home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)  (Læst 36103 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Den Gamle Dame
« Svar #45: 28 Jun 2011, 23:38 »

Jeg dobbelt-jobber self Smiley hehe... gir ikke op på landsholdet bar fordi nogle af de undskyld mit fransk Højrøvede snobber ikke kan lide at de ikke fik jobbet Opstemt Opstemt Opstemt

Har kun prøvet få gange at tabe 4-0 eller mere... og det har som regel været til overmagten alligevel... bortset fra den sidste hvor Fiorentina li gav en lussing til mit hold, tabte 4-0... Spillede til gengæld uafgjort mod et stærkt Chel$ki hold, og var foran i 80 min indtil min "kære" målmand lavede et selvmål... Ellers havde mit underdrejede Napolihold vundet over de engelske 2'ere...

Ja, vidste godt hvad du mente med "A-klubber" Smiley Men ja, elsker talentudviklingen, så de klubber holder jeg jo meget af Opstemt

Nice med Montolivo, han er en super god midtbanespiller... Tjek også li Poli ud,  sys han fungerer rigtig godt på landsholdet i hvert fald Smiley

Nice Wink hehe.. det kan jeg godt forstå.. klø på Thumbs Up

Ja sådan havde jeg det også indtil Brecia..  Wink Superlækkert.. så lyder det til at der er fremgang på vej i Napoli Peace

Poli kiggede jeg på allerede i første vindue, men der var hverken han, Montolivo og Palombo, der ikke gad til Juve,, men det skal da prøves igen.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #46: 28 Jun 2011, 23:41 »

Kommer der en til update i dag Jimmy? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #47: 29 Jun 2011, 01:17 »

Tak til Dida for topbanner Peace

6. Time for a happy ending?

Det har indtil videre været en lang sæson at være Juventus-tilhænger med skuffende resultater i både Coppa Italia og Serie A. Man kan sågar friste sig til at tænke at sæsonen snart er ovre og det er faktisk ikke helt forkert. Der resterer blot otte kampe i den nuværende sæson og Juventus har muligheder for at komme højere op end den nuværende syvendeplads. Problemet er bare at Juventus har indtaget denne placering de sidste ti runder og der er ikke meget, der tyder på, at de får indhentet Lazio på sjettepladsen selvom at hovedstadsklubben er kommet inden for rækkevidde. Juventus har derimod fokus på at holde forfølgerne bag sig og som minimum sikre sig den livsvigtige syvendeplads, der giver adgang til europæisk fodbold i næste sæson.

Juventus kan dog se frem til kamp til stregen om de sidste fireogtyve point og Juventus er nok en af de klubber i Serie A med allersværeste slutprogram. Juventus står overfor Palermo (h), Chievo (u), Fiorentina (u), Cesena (h), Bari (h), Roma (h) Michael Laudrups Genoa (u) og de forsvarende mestre fra Inter (h). I særdeleshed bliver kampene mod Palermo, Fiorentina, Roma, Inter og højtflyvende Bari fem hårde kampe, hvor selv det mindste point kommer til at have enorm betydning for udfaldet af denne sæson. Viceanfører Gianluigi Buffon er af Juventus-lejren udset til at få en nøglerolle og til trods for blot elleve spillede ligakampe forventes det at Buffon er at finde i Juventus-målet resten af sæsonen. Buffon har i den grad været savnet og sammen med Giorgio Chiellini har han fået styr på en ellers vaklende defensiv. Buffon er nøglen til succes og det er nu at han skal vise sit værd.

De Zebrastribede har siden sidst etableret sig i den næsten gode ende af tabellen og i de seneste ti runder har holdet fra nord siddet på den EURO league givende syvendeplads. Det kræver dog at enten Inter, Roma eller Napoli sikrer sig Coppa Italia titlen og for alt i verden sørger for at Sampdoria ikke når finalen. Men i bund og grund handler det så vidt muligt om at spille sig forbi Lazio på sjettepladsen og selv sikrede sig en af de eftertragtede billetter til Europa. Juventus har dog heller ikke langt til den Champions League givende fjerdeplads, men det kræver fuldt fokus de sidste otte kampe og samtidig stor opmærksomhed på holdene lige bagved.

