home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)  (Læst 32924 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #15: 19 Jun 2011, 16:36 »


btw. Hvad var titlen på bloggen, inden du ændrede den? Jeg nåede nemlig ikke at se det, så er lige lidt interesseret i at få det af vide? Smiley
Bloggen hed "Indsæt Navn" før.

Jeg har kun læst en blog fra dig tidligere og det var i den blogkonkurrence som du vidst nok vandt Smiley?

Jeg glæder mig i hvertfald til denne her. Keep it up Smiley.
Logged

Kolo Abib Touré

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #16: 20 Jun 2011, 06:52 »

Jaaa!!!

Sikken fryd at se dig tilbage Jimmy Opstemt
-det har jeg i øvrigt ventet længe på Wink

Tak for det Marchang.. Håber på at have dig med hele vejen..  Thumbs Up

Fremragende. Tror snart ikke jeg har læst en blog i et år efterhånden, men det skal denne blog helt sikkert lave om på. Keep it up!

Tak David..  Wink Jamen det er jeg da rigtig glad for at høre.. Velkommen til Thumbs Up

På tide at du kom tilbage.

Du har været savnet af denne gamle tosse Thumbs Up

Tak for det Dusty aka Gamle Tosse.. Det hedder du for eftertiden i min bog.. Peace Thumbs Up

Har INTET læst fra dig før, så du har virkelig mulighed for at imponere Wink Kan godt lide at du er meget "fortællende" og også fortæller lidt om de bagvedliggende mekanismer ved dine valg.

Der skulle ellers være skrevet så rigeligt førhen, men jo jeg skal da se om jeg kan imponere dig.. Tak for rosen vedr. måden jeg skriver på.. er glad for at du kan lide det Thumbs Up

Følger helt klart med!

Dejligt Thumbs Up

Lækkert! Juventus er et hold jeg trænger til at læse om, især når du bruger en dejlig klassisk overskrift.

Det er jeg glad for at høre - det er jo et dejligt hold, der trænger til oprejsning og det bliver da ikke bedre end med en klassisk overskrift Thumbs Up

Jeg vil helt sikkert følge med. Når det omhandler om ''Den gamle dame'', er det altid værd at følge med i. Især med dine skriftlige evner. Der er ikke noget jeg lige kan sætte en finger på. Flotte skriftlige evner. En dejlig let overskrift er også jeg godt. Jah, jeg kan ikke lige sætte en finger på noget. Fortsæt!

btw. Hvad var titlen på bloggen, inden du ændrede den? Jeg nåede nemlig ikke at se det, så er lige lidt interesseret i at få det af vide? Smiley

Mange tak for rosen.. det er meget motiverende.. så tak  Thumbs Up

Den hed "Indsæt navn" fordi jeg ikke ville løfte sløret på hvilket hold, der var tale om før jeg var helt klar Thumbs Up

Bloggen hed "Indsæt Navn" før.

Jeg har kun læst en blog fra dig tidligere og det var i den blogkonkurrence som du vidst nok vandt Smiley?

Jeg glæder mig i hvertfald til denne her. Keep it up Smiley.

Det er helt rigtigt Wink

Det må jo så have været min Atlético-blog, hvor jeg sluttede af i Brøndby (det er nemlig eneste gang at jeg har deltaget i en blogkonkurrence Wink)  uhh den bringer gode minder.. det var et fedt save og en fed blog.. Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre.. Wink Det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #17: 20 Jun 2011, 07:54 »

Det ser da rigtig spændende ud Thumbs Up Kan godt lide måden du skriver på, og håber du får lavet en god blog.
Jeg følger, og glæder mig til at se mere Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Den Gamle Dame
« Svar #18: 21 Jun 2011, 01:27 »


Tak til Dida for topbanner Peace
2. Et alt for stille transfervindue



De italienske medier har sendt den ene spiller efter den anden til Torino, men den øverste sportslige ledelse hos Juventus har gang på gang afvist alle rygter og spekulationer. De hårdtprøvede fans har kritiseret klubbens nye træner for at være for passiv på sommerens transfermarked, men danskeren har blot rystet på hovedet efter den massive kritik. ”Jeg kan sagtens følge klubbens mange fans og deres mange frustrationer, men klubben har ikke råd til at fortage fejlkøb i forhold til klubbens langsigtede målsætning. Vi skylder vores fans at analyse alle mulige transferemner ned til mindste detalje så vi sikrer os, at det er den helt rigtige spiller, som vi skriver kontrakt med. Det kan måske virke til at vi er meget forsigtige, men jeg vil mene at vi er velovervejede og jeg kan garantere at vi henter mindst et stort navn i løbet af sommeren".

