home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Adieu et bienvenue Platinisimo!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad sker der i slutningen af denne sæson?
Milan vinder CHL, og Platini bliver i Milan
Milan vinder CHL, og Platini tager til United
Milan taber til Lyon, og Platini bliver i Milan
Milan taber til Lyon, og Platini tager til United

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Adieu et bienvenue Platinisimo!  (Læst 18893 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Adieu et bienvenue Platinisimo!
« : 09 Jun 2011, 19:57 »


Panik i UEFA



Klokken var 12.30 præcis, da alle fodbold elskere fik et chok af en anden verden. Han havde sagt sin stilling op. Der var kæmpe krise i UEFA, ingen vidste hvordan de skulle tackle dette problem, eller hvad de skulle sige på pressekonferencen, som startede om få minutter.

Dagens hovedperson havde valgt at sige sin stilling op, og udtalt:
Jeg har i dag valgt at sige min stilling op, grundet at jeg ville have der skulle ske noget nyt, der skulle åbnes nye døre, og søges imod nye udfordringer, men hvad jeg nu ville lave er stadig lidt uklart. Men… jeg har nu nogen idéer

Der gik et sus igennem presselokalet, og folk begyndte hurtigt at snakke i krogene. Og allerede 10min efter pressemødet var slut, var der allerede rygter om hvad der nu skulle ske med …… de fleste gættede på han ville prøve sig af som manager et sted, men hvor?
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 21:37 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #1: 09 Jun 2011, 21:54 »


Platinisimos fremtidsplaner

Endelig har Michel Platini også kendt som “Platinisimo” afsløret hvad han ville lave, efter hans exit som UEFA præsident. Som mange havde gættet på, vil han nu prøve vejen som manager, men hvor han skal starte er endnu ikke bestemt, men der er rygter om at Platinisimo skulle overtage det Franske landshold, som virkelig skuffede under VM 2010 i Sydafrika. Raymond Domenech skulle, hvis man tror på rygterne, være en færdig mand i Frankrig efter den katastrofale VM runde, hvor Frankrig røg ud, allerede i gruppespillet.

  • De øvrige rygter om Platinis fremtidsjob er:
  • Spanien
    Argentina
    Holland
    Palermo
    Fiorentina
    Udinese
    Newcastle

Platini vil ikke afsløre hvor hans næste arbejdsplads er, eller skal være, men en ting vil han afsløre, det bliver en udfordring. En journalist spurgte Platini: ”skal du være ny landstræner for Frankrig efter deres skandale VM?” og til det svarede Platini flabet: ”Jeg vil ikke fortælle dig om jeg skal være Landstræner for Frankrig eller ej, men hvis jeg ender som ny Franks landstræner, så er en ting helt sikkert, spillerne skal have en skideballe for den præstation de leverede i Sydafrika, jeg sad virkelig og skammede mig over at være franskmand. Sagt med andre ord, hvis jeg kommer til Frankrig som ny landstræner, så skal der andre boller på suppen!”



  
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #2: 09 Jun 2011, 22:34 »

Spændende Jakob Smiley!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #3: 09 Jun 2011, 22:46 »

Spændende Jakob Smiley!
Tak frede, håber jeg kan holde dig underholdt :-)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #4: 10 Jun 2011, 11:34 »


Démosle la bienvenida a Michel Platini


Byd velkommen til Michel Platini, lød det fra den spanske fodbold præsident, som for mindre end en time siden havde ansat Platinisimo, som landstræner for Spanien, målet var klart, 6 bogstaver S-U-C-C-E-S, men Platini var selvsikker på pressemødet, og udtalte også at han mente det var underordnet om en landstræner var fra det sammen land eller ej, og at en fransk mand kunne få mindst ligeså meget succes som spansk landstræne, som en spansk man kunne, Platini glædede sig til at komme igang med Manager arbejdet, da det var en helt ny verden for ham, ja en helt ny udfordring

Selvom mange journalister lagde pres på ham ved at sige at han nok ville sætte kendte spillere på holdet, selvom der var ukendte der præstereder bedre, så var Platini iskold og svare roligt, at han intet ville have imod at sætte en fuldstændig ukendt gadedreng i A-truppen, hvis han præsterede godt, og at spillere som Casillas, Xavi, Puyol og Villa, ikke skulle tro at de bare kunne dovne den, for så kunne de blive sat af.

"Klar besked fra Platini, til spillerne. Der skal arbejdes for sagerne!"


Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #5: 10 Jun 2011, 17:54 »


Første prøve

11/8-2010. 19:30
Platini havde valdt følgene 11 til startopstillingen.



Platinis debut kamp var om få timer, modstanderen hed Mexico som havde profiler som Chicarito, Marquez, Guardado og Ochoa på holdet. Kampen var bare en venskabskamp uden nogen rigtig betydning, men for Platini var det ikke en kamp uden betydning, det var hans eneste chance for at se sine spillere an, før EM Kval kampen imod Liechtenstein. 
Platini var uheldigvis tvunget til at undvære en af sine midtbane generaler, nemlig Andres Iniesta, da han var blevet ramt af en virus og derfor ikke var frisk til at spille, han ville heller ikke blive klar til den kommende Kval-kamp så der skulle findes en Afløser.

Allerede efter 41. Min blev Platini nød til at bruge en udskiftning da Jesus Navas blev skadet, ind kom David Silva, som skulle få en rigtig god aften. Fordi blot 4 min efter Silva var kommet på banen sendte han er frispark ind i panden på Puyol og så stod der 1-0. og der var spillet 45 min.
Efter halvleg kom Spanien flyvende ud og efter 49min. sparkede David Villa spanien i front med 2-0. efter 69min. Var David silva igen i centrum men denne gang i målscoreens rolle og så stod der 3-0. Der skete ikke så meget mere i kampen og det benyttede Platini til at sætte Pedro på banen i stedet for Torres efter 75min. Og efter 82min kom J. Mata på banen i stedet for X. Alonso.

