home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)  (Læst 33630 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #75: 02 Jul 2011, 20:02 »

Li nu slås jeg med Roma om den vigtige 4. plads i ligaen... har opgivet at nå højere op end 4. pladsen da der er for mange point op, og for få kampe tilbage... der er et point mellem Roma og mit Napoli mandskab. Der er dog 7 op til Inter på 3.

Har brugt Eriksen som førstevalg efter at Hamsik røg ud i 5 mdr.  Græder

Ja gjorde det også da jeg kopierede ordene op, i min besked... men skrev det alligevel...

Jeg slog OM i første knock out runde, men så trak jeg ingen ringere end Barca :S  Undgik ved godt defensivt arbejde samt en suveræn veteran i målet, at tabe mere end 1-0 på Camp Nou, hvor Messe scorede på et straffespark.

Havde dog heller ikk regnet med at jeg ville få noget med, men skal spille 2. kamp om lidt...


Surt at du fik sparket i Juve, det er ellers en fin klub at styre... Men kan godt se at deres ambitioner måske var højere end en 7. plads... men al held og lykke i din næste klub.. Så gerne at du kom til Holland eller måske et smut til tyskland... Det er ikke for mange blogs der er om Holland... (eller jeg har ikke læst dem så)...

Edit: Må tilføje at jeg li fik ørene i Barca maskineriet, da de hev en 0-3 hjem i returen :S
Moralen dykkede enormt..
Forresten i forbindelse med Holland: AJAX Grin


Edit2: Skal li tilføjes at jeg er i Pokal finale, som sjovt nok er mod et serie B hold, som har overrasket gevaldigt... Men hvis alt går vel, så får Napoli en pokal, og så kan jeg tillade mig at smutte fra klubben når min kontrakt udløber...

Lækkert.. Thumbs Up Det lyder da muligt og kunne da være frækt at hente Inter..  Wink

Hvordan er det gået med Eriksen som afløser?

Barca? I euro League? hvad er der sket der? Men fedt at nøjes med et 1-0 nederlag på udebane - flot Thumbs Up

Ja det er pissesurt.. havde alle chancer for at blive 4'er, 5'er eller 6'er, men vi kagede i det mod Inter.. Ubeslutsom

Jeg tror ikke det bliver Ajax - de er lige blevet mestre for 30. gang så jeg tvivler på at træneren bliver fyret der..  Ubeslutsom Men jeg er meget opmærksom på de hollandske hold, så nu må vi se.. Thumbs Up

Edit 1: øv Skuffet

Edit 2:Fedt.. så skulle den da være hjem.. hvem er serie b holdet?

Elsker den måde du skriver på selvom den ikke rigtig er mig, men flor, flot,flot! Smiley

Tak for det.. fedt at du kan lide det alligevel selvom det ikke er din stil..  Thumbs Up hvad er din stil? Rullende Øjne

Surt med den lidt sløve placering og exitet til Eriksen og Sørensen (og også lidt Jimmy Poulsen)...

Hvordan klarede Frederik Sørensen det enlig? Peace

Ja det er var fandeme surt.. som jeg skrev til Highbury havde vi chancen for at spille både CL og EL, men den gik ikke.. Sur

Sørensen gjorde det faktisk godt.. jo flere kampe og indhop han fik jo bedre blev han hen over sæsonen..

EDIT: Manchester City har købt Frederik Sørensen for 6,5 millioner kroner.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #76: 02 Jul 2011, 20:27 »

Lækkert.. Thumbs Up Det lyder da muligt og kunne da være frækt at hente Inter..  Wink

Hvordan er det gået med Eriksen som afløser?

Barca? I euro League? hvad er der sket der? Men fedt at nøjes med et 1-0 nederlag på udebane - flot Thumbs Up

Ja det er pissesurt.. havde alle chancer for at blive 4'er, 5'er eller 6'er, men vi kagede i det mod Inter.. Ubeslutsom

Jeg tror ikke det bliver Ajax - de er lige blevet mestre for 30. gang så jeg tvivler på at træneren bliver fyret der..  Ubeslutsom Men jeg er meget opmærksom på de hollandske hold, så nu må vi se.. Thumbs Up

Edit 1: øv Skuffet

Edit 2:Fedt.. så skulle den da være hjem.. hvem er serie b holdet?

