home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: 115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge  (Læst 138365 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
« : 02 Jun 2011, 21:44 »





INTRODUKTION
Jeg har tænkt mig at starte en blog, hvor jeg har sat mig selv for en udfordring, noget jeg har valgt at kalde "Continental Challenge". Det handler om at jeg indenfor 30 år skal have vundet ligaen i alle 5 kontinenter, som er spilbare i Football Manager 2011. Altså Nordamerika, Sydamerika, Afrika, Europa og Asien. Hvor de valgte lande og ligaer er således:

Brasilien; Brasilieirão, Série B
Chile; Petobras Primera
Danmark; Viasat Divisionen, Superligaen
England; League Two, League One, Championship, Premier League
Frankrig; Championnat National, Ligue 2, Ligue 1
Italien; Serie A, Serie B
Kina; Pirelli Chinese Super League, CFA Jia League
Holland; Eredivisie, Jupiler League
Portugal; Liga ZON Sagres, Liga Orangina, 2 Divisão Norte, Centro og Sul
Spanien; La Liga, Liga Adelante
Sydafrika; ABSA Premiership, Telkom Knockout
Sydkorea; K-League, National League
Tyskland; Bundesliga, 2. Bundesliga
United States; Major League Soccer

Jeg har valgt at starte op som den pensionerede fodbold spiller Paul Gascoigne, dermed har jeg sat min erfaring til Fodbolspiller på International Niveau. Det gør det lidt lettere, da jeg ved at jeg ikke vil kunne holde denne blog kørende i 50 år. Tvivler også på 30 år, men jeg må gøre mit bedste. Jeg håber at i vil følge med i mit forsøg på at erobre verdenen.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2014, 12:01 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Continental Challenge
« Svar #1: 02 Jun 2011, 21:45 »

THE CONTINENTAL CHALLENGE
Beijing Guo'an; 21. Juli 2010 - 6 November 2010
SC Braga; 17 November 2010 - 12 December 2011
Tottenham; 12 December 2011 - 2 Juni 2014
Santos FC; 13 Juli 2014 - 27 Juni 2016
CD Chivas USA; 7 Januar 2017 - 30. April 2020
SuperSport United; 27. November 2020 - 27 November 2023
Atletico Madrid; 24. Juli 2024 - 14. Juni 2030
Mexico; 7. August 2025 - 22. Maj 2027
Manchester United; 27. Juni 2030 - 24. Maj 2034
Coventry City; 6. Juli 2034 -

UPDATES
1. Introduktion
2. Den første arbejdsgiver?
3. Beijing Guo'an
4. Taktikken
5. Den Første Kamp
6. Dênis Marques
7. Sejrsstime
8. Sejrsstimen fortsætter
9. Fantastiske Resultater
10. Pirelli Chinese Super League
11. Europa
12. Start 11'eren
13. Sidste kampe i 2010
14. Januar 2011
15. Februar 2011
16. 27
17. Bwin Cup Finale
18. Ligaen er slut
19. Året der gik i Braga
20. Silly Season
21. Uimponerende og Imponerende
22. September
23. "Average"
24. Tottenham
25. Debut og Januartransfers
26. Afslutning
27. Transfers 2012
28. Svære Beslutninger
29. Det første halve år
30. Sæsonen er snart slut
31. Sæsonafslutning
32. Sæsonstart
33. 2014
34. Europa = Done
35. Santos FC
36. Den Første Måned
37. Halvvejs
38. Skuffende
39. Here We Go Again
40. Campeonato Paulista
41. Begyndelsen På Ligaen
42. Sejren
43. Flawless
44. Sydamerika = Done
45. CD Chivas USA
46. 12 Spillerunde
47. SuperLiga
48. Playoffs
49. Playoff Semifinale
50. Oversigt
51. Halvvejs Gennem Ligaen
52. Playoffs II
53. Playoffs Semifinale II
54. Playoffs Finale
55. MLS Finale
56. Ligaen + Champions League
57. Playoff Semifinale III
58. Playoff Finale II
59. MLS Finale II
60. Champions League
61. Champions League Finale Part I
62. Champions League Finale Part II
63. SuperSport United
64. Ligaen
65. Fantastisk Start På Den Nye Sæson
66. I dont get it¨
67. CAF Champions League Kvalifikationen
68. Afrika = Done
69. Paul Gascoigne
70. Atletico Madrid
71. Transfers
72. Første Halvdel
73. 1. Sæson i Atlético Madridl
74. Sommertransfers
75. SuperCopa
76. Den Spanske Trup
77. One Step Closer
78. Overstået Sæson
79. Venskabskampe
80. VM Udtagelse
81. VM Gruppespil
82. VM Anden Runde
83. VM Kvartfinale
84. VM Semfinale
85. VM Finale
86. Over Halvdelen
87. Det Går Fantastisk
88. Overraskende Sæson
89. Endnu et Transfervindue
90. Overraskende Start
91. Slut på 2027
92. Forskellig Januar Måned
93. Champions League 1. Knockout Runde
94. Champions League Kvartfinale
95. Champions League Semifinale
96. Ligaafslutning
97. Champions League Finale
98. Preseason
99. Sommertransfers
100. The Big 100
101. Supercopa de España
102. UEFA Super Cup
103. Dårlig Start På Ligaen
104. FIFA Club World Cup
105. Champions League Gruppespil
106. Awards
107. Atlético Madrid fortsætter den dårlige stime
108. Champions League 1. Knockout Runde
109. Champions League Kvartfinale
110. Slutningen På En Dårlig Sæson
111. Preseason II
112. Et Nyt Kapitel
113. Coventry City
114. Sommeren
115. Fantastisk Sæson
116. Silly Season


PAUL GASCOIGNES TROFÆSKAB

2010
Pirelli Chinese Super League Mestre
Månedens Manager i August

2011
Bwin Cup nr. 2

2013
UEFA Europe League
FA Cup
Community Shield

2014
Barclays Premier League
UEFA Champions League
Barclays Premier League Manager of the Year
Manager Of The Month for Januar, Marts

2015
Campeonatio Petrobras Brasileiro da Série A

2016
Copa Santander Libertadores

2019
Major League Soccer

2020
CONCACAF Champions League

2021
Telkom Charity Cup
MTN 8
Telkom Knockout
Månedens Manager i Sydafrika Februar, Marts, August, September, November og December

2022
Månedens Manager Marts, Maj, September og Oktober
ABSA Premiership
Nedbank Cup

2023
Månedens Manager Marts og August
Orange CAF Champions League

2024
Supercopa de España

2025
Copa El Rey
Supercopa de España

2026
FIFA World Cup

2027
Copa del Rey
Liga BBVA
Supercopa de España

2028
Liga BBVA
Champions League
Supercopa de España
UEFA Super Cup

2030
McDonalds FA Community Shield
Premier League Manager Of The Month Oktober, November, December

2031
Carling Cup nr. 2
FA Cup nr. 2
Barclays Premier League
McDonalds FA Community Shield
Premier League Manager Of The Month Januar, Februar, Marts, April, Maj, December
Premier League Manager Of The Year

2032
Carling Cup
FA Cup
Barclays Champions League
UEFA Champions League
McDonalds FA Community Shield
UEFA Super Cup
FIFA Club World Cup
Premier League Manager Of The Month Januar, Marts, April, August, Oktober, November, December
Premier League Manager Of The Year

2033
Barclays Premier League
McDonalds FA Community Shield
Premier League Manager Of The Month Januar, Februar, August, September
Premier League Manager Of The Year

2034
Carling Cup
Barclays Premier League
UEFA Champions League
FA Cup
Premier League Manager Of The Month Januar, April
Premier League Manager Of the Year
Championship Manager of the Month August, November, December

2035
Npower Football League championship
Championship Manager of the Month Januar, Marts, April, Maj

« Seneste Redigering: 11 Jul 2012, 17:18 af Tuxtla » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Continental Challenge
« Svar #2: 02 Jun 2011, 21:47 »

Held og lykke. Jeg ville aldrig kunne holde gejsten oppe selv, men jeg håber du kan, fordi jeg finder det vældig interessant!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Continental Challenge
« Svar #3: 02 Jun 2011, 21:49 »

Held og lykke. Jeg ville aldrig kunne holde gejsten oppe selv, men jeg håber du kan, fordi jeg finder det vældig interessant!

Altså jeg er helt sikker på at jeg kan holde lysten i FM, dog tvivler jeg lidt på det med at blogge. Men håber på at kunne holde den i lang tid Wink
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Continental Challenge
« Svar #4: 02 Jun 2011, 21:51 »

Det er sq et stort projekt! Opstemt Held og lykke med det  Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Continental Challenge
« Svar #5: 03 Jun 2011, 01:32 »





DEN FØRSTE ARBEJDSGIVER?; 20 Juli 2010
Paul Gascoigne så ikke ud som om at skulle have det svært med at finde en ny arbejdsgiver, fordi allerede fra starten af var der 19 jobs ledige. 5 ledige jobs i Brasilien, 1 i Danmark, 2 i England, 4 i Portugal, 2 i Holland, 5 i Kina, 1 i Korea og 1 i Tyskland. Dog var der 5 klubber som Paul Gascoigne var mest rygtet til:


VfL Wolfsburg
Tilbage i 2008-09 sæsonen vandt Wolfsburg Bundesligaen for første gang nogensinde og klubben havde aldrig været bedre. Men i næste sæson skete der noget fuldstændig uforventet. De klarede det forfærdeligt i sæsonen derefter. Efter et halvt år i spidsen for Wolfsburg blev Armin Veh fyret efter vinter pausen grundet dårlige resultater, nærmere sagt, de var på en 10'ende plads i ligaen. Bagefter blev Steve McClaren hyret, men han blev fyret i slutningen af maj og siden hen har de ledet efter en manager og det er Wolfsburg han rygtes mest til af de 19 klubber.
*****

Atlético Paranaense
Paul Gascoigne er også blevet rygtet til det brasilianske hold Atletico Paranaense, der ligger på en 17 plads i den bedste liga i Brasilien efter 8 kampe. Men ligaen er lige gået i gang. Hvis Paul ville tage jobbet som manager i Atletico, ville han se frem til en meget svær opgave, da deres økonomi også lider.
*****

Beijing Guo'an
Beijing Guo'an er en af topklubberne i Kina og efter 14 kampe i ligaen ligger de på en 3. plads, kun 2 point bag ved 1. pladsen. Så dette ville jo være en brilliant start for Paul, fordi hvis han ville vinde ligaen i Kina, så kunne han sætte et flueben ud for Asien. Derfor bliver han også rygtet meget til Beijing Guo'an.
*****

VVV-Venlo
VVV-Venlo er også en af klubberne som Paul bliver rygtet til. Dog er chancen for at Paul vælger at overtage styringen i VVV, meget lille. Da VVV-Venlo er en af elevator klubberne i Holland og det ville være meget svært at VVV-Venlo kunne overtage toppen af Holland foran Ajax, Feyenoord, PSV, AZ osv.
*****

Viborg
Viborg der i sidste sæson rykkede ned fra Superligaen er en af favoritterne til at rykke op. Men Viborg har desværre en meget dårlig økonomi der gør at Paul ikke kun skulle kæmpe med oprykning, men også skulle kæmpe med økonomien.
*****
« Seneste Redigering: 03 Jun 2011, 01:35 af Apache » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Continental Challenge
« Svar #6: 03 Jun 2011, 23:23 »





BEIJING GUO'AN; 21 Juli 2010
En lille uge efter at der blev ansøgt om arbejde i Kina, kom svaret. Der var blevet tilbudt en kontrakt, der gav Paul en ugentlig løn på 42.000 kroner om ugen og samtidig fik han 415.000 kroner i lønbudget og et transfer budget på 5 millioner. Dermed så det lovende ud allerede fra starten.

Selvom at Asien og Kina er en helt anden kultur end det sædvanlige Europa, så minder den kinesiske liga meget om de europæiske ligaer. Sæsonen varer fra d. 28 Marts til d. 6 November og der bliver spillet 30 kampe, hvert hold spiller mod hinanden to gange.
Den udtagede trup til kampen må højst indeholde 5 udenlandske spillere, der må ikke være flere end 4 udenlandske spillere i startopstillingen og der er 7 udskiftningsspiller e og maksimalt 3 må benyttes. Dermed minder ligaen meget om det vi er vant til.

De nederste to hold rykker ned i 'Jia League' og de øverste fire hold kvalificerer sig til AFC Champions League Gruppespil.
Dog er det ikke kun meget normale regler i Kina, der er også nogle meget mærkelige transfervinduer og en transferregel som er meget mærkelig.
Det første transfervindue er fra 29. december 2010 til 7. februar 2011, altså deres 'sommer transfervindue', hvor der kun må være indenrigs-transfers. Det næste transfervindue er fra 26 juli 2010 til 31 august 2010, hvor det også kun er indenrigstranfers. Men så er der et meget spektakulært transfervindue. Nemlig fra 29. december 2009 til 31. August 2010.
Så er der også en transferregel der siger at et kinesisk hold må ikke have en udenlandske målmænd i deres trup.

