Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:57:08
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
I går
kl. 19:25:04
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
I går
kl. 12:34:09
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 11:47:30
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23486
0 Brugere, 917 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
shriramserenity
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2011
Kategori: Blogs
(DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame)
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Forfatter
Emne: (DØD) The Black Cats (Tidl. Den Gamle Dame) (Læst 36096 gange)
Guldbrand
Blogmester
Sv: Den Gamle Dame
«
Svar #60:
29 Jun 2011, 12:16 »
Citat af: Katanka 29 Jun 2011, 12:03
Eller man kan lave billedet med en transperant baggrund, og gemme filen som PNG, så vil man heller ikke kunne se en baggrunds farve
Det er bare svært når billedet er lavet i word.. Desuden er det meget svært at skære fri, når han samtidigt har noget afspejling på billedet..
JimmyGP
Manager
«
Svar #61:
29 Jun 2011, 20:23 »
Citat af: Oli 29 Jun 2011, 01:29
Haha, godt godt
Og igen en rigtig god update
Ved ikke om det er en fejl, men når jeg trykker på dit link til Serie A i bunden, kommer der intet billede frem
Jep jep
Tak for det
Ved heller ikke hvad der lige skete, men jeg lagde bare et nyt link ind..
Citat af: asj89 29 Jun 2011, 01:34
Det virker hos mig.
Og Jimmy: Synes måske du skulle finde et mere simpelt billede af Buffon. Det ser lidt mærkeligt ud at der er et billede som er dobbelt så stort som ham selv, pågrund af den hvide farve.
Super
Billedet er et spejl så det er derfor det ser sådan ud.. Men det jeg må indrømme at det så federe ud i går..
Citat af: Highbury 29 Jun 2011, 01:36
Gør jeg også når spillet endelig er igang... får brugt tiden på en del andet... og li for tiden er vejret jo mere til at nyde solen end at game fm...
Men ja, Napoli er på vej op igen... har dog sikret mig nogle forstærkninger og er stadig på tilbudsjagt
Self skal det prøves, de er værd at hente, hvis man kan... Men jeg har også problemer med at hente fornuftige spillere... startede hårdt ud med at ville hente Neymar eller Hazard for at sikre mig en venstre kant... men fik Aissati i stedet...
Sikke et program du har til slut... det blir da mere end svært at hente alle point...
hehe.. også her.. men nu skal der vist være regnvejr igen så er der FM igen..
Ja det er de uden tvivl..
lyder godt.. hvem?
Jeg håber på det..
Fuck da Neymar og Hazard.. Aissati er jo en super alsidig spiller i offensiven.. hvad måtte du slippe for ham?
Ja det er virkelig noget røv.. der skal virkelig tænkes taktisk de sidste otte runder..
Citat af: Oli 29 Jun 2011, 01:37
Nu virker den også hos mig
Tror lige det er blevet rettet...kan i hvert fald se at der lige er blevet redigeret
hehe det var godt..
ja der er blev rettet.. du skulle jo gerne kunne se en ligatabel
Citat af: asj89 29 Jun 2011, 01:40
Det virkede også før redigeringen hos mig.
Citat af: Oli 29 Jun 2011, 01:43
Nå...så er min computer sgu nok bare lidt underlig
hehe sikkert..
Citat af: asj89 29 Jun 2011, 01:46
Hehe.
EDIT: Ellers er det bare mig der er ekstremt glemsom, eller så ikke at det var redigeret. Mener bare ikke det var, men kan godt være. Er lidt træt i hovedet.
Det er skam rigtig nok, at der er redigeret.. så du er ikke glemsom
Citat af: Oli 29 Jun 2011, 01:58
Tjaa.. det er nu ikke til at vide. Godnat du
Han havde ret..
Citat af: Guldbrand 29 Jun 2011, 09:16
Det ser desværre ikke så godt ud med den hvide baggrund der er på billedet af Buffon. Men hvis du tager et SS af FMF, og skærer noget af baggrundsfarven ud i paint, så kan du lægge det bag billedet. På den måde får den samme baggrund som siden her, og så vil det komme til at se meget bedre ud..
Nej jeg er enig.. det duer ikke.. synes bare det så fint ud i går.. jeg prøver noget andet til næste gang..