Holdet var Novara, som jeg vandt 2-0 over Smiley Så fik en pokal sejr.
Ja, mega øv, men det var i CHL, ikke i Euro...

Okay, så blir det nok ikke Ajax, men tja det er vel også mest fordi jeg er fan af dem, at jeg foreslog dem Grin

Blev nummer 4, 2 point efter Juve... Så er i CHL Kval i næste sæson Opstemt

Eriksen har været bedre end min anden afløser, så har faktisk signet Eriksen for 57.5 mio, da han Ajax li nåede at forlænge...

Inter vandt slutspurten om titlen...
Arsenal slog Barca 2-0 i finalen i CHL Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #77: 03 Jul 2011, 01:03 »

Holdet var Novara, som jeg vandt 2-0 over Smiley Så fik en pokal sejr.
Ja, mega øv, men det var i CHL, ikke i Euro...

Okay, så blir det nok ikke Ajax, men tja det er vel også mest fordi jeg er fan af dem, at jeg foreslog dem Grin

Blev nummer 4, 2 point efter Juve... Så er i CHL Kval i næste sæson Opstemt

Eriksen har været bedre end min anden afløser, så har faktisk signet Eriksen for 57.5 mio, da han Ajax li nåede at forlænge...

Inter vandt slutspurten om titlen...
Arsenal slog Barca 2-0 i finalen i CHL Opstemt Opstemt Opstemt

Tillykke med det Thumbs Up

Heheh.. Nåh ja.. du er jo i anden sæson Wink

Nej desværre.. ellers et dejlig hold Smiley

Det er sgu da flot - tillykke med det Thumbs Up

Heheh-- fedt nok.. er det ikke billigt for Eriksen? Rullende Øjne

Vildt af Inter Shockeret

ja også tillykke med det så crazy



Skal vi have en update med den nye klub?
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
The Black Cats
« Svar #78: 03 Jul 2011, 01:28 »



9. Velkommen til Stadium of Light




Fremtiden var ikke usikker særlig længe for Jimmy Poulsen og efter korte forhandlinger vender danskeren tilbage til engelsk fodbold, hvor han afløser en anden tidligere Manchester United legende. Steve Bruce formåede blot at ende på en skuffende 15. plads og det var bestemt ikke nok til den nordengelske klub, som brugte hele 265.000.000 kroner på transfers i sidste sæson. Steve Bruce nåede knap to år på posten hos The Black Cats og den rutinerede træner er nu på udkig efter et nyt job. Mon det går ligeså hurtigt for ham, som for hans afløser?

Sunderland har et meget spændende hold med masser af potentiale, men der er plads til oprydning til og nyt blod, hvis holdet skal gøres til en fast del af top10 i Premier League. Bruce har fastholdt de største profiler, som f.eks. Gordon, Cattermole og Bramle, men der er samtidigt hentet en masse spillere under Sunderlands niveau ind og det skal der ryddes op i. Jimmy Poulsen står overfor en svær opgave med Sunderland, men en opgave, som han ser frem til. ”Nogen vil måske sige at Sunderland er et skridt ned af karrierestigen, men jeg er på ingen måde enig. Sunderland er ganske vist ikke en del af ”Big Four”, men jeg ser det ikke som et skridt ned, men nærmere som en mulighed for at være en del af et stort spændende projekt. Jeg er i besiddelse af en talentfuld trup og en dygtig stab, som alle er indstillet på at få det her til at lykkes. Jeg glæder mig til at komme i gang og jeg er overbevidst om det her bliver en stor succes” - Jimmy Poulsen

Jimmy Poulsen havde mulighed for at blive i Italien, hvor Bologna angiveligt skulle have tilbudt en kontrakt, men parterne kunne ikke blive enige og derfor blev skiftet aldrig til noget. De nykårede skotske mestre fra Rangers var eftersignende også tæt på Poulsen, men de valgte at satse på Martin Jol. NEC Nijmegen, Werder Bremen og Saint Etienne var også inde i billedet, men ingen af de tre klubber tilbød Poulsen en kontrakt og så blev det i stedet til en retur til Premier League.



