdale 2-3 Southampton
  • Southampton 4-2 Peterborough
  • Hartlepool 1-2 Southampton
  • Southampton 4-1 Dag & Red

  • Vans Pokal Syd, kvartfinale:
  • Cheltenham 0-5 Southampton

  • FA Cup, runde 1:
  • TamWorth 0-3 Southampton


  • Månedens priser i November:
    Unge spiller:

    Spiller:

    Manager:




Valgte kampe - Som bare et et must-see eller must read!


Cheltenham - Southampton

Denne kamp er blot nævnværdig på grund af de mange mål vi formåede at score. Kampen startede rigtig godt ud da Guly De Prado åbnede festen med et kanonskud fra kanten af feltet. Guly drejede rundt, snørede en mand, for derefter at malplacere fodbolden i krydsningen imellem stolpen og overliggeren. Et kraftfuldt skud måtte det have været, da den ene opstander bag målet, næsten blev rystet løs. 1-0 i pausen, efter en middelmådig 1. halvleg. Men derefter tog de da også ansvar skal jeg da love for. Et straffespark scoret af Adam Lallana. Måske lidt bemærkelsesværdigt, men eftersom at dommeren mente at kontakten som Cheltenhams nummer 3 begik var for hård, så stod den pludselig 2-0 til gæsterne fra Southampton. Og mon ikke at Cheltenham spillerne blev en smule rundtossede, for allerede et kvarter efter havde vi fået et slutresultat.. 5-0. 3 hurtige mål, af henholdsvis Schneiderlain, Guly De Prado og James O'Shea.

Southampton - Peterborough

Southampton var storfavoritter eftersom at sydkystklubben ikke havde lidt af et nederlag siden sidste sæson, men det så ud som om at den ubesejredes sejrsrække skulle slutte, da Peterborough havde scoret to hurtige mål på dødbolde, efter 10 minutter. Southamptons defensiv var rystet, og Julio var en presset mand. I hast valgte Julio at skifte en noget haltende Alex Chamberlain ud, og indkifte angrebkollegaen Rickie Lambert ind, så Southampton havde to spillere på toppen, og Adam Lallana blev lagt ind på den offensive midtbane, som hovedmission at fodre de sultne angribere. Southampton svarede igen, da både Brandy og Lambert fik scoret et mål hver, og Julio kunne gå tilfreds til pause, eftersom at hans indskiftning var vellykket. Det lod ikke til at Peterborough havde mere at byde på, så Brandy løb fra egen halvdel og scorede sit 20. mål for Southampton, mens Lambert beviste at det var bedst med to angribere på toppen, da han spillede et-to med Brandy, uden om to mand, og så bragede han bolden op i nettaget skal jeg hilse at sige. En god slutningsfase for Southampton, mens de skal arbejde på dødbolde..

Southampton - Hartlepool

Også i denne kamp skulle det vise sig at Southamptons spillere fik lukket et tidligt mål ind. Også på en dødbold, og hvilken en. Midtbaneslideren Stefan Gislason laver et noget klumpet frispark på en Hartlepool spiller. Det tages hurtig og voilá. 1-0. Keeper Alex Smithies så slet ikke bolden, og så var Southampton atter bagud. Brandy for dog svaret igen, på et hovedstød ude fra højresiden, hvor Alex Chamberlain sparkede en flot bold indover. Resten af kampen var ikke værd at se. Frem og tilbage, begge hold havde spillet, og de fik ikke tilkæmpet sig nogle chancer. Julio havde sparet Lambert eftersom en lille skade til træning, men han sad på bænken. Så skiftede Julio ham ind, og BANG! I det 89' minut, scorer Lambert for anden kamp i træk som indskifter. Slutresultatet altså 2-1, til den nuværende førsteplads.




« Seneste Redigering: 18 Aug 2011, 15:56 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010