Og tak for tippet.. det skal jeg huske
Citat af: -Benja- 29 Jun 2011, 10:19
JAJAJAJAJAJAJA! Så er kongen sgu tilbage!
Spændende klubvalg, og glæder mig til at følge din færden.
Hehe... Tak skal du have Benja.. er glad for at du læser med..
Tak tak.. er jeg glad for
Citat af: Katanka 29 Jun 2011, 12:03
Eller man kan lave billedet med en transperant baggrund, og gemme filen som PNG, så vil man heller ikke kunne se en baggrunds farve
Kan man det i paint/word?
Det er kun det jeg har
Citat af: Guldbrand 29 Jun 2011, 12:16
Det er bare svært når billedet er lavet i word.. Desuden er det meget svært at skære fri, når han samtidigt har noget afspejling på billedet..
Ja nemlig ja Guldbrand..
Men jeg kigger på det til næste gang og laver noget, der er bedre..
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #62:
29 Jun 2011, 22:01 »
Citat af: JimmyGP 29 Jun 2011, 20:23
hehe.. også her.. men nu skal der vist være regnvejr igen så er der FM igen..
Ja det er de uden tvivl..
lyder godt.. hvem?
Jeg håber på det..
Fuck da Neymar og Hazard.. Aissati er jo en super alsidig spiller i offensiven.. hvad måtte du slippe for ham?
Ja det er virkelig noget røv.. der skal virkelig tænkes taktisk de sidste otte runder..
Ja, det er i sådan et vejr hvor FM får en renæssance...
Mine indkøb, samt mulige indkøb er følgende:
Som du kan se på billedet så kostede han mig kun 13 mio DKK
Men ville gerne ha haft Neymar til Boksen...
Ja det skal der vidst... men jeg fik tævet Udinese 2-0 i min sidste kamp... skiftede fra at spille defensivt mod et af de bedste hold i ligaen, til offensivt og det gav pote
er på en 12. plads nu
JimmyGP
Manager
«
Svar #63:
01 Jul 2011, 01:38 »
Citat af: Highbury 29 Jun 2011, 22:01
Ja, det er i sådan et vejr hvor FM får en renæssance...
Mine indkøb, samt mulige indkøb er følgende:
Som du kan se på billedet så kostede han mig kun 13 mio DKK
Men ville gerne ha haft Neymar til Boksen...
Ja det skal der vidst... men jeg fik tævet Udinese 2-0 i min sidste kamp... skiftede fra at spille defensivt mod et af de bedste hold i ligaen, til offensivt og det gav pote
er på en 12. plads nu
Hehe.. jep
Spændende handler.. jeg forstår dog ikke at du vælger at bruge så mange penge på to målmænd af den kaliber.. men det bliver da spændende om det bliver Amelia eller Stekelenburg..
Røverkøb
Lækkert.. hvor mange kampe endnu?
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #64:
01 Jul 2011, 01:47 »
Citat af: JimmyGP 01 Jul 2011, 01:38
Hehe.. jep
Spændende handler.. jeg forstår dog ikke at du vælger at bruge så mange penge på to målmænd af den kaliber.. men det bliver da spændende om det bliver Amelia eller Stekelenburg..
Røverkøb
Lækkert.. hvor mange kampe endnu?
Det blev hverken eller... Hentede Kameni for 45 mio... har haft ham i både fm09 og fm10 og han er glimrende til den pris han koster
så nu har jeg ham samt min aldrende keeper Sanctis på den plads...
Forsøger dog nok at hente en af de store målmænd efter denne sæson, hvis jeg når mit mål, som er top 5.
Ligger nu, i starten af februar på en 9. plads, hvor det kun er målscoren der holder mig fra en 7. plads... så det går stærkt fremad, dog har jeg milan og inter iblandt de tre næste kampe i ligaen... og trak inter i pokal semifinalen.
Ja, det var dejlig billigt for en fornuftig venstre midt... han skal dog li i kampform, for han fik ikk lov at spille i Ajax..
Har desuden lejet en italiensk venstre back, samt Boyata og Eriksen. Skal da også li nævnes at Zanka har nettet to gange nu inden for en mdr... ikk noget dårligt forsvars indkøb til den pris
JimmyGP
Manager
«
Svar #65:
01 Jul 2011, 01:56 »
Citat af: Highbury 01 Jul 2011, 01:47
Det blev hverken eller... Hentede Kameni for 45 mio... har haft ham i både fm09 og fm10 og han er glimrende til den pris han koster
så nu har jeg ham samt min aldrende keeper Sanctis på den plads...