Vidste du at Sunderland har vundet seks engelske mesterskaber?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #79: 03 Jul 2011, 01:55 »

Tillykke med det Thumbs Up

Heheh.. Nåh ja.. du er jo i anden sæson Wink

Nej desværre.. ellers et dejlig hold Smiley

Det er sgu da flot - tillykke med det Thumbs Up

Heheh-- fedt nok.. er det ikke billigt for Eriksen? Rullende Øjne

Vildt af Inter Shockeret

ja også tillykke med det så crazy


Jo tak, overtog klubben i november på en 17. plads, og jeg førte dem til en pokal sejr, samt en 4. plads... hvor det var ventet at jeg ville slutte som nummer 6... men nu er jeg igang med EM... har trukket Tyskland i kvartfinalen :S og vinderen får Frankrig i semi...

Tja, tror det er en okay sum de har fået for ham... men de havde også li forlænget med ham... Overvejer at sælge Hamsik og Ruiz for en stor sum penge og så hente noget andet ind... Diego er utilfreds i Wolfsburg... han ku da bli en god makker til Eriksen på den offensive midt Opstemt (min scout siger at ca 60 mio burde vær nok til at hente Diego)
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Black Cats
« Svar #80: 03 Jul 2011, 02:00 »

Dejligt klubvalg... Du har valgt en klub hvor der er noget at kæmpe for, samt at der er en del potentiale i deres tallenter Smiley Glæder mig til at følge med i hvordan du tackler udfordringen i det Nordengelske... 
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame
« Svar #81: 03 Jul 2011, 12:08 »

Jo tak, overtog klubben i november på en 17. plads, og jeg førte dem til en pokal sejr, samt en 4. plads... hvor det var ventet at jeg ville slutte som nummer 6... men nu er jeg igang med EM... har trukket Tyskland i kvartfinalen :S og vinderen får Frankrig i semi...

Tja, tror det er en okay sum de har fået for ham... men de havde også li forlænget med ham... Overvejer at sælge Hamsik og Ruiz for en stor sum penge og så hente noget andet ind... Diego er utilfreds i Wolfsburg... han ku da bli en god makker til Eriksen på den offensive midt Opstemt (min scout siger at ca 60 mio burde vær nok til at hente Diego)

Det er superflot klaret.. Thumbs Up hvilken taktik har du brugt? fedt.. det lyder svært.. men du burde kunne sende tyskerne ud og Frankrig kampen bliver svær.. Skuffet Hvem er i den anden semi?

det er det.. synes ofte han er dyrere, hvis han ikke bare bliver lejet ud igen.. Wink Jeg ville nok holde fast i de to, hvis jeg var det selvom Diego frister.. men det er jo op til dig Wink

Dejligt klubvalg... Du har valgt en klub hvor der er noget at kæmpe for, samt at der er en del potentiale i deres tallenter Smiley Glæder mig til at følge med i hvordan du tackler udfordringen i det Nordengelske... 

Tak skal du have.. Thumbs Up Ja det må man sige.. Jeg åbner i øvrigt sæsonen mod Arsenal på Stadium of Light Thumbs Up Det er jeg glad for at høre Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #82: 03 Jul 2011, 12:37 »

Med det hold jeg havde til rådighed i Napoli, så mente jeg at det var bedst at spille kontra-bold... brugte denne opstilling:


Men den førte dog også til at der kun meget sjældent blev vundet mere end 1-0 eller 2-0.. Normalt spiller jeg virkelig offensivt... Gjorde jeg i mit Arsenal save, men der er holdet også bar mindet til at spille offensivt hele tiden..
Lever heller ikk rigtigt op til mit managernavn: Johan Cruyff, opfinderen af totalfodbold, med denne taktik.

