home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Adieu et bienvenue Platinisimo!
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad sker der i slutningen af denne sæson?
Milan vinder CHL, og Platini bliver i Milan
Milan vinder CHL, og Platini tager til United
Milan taber til Lyon, og Platini bliver i Milan
Milan taber til Lyon, og Platini tager til United

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Adieu et bienvenue Platinisimo!  (Læst 20607 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #45: 21 Jun 2011, 13:56 »

Hamrende god blog du har fået lavet dig Jakob! Glæder mig til næste update! KUTGW!

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 21 Jun 2011, 13:57 »

Hamrende god blog du har fået lavet dig Jakob! Glæder mig til næste update! KUTGW!
Tak Frederik, regner stærkt med at der kommer mindst 1 update idag :-)

Erzael
Manager

« Svar #47: 21 Jun 2011, 13:59 »

Godt nok Smiley Glæder mig til at læse mere Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 21 Jun 2011, 14:17 »

Godt nok Smiley Glæder mig til at læse mere Smiley
Tak for det Erzael  Opstemt

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #49: 21 Jun 2011, 14:38 »

Det spidser til i Europa!

Dynamo Kiev - Milan. Anden knockout runde.
Første kamp - Valeriy Lobanovs’kiy Stadium Dinamo

Første kamp i anden knockout runde. De italienske primadonnaer Milan imod de russiske bjørne Dynamo Kiev, dette opgør over to kampe kunne meget vel blive en utrolig tæt og spændende afære, og der var drama fra kampens start i dag i Kiev, allerede efter 5min nedlagde russernes venstre back Goran Popov, milens kantspiller Elias Oliveira ude i siden af banen og modtog et gult kort, Robinho sparkede frisparket med sit højreben, og han slog den flot lige ind i pandebrasken på hans landsmand
Thiago Silva, og så stod der 1-0, en drømme start for Milan, begge hold pressede på, og det var virkelig ligesom Powerplay i ishockey, angreb på angreb. Efter 39min var Goran Popov igen ude med riven og igen var ofret Elias Oliveira. Popov modtog sit andet gule kort, som jo betyder at han måtte se resten af kampen fra sidelinjen, Elias Oliveira kom heller ikke til at spille mere, da han blev skadet i tacklingen, noget der måske kunne ligne et par brækket ribben.
Efter pausen blev det en lidt mere stille afære, med knap så mange chancer, og kampen endte også 1-0 til Milan, som nu kan nøjes med 1 point på hjemmebane for at sikre sig adgang til Kvartfinalen i Europa League, men det har nu aldrig været Platinis stil at gå efter en uafgjort, så lad os se om Milan ikke også går efter en sejr i den kamp.

Dynamo Kiev - Milan. Anden knockout runde.
Anden kamp - San Siro

Kl 19:45 skulle kampen fløjtes i gang. Dette var en utrolig kold aften i Milano, temperaturen lagde lige omkring frysepunktet, og der sneede en smule, banen var kridhvid af sne, og var ikke ligefrem egnet til at spille champagnebold på, og det blev afspejlet i spillet, det blev en kamp med utallige fejl afleveringer, dårlige tæmninger og første berøringer, hvis man ikke vidste det ville man nok tro at det var Italiensk serie 6 fodbold. Kampen blev meget ligesom vejret, gråt, koldt og kedeligt, ingen charme, ingen copa cabana og ingen badebold. Milan havde vundet 1-0 i første opgør, og selvom Michel havde lovet angrebsivrig fodbold og at drengene fra Milano ville arbejde 110%, så kunne det tydeligt ses på deres spil, at de godt kunne tåle en uafgjort, og deres plan lykkedes. Kampen på San siro denne kolde, 15 marts, endte 0-0 og Milan er nu klar til kvartfinalen. Stemningen på San Siro var heller ikke forbløffende, denne kedelige aften, da der kun var mødt 37160 tilskuere op, så stadion var ikke engang fyldt halvt op, det skyldes højest sandsynligt det dårlige vejr, for selve kampen burde kunne trække en del tilskuere.

Milan har trukket Palermo i kvartfinalen, så ikke nok med at de møder hinanden i Serie A, så tager de også lige 2 kampe her i Europa League, og skulle Milan gå videre til semifinalen skal de møde vinderen af Fiorentina - Arsenal som spiller i en af de 3 andre kvartfinaler.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #50: 21 Jun 2011, 14:45 »

God update. Har du stadig Ronaldinho i truppen?
Men vigtigt du gik videre. Og mon ikke du nok skal nakke Palermo i næste runde.

Ser fremtil næste update! Wink

KIU!

Supra Societatem Nemo

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 21 Jun 2011, 15:06 »

God update. Har du stadig Ronaldinho i truppen?
Men vigtigt du gik videre. Og mon ikke du nok skal nakke Palermo i næste runde.

Ser fremtil næste update! Wink

KIU!
Tak for kommentaren r-mand, det er dejligt at nogen værdsætter ens arbejde Thumbs Up

Nej har ikke Ronaldinho i truppen, synes bare det var et godt billede  Opstemt
Ja, håber også jeg kan "klaske" Palermo og Pastore!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #52: 21 Jun 2011, 15:08 »

Haha okay Wink
Billedet er skam okay, det undrede mig bare lige der komme et billede af ham, fremfor en Robinho måske Wink

Mon ikke du nok skal klaske dem, ser i hvertfald fremtil næste update! Wink

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #53: 21 Jun 2011, 19:48 »

Glimrende blog du har fået lavet dig her Jakob  Thumbs Up
Opdagede den desværre først i dag.

