home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Adieu et bienvenue Platinisimo!
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad sker der i slutningen af denne sæson?
Milan vinder CHL, og Platini bliver i Milan
Milan vinder CHL, og Platini tager til United
Milan taber til Lyon, og Platini bliver i Milan
Milan taber til Lyon, og Platini tager til United

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Adieu et bienvenue Platinisimo!  (Læst 20583 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Adieu et bienvenue Platinisimo!
« Svar #30: 17 Jun 2011, 15:01 »

Lækker blog, har først opdaget den idag Wink
Men jeg følger spændt med!

Supra Societatem Nemo

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 17 Jun 2011, 18:48 »

Lækker blog, har først opdaget den idag Wink
Men jeg følger spændt med!
Det er jeg glad for at høre.  Opstemt

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 17 Jun 2011, 19:25 »

Pinlig start for Milan og Platini

Udinese 4 - 0 Milan (serie A)
De var optimistiske inden kampen, og troede på en sejr, men dette skete ikke, Milan led et pinligt og hårdt slående 4-0 nederlag på udebane imod Udinese, det var en direkte kamp om 6 og 7 pladsen og man må sige at Udinese vandt den stensikkert. Milan ligger nu nummer 7 med 27 point, 7 point op til Champions League pladserne og 12 point op til nummer 1 som er Napoli.

Platini havde ikke haft ordentlig chance for at lære sin spillere at kende, og de har ikke haft chance for at lære ham at kende, jeg er sikker på at det nok skal blive bedre allerede i næste kamp.

Milan 1 - 1 Bolton (Europa League)
Denne kamp blev heller ikke en drømme kamp for Michel og hans drenge, milan kom bagud 1-0 lige inden halvleg og det så længe ud til at Milan skulle rende ind i endnu et nederlag, men 4 minutter ind i overtiden dukkede Robinho op og gjorde at Platini fik en smule at glæde sig over.

Platini og spillerne har ikke lært hinanden ordentligt at kende endnu, og det kan være en årsag til de knap så gode resultater, så lad os nu se om resultaterne ikke bliver bedre efterhånden som tiden går, nu er det jo snart transfer tid, og det skulle ikke undre mange hvis der skete noget stort.

Chievo 0 - 1 Milan (Serie A)
Allerede nu kunne man se på spillet at Platini og spillerne havde lært hinanden bedre at kende, spillet flød meget bedre og det resulterede også i en sejr over Chievo, sejren var kun på 1-0, men den kunne nemt have været 1 eller 2 mål større, Milan kæmpede virkelig i denne kamp, de kom først i alle tacklinger og hovedstødsdueller, og alle spillerne udstrålede en helt anden lyst til at spille fodbold, en lyst som Michel ikke havde set i de to forgangne kampe imod Udinese og Bolton.

Dette var sidste kampe inden transfervinduet åbnede og Michel lovede efter kampen at der ville blive handlet, han savnede lidt en kreatøre som kunne ødelægge de andres forsvar med sukkerbolde til angriberne.

Spiller som S. Asenjo, R. Adler, I. Affelay, Nkoulou, S. Kalou og Willian kan hentes på fri transfer, dog vil skiftet først gå igennem d. 30/6 2012.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2011, 20:11 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 18 Jun 2011, 18:27 »

Bedre og bedre!

Milan 1 - 0 Catania (Serie A)
Spillet blev ved med at blomstre op, og allerede efter 5min i denne kamp scorede Robinho til 1-0, som så også blev kampens resultat, men det var ikke fortjent at kampen endte 1-0, Milan havde alt spillet, og Catania havde intet, virkelig ingenting, ingen chancen, intet initiativ, hvor imod Milan, var kreative og sprudlende, men en sejr er en sejr, og den giver kun 3 point uanset om man vinder 1-0 eller 10-0.

Milan 4 - 2 Bologna (pokal)
Denne kamp blev lidt mere nervepirrende end de fleste Milan fans havde ønsket, Bologna havde været rigtig stærke denne sæson, og lagde nummer 4 i Serie A på dette tidspunkt, Bologna kom også foran 1-0 efter 12min, men 20min efter udlignede Pato og kampen svingede frem og tilbage, begge hold havde mange chancer og det kunne både blive fugl og fisk. Kort efter halvleg kom Bologna igen foran. Stillingen var 2-1 da kampen gik ind i overtiden, men det varede ikke længe før der skete noget, der var ikke engang spillet 1 minut af overtiden før, at Urby Emmanuelson scorede til 2-2 og så hed det forlænget spilletid, og der var det tydeligt at Milan spillerne var i bedre form end spillerne fra Bologna. Først Pato og så Paloschi og så stod der 4-2 til milan. Sikke en kamp!