Forsøger dog nok at hente en af de store målmænd efter denne sæson, hvis jeg når mit mål, som er top 5.
Ligger nu, i starten af februar på en 9. plads, hvor det kun er målscoren der holder mig fra en 7. plads... så det går stærkt fremad, dog har jeg milan og inter iblandt de tre næste kampe i ligaen... og trak inter i pokal semifinalen.
Ja, det var dejlig billigt for en fornuftig venstre midt... han skal dog li i kampform, for han fik ikk lov at spille i Ajax..
Har desuden lejet en italiensk venstre back, samt Boyata og Eriksen. Skal da også li nævnes at Zanka har nettet to gange nu inden for en mdr... ikk noget dårligt forsvars indkøb til den pris
Ahh.. Ja det lyder da okay.. er da sikker på at Kameni passer godt til Serie A og han kan da uden tvivl løfte Napoli.. og en fin pris
lyder godt
Spændende.. det lyder til at det går godt..
Nice..
Altid dejligt med succes og når ens handler + taktik virker
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Den Gamle Dame
«
Svar #66:
01 Jul 2011, 01:57 »
Tak til Dida for topbanner
7. Bye bye Europe
Rangers - Juventus 0-1
0-1 Iaquinta '44
Juventus - Rangers 6-0
1-0 Whittaker selvmål '24
2-0 Bonucci '30
3-0 Iaquinta '42
4-0 Pepe '46
5-0 Pepe '55
6-0 Del Piero '89
Aston Villa - Juventus 0-4
0-1 Sissoko ‘6
0-2 Bonucci ‘17
0-3 Neymar ‘20
0-4 Iaquinta ‘30
Juventus - Aston Villa 1-0
1-0 Eriksen ‘58
Porto - Juventus 1-0
1-0 Moutinho straffe '75
Juventus - Porto 2-1
0-1 Motta selvmål '17
1-1 Quagliarella '48
2-1 Marchisio '90
D
et startede ellers så lovende i knockout fasen med flot fodbold mod et ellers velspillende Rangers-mandskab. På Ibrox spillede skotterne op til dans og Nicica Jelavic, Steven Naismith og Steven Davies var flere gange tæt på at true Buffons mål, men den italienske keeper var en sikker sidste skanse. Italienerne kæmpede sig mere og mere ind i kampen, hvilket betød at de kort inden pausen kunne bringe sig foran, da Iaquinta efter en flot solotur trillede kuglen ind bag en chanceløs Allan McGregor. I anden halvleg døde den skotske offensiv ud og Man of the Match, Allan McGregor foldede sig ud med flere vitale redninger og der blev ikke scoret mere i højlandet den aften. I returopgøret åd Den Gamle Dame de skotske gæster som Hagis og med drømmefodbold foldede verdensstjernerne ud én efter en. I særdeleshed var Bonucci, Iaquinta og lejesvenden Simone Pepe i verdensklasse, hvilket betød en brutal nedslagtning.
V
illa Park bød indenfor til en beundringsværdig fodboldoplevelse for de 42.120 tilskuere på lægterne, der i den grad fik noget for pengene. Juventus var her, der og alle vegne, hvilket betød at italienerne på fireogtyve minutter effektivt afgjorde den første af de to ottendedelsfinaler. Vincento Iaquinta var forfremmet fra sin vanlige plads på bænken og landsholdsangribere
n takkede endnu engang for tilliden ved at levere både mål og målgivende afleveringer. Hjemmeholdet virkede i det hele taget energiforladte og englænderne kunne efter kampen betegnes, som skuffende og ude af turneringen. Samme opskrift tog italienerne i returkampen og til trods for et massivt pres måtte hjemmeholdets fans nøjes med et enkelt mål. Det blev scoret af Christian Eriksen, som med et tørt hug ude fra og den lille playmaker sikrede derfor en samlet 5-0 sejr. Eriksen var i det hele taget i hopla og havde flere gode chancer for at score yderligere.
