home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 323 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: 115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge  (Læst 147535 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 67; The Continental Challenge
« Svar #165: 23 Jul 2011, 00:34 »





CAF Champions League Kvalifikation; 31 Maj 2023
I denne sæson er det gået rigtig godt for SuperSport United. Endnu en gang har SuperSport vundet ligaen. Med 22 sejre, 4 uafgjorte kampe og 4 nederlag, så har SuperSport for 2. år i træk vundet ligaen. Vasco kom på en 2. plads med 6 point op til SuperSport. Det er ikke gået ligeså godt i SuperSport angående Cup turneringer. I Charity Cup kom  de i finalen, hvor de tabte 1-0 mod Vasco. Det gik ikke bedre i MTN 8, hvor de allerede røg ud i MTN 8 kvartfinalen mod Jomo Cosmos. Det gik ikke bedre i Telkom Knockout 1. runde mod Orlando Pirates. En kamp som SuperSport tabte 2-0 og i Nedbank Cup tabte vi mod Platinum Stars mod 1-0. Derfor var det en meget usuccesfuld affære i cup turneringerne.

Men i AFC Champions League var det meget mere succesfuldt end i de andre cup turneringer. I den indledende runde skulle SUperSport møde OC Khouribga. I den første kamp så var SuperSport meget mere overlegne. SuperSport vandt 6-3 mod Marokkanske OC Khouribga. Den anden kamp var mere lige, da den endte 1-1. I 1. runde skulle SuperSport møde DC Motema Pembe fra Congo. I 1. halvleg scorede SuperSport 4 mål imens at Motema Pembe kun scorede et mål. I 2. halvleg scorede Motema Pembe 2 mål imens at SuperSport scorede 1 mål. Til forskel for den indledende runde, så vandt SuperSport begge kampe. SuperSport vandt første halvleg 2-0, imens at 2. halvleg sluttede 2-2, hvilket gav slutresultatet 4-2.

I 2. runde skulle SuperSport møde egyptiske Ismaily. Den første kamp blev spillet på Ismailia Stadium i Ismailia. I første halvleg scorede Abdallah Shawky selvmål efter 5 minutter og efter 32 minutter kunne Michael Mashaba udbygge scoringen til 2-0 for SuperSport. SuperSport's scorede efter 78 minutter et selvmål og efter 93 minutter kunne Ahmed Gomaa score til 2-2, hvilket også var slutresultatet. I den anden kamp vandt SuperSport 2-0 og derfor var SuperSport videre til gruppespillet, hvor SuperSport er kommet i gruppe med CS Sfax og Etoile du Sahel der begge er fra Tunesien og til sidst Kotoko der er fra Ghana.



« Seneste Redigering: 23 Jul 2011, 00:51 af Apache » Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67; The Continental Challenge
« Svar #166: 23 Jul 2011, 00:47 »

Super igen, bare for at gøre dig opmærksom på det, så har du i sidste afsnit været lidt for hurtig på tasterne og skrevet ogs åvar i stedet for også var, men det er jo en helt lille ting, som jeg bare ville gøre dig opmærksom på
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 67; The Continental Challenge
« Svar #167: 23 Jul 2011, 00:52 »

Super igen, bare for at gøre dig opmærksom på det, så har du i sidste afsnit været lidt for hurtig på tasterne og skrevet ogs åvar i stedet for også var, men det er jo en helt lille ting, som jeg bare ville gøre dig opmærksom på

Ja jeg har været lidt for hurtig på tasterne, men tak for rettelsen og glad for at du følger med Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 67; The Continental Challenge
« Svar #168: 23 Jul 2011, 01:08 »

følger altid med Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 68; The Continental Challenge = DONE
« Svar #169: 23 Jul 2011, 16:25 »





AFRIKA = DONE; 19 November 2023
Igen i år er det ikke gået særlig godt for SuperSport United i diverse cup turneringer. Ligesom sidste år, så tabte SuperSport til Orlando Pirates i Charity Cup finalen og bedre gik det ikke i MTN 8, hvor de røg ud til Jomo Cosmos i kvartfinalen. I Telkom Knockout gik det lidt bedre hvor de vandt i første runde mod Kaizer Chiefs, men desværre tabte de i 2. runde hvor det endnu engang var Jomo Cosmos der var modstanderen. I ligaen er det heller ikke gået ligeså godt som i de forrige to år. SuperSport ligger på 3. plads efter Swallows der har 21 point og Sundowns der har 22 point. SuperSport deler 3. pladsen sammen med Vasco og Bloem Celtic der virkelig har vokset igennem de sidste to år.