Milan 3 - 1 Juventus (pokal)
Juventus havde været foryngende i år, og deres midtbane kreatør Ganso, havde haft stor andel i det, men Milan fik pakket Ganso helt ned i denne kamp. Milan har en bette hurtigt italiener i angrebet, han hedder Alberto Paloschi, jeg tror ikke at Juventus kendte ham inden kampen, men det gjorde de helt sikkert efter kampen, Paloschi lavede 2 kasser og en assist og kampen endte 3-1 til Milan.

Milan 2 - 1 Inter (pokal)
  • Øvrige kampe:
    Milan 0 - 1 Atlanta (Serie A)
    Fiorentina 1 - 3 Milan (Serie A)
    Milan 1 - 1 Roma (Serie A)

Milano derby…Pokale semifinale første kamp. bare man hører ordet får man kuldegysninger, der er lovet drama på højeste klasse, hårde nærkampe, hvor der bliver gået 241% ind i alle taklinger. Og denne kamp var bestemt ikke en undtagelse, men De røde og sort stribede trak sig ud af kampen som sejrsherre. Først Bommel til 1-0 efter 16min. Så Robinho til 2-0 efter 67min. Og Nuri Sahin, har måske haft lidt ondt af Inter da han lavede et klodset selvmål
i sidste minut af overtiden til 2-1. Sikke en kamp!

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 19 Jun 2011, 13:35 »

Milan viser Kvalitet

Milan 2 - 0 Palermo (Serie A)

Palermo, ligaens nummer 11, skulle et smut til San Siro, og det ville de nok helst have været foruden. Milan var klart det bedste hold i dag, og de kunne, med lidt mere præcision have vundet kampen med mere end 2 mål, men alligevel skulle vi helt hen til det 86 minut før der blev scoret, det var den Hollandske wingback Urby Emmanuelson som var med fremme og fik puttet bolden i kassen, blot 4min senere var det den unge reserve Cyriac Gohi Bi som afgjorde kampen med sin første scoring i sin 4 optræden i år. Kampen sluttede 2-0

Genoa 1 - 2 Milan (Serie A)
Dette blev en utrolig nervepirrende kamp, som blev afgjort i alle sidste sekund, kampen var utrolig lige, og kunne blive både en dreng eller en pige. Få sekunder efter 2. Halvlegs start bragte Moussa Sow Genoa foran 1-0. 15min senere udlignede Milans brasilianske troldmand Robinho, og det så længe ud til at holdene skulle dele pointene, men for anden kamp i træk dukkede super suppen Cyriac Gohi Bi op og scorede for anden kamp i træk. Gohi Bi har vist målnæse på det sidste, og det har gjort at han har fået mere og mere spilletid og nu også er helt inde omkring truppen hver kamp. Gohi Bi har især fået chancen på grund af at klubbens store Svensker har får noget knæsenebetændelse som har holdt ham ude i 2 måneder indtil nu, og han er først tilbage igen om ca. 2 måneder. Samtidig med at Pato har brækket foden og derfor er ude i 3-4 måneder.

Bologna 1 - 1 Milan (Serie A)
Dette må være en af de mest lige kampe i hele sæsonen og derfor var det ikke ufortjent at begge hold fik ét point, begge hold havde deres chancer og begge hold sled og slæbte lige meget i det. Efter 52min var det dog udeholdets Kevin Prince Boateng som bragte Milan foran, men blot 6min senere kom den brasilianske klippe Thiago Silva til at sparke
bolden i ejet net og så var stillingen 1-1. Fair resultat, men dog et resultat
de to klubber ikke kunne bruge til voldsom meget.

Milans næste kamp er Europa League kampen imod Leeds, som Milan trak i første Knockout runde.

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 19 Jun 2011, 20:41 »

Transfer update

Platini havde lovet ændringer, og det skal vi da lige love for der skete, der er dog kun hentet en spiller til klubben i dette vindue, som er den tyrkiske midtbane general Nuri Sahin som blev hentet for 165mio i Dortmund, Neymar var egentlig også klar til skifte, men en regel om at Milan kun må hente en ikke-EU spiller fra udlandet på en sæson, satte en stopper for at Milan kunne hente vidunderbarnet fra Brasilien, men rygterne sender Neymar til Milano i transfer vinduet til sommer.