Vidste du at da Gianluigi Buffon skiftede fra Parma til Juventus tilbage i 2001 blev han verdens dyreste målmand nogensinde med en overgangssum på 340.000.000 kroner?
« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 01:32 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #48: 29 Jun 2011, 01:18 »

Kommer der en til update i dag Jimmy? Smiley

Nej men der er lige kommet en..  crazy

- Veni, vidi, vici -

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #49: 29 Jun 2011, 01:29 »

Nej men der er lige kommet en..  crazy
Haha, godt godt Wink

Og igen en rigtig god update Thumbs Up

Ved ikke om det er en fejl, men når jeg trykker på dit link til Serie A i bunden, kommer der intet billede frem Huh

asj89
Gæst

« Svar #50: 29 Jun 2011, 01:34 »

Ved ikke om det er en fejl, men når jeg trykker på dit link til Serie A i bunden, kommer der intet billede frem Huh
Det virker hos mig. Smiley

Og Jimmy: Synes måske du skulle finde et mere simpelt billede af Buffon. Det ser lidt mærkeligt ud at der er et billede som er dobbelt så stort som ham selv, pågrund af den hvide farve. Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #51: 29 Jun 2011, 01:36 »

Nice Wink hehe.. det kan jeg godt forstå.. klø på Thumbs Up

Ja sådan havde jeg det også indtil Brecia..  Wink Superlækkert.. så lyder det til at der er fremgang på vej i Napoli Peace

Poli kiggede jeg på allerede i første vindue, men der var hverken han, Montolivo og Palombo, der ikke gad til Juve,, men det skal da prøves igen.. Thumbs Up

Gør jeg også når spillet endelig er igang... får brugt tiden på en del andet... og li for tiden er vejret jo mere til at nyde solen end at game fm...

Men ja, Napoli er på vej op igen... har dog sikret mig nogle forstærkninger og er stadig på tilbudsjagt Wink

Self skal det prøves, de er værd at hente, hvis man kan... Men jeg har også problemer med at hente fornuftige spillere... startede hårdt ud med at ville hente Neymar eller Hazard for at sikre mig en venstre kant... men fik Aissati i stedet...

Sikke et program du har til slut... det blir da mere end svært at hente alle point...
« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 02:16 af Highbury » Logged

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #52: 29 Jun 2011, 01:37 »

Det virker hos mig. Smiley

Og Jimmy: Synes måske du skulle finde et mere simpelt billede af Buffon. Det ser lidt mærkeligt ud at der er et billede som er dobbelt så stort som ham selv, pågrund af den hvide farve. Smiley
Nu virker den også hos mig Smiley Tror lige det er blevet rettet...kan i hvert fald se at der lige er blevet redigeret Rullende Øjne

asj89
Gæst

« Svar #53: 29 Jun 2011, 01:40 »

Nu virker den også hos mig Smiley Tror lige det er blevet rettet...kan i hvert fald se at der lige er blevet redigeret Rullende Øjne
Det virkede også før redigeringen hos mig. Tunge

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #54: 29 Jun 2011, 01:43 »

Det virkede også før redigeringen hos mig. Tunge
Nå...så er min computer sgu nok bare lidt underlig Wink

asj89
Gæst

« Svar #55: 29 Jun 2011, 01:46 »

Nå...så er min computer sgu nok bare lidt underlig Wink
Hehe. Smiley

EDIT: Ellers er det bare mig der er ekstremt glemsom, eller så ikke at det var redigeret. Mener bare ikke det var, men kan godt være. Er lidt træt i hovedet. Wink
« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 01:52 af asj89 » Logged

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #56: 29 Jun 2011, 01:58 »

Hehe. Smiley

EDIT: Ellers er det bare mig der er ekstremt glemsom, eller så ikke at det var redigeret. Mener bare ikke det var, men kan godt være. Er lidt træt i hovedet. Wink
Tjaa.. det er nu ikke til at vide. Godnat du Peace

Guldbrand
Blogmester

« Svar #57: 29 Jun 2011, 09:16 »

Det ser desværre ikke så godt ud med den hvide baggrund der er på billedet af Buffon. Men hvis du tager et SS af FMF, og skærer noget af baggrundsfarven ud i paint, så kan du lægge det bag billedet. På den måde får den samme baggrund som siden her, og så vil det komme til at se meget bedre ud..   Thumbs Up

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #58: 29 Jun 2011, 10:19 »

JAJAJAJAJAJAJA! Så er kongen sgu tilbage!

Spændende klubvalg, og glæder mig til at følge din færden.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #59: 29 Jun 2011, 12:03 »

Det ser desværre ikke så godt ud med den hvide baggrund der er på billedet af Buffon. Men hvis du tager et SS af FMF, og skærer noget af baggrundsfarven ud i paint, så kan du lægge det bag billedet. På den måde får den samme baggrund som siden her, og så vil det komme til at se meget bedre ud..   Thumbs Up

Eller man kan lave billedet med en transperant baggrund, og gemme filen som PNG, så vil man heller ikke kunne se en baggrunds farve Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010