CHAMPIONS LEAGUE GRUPPESPIL
SuperSport var jo som tidligere sagt i gruppe med Kotoko, CS Sfax og Etoile du Sahel. Tunesiske Etoile du Sahel var favoritter i gruppen. I den første kamp skulle SuperSport møde Ghanesiske Kotoko. Kampen sluttede 2-2, men SuperSport kunne gå tilfredse hjem idet kampen blev spillet på udebane. I den 2. kamp var CS Sfax modstanderen. Hele 1. halvleg var meget stille, men i 2. halvleg gik det virkelig godt for SuperSport der scorede 3-0 og nu havde 4 point efter 2 kampe.

Desværre gik det ikke ligeså godt i den 3. kamp, hvor modstanderen var Etoile du Sahel. Etoile havde tabt 1 kamp og vundet 1 kamp. Etoile fik en rigtig god start, der viste sig at være afgørende idet at SuperSport aldrig rigtig kom ind i kampen efter Etoile's tidlige mål. I 2. halvleg scorede Etoile ekstra to mål, hvilket gav resultatet 3-0. Nu begyndte det hele at være risikabelt, da Etoile og CS Sfax lå på 1. pladsen med 6 point hver og SuperSport havde kun 4. I 4. spillerunde vandt SuperSport 2-0 mod Kotoko, hvilket gav SuperSport 7 point. CS Sfax havde tabt deres kamp mod Etoile, så alt så rigtig godt ud. I næste kamp var det CS Sfax mod SuperSport. Kampen var meget vigtig da den kunne vise, hvem der ville ryge videre til semifinalen. SuperSport udlignte først efter 92 minutter, så kampen sluttede 1-1. SuperSport havde 8 kamp op til den sidste kamp og CS Sfax havde 7. SuperSport havde målscoreren på sin side. SuperSport tabte desværre imod Etoile, så alt var op til Kotoko om de kunne hamle op mod CS Sfax. Deres kamp sluttede 2-2 og derfor var SuperSport videre til semifinalen.

CHAMPIONS LEAGUE SEMIFINALE
I semifinalen skulle SuperSport møde gruppe B's førsteplads Haras El-Hodoud fra Egypten. Første kamp blev spillet på Atteridgeville Super Stadium foran 23795 fans. Så SuperSport havde hjemmebane fordelen. Efter kun 3 minutter scorede Abdallah Galal for Haras og kun 6 minutter senere scorede hans holdkammerat og derfor stod den 2-0 til Haras efter kun 9 minutter. Men heldigvis kunne Gavin Isaacs ændre lidt på resultatet efter 29 minutter og senere på et straffespark efter 37 minutter. 1. halvelg sluttede 2-2. Hurtigt efter 2. halvleg blev sparket igang scorede Mduduzi Mahlangu og kampen stod derfor 3-2 til SuperSport United. Men det holdte ikke længe da Michael Iddrisu udlignte for Haras El-Hodoud. Der blev lagt 3 minutters ekstra spilletid og Gavin Isaacs skulle kun bruge et minut før han kunne score. Kampen sluttede 4-3 og SuperSport går derfor stærkt ind i returkampen på Haras El-Hodoud's hjemmebane.

I den Egyptiske by Alexandria var der lagt op til en kamp, der viste sig at blive meget spændende. Selvom der kun var 2300 fans, så var kampen stadig af høj klasse. I hele 1. halvleg kunne ingen af holdene udnytte deres chancer og man kunne tydeligt se at Haras El-Hodoud var hjemmebane holdet, da de spillede meget bedre i den første halvleg af kampen. I 2. halvleg scorede Hussein Fouad lige efter 2. halvleg gik igang. Det så rigtig sort ud for SuperSport og det var overhovedet ikke bedre da SuperSport's Jason Thomas fik sit andet gule kort i kampen efter 71 minutter. Da der var 10 minutter tilbage, så det virkelig sort ud for SuperSport der kun manglede et mål for at komme videre til finalen.
I det 87. minut rykkede Ngobe med bolden, han lagde et fantastisk indlæg mod Ndlovu, der headede bolden imod sammenføjningen og han scorede. Det var Ndlovu's første og vigtigste mål i denne sæson og det så meget sort ud for Haras. Kampen sluttede 1-1 og derfor sluttede den samlet 4-5, så SuperSport skulle i CAF Champions League finale!