Tja, jeg regner med at den anden semi kommer til at hedde England-Kroatien.. men må li se...
Kvartfinalerne er således:


Tja, men nu er han købt til Napoli... tror dog jeg skal ha renset ud på holdet, har nogle spillere jeg ikk benytter, og ikke vil savne, hvis jeg kan få penge for dem...

Tja Ruiz har bar brokket sig flere gange at han gerne vil væk, og har til sidst sagt: "Fair nok" til det...
Hamsik er jo altid eftertraget, men han ryger kun, hvis jeg får "Et tilbud jeg ikke kan afslå" (I den rigtige Napoli stil) Smiley

Diego frister kun på grund af prisen... der er andre jeg hellere vil hente...

Nice... glæder mig til at høre om din ilddåb mod The Gunners...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #83: 04 Jul 2011, 00:24 »

Med det hold jeg havde til rådighed i Napoli, så mente jeg at det var bedst at spille kontra-bold... brugte denne opstilling:


Men den førte dog også til at der kun meget sjældent blev vundet mere end 1-0 eller 2-0.. Normalt spiller jeg virkelig offensivt... Gjorde jeg i mit Arsenal save, men der er holdet også bar mindet til at spille offensivt hele tiden..
Lever heller ikk rigtigt op til mit managernavn: Johan Cruyff, opfinderen af totalfodbold, med denne taktik.

Tja, jeg regner med at den anden semi kommer til at hedde England-Kroatien.. men må li se...
Kvartfinalerne er således:


Tja, men nu er han købt til Napoli... tror dog jeg skal ha renset ud på holdet, har nogle spillere jeg ikk benytter, og ikke vil savne, hvis jeg kan få penge for dem...

Tja Ruiz har bar brokket sig flere gange at han gerne vil væk, og har til sidst sagt: "Fair nok" til det...
Hamsik er jo altid eftertraget, men han ryger kun, hvis jeg får "Et tilbud jeg ikke kan afslå" (I den rigtige Napoli stil) Smiley

Diego frister kun på grund af prisen... der er andre jeg hellere vil hente...

Nice... glæder mig til at høre om din ilddåb mod The Gunners...

Tak for det..  Wink

Ja det med oprydningen kan jeg kun nikke genkendende til.. det er nødvendigt engang i mellem.. Thumbs Up

Hvis han gentagende gange bliver ved med at brokke sig er det bare ud af vagten.. Thumbs Up

Så er det i orden - men kun hvis det foregår i rigtig Mafioso stil Tunge Thumbs Up

Hehe.. det lyder til at det bliver en spændende sommer for dig og Napoli Thumbs Up

Ja ikke.. Ja jeg har jo spillet kampen, men I hører ikke noget før transfervinduet er lukket.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #84: 04 Jul 2011, 01:08 »

Rigtig god blog du har dig her Jimmy Thumbs Up
Har godt nok først lige opdaget den nu, og efter at have læst den igennem, kan jeg nu fortælle dig, at jeg vil læse med fra og med dette sekundt. Wink

Det ærger mig dog lidt at du fik sparket i Juve, da jeg er blevet meget glad for Italiensk fodbold og Serie A, efter selv at have været der i min egen blog. ticked off

Men at komme til Sunderland, som for det meste har et godt budget, og en ellers okay spændende trup, med Hendersom, Gyan osv. Håber virkelig du kan præstere godt med dem, forhåbentlig lidt bedre end med Juve  Djævel

Men fortsæt det utrolig gode skriftlige arbejde og så giv de andre PRL hold baghjul! crazy
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #85: 04 Jul 2011, 02:22 »

Tak for det..  Wink

Ja det med oprydningen kan jeg kun nikke genkendende til.. det er nødvendigt engang i mellem.. Thumbs Up

Hvis han gentagende gange bliver ved med at brokke sig er det bare ud af vagten.. Thumbs Up

Så er det i orden - men kun hvis det foregår i rigtig Mafioso stil Tunge Thumbs Up

Hehe.. det lyder til at det bliver en spændende sommer for dig og Napoli Thumbs Up

Ja ikke.. Ja jeg har jo spillet kampen, men I hører ikke noget før transfervinduet er lukket.. Thumbs Up

Ved ikk om den taktik kan fungere i England... Italienerne er jo lidt mere deffensivt mindet end Englænderne...

