home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)  (Læst 32922 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
(DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« : 16 Jun 2011, 17:15 »

Indledning...

Ronaldo Luís Nazario de Lima, Jens Lehmann, Dan Anton Johansen og mange andre har gjort det. Jeg har selv gjort det og hvad er det så jeg har til fælles med de førnævnte. Jeg har erklæret at jeg ville gå på pension (i forhold til blogskriveri), men nu gør jeg (forhåbentligt) et overraskende comeback og vender tilbage på FMF's blogscene på ubestemt tid. Jeg har nydt på min pensionisttilværels e og jeg har læst ganske få blogs siden da. Jeg har nydt at være "fri" i en længere periode, men nu mener min kære kone (ja jeg er gift Smiley), at det er på tide at jeg får skrevet lidt om det spil som jeg holder så meget af.

Jeg vender tilbage til scenen uden de store forventninger til hvad det kan blive til, men jeg er jo perfektionist i nogle henseender så mon ikke at jeg ubevidst får sat niveauet højere op og begynder at have forventninger til mig selv, hvilket i sidste ende giver en endnu bedre blog. Men hvad kan i forvente jer? I kan forvente jer en blog, der er lavet med kærlighed til spillet (både fodbold & FM), men også en blog, der gerne skulle forsætte den røde tråd jeg engang skabte, da jeg var aktiv blogger. Det her er mit comeback og hvis det skal blive som jeg håber på, kræver det disciplin fra min side. Jeg glæder mig til at komme rigtig i gang og få bloggen sparket i gang samt afsløre mit klubvalg.

Afslutningsvis vil jeg slå fast at I ikke skal regne med en update hver aften og at der til tider vil gå et par dage i mellem mine updates, da jeg skal have mit skriveri til at passe med.. jah.. resten af mit liv Peace Det håber jeg I kan respektere og håber da på at I vil læse med når bloggen rigtig kommer i gang. Jeg ser frem til endnu engang at blogge for jer..

Vi blogges ved...

mvh. JimmyGP Thumbs Up



« Seneste Redigering: 26 Jul 2011, 09:26 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #1: 17 Jun 2011, 01:50 »

« Seneste Redigering: 06 Jul 2011, 00:57 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Indsæt navn"
« Svar #2: 17 Jun 2011, 02:03 »

Jeg var desværre ikke på siden, da du havde din 'storhedstid' indenfor blogs. Men nu glæder jeg mig over at jeg endelig kan følge med i en af dine blogs. Jeg glæder mig meget til at du kommer i gang!

Good luck! Thumbs Up
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "Indsæt navn"
« Svar #3: 17 Jun 2011, 02:57 »

Først og fremmest, vil jeg rose dig, for dit valg af titel på bloggen (og det skal nok gøres, inden du ændrer den, da jeg antager, at navnet er midlertidigt, indtil klubben bliver annonceret). crazy Når nu det er af vejen, vil jeg så være hurtig til at sige, at jeg selvfølgelig vil følge med i din blog. Selvom jeg ikke var bruger den gang, du pumpede super gode blogs ud (så vidt jeg husker, anyway), så fulgte jeg med, bare uden at være registreret medlem af siden, og hvis ikke jeg tager meget fejl, har jeg altid været helt vild med dine blogs. Så hvis du kommer bare i nærheden af dit tidligere niveau, kan du regne med mig som fast læser. :-)

PS: Fantastisk at have en kone, der beder én om at skrive en FM-blog, selvom den første tanke, der rammer mig er, at hun nok er træt af at høre dig fortælle om spillet - men hvad ved jeg? Grin
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Indsæt navn"
« Svar #4: 17 Jun 2011, 11:13 »

Din indledning vidner i hvert fald om et højt skriftligt niveau så jeg følger helt klart med! Wink
Logged

FC Barcelona

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "Indsæt navn"
« Svar #5: 17 Jun 2011, 16:13 »

Fortrinligt Blognavn  Grin
Logged

Bobby er blot mit dæknavn

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Indsæt navn"
« Svar #6: 17 Jun 2011, 19:45 »

Jeg var desværre ikke på siden, da du havde din 'storhedstid' indenfor blogs. Men nu glæder jeg mig over at jeg endelig kan følge med i en af dine blogs. Jeg glæder mig meget til at du kommer i gang!