S
idst blev det til to forrygende kampe mod Porto i kvartfinalen og det var to tempofyldte opgør med masser af flot fodbold, tekniske finurligheder og mål. En velspillet kamp med to målmænd i høj klasse og det lignede længe en nullert indtil Moutinho sparkede et hjørnespark tæt ind under mål. Aquilani valgte efter at skubbe Hulk omkuld og så pegede dommeren på pletten. Moutinho scorede til 1-0, som blev kampens resultat og det betød at Juventus skulle ud over stepperne i den altafgørende kamp om en plads videre i turneringen. Returopgøret startede rigtig skidt, da Motta sendte bolden ind bag Buffon og så skulle Juventus pludselig score tre gange for at avancere i turneringen. Christian Eriksen gjorde sit til at dette skulle lykkes med to drøn på overliggeren, men det ændrede desværre ikke så meget ved at Juventus kun fik scoret to gange i opgøret. Reglen om flest scorede udebanemål blev Juventus’ bøddel og et skuffet italiensk hold er færdige i turneringen.
S
emifinalerne stod mellem Manchester City og Porto, mens Atlético Madrid og CSKA Moskva stod overfor hinanden i den anden semifinale. CSKA Moska spillede sig i finalen med samlet 10-3 over Atlético Madrid, mens Manchester City nuppede en 3-2 sejr over Porto, der havde fortjent mere. I finalen på Aviva Stadium i Dublin bragte City sig i front efter en flot solotur fra James Milner, men det blev turneringens topscorer, som kom til at afgøre det hele. Vagner Love sendte russerne på både 1-1 og 2-1 inden sidste fløjt, hvilket betyder at den brasilianske angriber har scoret seksten gange i turneringen. CSKA blev Europa Leagues suverænt mest scorende hold med hele treoghalvtreds mål, mens Juventus var lige efter med syvogtredive scoringer.
Vidste du at Juventus har været i UEFA Cup finalen seks gange og har vundet halvdelen af finalerne?
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #67:
01 Jul 2011, 03:21 »
Citat af: JimmyGP 01 Jul 2011, 01:56
Ahh.. Ja det lyder da okay.. er da sikker på at Kameni passer godt til Serie A og han kan da uden tvivl løfte Napoli.. og en fin pris
lyder godt
Spændende.. det lyder til at det går godt..
Nice..
Altid dejligt med succes og når ens handler + taktik virker
Tja, han har allerede gjort gavn i en straffesparks konkurrence hvor han snuppede to vigtige skud.
Ja det er prisen der tiltaler mig mest ved købet af Kameni, samt at han har fransk pas og ikke er løntung som både Amelia og Stekelenburg ville være blevet.
Jamen det gør det også, endnu.
Mangler at møde hold som Inter, Milan og Juve for at være sikker på at holdet kan klare mosten
Men savede Lazio midt over i en 4-0 sejr i pokalen. Kunne sagtens ha været 6 eller 7-0 hvis ikk træværket havde været i vejen.
JA, det er super nice når man får bevist at ens fremgangsmåde er korrekt...
Må også sige at Eriksen er en spændene spiller at ha i klubben, han er super i italiensk fodbold... Overvejer at hente ham permanent da jeg ikk regner med at Hamsik bliver hængende for evigt...
Fin update Jimmy !
Må li hurtigt påpege at du nok mangler et mellemrum i "landsholdsangribere
ntakkede" for li at sikre du har set den. Da jeg ved at du søger at holde et højt niveau (Hvilket jeg sætter stor pris på, en dejlig velskrevet blog).
Lidt surt at du røg ud til Porto, men til gengæld flotte resultater inden da... Har selv li oplevet et kedeligt straffespark imod mig, som ændrede kampens udfald, det er så mega surt..
Håber at næste sæson blir et godt eventyr i Europa...
«
Seneste Redigering: 01 Jul 2011, 03:30 af Highbury
»
JimmyGP
Manager
«
Svar #68:
01 Jul 2011, 14:26 »
Citat af: Highbury 01 Jul 2011, 03:21
Tja, han har allerede gjort gavn i en straffesparks konkurrence hvor han snuppede to vigtige skud.
Ja det er prisen der tiltaler mig mest ved købet af Kameni, samt at han har fransk pas og ikke er løntung som både Amelia og Stekelenburg ville være blevet.
Jamen det gør det også, endnu.