CHAMPIONS LEAGUE FINALE
Finalen var imod Marokkanske Raja Club Athletic og finalen blev spillet over to kampe. En på Rajas hjemmebane og en på SuperSport's hjemmebane. Den første blev spillet på Raja's hjemmebane, hvor 67000 fans havde gjort sig klar til at se finalen. Efter 18 minutter kunne Mark Dladla score sit 4 mål for SuperSport i dette års Champions League. Men Raja svarede meget hurtigt igen ved at Khalid Rizki scorede efter 20 minutter og kun 9 minutter scorede Isiaka Amao. 1. halvleg sluttede 2-1. Det var fuldt fortjent til Raja Casablanca der havde været bedst i første halvleg. Efter 68 minutter scorede Isiaka Amao sit andet mål i kampen og gjorde det til 3-1. Der blev lagt 4 minutters ekstra spilletid til, men i det første minut af den forlængede spilletid, så fik Clifton Davids en stor chance som han udnyttede ved at score til 3-2, som også var det endelige resultat.

Der var lagt op til en meget svær opgave for SuperSport i returkampen. Dog var det en lille trøst at de havde scoret 2 mål på udebane. Returkampen skulle vise sig til at blive en dominans for SuperSport. Mark Ngoba skulle kun bruge 16 minutter før han kunne score kampens første mål, der også var 1. halvlegs eneste mål, men ikke 1. halvlegs eneste chance, da SuperSport allerede i1. halvleg havde haft 20 chancer og 7 på mål. Imens Raja kun havde haft 8 og 2 på mål. I 2. halvleg var det efter 76 minutter at Khalid Rizki udlignte for Raja. Derfor så det nu ud med 15 minutter tilbage af kampen at Raja skulle til at vinde Champions League. Men det fandt SuperSports Mark Dladla sig ikke i, der efter 80 minutter gav SuperSport føringen med sin karrieres vigtigste mål. Kampen blev fløjtet af og SuperSports fans gik amok, sammen med spillerne. SuperSport fik overrakt pokalen på deres egen hjemmebane. SuperSport fortjente at vinde med en boldbesiddelse på 63%

Så er min opgave klaret. Jeg har vundet i alle 5 kontinenter. 62,5 millioner kroners indtjening, 6 klubber, 20 priser og 4870 dage senere, så er min opgave klaret. Igennem hele min karriere har jeg spillet 621 kampe, hvoraf 383 er blevet til sejre, 132 er blevet uafgjort og 106 af dem er blevet nederlag. Nu har jeg valgt at sige op som manager og bare se hvor mit næste job vil være.




Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 68; The Continental Challenge
« Svar #170: 23 Jul 2011, 16:31 »

Utrolig lang update, men orkede ikke lige at skulle splitte den over i forskellige updates, håber det er i orden.

Så fik jeg klaret alle 5 kontinenter, selvom jeg nu har klaret min 'Continental Challenge', så betyder det ikke at bloggen er stoppet. Jeg har bare valgt at stoppe som manager i SuperSport United. Hvor mit næste stop kommer til at være vides endnu ikke Smiley

Vil også lige gerne vide, vil I gerne have en update omkring min manager altså om hans bedrifter, oversigt osv?
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 68; The Continental Challenge
« Svar #171: 24 Jul 2011, 12:30 »

Det kunne jeg godt tænke mig, og glæde mig til at se hvad du skal nu Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 68; The Continental Challenge
« Svar #172: 24 Jul 2011, 12:42 »

Updaten kommer i aften og enten i aften eller i morgen, så kommer der også en update om den nye klub Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 69; The Continental Challenge
« Svar #173: 24 Jul 2011, 16:38 »





PAUL GASCOIGNE; 27 November 2023
Selve Football Manager har jo lavet en meget god biografi af Paul Gascoigne, som forklarer lidt det hele:

"Paul Gascoigne blev født den 27. Maj 1967. Gascoigne står for tiden uden klub efter tidligere at have været hos Beijing, Braga, Tottenham, Santos, SuperSport United og Chivas USA. Paul Gascoignes første forsøg som manager var i Beijing hvor han blev ansat som manager i juli 2010. Gascoigne vandt Pirelli Chinese Super League med Beijing i 2010. Gascoigne stod derefter i spidsen for Braga i en kort periode imellem November 2010 og December 2011, hvor den største triumf var 2. plads i Bwin Cup.

