home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: 115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge  (Læst 147537 gange)
Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 61; The Continental Challenge
« Svar #135: 02 Jul 2011, 15:26 »

Tough luck! América har jeg også altid husket som et klassehold, når jeg har spillet i Mexico.

Og tillykke med titlen som månedens blog forresten.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 61; The Continental Challenge
« Svar #136: 02 Jul 2011, 15:52 »

Tough luck! América har jeg også altid husket som et klassehold, når jeg har spillet i Mexico.

Og tillykke med titlen som månedens blog forresten.

Ja. América er virkelig en klasse for sig, og jeg vil blive overrasket hvis jeg formår at vinde returkampen.

Tak for det Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #137: 02 Jul 2011, 16:56 »





CHAMPIONS LEAGUE FINALE PART II; 30 April 2020
CLUB FÚTBOL DE AMERICA - CD CHIVAS USA
Ligesom i den forrige kamp stillede América op med en defensiv 5-3-2 formation, imens at Chivas bruger samme taktik som altid. Nemlig den klassiske 4-4-2 Diamant. Chivas har helt sikkert en stor fordel i denne kamp, da América har mange spiller skadet lige præcis op til denne kamp. Imens at Chivas's eneste spiller er Christian Morán. Chivas er ikke favoritter i kampen, da de skal vinde stort for at komme vinde den eftertragede pokal, der kunne sende mig videre til min sidste destination; Afrika.

Kampen gik igang d. 29 April 2020 klokken 19:30 foran 105.000 tilskuere på Esdatio Azteca i Mexico City. Vejrusigten sagde 19 grader, derfor et meget dejligt vejr til at spille bold. I hele første halvleg var det Chivas der dominerede og efter at Américas Octavio Santibanez lavede en fejl så kunne Alex Nimo score på et skud fra ca. 25 meter, hvilket gav Chivas føringen efter 43 minutter. I 2. halvleg så kunne centerforsvareren Ryan Lara forboble Chivas's føring med et hovedstød. Ryan Lara der har overtaget centerforsvars pladsen da Christian Morán er skadet. Chivas kunne vinde CONCACAF Champions League hvis kampen ville ende 2-0. Kampen sluttede 2-0 og Chivas kan kalde sig mestre af CONCACAF Champions League, som kun det andet amerikanske hold i dens 12 årige historie.

På grund af jeg nu har vundet CONCACAF Champions League og MLS med Chivas USA, så er mit job i Nordamerika slut og jeg har sagt op efter 1209 dage og 129 kampe. Men ikke nok med at mit job er slut i Nordamerika, så er jeg også kommet på Nordamerikas æresliste på en 19. plads med to store trofæer og 52 point. På førstepladsen er Bruce Arena som vandt 4 store trofæer og 6 mindre trofæer som manager i Los Angeles og DC United.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2011, 12:44 af Apache » Logged

Gazza
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #138: 02 Jul 2011, 21:43 »

Mange gange tillykke - og god tur til Sydafrika. Ærgeligt at der ikke er flere ligaer med fra det kontinent - særligt de nordafrikanske som Egypten og Marokko kunne have været fedt.
Logged

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #139: 02 Jul 2011, 22:50 »

Mange gange tillykke - og god tur til Sydafrika. Ærgeligt at der ikke er flere ligaer med fra det kontinent - særligt de nordafrikanske som Egypten og Marokko kunne have været fedt.


Tak tak Wink

Jeg synes også det er virkelig ærgerligt at Egypten etc. ikke er med, da det er virkelig svært at finde et job i kun et land.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #140: 02 Jul 2011, 23:09 »



Tak tak Wink

Jeg synes også det er virkelig ærgerligt at Egypten etc. ikke er med, da det er virkelig svært at finde et job i kun et land.

Du kunne også have hentet nogle Afrikanske lande som db ? Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #141: 02 Jul 2011, 23:29 »

Du kunne også have hentet nogle Afrikanske lande som db ? Opstemt

Nej da Sydafrika er det eneste land man kan vælge fra Afrika Skuffet
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #142: 03 Jul 2011, 00:53 »

Nej da Sydafrika er det eneste land man kan vælge fra Afrika Skuffet

Du kunne kigge på fmbase el. SI hjemmeside, der vil du kunne finde databaser, som gør at det er muligt at spille i Tunesien, Egypten osv.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #143: 03 Jul 2011, 01:04 »

Du kunne kigge på fmbase el. SI hjemmeside, der vil du kunne finde databaser, som gør at det er muligt at spille i Tunesien, Egypten osv.