Ja, ellers ryger økonomien...

Skal forsøge at holde mafia stilen heh... men er jo nok nødt til at sølge hvis der kommer bud over 200... købte ham selv til Arsenal i sin tid for 92.5 mio DKK:)

Ruiz har brokket sig 2 gange nu... kan sagtens undvære ham... har Jørgensen, Rogne, Bassong og flere..

Håber da jeg får lavet en god forberedelse... men jo bar begrænset hvad jeg kan lokke til en klub som Napoli... og er ikke langt nok til at der er gode Regens... men overvejer at snuppe den næste sæson i Napoli og så ellers sige op der... for at vende tilbage til landsholdet... og for at se hvor jeg ellers kan ende henne...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #86: 04 Jul 2011, 10:18 »

Rigtig god blog du har dig her Jimmy Thumbs Up
Har godt nok først lige opdaget den nu, og efter at have læst den igennem, kan jeg nu fortælle dig, at jeg vil læse med fra og med dette sekundt. Wink

Det ærger mig dog lidt at du fik sparket i Juve, da jeg er blevet meget glad for Italiensk fodbold og Serie A, efter selv at have været der i min egen blog. ticked off

Men at komme til Sunderland, som for det meste har et godt budget, og en ellers okay spændende trup, med Hendersom, Gyan osv. Håber virkelig du kan præstere godt med dem, forhåbentlig lidt bedre end med Juve  Djævel

Men fortsæt det utrolig gode skriftlige arbejde og så giv de andre PRL hold baghjul! crazy

Tak skal du have Jakob Wink

Jamen det er jeg da super glad for at høre Thumbs Up

Det ærgrer også mig - men det var bare ikke godt nok - superskuffende.. Skuffet

Det har du helt ret i.. Det er et rigtig godt hold og i næste update præsenterer jeg holdet så I kan få lov til at se hvad det er som jeg har at arbejde med.. Det håber jeg også jeg kan.. selv uden at have færdiggjort alle handler virker det som en flok spillere der kan finde ud af at spille mit system så det er jo bare super.. Thumbs Up

Tak tak.. Det vil jeg gøre og til det sidste.. så skal jeg gøre mit bedste.. har en sulten trup Thumbs Up

Tak for din kommentar Thumbs Up

Ved ikk om den taktik kan fungere i England... Italienerne er jo lidt mere deffensivt mindet end Englænderne...

Ja, ellers ryger økonomien...

Skal forsøge at holde mafia stilen heh... men er jo nok nødt til at sølge hvis der kommer bud over 200... købte ham selv til Arsenal i sin tid for 92.5 mio DKK:)

Ruiz har brokket sig 2 gange nu... kan sagtens undvære ham... har Jørgensen, Rogne, Bassong og flere..

Håber da jeg får lavet en god forberedelse... men jo bar begrænset hvad jeg kan lokke til en klub som Napoli... og er ikke langt nok til at der er gode Regens... men overvejer at snuppe den næste sæson i Napoli og så ellers sige op der... for at vende tilbage til landsholdet... og for at se hvor jeg ellers kan ende henne...

Det var nu mere som inspiration til næste gang, at jeg skal spille i Italien.. Peace Nej jeg har valgt et andet spilkoncept til Sunderland Peace

Napoli er jo Mafioso - så hvis du ikke kører Mafia-stilen så bliver du jo fyret/likvideret Thumbs Up Tror da godt at du kan køre den op på 280-300+  Wink AFSTED med Ruiz Thumbs Up

Uden tvivl.. Men Napoli har da et nogenlunde rep oder? ellers må du jo stjæle de bedste spillere som du kan komme i nærheden af.. hvad med at stjæle Pastore? fra Mafia til Mafia Wink