Efter han forlod Arsenalistas overtog Gascoigne Tottenham hvor han var indtil Juni 2014. I hans tid hos Spurs vandt Gascoignes hold UEFA Europe League i 2013, FA Cup i 2013, Community Shield i 2013, UEFA Super Cup i 2013, Barclays Premier League i 2014 og til sidst men ikke mindst UEFA Champions League i 2014. Gascoigne stod også i spidsen for Santos i kort tid fra juli 2014 til juni 2016. I hans tid hos Peixe vandt Gascoignes hold Campeonato Petrobras Brasileiro da Série A i 2015 og Copa Santander Libertadores i 2016. Efter han forlod Peixe overtog Gascoigne Chivas USA, hvor han var indtil april 2020. Gascoigne vandt CONCACAF Champions League og Major League Soccer i sin tid hos Chivas USA. Efter han forlod Chivas overtog Gascoigne sydafrikanske SuperSport United, hvor han var indtil novewmber 2023. I hans tid hos Matsatsantsa vandt Gascoignes hold Telkom Charity Cup i 2021, MTN 8 i 2021, Telkom Knockout i 2021, ABSA Premiership i 2022 og 2023, Nedbank Cup i 2022 og vandt CAF Champions League i 2023.

Gascoigne har fået anerkendelse for sit talent og bedrifter med adskillige priser: Månedens manager i Kinesiske 1. division en enkelt gang, Barclaus Premier League Manager Of The Month to gange, Barclays Premier League Manager Of The Year en gang, Årets Manager i MLS andenplads tre gange, Månedens manager i Sydafrika tolv gange og Årets Manager i Sydafrika andenplads."


Det har ikke været billigt at komme dertil hvor jeg er nu. Den totale sum af købte spillere i alle 6 klubber er 920 millioner og summen af solgte spillere er 410 millioner, hvor størstedelen var i Tottenham. Ud af de 39 spillere der blev købt, så har Moussa Sissoko været den dyreste. Han kostede 280 millioner d. 9 Juli 2013. Sissoko spiller stadig i Tottenham der siden jeg forlod klubben har fået to andenpladser og en tredjeplads. Det højeste beløb jeg har modtaget for en spiller var da jeg solgte Tom Huddlestone i Tottenham den 14. Juli 2013. Der købte Aston Villa ham for 50 millioner.

For ikke særlig mange kampe siden rundede jeg de 600 kampe som manager. I alt i karrieren har jeg spillet 621 kampe, 383 sejre, 132 uafgjorte kampe og 106 nederlag. Hvilket er meget imponerende. I de 13 år hvor Gascoigne har været manager har han ikke ligefrem manglet penge, de han har i alt i manager karrieren indtjent 62,5 millioner, hvor endnu engang størstedelen var i Tottenham.

Men karrieren er langt fra slut. Hvem Gascoigne vil være manager for næste gang vides ikke endnu.


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 70; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #174: 24 Jul 2011, 19:11 »





ATLETICO MADRID; 24 Juli 2024
Den 27. November 2023 sagde jeg op som manager i SuperSport United fordi at jeg havde klaret min Continental Challenge efter at have vundet i alle 5 kontinenter. Den 22. Juli 2024 sagde den tidligere manager Walter Mazzarri op som manager i Atletico Madrid, da han gik på pension. Derfor var jobbet ledigt og jeg ansøgte. Jeg fik jobbet to dage senere d. 24 Juli 2024. Walter Mazzari havde opnået store triumfer som manager for Atletico Madrid. Han overtog jobbet i 2018 og siden har der været kæmpe triumfer i klubben. I 2014 kom Atletico Madrid på en 2. plads og imellem 2013 og 2011 fik Atletico Madrid 3 bronze medaljer og imellem 2015 og 2018 kom de på 4 plads to gange og en gang 5. plads. Men da Walter Mazzari overtog klubben, så kom Atletico Madrid på en 1. plads sæsonen efter med 93 point. De næste 3 sæsoner fik de 3 2. pladser og i 2023 og 2024 kom de på 1. plads. Derfor er der meget pres på at jeg præsterer godt i min første sæson som manager for Los Rojiblancos.

Atletico Madrid spiller til daglig på Estadio de Madrid der blev opført i 2012. Der er plads til 73000 tilskuere på Estadio de Madrid. På det tidligere stadion var der plads til 45000 tilskuere. Sponsorfacilitetern e er af absolut topklasse, der er fremragende ungdomsfaciliteter og fodboldskole og til sidst er der veletableret ungdomsrekruttering . Økonomien i Atletico Madrid er okay. Den kunne godt være bedre og jeg vil gerne rette lidt op på økonomien. Jeg har 105 millioner til at købe en højre back og en venstre back. Klubben har ikke en højre back eller en venstre back. Før jeg ankom til klubben har klubben købt to spillere. Alexandre og Jure Komac. De er begge to offensive spillere og klubben er også af høj klasse offensivt, men defensivt er klubben ikke af høj kvalitet. Så jeg ved hvad det første jeg skal i Atletico Madrid er; at købe to backs.