Du holder stilen dejligt simpel samt et let læseligt sprog. Derudover holder du dine updates på en fornuftig (tilpas kort) længde, som gør at man ikke sidder og skal læse en hel roman.

Fortsæt det gode arbejde!

Ser frem til at læse den næste update  Wink

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #54: 21 Jun 2011, 21:14 »

Glimrende blog du har fået lavet dig her Jakob  Thumbs Up
Opdagede den desværre først i dag.

Du holder stilen dejligt simpel samt et let læseligt sprog. Derudover holder du dine updates på en fornuftig (tilpas kort) længde, som gør at man ikke sidder og skal læse en hel roman.

Fortsæt det gode arbejde!

Ser frem til at læse den næste update  Wink

Mange tak for den dejlige kommentar Highbury, det varmer Kys
-Jeg vil gøre alt for at blive ved med at holde niveauet højt og underholde jer alle  Thumbs Up

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #55: 22 Jun 2011, 03:29 »

Mange tak for den dejlige kommentar Highbury, det varmer Kys
-Jeg vil gøre alt for at blive ved med at holde niveauet højt og underholde jer alle  Thumbs Up

Godt arbejde skal jo roses, for at det fortsættes Wink

Et spørgsmål: Har du gjort noget specielt for at din manager kan hedde Michel Platini, og få hans historie/bedrifter med? Har nemlig efter at ha læst bloggen overvejet en gammel tanke igen, nemlig at starte et save hvor jeg benytter en tidligere stjerne som manager, men oftest er man nødt til at slette ham, for at kunne benytte ham, og så forsvinder hans bedrifter vel fra spillet?

Edit: Har nemlig overvejet at benytte en af de gamle favoriter som manager, nemlig Johan Cruyff eller Tony Adams... Da en legende som Ferenc Puskás desvær ikk lever mere, og ej heller George Best...
« Seneste Redigering: 22 Jun 2011, 03:59 af Highbury » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 22 Jun 2011, 14:54 »

Godt arbejde skal jo roses, for at det fortsættes Wink

Et spørgsmål: Har du gjort noget specielt for at din manager kan hedde Michel Platini, og få hans historie/bedrifter med? Har nemlig efter at ha læst bloggen overvejet en gammel tanke igen, nemlig at starte et save hvor jeg benytter en tidligere stjerne som manager, men oftest er man nødt til at slette ham, for at kunne benytte ham, og så forsvinder hans bedrifter vel fra spillet?

Edit: Har nemlig overvejet at benytte en af de gamle favoriter som manager, nemlig Johan Cruyff eller Tony Adams... Da en legende som Ferenc Puskás desvær ikk lever mere, og ej heller George Best...

Jeg har ikke gjort andet end at sætte "tidligere erfaring" til "fodbold spiller på internationalt nivaue" som man jo må sige passer meget godt.
Det er klart at hvis man vælger en som allerede med med i spillet som eks. Maradona eller sådan en så skal man ind og slette ham i editoren og så vil hans historie også forsvinde som du skriver, men eftersom at Platini jo ikke allerede er med i spillet. så har jeg intet gjort. Thumbs Up
-Men efter min mening synes jeg at det giver spillet en lidt anden vinkel og gør det lidt sjovere hvis man vælger en tidligere stjerne kan fortælle at jeg også overvejet Pele og Cruyff istedet for Platini.  Opstemt

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #57: 22 Jun 2011, 17:16 »

Jeg har ikke gjort andet end at sætte "tidligere erfaring" til "fodbold spiller på internationalt nivaue" som man jo må sige passer meget godt.
Det er klart at hvis man vælger en som allerede med med i spillet som eks. Maradona eller sådan en så skal man ind og slette ham i editoren og så vil hans historie også forsvinde som du skriver, men eftersom at Platini jo ikke allerede er med i spillet. så har jeg intet gjort. Thumbs Up
-Men efter min mening synes jeg at det giver spillet en lidt anden vinkel og gør det lidt sjovere hvis man vælger en tidligere stjerne kan fortælle at jeg også overvejet Pele og Cruyff istedet for Platini.  Opstemt

Regnede godt med du bar havde tilføjet ham, men ville blot li høre Wink

Pelé og Cruyff er også nogle nice stjerner...  Men prøv at tjekke Ferenc Puskás ud på den engelske wiki... han scorede 509 mål i 523 kampe, og så har han også været omkring som manager...

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 23 Jun 2011, 20:54 »

Jeg har haft lidt travlt de sidste dage, og der vil også gælde imorgen og måske lørdag, med bla. noget translukation i folkeskolen osv. så det bliver begrænset hvor mange update der kommer. Jeg lover at komme stærkt tilbage, der skal jo indhentes noget.

Håber i kan leve med det, og forstår mig. Peace

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #59: 23 Jun 2011, 21:10 »

Vi venter spændt til næste update så. Wink

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010