Sådan udtalte en presset dansk træner efter blot fjorten dage i det varme trænersæde og efter at klubben kun havde skrevet endnu en lejekontrakt med det danske stortalent Christian Eriksen. Eriksen har ikke henrykt de kræsne fans, men den unge dansker er overbevidst om at han under anfører Del Pieros ledelse nok skal visse hvad han duer til. På rygtebørsen har spillere, som Angelo Palombo, Alessandro Gamberini, Riccardo Montolivo, Hulk, Arturo Vidal, Paulo Henriqu, Giuseppe Rossi og Andrea Poli alle været tæt på at ende på holdkortet i Juventus, men ingen af de førnævnte har været i nærheden af et skifte. Tættest på kom Brasiliens u20 anfører Paulo Henrique og anføreren fra det kroatiske landshold Darijo Srna, men det blev aldrig til noget, da Juventus ikke kunne blive enige om en overgangssum med hverken Santos eller Shakhtar Donetsk.

De kræsne fans er dog ikke blevet snydt for deres nye stjerne og det er tværtimod Juventus, der har snydt klubber som Inter, AC Milan, Real Madrid, Barcelona, Chelsea og Manchester United i en indædt kamp om deres nye stjernefrø. Efternavnet er da Silva Santos Júnior og der er tale en spiller, der kan optræde på både venstre fløjen, men også i angrebet. Ifølge italienske medier har Juventus købt måske købt den spiller, der skal løfte arven efter veteranen Alessandro Del Piero. Jimmy Poulsen har spenderet hele 330.000.000 kroner på brasilianske Neymar, der har tegnet en femårig kontrakt med Den Gamle Dame. som for eftertiden skal spille med nummer 7 på ryggen.

Neymar var vores førsteprioritet, så jeg er tilfreds med at kunne præsentere ham, som vores nye stjernefrø. Neymar er en meget alsidig offensiv spiller og han kommer til at bidrage med rigtig meget til trods for hans unge alder. Der er allerede nu mange, der har sat spørgsmålstegn ved den høje pris og derved øges forventningspresset på den unge mand, men jeg mener nu alligevel at Neymar har kvaliterne til at begå sig i Europa. Jeg er overbevidst om at han kommer til at betale tilbage og at vi her i Juventus kan udvikle Neymar til en af de bedste i verden." - Jimmy Poulsen

Det er det største øjeblik i mit liv. Jeg er beæret over at være kommet til en klub, som Juventus og jeg er glad for at være kommet til en klub, som der virkelig sætter sin lid til mig. Klubben har brugt mange penge på mig og jeg skal nu i gang med at betale tilbage. Jeg ser frem til at arbejde sammen med spillere, som Buffon, Chiellini og ikke mindst Del Piero, men i det hele taget glæder jeg mig til at udvikle mig i en stor liga som Serie A." - Neymar

Overblik over transfers
Ind
Christian Eriksen - leje - Ajax
Neymar - 330.000.000 kroner - Santos

Ud
Hasan Salihamidzic - 16.000.000 kroner - Hoffenheim
Alex Manninger - 38.000.000 kroner - Newcastle
Zdenek Grygera – 46.000.000 kroner - Stuttgart



Bonusinformation: Jeg har aldrig ejet Neymar i Football Manager 2011...