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 70; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #175: 26 Jul 2011, 09:25 »

Spændende skifte.. glæder mig til at se mere.. Stort tillykke med at have klaret din challenge på så "kort" tid.. Respekt herfra.. og forsæt endelig.. Det er en fantastisk blog..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 70; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #176: 26 Jul 2011, 16:26 »

Spændende skifte.. glæder mig til at se mere.. Stort tillykke med at have klaret din challenge på så "kort" tid.. Respekt herfra.. og forsæt endelig.. Det er en fantastisk blog..  Thumbs Up

Tusind tak for kommentaren  Thumbs Up

Begynder på den nye update nu, så glæd jer!  Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 71; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #177: 26 Jul 2011, 16:51 »





TRANSFERS; 1 September 2024
Jeg har lige overstået et travlt transfervindue i min første måned hos Atletico Madrid. Atletico Madrid har haft pengepungen ude, men de har også solgt nogle spillere. I alt har Atletico Madrid købt for €53Mio. Dog før jeg ankom til klubben så havde Atletico Madrid allered købt Alexandre og Jure Komac for samlet €40Mio. Atletico Madrid kunne nok godt have solgt lidt flere spillere men det var kun Pepe Faye, Georges Diallo, Philco og Alfredo der blev solgt for samlet €3.2Mio.

Det jeg manglede i Atletico Madrid var en højre back og en venstre back. Samtidigt med det kunne det være godt hvis jeg kunne få nogle gode unge spillere, der kan komme ind på holdet om 2-3 år. Lige fra jeg kom til klubben, så bød jeg på en masse bakcs og samtidig nogle unge talenter. Den første spiller der kom til klubben var Benoît Abanda for €45k fra den klub han startede sin karriere i: Camerounske Panthére du Ndé. Benoît spiller højre back og kommer til at blive en vigtig brik i det fremtidige Atletico Madrid hold. Den anden spiller der blev hentet d. 1 August, var også en meget ung herre. Det var Gambianske Ousmane Sidibeh, der allerede som 18 årig har spillet 7 landskampe og scoret to mål for Gambia. Ligesom Benoît spiller Sidibeh højre back, men Ousmane spiller også højre midtbane. Ousmane blev hentet for €500k fra Enyimba International Football Club, der spiller i Nigeria.

Men det var ikke kun unge spiller der skulle blive hentet til Atletico Madrid. Atletico Madrid manglede jo stadig to backs. Den første skulle man rejse til Holland for at hente. Det er den spanskfødte Cristian Cantoro. Cristian spiller højre back og Atletico skulle betale PSV €3.7Mio for at skaffe ham til Spanien. 2 dage efter at Cristian blev hentet kunne endnu en meget ung spiller bære Atletico Madrid trøjen. Det var den egyptiske Mohamed El Sayed. Mohamed er angriber og med sine 189 cm meget høj. Men ikke nok med at han er god i luften, så er Mohamed vanvittig god til frispark. Atletico skulle betale €1.7Mio for Mohamed.

Med næsten en måned tilbage af transfervinduet og €7Mio tilbage af transferbudgettet, så manglede Atletico stadig en venstre back. Der skulle man til danske OB, for at hente Darwin Colorado. Darwin har været en af grundene til at OB dominerer dansk fodbold i øjeblikket. Darwin har spillet for OB siden 2015 og siden 2017 har OB vundet samtlige superligaer undtagen i 2020 hvor FC København vandt. Darwin var ikke billig. Det kostede Atletico €5.25Mio. Darwin var den sidste transfer og derfor sluttede et meget succesfuldt transfervindue. Forhåbentlig kan Darwin leve op til presset i en meget større klub end OB.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2011, 17:44 af Apache » Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 71; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #178: 26 Jul 2011, 17:23 »

Gode indkøb, dog undre det mig at du skriver at Ousmane Sidibeh har fået 8 landskampe men inde på hans profil står der kun 5, men det er jo småting men gode køb og glæder mig til at se hvad du kan gøre med holdet, hvordan har den spanske liga set ud, er det kun Barca og Real der har styret showet?
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 71; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #179: 26 Jul 2011, 17:25 »

Gode indkøb, dog undre det mig at du skriver at Ousmane Sidibeh har fået 8 landskampe men inde på hans profil står der kun 5, men det er jo småting men gode køb og glæder mig til at se hvad du kan gøre med holdet, hvordan har den spanske liga set ud, er det kun Barca og Real der har styret showet?

Det er fordi jeg er nået lidt længere i spillet end 1. september... Min fejl. Men i den spansk er det ikke Barca og Real. I de sidste par år er det Atletico Madrid der har vist sig at være det bedste hold. Ligesom jeg også skrev i atletico Madrid updaten Wink
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010