Mangler at møde hold som Inter, Milan og Juve for at være sikker på at holdet kan klare mosten
Men savede Lazio midt over i en 4-0 sejr i pokalen. Kunne sagtens ha været 6 eller 7-0 hvis ikk træværket havde været i vejen.
JA, det er super nice når man får bevist at ens fremgangsmåde er korrekt...
Må også sige at Eriksen er en spændene spiller at ha i klubben, han er super i italiensk fodbold... Overvejer at hente ham permanent da jeg ikk regner med at Hamsik bliver hængende for evigt...
Fin update Jimmy !
Må li hurtigt påpege at du nok mangler et mellemrum i "landsholdsangribere
ntakkede" for li at sikre du har set den. Da jeg ved at du søger at holde et højt niveau (Hvilket jeg sætter stor pris på, en dejlig velskrevet blog).
Lidt surt at du røg ud til Porto, men til gengæld flotte resultater inden da... Har selv li oplevet et kedeligt straffespark imod mig, som ændrede kampens udfald, det er så mega surt..
Håber at næste sæson blir et godt eventyr i Europa...
Hvor fedt.. super
Ja det håber da dit hold kan klare mosten.. bliver spændende
Hehe.. nice nok.. det er fedt når det går den vej..
Eriksen passer rigtig godt til Serie A, men jeg synes også han gør sig gældende i både Hollandsk og Spank fodbold, men jeg mangler altså at teste ham i PL.. han kun haft ham i seks måneder i Blackpool tror jeg det var.. og det var på leje (og hovedsageligt som indskifter)
Tak skal du have Highbury
Ja jeg har set den.. det er pga. teksten i siden at det ser sådan ud.. hvis jeg klikker rediger så ser det rigtigt ud.. Så tak for det
Ja det er super ærgerligt.. 0-0 i Porto havde været fair.. Ja det er mega nice..
det håber jeg også.. kan sige at der er meget tæt kamp mod de europæiske pladser..
TIL ALLE
:
Jeg har en update klar om sæsonafslutningen.. den mangler lige det sidste for at være helt klar.. Så den kommer nok i aften/nat
- Veni, vidi, vici -
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #69:
01 Jul 2011, 14:58 »
TIL ALLE
:
Jeg har en update klar om sæsonafslutningen.. den mangler lige det sidste for at være helt klar.. Så den kommer nok i aften/nat
Citat
Fedt nok, glæder mig til den næste update
Ret surt at du røg ud til Porto, da man må sige at du var tæt på... må være lidt træls.
Kan kun se at Neymar har scoret en enkelt gang, hvilket undre mig lidt. Har selvfølgelig ikke hørt om så mange kampe, men spiller han godt i Juve?
Nå, men alt i alt endnu en flot update, og følger helt klart din spændende blog
JimmyGP
Manager
«
Svar #70:
01 Jul 2011, 19:14 »
Hehe.. det kan jeg godt forstå..
Megasurt.. var satme også gal bagefter..
Neymar har scoret 3-5 gange i Euro League og lidt mere i serie A, men han har også spillet kant de fleste kampe..
Men ja.. han gør det fint.. han skal nok blive rigtig god
Tak skal du have.. Det er jeg glad for
Tak for følgeskab
«
Seneste Redigering: 01 Jul 2011, 19:16 af JimmyGP
»
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
Den Gamle Dame
«
Svar #71:
02 Jul 2011, 01:23 »
Tak til Dida for topbanner
8. Dansk trekløver forlader Juventus
F
rederik Sørensen og Christian Eriksen får ikke forlænget deres lejekontrakter, mens manager Jimmy Poulsen er fyret efter en skuffende sæson og Poulsen forlader derfor klubben et år for tidligt. Alle tre begræder deres exit fra den italienske storklub, men alle udtrykker alligevel en vis forståelse for klubbens beslutning. Frederik Sørensen vender tilbage til Lyngby, mens Christian Eriksen tager turen til Ajax Amsterdam. Det er dog endnu uvist hvor Jimmy Poulsen fortsætter sin karriere, men flere medier skriver at den unge træner forsætter karrieren i enten England, Holland eller Tyskland. Hovedpersonen ønsker dog ikke at kommentere på, hvor karrieren skal forsætte.
”
Jeg tænker ikke så meget på min fremtid, men jeg er derimod sur og skuffet over hvad jeg egentligt fik ud af min tid i klubben. Jeg står nu med en følelse af at ikke at have ydet mit bedste og jeg mener at jeg kunne have fået mere ud af holdet. Hvad fremtiden bringer, må tiden vise..