3-0 og en godkendt start for Spanien og Platini.










Liechtenstien-Spanien


Første kamp i EM Kval gruppen. En kamp som gerne skulle resultere i 3 point til Spanien.
Allerede efter 53 sekunder, vidste Fernando Llorente at det var en god idé at Platini havde givet ham chancen og så stod der 1-0, og derefter gik det stærkt. Juan Manuel Mata takkede også for chancen og inden der var gået 45min havde Llorente lavet 2 mål og Mata havde lavet 3 og stillingen var 5-0. Iniesta var klar igen, selvom det tidligere havde set tvivlsomt ud. Han spillede også kun 45min inden han blev taget ud, da han stadig var lidt ramt af virussen og Ind kom Fabregas.  Efter 62min fik Llorente et lille slag og derfor valgte Platini ikke at tage nogen chancer og tog ham derfor ud og lod bojan få chancen, og inden de havde set sig om havde bojan takket for chancen ligesom de to andre målscore og så stod der 6-0. Man kan vidst roligt sige at de unge spillere havde grebet chancen. Efter 79 fik Liechtenstein dog et trøste mål.

Kampen er slut 6-1 og godkendt start på EM kval.
Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #6: 10 Jun 2011, 18:04 »

Følger Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #7: 10 Jun 2011, 18:39 »

Følger Smiley
Skønt at høre :-)
Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #8: 10 Jun 2011, 18:43 »

Regner du med at vinde EM eller bare en top
placering?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #9: 10 Jun 2011, 18:50 »

Regner du med at vinde EM eller bare en top
placering?
Selvfølgelig vil jeg gerne vinde, og Spanien har også truppen til det, men en Semi-finale må være det første mål, så må vi se derefter  crazy
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #10: 10 Jun 2011, 21:56 »


Første bump på vejen

12/10-2010. 19:30
Efter at have haft en venskabs kamp i morgen Argentina som endte 4-3 til Spanien og en Kval kamp imod Litauen som endte 2-0 til Spanien, skulle de møde Skotland som havde 6 point efter 2 kampe, ligesom Platinisimos mandskab, og det skulle vise sig at blive en knap så nem opgave. Han valgte i denne kamp at starte med Torres helt i front og i sin velkendte 4-2-3-1 formation, men Torres skuffede og måtte lade sig udskifte efter 53min i stedet for Llorente, og samtidig skiftede Puyol også med Albiol, da Puyol allerede havde 1 gult kort og så træt ud.

Nok om det, Spanien styrede hele kampen, men en fremragende målmands præstation af skotten Craig Gordon, gjorde at Spanien ikke kørte Skotland over denne aften, og efter 52min bragte Kenny Miller Skotland foran 1-0 og så var der lidt panik på trænerbænken, Platini reagerede hurtigt ved at sætte Llorente ind i stedet for Torres. Spillet blev også en smule bedre og efter 71min var det Midtbane generalen Xavi Hernandez som udlignede til 1-1 som også blev kampen resultat.
Skuffende resultat for spanien.


Dette var Spanien sidste Kval kamp i år.



Spanien havde dog en træningskamp tilbage og den var imod nabo landet Portugal, som var anført af en Cristiano Ronaldo, som i den grad var i topform for tiden.

Spanien - Portugal
17/11-2010. 19:00

  • Kampen målscorer:
  • 0-1. Carlos Puyol. 32min.
    0-2. José Antonio Reyes. 67min.
    0-3. David Silva. 87min.
Men det var jo som sagt en træningskamp, og det kunne ses på spillet, spillerne gik ikke fuldt ind i taklingerne, og det var kun til gavn for de små hurtige spillere fra Spanien, deres hurtige pasnings spil rev simpelthen Portugals forsvar fra hinanden, og det var fuldt fortjent, at Spanien vandt 3-0. Taget i betragtning af at  det var en træningskamp var der faktisk ret mange mennesker, på Estádio du sport lisboa e Benfica denne aften, og der var en helt fantastisk stemning, det var højest sandsygenligt på grund af, at det var et nabo opgør, et opgør om den iberiske halvø, som jo alligevel ikke blevet taget helt seriøst da det var en træningskamp.

Nu kunne Spanien og Platini holder vinterpause indtil træningskampen imod Columbia d. 9/2-2011

« Seneste Redigering: 10 Jun 2011, 22:00 af jakob95kp » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #11: 10 Jun 2011, 23:14 »

Spændende updates Jakob. Smiley!
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #12: 10 Jun 2011, 23:19 »

små fejl i dine updates men ikke noget der gør at jeg ikke følger med
Logged

Tidligere: Baloo38

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #13: 10 Jun 2011, 23:39 »

Spændende updates Jakob. Smiley!
Tak tak Frederik  Peace
små fejl i dine updates men ikke noget der gør at jeg ikke følger med
beklager det med små fejlene, men det er svært at undgå nogen "små smuttere", men er da glad for du vil følge med! Thumbs Up
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #14: 10 Jun 2011, 23:42 »

beklager det med små fejlene, men det er svært at undgå nogen "små smuttere", men er da glad for du vil følge med! Thumbs Up

ja nemlig det er også derfor jeg ingorere dem, da jeg ved at det bare er smuttere, men ville gøre dig opmærksom på det
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010