Havde ikke tænkt over det, da jeg lavede databasen og jeg ærgrer mig også meget over det nu, men det er desværre for sent Skuffet
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #144: 03 Jul 2011, 21:44 »

Skal du ikke lige have ændret fluebenet i din intro?

Så vidt jeg kan se har du markeret afrika istedet for sydamerika  Thumbs Up
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #145: 03 Jul 2011, 21:52 »

Skal du ikke lige have ændret fluebenet i din intro?

Så vidt jeg kan se har du markeret afrika istedet for sydamerika  Thumbs Up

Jo det skal jeg... Virkelig dum fejl Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #146: 04 Jul 2011, 02:26 »

Det er en superflot blog det her med et spændende scenarie og så er det godt skrevet.. Fuldt fortjent at det er månedens bedste blog.. Tillykke med det og fortsæt det gode arbejde Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #147: 04 Jul 2011, 11:48 »





SUPERSPORT UNITED; 27 November 2020
D. 30 April 2020 sagde jeg op i Chivas USA, da alle mine mål i Nordamerika var klaret og jeg derfor skulle videre til min næste destination; Afrika. Der gik knapt to måneder før Ajax CT's manager sagde op. Jeg ansøgte men jobbet gik videre til en anden. Derfor skulle der gå 4 måneder før den næse mulighed for et job i Sydafrika kom. SuperSport United havde fyret deres manager Wendel Naidoo grundet dårlige resultater. Jeg ansøgte og fik jobbet, selvom medierne sagde at den nuværende assistent manager var favoritten.

SuperSport United har indtil videre skuffet i denne sæson. De ligger på en 5. plads efter 14. runder og de er medieprognoset til en 2. plads. Sidste år kom SuperSport på en 7. plads og året før det en 2. plads. Seneste gang de vandt ligaen var i 2016. SuperSport United var mest succesfulde imellem 2008 og 2011. Og i ABSA Premiership, så var SuperSport United den første klub der vandt 4 mesterskaber i træk i de 60 år, som ligaen har kørt i. Forhåbentlig vil SuperSport endnu en gang spille med oppe i toppen.

SuperSport United er kendt for deres ungdomsakademi; Tottenham Hotspur Youth Academy. Ungdomsakademiet hos SuperSport United er opkaldt efter samarbejdsklubben Tottenham. Tottenham har førsteret til at købe spillere i SuperSport og SuperSport har også mulighed for at sende spillere til 'Spurs' for at få erfaring. Men det er ikke kun Tottenham der har været inde i SuperSport's ungdomsakademi. Feyenoord i Holland har også været inde og kigge ofte i SuperSport United, hvor de i 2009 hentede Kermit Erasmus, der lige nu i 2020 spiller for Rangers. Sammen med andre kendte spillere der har været i SuperSport akademiet er Kamohelo Mokotjo, som har haft en stor karriere. I 2020 spiller han ligenu for Gladbach, men har før spillet for Juventus, Napoli osv.

Der skal handles et par spiller i SuperSport United's trup. SuperSport har ikke særlig meget bredde i truppen og mangler et par spillere i venstre side af banen. I højre side af banen er SuperSport meget godt pakket ind, men der mangler nogle gode venstrebenede spillere, der virkelig kan gøre en forskel. Jeg har fået 1,1 millioner Dollars at handle for og et lønbudget på 31,500$. Klubben bruger lige nu 15,225$ på lønninger.

Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 62; The Continental Challenge
« Svar #148: 04 Jul 2011, 11:49 »

Det er en superflot blog det her med et spændende scenarie og så er det godt skrevet.. Fuldt fortjent at det er månedens bedste blog.. Tillykke med det og fortsæt det gode arbejde Thumbs Up

Tusind tak for kommentaren! Wink
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #149: 04 Jul 2011, 12:43 »

Spændende projekt du har gang i, Apache.

Fin og stilren grafik, samt et højt skriftligt niveau.

Dog er der en iøjefaldende fejl i indlæg 62, altså 2. sidste update foreløbig, hvor du skriver at América stiller op i en 5-4-2, hvor der sikkert skulle have stået 5-3-2 gætter jeg. Flueknepperi i en ellers så flot blog, og tillykke med prisen af månedens blogger. KIU!  Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010