Good luck! Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre  Wink

Først og fremmest, vil jeg rose dig, for dit valg af titel på bloggen (og det skal nok gøres, inden du ændrer den, da jeg antager, at navnet er midlertidigt, indtil klubben bliver annonceret). crazy Når nu det er af vejen, vil jeg så være hurtig til at sige, at jeg selvfølgelig vil følge med i din blog. Selvom jeg ikke var bruger den gang, du pumpede super gode blogs ud (så vidt jeg husker, anyway), så fulgte jeg med, bare uden at være registreret medlem af siden, og hvis ikke jeg tager meget fejl, har jeg altid været helt vild med dine blogs. Så hvis du kommer bare i nærheden af dit tidligere niveau, kan du regne med mig som fast læser. :-)

PS: Fantastisk at have en kone, der beder én om at skrive en FM-blog, selvom den første tanke, der rammer mig er, at hun nok er træt af at høre dig fortælle om spillet - men hvad ved jeg? Grin

Hehe ja det er et genialt navn..  Wink Men bare rolig.. Jeg ændrer navnet når jeg smider næste update.. Jeg ved ikke om jeg pumpede dem ud, men jeg lavede da lange og gode blogs, hvis jeg selv skal sige det.. Peace Jeg satser benhårdt på at nå min tidligere niveau og stræber selvfølgelig på at gå et niveau eller to om.. Peace

Hun var så sød da nævne det den anden at dag at hun savnede at jeg sad og skrev på computeren i soveværelset, når hun sov.. Og ja.. så tvivler jeg ikke på at hun synes at det er nedern at høre om FM hele tiden - så hun har jo nok flyttet mit fokus herind i stedet for.. hehe.. Thumbs Up Men det er fedt med support på hjemmefronten..  Thumbs Up

Din indledning vidner i hvert fald om et højt skriftligt niveau så jeg følger helt klart med! Wink

Tak for det.. håber jeg kan holde niveauet.. Thumbs Up

Fortrinligt Blognavn Grin

Som brugeren "indsæt navn" også gætter på bliver det ændret når næste update kommer Thumbs Up



TIL ALLE:

Jeg smider en update i aften, når jeg har fået fri fra arbejde og jeg har smidt konen i seng..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
1. Juventus
« Svar #7: 19 Jun 2011, 01:12 »

Den rigtige indledning…

Støvlelandet vrimler med talent, arrogance og fedtet hår, men alligevel har Serie A aldrig helt fanget mig på samme måde som Premier League og Primera Dívision. Men jeg er dog stor fodboldelsker og derfor følger jeg også med i Italiensk fodbold, hvor også flere af klubberne altid har tiltalt mig en smule. Hovedstadsderbyet mellem Roma og Lazio, slaget om Milano mellem Inter og AC Milan, hvem er mest gangster; Palermo versus Napoli og danskerklubber, som Verona, Fiorentina og Udinese. Jeg kunne blive ved. Men der er en klub, der altid har betydet lidt mere for mig end de andre. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg den her klub er kommet lidt længere ind under huden end de andre. Jeg ser ikke mig selv som fan, nærmere som sympatisør og helt almindelig fodboldinteresseret, men denne klub har ”forfulgt” mig siden de glade FIFA dage ved årtusindskiftet.

Jeg ved ikke om du har gættet det, men jeg taler selvfølgelig om "La Vecchia Signora” eller på dansk; Den gamle dame også bedre kendt som Juventus. Laudrup, Zidane, Davids, Baggio, Thuram, Nedved, Trezeguet og Del Piero er spillere, som jeg kan huske i de glade dage i Torino. De glade dage før Calciopoli-skandalen, der har betydet Serie B og ingen trofæer til min favoritklub i Italien. Det er en skandale, der skal vaskes væk og Juventus skal derhen, hvor de hører til; toppen af Serie A og toppen af europæisk klubfodbold. Jeg har overvejet flere trænernavne i forbindelse med denne blog og jeg må indrømme at jeg op til flere gange har skiftet træner. Jeg er endelig nået frem til et navn, som jeg kan stå inde for og så må vi jo se om det er en virkelig eller en fiktiv person, der er Juventus’ nye styrmand. Læs med i næste afsnit, hvor jeg løfter sløret for hvem, der skal tage over efter Luigi del Neri.

Jeg har valgt at indtage det ledige trænersæde i Torino-klubben, som Jimmy Poulsen og jeg har som i kan se sat min tidligere erfaring, som fodboldspiller på internationalt niveau. Jeg står benævnt, som Manchester United fan og tidligere dansk landsholdsspiller. Historien bag min profil er kort og enkelt; Jeg kom til United, som ung spiller og slog hurtigt igennem med flere flotte optrædener på kanterne, men en grim knæskade og senere et brækket ben satte punktum for en ellers lovende karriere.

Jeg har efter endt genoptræning været tilknyttet Manchester Uniteds trænerteam og jeg har arbejdet tæt sammen med Sir Alex Ferguson omkring reserveholdet, hvor jeg bl.a. har stået for en lettere overgang fra u19 holdet til reserveholdet og videre til førsteholdet. Det er måske en vinkel vi kommer til at se senere hen i bloggen.


Valgte ligaer: England (2), Frankrig (1), Holland (1), Italien (1), Portugal (1), Skotland (1), Spanien (1) og Tyskland (1)


Efterskrift: Jeg har bevidst valgt at lave to "næsten" grafikløse updates og jeg vil for eftertiden forsøge at strikke lidt grafik sammen. Skulle der sidde en grafiker derude et sted, der lyst til at lave det for mig, skal i være meget velkomne til at kontakte mig på PB. På forhånd tak...

Edit: der står i min profil, at jeg er fra 85 og det er ikke helt korrekt, da jeg er fra 86. Men mon ikke vi overlever alligevel.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Indsæt navn"
« Svar #8: 19 Jun 2011, 01:18 »

Jaaa!!!

Sikken fryd at se dig tilbage Jimmy Opstemt
-det har jeg i øvrigt ventet længe på Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #9: 19 Jun 2011, 01:31 »

Fremragende. Tror snart ikke jeg har læst en blog i et år efterhånden, men det skal denne blog helt sikkert lave om på. Keep it up!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #10: 19 Jun 2011, 08:24 »

På tide at du kom tilbage.

Du har været savnet af denne gamle tosse  Thumbs Up
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #11: 19 Jun 2011, 09:00 »

Har INTET læst fra dig før, så du har virkelig mulighed for at imponere Wink Kan godt lide at du er meget "fortællende" og også fortæller lidt om de bagvedliggende mekanismer ved dine valg.
Logged


TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #12: 19 Jun 2011, 10:40 »

Følger helt klart med!
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #13: 19 Jun 2011, 10:43 »

Lækkert! Juventus er et hold jeg trænger til at læse om, især når du bruger en dejlig klassisk overskrift.
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #14: 19 Jun 2011, 12:33 »

Jeg vil helt sikkert følge med. Når det omhandler om ''Den gamle dame'', er det altid værd at følge med i. Især med dine skriftlige evner. Der er ikke noget jeg lige kan sætte en finger på. Flotte skriftlige evner. En dejlig let overskrift er også jeg godt. Jah, jeg kan ikke lige sætte en finger på noget. Fortsæt!

btw. Hvad var titlen på bloggen, inden du ændrede den? Jeg nåede nemlig ikke at se det, så er lige lidt interesseret i at få det af vide? Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010