« Seneste Redigering: 21 Jun 2011, 23:22 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #19: 21 Jun 2011, 01:29 »

Det ser da rigtig spændende ud Thumbs Up Kan godt lide måden du skriver på, og håber du får lavet en god blog.
Jeg følger, og glæder mig til at se mere Smiley


Tak tak Thumbs Up er glad for at du følger med Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #20: 21 Jun 2011, 01:36 »

Har lige skimtet det hurtigt igennem, og som jeg kan forstå på de andres kommentarer plejer der ikke være noget at sætte på det skriftlige, og det er der heller ikke her. Dog vil jeg sige at dine transfers er alt for mainstream, efter min personlige smag. Personligt kan jeg bedst lide at man prøver sig med spillere hvis fremtidige succes man ikke nødvendigvis er sikker på på forhånd. Men ellers ser det rigtig fint ud... -KIU
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #21: 21 Jun 2011, 02:18 »

Flip flop Jimmy is back!

Ja, har ikke mere at sige, det her bliver epic som altid Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #22: 21 Jun 2011, 10:25 »

Nu har jeg læst med, og jeg synes modsat andre, at der er enkelte småfejl. I den seneste update skriver du i midten af 3. rubrik "italiensk" hvor der formentlig mangler et -e. Som du kan høre er det dog småting, virkelige småting, og jeg er modsat utrolig imponeret over flowet i dit sprog. Det er super spændende at læse, og jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg og mange andre vil følge med helt til sidste update langt ude i fremtiden Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #23: 21 Jun 2011, 10:44 »

I like Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #24: 21 Jun 2011, 23:41 »

Har lige skimtet det hurtigt igennem, og som jeg kan forstå på de andres kommentarer plejer der ikke være noget at sætte på det skriftlige, og det er der heller ikke her. Dog vil jeg sige at dine transfers er alt for mainstream, efter min personlige smag. Personligt kan jeg bedst lide at man prøver sig med spillere hvis fremtidige succes man ikke nødvendigvis er sikker på på forhånd. Men ellers ser det rigtig fint ud... -KIU

Det er altid rart med lidt kritik, men jeg vil give dig ret i at Eriksen er mainstream. Eriksen er lejet fordi han måske udvikler sig til den næste Michael Laudrup, der tidligere har været i klubben og til dels fordi træneren er dansker.. Jeg har ham også for at vurdere om det er ham, der skal satses på i næste sæson eller om jeg skal give Sebastian Giovinco chancen når han vender tilbage fra FC Skinkebyen.

Neymar er købt fordi jeg manglede en alsidig spiller til min offensiv og når han nu kan spille både OMV, OMC og angriber er han jo helt perfekt.. Han er samtidigt ung, et stort talent og muligvis en spiller, som kan blive skudt videre til en af de helt store klubber for det dobbelte af hvad jeg har betalt.. Hvis han ikke bliver solgt videre er jeg sikker på at han kommer til at udvikle sig til en stabil målscorer og det har Juventus brug for i den nuværende trofætørke Wink Derudover har jeg aldrig haft Neymar før så for mig er det noget helt nyt.. Men jeg regner da med at købe mere italiensk - eller bare Serie A baserede spillere..  Wink

Og tak for rosen Thumbs Up og fordi du læser med Thumbs Up

Flip flop Jimmy is back!

Ja, har ikke mere at sige, det her bliver epic som altid Smiley

Det er også meget fint  Thumbs Up

Vi satser på en epic blog Thumbs Up Thumbs Up

Nu har jeg læst med, og jeg synes modsat andre, at der er enkelte småfejl. I den seneste update skriver du i midten af 3. rubrik "italiensk" hvor der formentlig mangler et -e. Som du kan høre er det dog småting, virkelige småting, og jeg er modsat utrolig imponeret over flowet i dit sprog. Det er super spændende at læse, og jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg og mange andre vil følge med helt til sidste update langt ude i fremtiden Wink

Jeg har godt set den.. det er pinligt.. hehe.. jeg læser dem altid igennem to gange, men jeg må have stirret mig blind på den.. så tak for det..  Wink Sig endelig til hvis der er flere af dem..  Thumbs Up

Tak for rosen..  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

I like Opstemt


 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3. Mister Juventus
« Svar #25: 23 Jun 2011, 02:03 »


Tak til Dida for topbanner Peace

3. Mister Juventus



Dåbsattesten siger snart 36 år, mens armen siger anfører og indehaver af både rekorden for flest spillede kampe samt scorede mål for Juventus. Hans navn er verdenskendt og Juventus’ trøje nummer 10 er en sand levende legende, hvor spilleglæden er intakt og overskuddet til spillet er enormt. Derudover er kontrakten netop blevet forlænget til 2013 og det er en tændt Alessandro Del Piero, der går ind til sin 18. sæson i den zebrastribede trikot. Del Pieros står noteret for 457 kampe og 196 mål for Juventus, hvilket er to rekorder anføreren forventer at udbygge i den kommende sæson.

Jeg er ovenud lykkelig for at have forlænget min kontrakt med min drømmeklub og jeg er glad for at signore Poulsen har valgt at lade mig fortsætte som anfører. Jeg har efterhånden prøvet alt med Juventus og jeg ser det som min pligt at slutte på toppen med denne klub. Vi er på vej op af bakke fra den dybe dal, som klubben har været nede i de seneste par år og jeg vil gøre mit til at vi vender tilbage til toppen. Min fornemste opgave er at gå forrest, som anfører og score mål. Jeg går meget målrettet efter mål nummer 200 og i denne sæson sker det." - Alessandro Del Piero

Alessandro Del Piero er så stor en spiller i Juventus, at jeg forventer at anføreren slutter sin karriere i klubben og han må siges at være en spiller jeg meget nødigt vil undvære. Jeg forventer ligeledes at bibeholde ham som anfører og indehaver af trøje nummer 10, så længe han er aktiv spiller. Del Piero deler ligeledes disse ønsker og ønsket om at blive assisterende manager deler vi også. Det bliver et hårdt farvel når den tid kommer, men ligeledes bliver han et kæmpe aktiv for klubbens trænerteam.



Vidste du at Del Piero har vundet Serie A, Copa Italia, Super Copa, Champions League, VM for Klubhold, VM og u21 EM?


« Seneste Redigering: 23 Jun 2011, 17:11 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

lefevre81
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #26: 23 Jun 2011, 12:37 »

Hej

Dejlig blog, godt sprog og spændende klubvalg.

Har kun et lille kritikpunkt. Del Piero har vundet meget og ganske fortjent. Men for at folk ikke misforstår hans trofæer, så skal du måske speciefer at han har vundet U-21 Em to gange, 1994 og 1996, og desværre ikke det "rigtige".

Det er i hvert fald det jeg husker, du må endelig rette mig hvis jeg tager fejl.

Ellers rigtig god blog, fortsæt det gode arbejde, du har i hvert fald en fast læser her.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #27: 23 Jun 2011, 17:14 »

Hej

Dejlig blog, godt sprog og spændende klubvalg.

Har kun et lille kritikpunkt. Del Piero har vundet meget og ganske fortjent. Men for at folk ikke misforstår hans trofæer, så skal du måske speciefer at han har vundet U-21 Em to gange, 1994 og 1996, og desværre ikke det "rigtige".

Det er i hvert fald det jeg husker, du må endelig rette mig hvis jeg tager fejl.

Ellers rigtig god blog, fortsæt det gode arbejde, du har i hvert fald en fast læser her.

Hej
 
Tak skal du have x3 Thumbs Up

Jeg er helt enig med at Del Piero ikke har vundet voksen EM.. jeg fik mig selv overbevidst om at de slog Frankrig i 2000, men det var jo det år hvor Zidane og Trezeguet scorede et par lækre kasser i finalen.. Thumbs Up Så jeg siger mange tak fordi du retter min træthed Thumbs Up


Tak skal du have endnu engang.. Det vil jeg gøre og det er jeg rigtig glad for Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #28: 23 Jun 2011, 17:20 »

Fantastisk blog, elsker den! Wink
Følger helt sikkert med!
Logged

Supra Societatem Nemo

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #29: 24 Jun 2011, 00:37 »

Fantastisk blog, elsker den! Wink
Følger helt sikkert med!

Tak skal du have Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010