I forhold til Regens.. kig efter.. jeg har fundet en som er ganske god.. allerede nu Thumbs Up Men det lyder da som en plan.. bliver spændende hvordan det kommer til at gå Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #87: 04 Jul 2011, 13:06 »

Det var nu mere som inspiration til næste gang, at jeg skal spille i Italien.. Peace Nej jeg har valgt et andet spilkoncept til Sunderland Peace

Napoli er jo Mafioso - så hvis du ikke kører Mafia-stilen så bliver du jo fyret/likvideret Thumbs Up Tror da godt at du kan køre den op på 280-300+  Wink AFSTED med Ruiz Thumbs Up

Uden tvivl.. Men Napoli har da et nogenlunde rep oder? ellers må du jo stjæle de bedste spillere som du kan komme i nærheden af.. hvad med at stjæle Pastore? fra Mafia til Mafia Wink

I forhold til Regens.. kig efter.. jeg har fundet en som er ganske god.. allerede nu Thumbs Up Men det lyder da som en plan.. bliver spændende hvordan det kommer til at gå Thumbs Up

Lyder godt for ellers blir det en masse 1-0 resultater vi skal høre om Wink heh...
men tja slog li Tyskland i kvartfinalen med den taktik.. Opstemt vandt sku hele 3-0, men min højrekant Magio er røget ud resten af slutrunden... Desvære kom en hel del initiativ fra ham...

Skal li vinde over først Frankrig og derefter England for at leve op til Italiens forventninger til EM...

Ruiz ryger nok til Sevilla, det var dem der var og spørge om ham sidste gang...

Vil self altid forsøge at presse prisen op på en stjernespiller... Hvis jeg kan få det beløb du skriver, så kan jeg jo overveje Pastore... Men overvejer dog også Ganso eller Neymar... De er stadig i Santos...

Kigger self altid efter regens... men er ikk stødt på nogen endnu... arbejder på sagen... Smiley
Tja meningen var jo blot at jeg skulle hive Napoli tilbage i top 6. Hvilket jeg klarede... Så har jo udført det job jeg blev hyret til Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Gamle Dame -> The Black Cats
« Svar #88: 04 Jul 2011, 13:59 »

Lyder godt for ellers blir det en masse 1-0 resultater vi skal høre om Wink heh...
men tja slog li Tyskland i kvartfinalen med den taktik.. Opstemt vandt sku hele 3-0, men min højrekant Magio er røget ud resten af slutrunden... Desvære kom en hel del initiativ fra ham...

Skal li vinde over først Frankrig og derefter England for at leve op til Italiens forventninger til EM...

Ruiz ryger nok til Sevilla, det var dem der var og spørge om ham sidste gang...

Vil self altid forsøge at presse prisen op på en stjernespiller... Hvis jeg kan få det beløb du skriver, så kan jeg jo overveje Pastore... Men overvejer dog også Ganso eller Neymar... De er stadig i Santos...

Kigger self altid efter regens... men er ikk stødt på nogen endnu... arbejder på sagen... Smiley
Tja meningen var jo blot at jeg skulle hive Napoli tilbage i top 6. Hvilket jeg klarede... Så har jo udført det job jeg blev hyret til Wink

Nej mit hold skal udover stepperne og der skal scores nogen mål.. vil hellere vinde 5-4 end 1-0 Peace

Nice og øv i samme stund.. håber at der er en anden der kan løfte arven fra Maggio Wink

Jamen igen held og lykke.. You can do it.. Thumbs Up

hehe.. det tror jeg godt at du kan få..  Wink Kunne være frækt med Pastore i Napoli-blusen Peace Det kunne også være spændende..  Thumbs Up

hehe godt så Wink

Ja så er din opgave jo løst medmindre du finder en anden opgave.. Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
« Svar #89: 04 Jul 2011, 14:06 »

Man får jo nærmest to blogs i én herinde Wink ...

Men en rigtig fed blog du har kørende, og en skam du blev fyret i Juventus, men jeg ser frem til eventyret i Sunderland!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010