” – Jimmy Poulsen.
J
uventus sluttede på en skuffende 7. plads, mens det blev til alt for tidlige exit i både Copa Italia og EURO League. Bestyrelsen begrunder fyringen med at de har mistet troen på deres tidligere træners evner, til trods for en god stemning i truppen og de leder nu efter den profil, der skal løfte holdet tilbage til tidligere tiders storhed. Bookmakerne gætter på at Claudio Ranieri eller Gianfranco Zola kunne være et godt bud på ny Juventus træner.
Serie A efter 38 runder
Giorgio Chiellini
-
Leonardo Bonucci
-
Milos Krasic
Vidste du at foruden Frederik Sørensen og Christian Eriksen har hele syv andre danskere også spillet for Juventus i tidens løb. Det drejer sig om Johannes Pløger, John Hansen, Carl Aage Præst, Karl Aage Hansen, Helge Christian Bronée, Michael Laudrup og senest landsholdsanfører Christian Poulsen...
- Veni, vidi, vici -
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #72:
02 Jul 2011, 02:44 »
Citat af: JimmyGP 01 Jul 2011, 14:26
Hvor fedt.. super
Ja det håber da dit hold kan klare mosten.. bliver spændende
Hehe.. nice nok.. det er fedt når det går den vej..
Eriksen passer rigtig godt til Serie A, men jeg synes også han gør sig gældende i både Hollandsk og Spank fodbold, men jeg mangler altså at teste ham i PL.. han kun haft ham i seks måneder i Blackpool tror jeg det var.. og det var på leje (og hovedsageligt som indskifter)
Tak skal du have Highbury
Ja jeg har set den.. det er pga. teksten i siden at det ser sådan ud.. hvis jeg klikker rediger så ser det rigtigt ud.. Så tak for det
Ja det er super ærgerligt.. 0-0 i Porto havde været fair.. Ja det er mega nice..
det håber jeg også.. kan sige at der er meget tæt kamp mod de europæiske pladser..
Li nu slås jeg med Roma om den vigtige 4. plads i ligaen... har opgivet at nå højere op end 4. pladsen da der er for mange point op, og for få kampe tilbage... der er et point mellem Roma og mit Napoli mandskab. Der er dog 7 op til Inter på 3.
Har brugt Eriksen som førstevalg efter at Hamsik røg ud i 5 mdr.
Ja gjorde det også da jeg kopierede ordene op, i min besked... men skrev det alligevel...
Jeg slog OM i første knock out runde, men så trak jeg ingen ringere end Barca :S Undgik ved godt defensivt arbejde samt en suveræn veteran i målet, at tabe mere end 1-0 på Camp Nou, hvor Messe scorede på et straffespark.
Havde dog heller ikk regnet med at jeg ville få noget med, men skal spille 2. kamp om lidt...
Surt at du fik sparket i Juve, det er ellers en fin klub at styre... Men kan godt se at deres ambitioner måske var højere end en 7. plads... men al held og lykke i din næste klub.. Så gerne at du kom til Holland eller måske et smut til tyskland... Det er ikke for mange blogs der er om Holland... (eller jeg har ikke læst dem så)...
Edit: Må tilføje at jeg li fik ørene i Barca maskineriet, da de hev en 0-3 hjem i returen :S
Moralen dykkede enormt..
Forresten i forbindelse med Holland: AJAX
Edit2: Skal li tilføjes at jeg er i Pokal finale, som sjovt nok er mod et serie B hold, som har overrasket gevaldigt... Men hvis alt går vel, så får Napoli en pokal, og så kan jeg tillade mig at smutte fra klubben når min kontrakt udløber...
«
Seneste Redigering: 02 Jul 2011, 03:39 af Highbury
»
TheisHansen v.2
Gæst
«
Svar #73:
02 Jul 2011, 13:28 »
Elsker den måde du skriver på selvom den ikke rigtig er mig, men flor, flot,flot!
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #74:
02 Jul 2011, 13:44 »
Surt med den lidt sløve placering og exitet til Eriksen og Sørensen (og også lidt Jimmy Poulsen)...
Hvordan klarede Frederik Sørensen det enlig?
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »