home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)  (Læst 32918 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
11. The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #105: 06 Jul 2011, 00:57 »



11. En lovende start



Sunderland kan bryste sig af at være Premier Leagues mest scorende hold med hele tredive mål i de første elleve kampe, hvilket er to mål mere end Arsenal, som er det næstmest scorende hold. Til sammenligning har oprykkerne Burnley, Cardiff og Doncaster blot scoret henholdsvis syv, otte og syv mål i ligeså mange kampe. Sunderland er ført an af en velsmurt offensiv, hvor lejesvenden Federico Macheda bomber på toppen, mens de to flyvende hollænderne Eljero Elia og Dirk Kuyt skaber frygt på deres respektive kanter. I det hele taget kan man ikke sige noget til den nordengelske offensiv som er en farlig maskine når den først kommer i gang og indtil videre er det kun Fulham & Stoke, der har formået at holde nullet mod Sunderland. De første elleve kampe har indtil videre rystet nitten point af sig og det svarer til en foreløbig syvendeplads, som man er godt tilfreds med i Sunderland. Den engelske presse er begyndt at skrive at Sunderland opruster til at skulle spille europæisk fodbold i den kommende sæson, men Sunderland-manager Jimmy Poulsen maner man dog til ro i første omgang.

"Vi er inde i rigtig god periode lige pt., men det er for tidligt allerede at snakke om hvem, der ender på de europæiske pladser. Vi satser selvfølgelig på at blive i top10, men for nu handler det om at etablere sig og så ellers kigge frem ad. Vi mangler stadig at møde Chelsea, Liverpool, City og United inden vi før vi for alvor kan få et bud på, hvor i tabellen vi muligvis ender. Vi har gjort det godt i Carling Cuppen, hvor også flere af de store hold allerede på nuværende tidspunkt er blevet elimineret og det giver os allertiders chance for at komme i finalen."

I den anden ende af banen ser det knap så godt ud og hverken Craig Gordon eller Simon Mignolet har formået at etablere sig som sikkert førstevalg på målmandsposten. Gordon har dog spillet flest kampe og været den bedste af de to målmænd, men ingen af dem har spillet særlig godt og den treogtyve årige tredjemålmand Trevor Carson er kommet en del tættere på spilletid efter flere dårlige kampe fra de to førstevalg. Forsvaret er ellers blevet forstærket med tilgangen af Scott Dann, Steven Whittaker og Joseph Yobo, men til trods for en stærkt besat bagkæde er det nok her man se forstærkninger i januars transfervindue. Der er kun tre hold i hele Premier League, der har lukket flere mål ind end Sunderland og mon ikke det giver anledning til en målfest, når Sunderland tørner sammen med arvefjenderne fra Newcastle i tolvte spillerunde af dette års Premier League.

I Carling cuppen er det blevet til tre udebanesejre over Leyton Orient, Brighton og senest Southampton med cifrene 5-3, 3-0 og 2-1. I kvartfinalen får man for første gang lov til at spille Carling Cup fodbold på hjemmebane, når man står over for Leicester City fra den næstbedste række og det bliver spændende at se om Poulsen fortsætter sin stil med reserverne frem mod finalen. Sunderland har en reel chance for at vinde turneringen, da de sammen med Aston Villa og Liverpool er de tre største hold tilbage i den lille pokalturnering og Sunderland nævnes faktisk, som en mulig vinder af turneringen af flere engelske medier.





Vidste du at Sunderland senest var i Carling Cup finalen i 1985, hvor de tabte til Norwich City ?

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #106: 06 Jul 2011, 01:01 »

FUCK!!! Spillet kan ikke hentes..

Jeg har dog en backup, men det betyder at jeg er tilbage ved 3. spillerunde.. jeg har derfor valgt at jeg gå på ferie fra 3. spillerunde til 11. spillerunde som jeg var kommet til og så må vi jo tage den derfra.. Røv.. Jeg havde ellers update 12. færdig vedr. lokalderbyet mod Newcastle, men den har jeg lige skrottet..

ØV ØV ØV ticked off ticked off ticked off

Bloggen fortsætter dog.. bare rolig Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #107: 06 Jul 2011, 01:15 »

FUCK!!! Spillet kan ikke hentes..

Jeg har dog en backup, men det betyder at jeg er tilbage ved 3. spillerunde.. jeg har derfor valgt at jeg gå på ferie fra 3. spillerunde til 11. spillerunde som jeg var kommet til og så må vi jo tage den derfra.. Røv.. Jeg havde ellers update 12. færdig vedr. lokalderbyet mod Newcastle, men den har jeg lige skrottet..

ØV ØV ØV ticked off ticked off ticked off

Bloggen fortsætter dog.. bare rolig Thumbs Up
Sur røv Jimmy Skuffet... men du kan trøste dig med, at du lige har lavet en god update Wink

Man må da sige at du er et stærkt hjemmehold, og det er en flot placering dit Sunderland hold er på Grin

Fortsat spændende blog, og glæder mig til mere Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #108: 06 Jul 2011, 01:30 »

Surt med at spillet ikke ku hentes... Men godt du har en backup Wink

Super at se du bruger den offensive tilgang som vi snakkede om, men lidt surt at du så også får lukket en del mål ind den anden vej... Håber du finder balancen... Eventuel en udskiftning på målmandsposten, hvor jeg for tiden har Kameni, som faktisk gør det fint. Han er super i en mod en situationer Opstemt

En 7. plads er fint for Sunderland. Ikke nemt at blande sig med "The Big Four" i England, dog sjovt at Blackburn havde sneget sig op foran dig... Wink

Men godt du ikke mister modet efter at spillet fuckede... Ser frem til at høre om det store Nordengelske derby...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #109: 06 Jul 2011, 02:00 »

Sur røv Jimmy Skuffet... men du kan trøste dig med, at du lige har lavet en god update Wink

Man må da sige at du er et stærkt hjemmehold, og det er en flot placering dit Sunderland hold er på Grin

Fortsat spændende blog, og glæder mig til mere Smiley

Det er rigtig noget røv.. jo tak.. det trøster da lidt

Ja det er ret nice.. jeg har dog tabt en kamp på hjemmebane i simuleringen, men det er der ikke noget at gøre ved..  Peace

Tak tak.. er jeg glad for at høre .. Peace

Surt med at spillet ikke ku hentes... Men godt du har en backup Wink

Super at se du bruger den offensive tilgang som vi snakkede om, men lidt surt at du så også får lukket en del mål ind den anden vej... Håber du finder balancen... Eventuel en udskiftning på målmandsposten, hvor jeg for tiden har Kameni, som faktisk gør det fint. Han er super i en mod en situationer Opstemt

En 7. plads er fint for Sunderland. Ikke nemt at blande sig med "The Big Four" i England, dog sjovt at Blackburn havde sneget sig op foran dig... Wink

Men godt du ikke mister modet efter at spillet fuckede... Ser frem til at høre om det store Nordengelske derby...

Det er vildt nedern.. Wink

jeg bruger ALTID en offensiv fodbold.. det er så meget sjovere.. hehe Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Balancen er så kommet af at jeg har været på ferie og nu håber jeg bare at jeg kan holde fast.. Peace

Det gør jeg ikke.. jeg har en plan for spillet og den vil jeg holde.. hehe.. Peace Det kan jeg godt forstå,, det er nu min næste kamp Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #110: 06 Jul 2011, 02:02 »

Efter en ferie kom det til at se sådan ud..

Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #111: 06 Jul 2011, 02:16 »

Ser jo ganske fint ud... ku vær du skulle på ferie indimellem når Gordon lukker for mange mål ind Wink

Self er offensiv bold sjovere... Men har spillet ultra offensivt i mit Arsenal save, hvor jeg havde et angreb der bestod af Tevez, Benzema, Suarez, RvP osv. Opstemt samt en masse offensive midtbanespillere... Nu prøver jeg li noget nyt med Napoli (mest på grund af truppen i sidste sæson), men det gav jo pote... Men nu er spillere som Kaka jo kommet til klubben, så mon ikke jeg ender med noget offensivt bold igen...

Overvejer en trio på OMC pladsen... Quagliarella - Kaka - Hamsik...
Med M'vila og de Jong til at ligge bagved og ryde op, hvad der eventuelt skulle falde derned Wink

Super... Ser frem til at høre om det... Det plejer altid at være en kamp hvor der sker en masse ting Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #112: 06 Jul 2011, 17:16 »

Ser jo ganske fint ud... ku vær du skulle på ferie indimellem når Gordon lukker for mange mål ind Wink

Self er offensiv bold sjovere... Men har spillet ultra offensivt i mit Arsenal save, hvor jeg havde et angreb der bestod af Tevez, Benzema, Suarez, RvP osv. Opstemt samt en masse offensive midtbanespillere... Nu prøver jeg li noget nyt med Napoli (mest på grund af truppen i sidste sæson), men det gav jo pote... Men nu er spillere som Kaka jo kommet til klubben, så mon ikke jeg ender med noget offensivt bold igen...

Overvejer en trio på OMC pladsen... Quagliarella - Kaka - Hamsik...
Med M'vila og de Jong til at ligge bagved og ryde op, hvad der eventuelt skulle falde derned Wink

Super... Ser frem til at høre om det... Det plejer altid at være en kamp hvor der sker en masse ting Opstemt

Ja åbenbart.. hehe.. crazy

Ja det er godt at forny sig så man har lidt forskelligt taktisk til de forskellige klubber.. Wink Men for satan et angreb.. Thumbs Up du bombede vel alle sønder og sammen..??

Det lyder spændende.. det kan godt anbefaldes at spille 4-2-3-1.. 2'eren skal bare være lidt defensivt indstillet.. evt. som DM.. Wink

Lyder altså superlækkert.. det mår række til mere end en 4. plads.. Thumbs Up

Hehe.. det er jeg glad for at høre.. det kan jeg love dog for.. første halvleg er skrevet ind, men hvornår der er tid til anden halvleg + grafik vides ikke.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #113: 06 Jul 2011, 18:42 »

Ja åbenbart.. hehe.. crazy

Ja det er godt at forny sig så man har lidt forskelligt taktisk til de forskellige klubber.. Wink Men for satan et angreb.. Thumbs Up du bombede vel alle sønder og sammen..??

Det lyder spændende.. det kan godt anbefaldes at spille 4-2-3-1.. 2'eren skal bare være lidt defensivt indstillet.. evt. som DM.. Wink

Lyder altså superlækkert.. det mår række til mere end en 4. plads.. Thumbs Up

Hehe.. det er jeg glad for at høre.. det kan jeg love dog for.. første halvleg er skrevet ind, men hvornår der er tid til anden halvleg + grafik vides ikke.. Thumbs Up

Ja, men det er også lidt mere acceptabelt at spille deffensivt i Italien end i England,, og især som Arsenal sys jeg man er forpligtet til at agere offensivt. Skal ikke tilbage til spillet omkring start 90'erne...

Jo, det kan man vidst godt kalde det Smiley I de sæsoner jeg var i klubben blev der i snit scoret 100 mål i ligaen... Tevez stod dog ofte for 25+ af dem Opstemt I den sidste sæson jeg spillede i det save begyndte mit nyindkøb Benzema (102.5 mio DKK) at røre på sig, så når jeg starter det save igen, så er han nok førstevalget Smiley hehe

Ja, det er præcis den taktik jeg har overvejet... men den blir nok brugt mest mod de mindre hold... og så spiller jeg nok lidt mere deffensivt mod den italienske top 4... så kan jeg vel godt være titel udfordre Opstemt

Okay, venter spændt Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #114: 07 Jul 2011, 12:40 »

Ja, men det er også lidt mere acceptabelt at spille deffensivt i Italien end i England,, og især som Arsenal sys jeg man er forpligtet til at agere offensivt. Skal ikke tilbage til spillet omkring start 90'erne...