Der er også røget spillere ud af Milan, da der skulle bruges nogen penge for at hente Sahin og Neymar, ud er røget spillere som, A. Cassano, som ikke er faldet i Platinis smag, muligvis fordi han har været alt for uskarp foran kassen, og en angribers job er vel at lave mål, Milan scorede hele 100mio på Cassano, som nu fortsætter karrieren i engelske Tottenham, salget af Cassano er faldet i god smag både hos fans og bestyrelsen. Derudover er de to fejlkøb I. Jelen og Aubaeyang røget ud, de har ligesom Cassano ikke har formået at slå igennem i Milan, og da man manglede penge var det oplagt for Platini at sælge dem, da han i forvejen rådede over masser angribere i klubben.

Når man nærmer sig nytår, er der også en masse spillere som kun har 6 måneder tilbage af deres kontrakt, og så er det muligt at skrive ny kontrakt med dem, og på den måde hente dem gratis, og det har Platini i den grad benyttet sig af og hentet hele 5 spillere på den måde. Alle spillere vil først blive Milan spillere efter denne sæson, når deres kontrakt i deres nuværende klub er udløbet. De 5 spillere som Platini har hentet er. Atletico Madrids unge målmand Sergio Asenjo, Bayer Leverkusens målmand Rene Adler, Monaco store håb Nicolas Nkoulou, Udineses italienske back Marco Motta og Shakhtars kreative midtbane Willian.

Platini er ved at undersøge muligheden for at hente Neymar nu, men så skiftet først går igennem d. 1/7.2012.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 19 Jun 2011, 20:44 »

Lækre transfers du har fået lavet her, ville være fedt med Neymar også engang, da han virkelig er genial! Peace..
Du får ikke så mange kommentarer i bloggen, men håber du kan holde humøret oppe og forsætte denne gode blog!
Du skriver stadig lækkert og din grafik er forrygende !
KIU!

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 19 Jun 2011, 20:47 »

Lækre transfers du har fået lavet her, ville være fedt med Neymar også engang, da han virkelig er genial! Peace..
Du får ikke så mange kommentarer i bloggen, men håber du kan holde humøret oppe og forsætte denne gode blog!
Du skriver stadig lækkert og din grafik er forrygende !
KIU!
Mange tak for det Lasse.
Ja, må desværre indrømme det er blevet lidt svært at holde motivationen oppe med så få læsere og næsten ingen kommentarer. ticked off men har dog stadig lidt lyst, så må vi jo håbe de kommer på et tidspunkt!

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #38: 19 Jun 2011, 21:26 »

Det ser jo godt ud. God start med sejr mod både Inter og Juventus.
Også gode transfers, ser fremtil og følge Neymar i Italiensk fodbold! Wink

KIU!

Supra Societatem Nemo

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 19 Jun 2011, 21:28 »

Det ser jo godt ud. God start med sejr mod både Inter og Juventus.
Også gode transfers, ser fremtil og følge Neymar i Italiensk fodbold! Wink

KIU!
Ja det er blevet bedre og bedre.
Skal se om jeg kan holde gejsten oppe :-)

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #40: 19 Jun 2011, 21:33 »

Læste lige kort af bloggen i starten, og var egentlig imponeret, skimmede så ned den anden dag og opdagede du var Milan nu.. Med Rossonerifarvet blod i årene følger jeg selvfølgelig med. Og er rigtig imponeret over dine seneste updates. Du skriver rigtig godt og "simpelt" uden alt muligt ligegyldigt hurlumhej, imponeret følger her. Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 19 Jun 2011, 21:35 »

Læste lige kort af bloggen i starten, og var egentlig imponeret, skimmede så ned den anden dag og opdagede du var Milan nu.. Med Rossonerifarvet blod i årene følger jeg selvfølgelig med. Og er rigtig imponeret over dine seneste updates. Du skriver rigtig godt og "simpelt" uden alt muligt ligegyldigt hurlumhej, imponeret følger her. Smiley
Det jeg glad for at høre.
Især at du er glad for at jeg valgt Rossoneries. synes faktisk de har er ret sjovt hold.
Havde aldrig nogensinde selv drømt om at starte et save med dem, men nu kunne jeg som godt finde på det.

Men tak for den dejlige kommentar, håber da jeg kan holde niveauet højt, og blive ved at med underholde dig! Thumbs Up

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 20 Jun 2011, 19:56 »

Europæsik eventyr

Milan - Leeds. Første knockout runde.
Første kamp - Elland Road

Første kamp skulle spilles på Elland Road i Leeds, Med Pato og Zlatan ude, og Paloschi tvivlsom, stillede Platini op med Robinho og Elias Oliveira op toppen, og Robinho spillede virkelig en fantastisk kamp, han var udfordrende hele tiden, og Leeds forsvar kunne slet ikke holde ham. Om Elias Oliveira kan man så ikke sige det samme, han var klodset, kedelige og vanvittig uskarp, han kunne nemt have lavet 3 mål i dagens kamp, Robinho lagde den ene perle aflevering efter den anden, chancerne blev serveret på et sølvfad, men Elias kunne ikke sparke dem ind. Men det kunne en anden spiller, Kevin Prince Boateng havde fået chancen på den offensive midtbane,  og efter 36 min, sparkede han køligt bolden i 
kassen efter oplæg af Robinho og så stod der 1-0, Milan vadede rundt i kæmpe chancer, men når man ikke engang kam sparke bolden ind fra små 2 meter afstand er det virkelig svært at vinde, og efter 78min sendte Nikolay Dimitrov fra Leeds en kanon af sted imod Milans mål og så stod der 1-1, sikke et mål, en helflugter fra 25 meter, lige op i krogen. Som man troede at Milan skulle lave et ok resultat, dukkede Leeds’ midterforsvar Andy O’Brien op på en dødbold og headede bolden ind til 2-1. Som blev kampens resultat, sikke en skuffelse. Platini smed ellers den normalt skarpe Paloschi på banen efter Leeds’ udligning i det 78min, men han kunne heller ikke score selvom han også havde et par 100% chancer. Der var kun en tydeligt forskel på de to hold i dag, skarpheden. Platini var skuffet, og nu var der pres på, Milan skulle vinde hjemme på San Siro om en uge!

Milan - Leeds. Første knockout runde.
Anden kamp - San siro

Milan skulle hente en sejr i denne kamp, for at kunne have mulighed for at gå videre til næste runde af årets Europa League. Efter at have tabt 2-1 på udebane, kunne Platinis Milan ikke bare pakke sig ned, de skulle ud og angribe og det kom de.

Med en skud statistik der hed 29 skud til Milan og 3 skud til Leeds, var det klart hvem der havde bukserne på i denne kamp, og det viste boldbesiddelsen også, 61%-39% i Milans favør. Men alligevel var Milan ikke skarpe nok til at afgøre det i den ordinære tid, efter 50min bragte midtbane terrieren Gattuso godt nok Milan foran 1-0 men blot 5min efter udlignede Robert Snodgrass til 1-1 og så var Leeds videre igen. Men ved en dødbold i 83min steg den høje svensker Jonas Olsson til vejrs og headede Milan i forlænget spilletid.

I den forlængede spilletid var det utroligt nok første kamps store syndebuk Elias Oliveira som havde misbrugt utallige store chancer i første kamp, som var på pletten. 119min spillet og så stod der 3-1 til Milan som ville sende dem videre, og kort efter fløjtede kampens dommer, Miguel Ángel Ayza Gámez kampen af.

Der blev en larm af en anden verden på San Siro, man skulle tro Milan lige havde vundet Champions League sådan som fansene gik amok, men de var kun gået videre fra første knockout runde i Europa League, men det viser bare hvor meget fansene elsker denne klub, og med de fans Milan har er der ingen kampe de ikke kan vinde, fansene er virkelig Milans 12-mand.

Milan har trukket Dynamo Kiev i anden knockout runde.

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #43: 20 Jun 2011, 20:00 »

Skidt første opgør mod Leeds. Men vigtigt at du bankede dem på hjemmebane Wink
Opsætningen er fantastisk, det ligesom at læse en avis artikel. Og billederne er gode.

KIU! Wink

Supra Societatem Nemo

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 20 Jun 2011, 20:04 »

Skidt første opgør mod Leeds. Men vigtigt at du bankede dem på hjemmebane Wink
Opsætningen er fantastisk, det ligesom at læse en avis artikel. Og billederne er gode.

KIU! Wink
Ja, det var ikke for heldigt mod Leeds, og var dælme også nervøs i anden kamp. men de klarede den og det er klasse!
-Tak for rosen, er da glad for at du kan lide mine billeder og at det er okay det jeg skriver :-)

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010