Jo, det kan man vidst godt kalde det Smiley I de sæsoner jeg var i klubben blev der i snit scoret 100 mål i ligaen... Tevez stod dog ofte for 25+ af dem Opstemt I den sidste sæson jeg spillede i det save begyndte mit nyindkøb Benzema (102.5 mio DKK) at røre på sig, så når jeg starter det save igen, så er han nok førstevalget Smiley hehe

Ja, det er præcis den taktik jeg har overvejet... men den blir nok brugt mest mod de mindre hold... og så spiller jeg nok lidt mere deffensivt mod den italienske top 4... så kan jeg vel godt være titel udfordre Opstemt

Okay, venter spændt Wink

Det er det bestemt - men også mere kedeligt..  Tunge Men smukt forsvarsspil kombineret med smukt angrebsspil er vel det alle managere leder efter?

Nice... det lyder da fedt at have så mange strenge at spille på og det er da lovely at få Benzema til den pris, specielt hvis han så begynder at bombe nu Thumbs Up

Ja det lyder fornuftigt.. men jeg tror godt du kan overveje at bruge taktikken på hjemmebane mod de store hold - synes ofte ens spillere præsterer bedre på hjemmebane  Wink

Lyder godt.. ved ikke lige hvornår den kommer.. er lidt hængt op, men den kommer.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #115: 07 Jul 2011, 13:20 »

Du har et højt skriftligt niveau, og det bærer din blog på flot vis.

Elia kører jeg også bare på skinner, så det er jo fantastisk! Han er også en genial kantspiller!

Selve opsætningen er rigtig fin, dog synes jeg at dine billeder ødelægger lidt af helhedsbilledet, når man lige skimmer henover dine updates. Det er super ærgerligt, da billeder af en smule højere kvalitet ville være nemme at finde på google.

Men hold det skriftlige niveau oppe, jeg følger din færden med The Black Cats. Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
(Pause) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #116: 07 Jul 2011, 23:53 »

Denne blog er på pause..

Min bug har pt. fjernet lysten og jeg er ikke meget for at skrive min derby update færdig.. Jeg håber på at det bare er en pause og jeg kan ikke give et svar på om den er død..

Mvh
JimmyGP

Logged

- Veni, vidi, vici -

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Pause) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #117: 08 Jul 2011, 00:09 »

Denne blog er på pause..

Min bug har pt. fjernet lysten og jeg er ikke meget for at skrive min derby update færdig.. Jeg håber på at det bare er en pause og jeg kan ikke give et svar på om den er død..

Mvh
JimmyGP



I orden, men håber skam ikke den er død... Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Pause) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #118: 08 Jul 2011, 00:11 »

Ville vær trist hvis denne gode blog skulle stoppe...
Håber en pause hjælper Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #119: 26 Jul 2011, 09:29 »

Jeg lader bloggen dø her.. Sunderland-savet siger mig ingen ting længere og jeg er inde i en rigtig træls FM periode med alt for korte spil..

Dog har jeg gang i et meget lovende spil og om det kan udvikle sig til en blog vides ikke helt endnu.. Jeg småskriver lidt ved siden af, men jeg regner ikke med at i får noget af se før jeg har spillet mindst den første sæson færdig.. Hvilket hold, der er tale om ønsker jeg ikke at offentliggøre pt. da jeg ikke ved om jeg overhovedet kommer så langt.. Men nu får vi se Thumbs Up

EDIT: Det bliver vist bare et save for mig Wink
« Seneste Redigering: 27 Jul 2011, 00:52 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010