Beijing Guo'an ligger på en 3. plads i ligaen efter 14 kampe. På en førsteplads ligger 'Hangzhou' og på en 2. plads ligger 'Liaoning'. Der er kun 2 point der skelner 1. pladsen og 3. pladsen. De forsvarende mestre er Beijing Guo'an.
I den asiatiske version af Champions League røg 'Beijing' i gruppe med 'Jeonbuk' fra Sydkorea, der endte med at vinde gruppen med 14 point. 'Frontale' fra Japan, der kom på en 3. plads i gruppen med 5 point og 'Persipura' fra Indonesien, der blev rosinen i pølseenden med 1 point. Det vil sige at 'Beijing Guo'an' kom på en 2. plads med 13 point.
I anden runde af Champions League skulle de så møde 'Pohang' fra Sydkorea. Der blev kun spillet en kamp på 'Pohang's hjemmebane, hvor Beijing tabte 4-1 i et ydmygende nederlag. Men der var heller ikke meget selvtillid og kampgejst fra 'Beijing' i den kamp, da de var på en lille nederlags stribe før kampen.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3; The Continental Challenge
« Svar #7: 03 Jun 2011, 23:39 »

Fedt koncept følger dig til verdens ende min herre
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4; The Continental Challenge
« Svar #8: 04 Jun 2011, 00:17 »





TAKTIKKEN; 21 Juli 2010

Taktikken

mm, 'Yang Zhi':
Yang Zhi er den startende målmand for Beijing Guo'an. Han har samlet 16 landskampe ind for Kina i sin 10 årige karriere. Han er 186 cm høj. Han har en spejder rapport der lyder på 3en halv stjerne, hvilket er meget acceptabelt.


fh, 'Xu Yunlong':
Xu Yunlong er kaptajnen på holdet, og han er også kaptajn på det kinesiske landshold. Xu Yunlong er en af de vigtigste spillere i truppen. Han spiller som back og er den perfekte ledertype, der kan give holdet et ekstra skub i kampen om mesterskabet.

fch, 'Wu Hao':
Wu Hao spiller som den højre del af det centrale forsvar, hvor han agerer som ham der blokerer indlæggene. Altså ham der hopper op og kæmper om luftkampene mod de små kinesiske angribere. Men det er der også en meget god grund til, da Wu Hao er 192 cm høj, som er meget højt for en kineser.

fcv, 'Lang Zheng':
Lang Zheng minder meget om Wu Hao, men dog vil han mere være en stopper i midt forsvaret. De to forsvarsspillere gør et godt makkerpar, og er en af grundene til at der ikke kommer særlig mange mål ind på Beijing Guo'an.

fv, 'Xu Liang':
Xu Liang er helt til venstre og han er også holdets straffesparkstager. Han løber op og langs ad kanten og fungerer som lidt ala den kinesiske "Evra". Han er anden kaptajn på holdet. Han er meget aggressiv og får også en del gule kort, der godt kan være et problem for holdet, da de ikke har en god reservespiller på venstre forsvar.


dmc, 'Darko Matic'
Darko Matic er en af Beijing Guo'ans tre udlændinge. Han er defensiv midtbane spiller i den kinesiske trup. Han fik aldrig sit gennembrud i Europa, så han valgte at flytte til Kina og spille der. Darko er en af Beijings bedste spillere, og han er en rigtig fighter. Han giver ikke op og han er aggressiv og har en god arbejdsstyrke. Så derfor er han den idéele defensive midtbanespiller.

omh, 'Yan Xiangchuang':
Yan Xiangchuang er højre kant af trioen oppe på den offensive midtbane. Han er en god kant, der træffer hurtige beslutninger og har en god arbejdsstyrke. Han har spillet i Beijing Guo'an i 6 år.

omc, 'Zhang Xizhe':
Zhang Xizhe er den centrale af de tre offensive midtbane spillere. Han er den der skal give de vigtige afleveringer ud til kanterne og op til angrebet, han skal træffe hurtige beslutninger og have et godt overblik over spillet. Derfor er han også en af de spillere der risikerer at ryge væk fra start 11'eren, nu hvor der snart kommer et transfervindue. Da Beijing Guo'an har brug for en kreativ spiller på hans plads.

omv, 'Wang Ke':
JHelt ude til venstre har vi den lille og tekniske Wang Ke. Han er kun 168 cm høj og skal være klar på alting, og skal altid være klar på at løbe i hullerne og aflevere de gyldne indlæg indtil angriberne.


bo, 'Wálter Martinez':
Walter Martinez, der oprindeligt kommer fra Honduras, fik aldrig sit gennembrud i Honduras. Lidt ligesom Darko Matic der aldrig fik sit gennembrud i Europa. Men efter at være lejet ud til Beijing i mange år, så valgte han i 2010 at skifte klub til Beijing Guo'an.

bo, 'Joel Griffiths':
Australeren Joel Griffith er en af de bedste spillere i truppen og er en af de vigtigste spillere i truppen. Desværre er han skadet i 11 dage til 4 uger, grundet en overrevet hasesene. Men alle håber at han kommer hurtigt tilbage da han er en målmaskine for Beijing Guo'an.


Alt i alt er det en meget god trup, der kun skal styrkes på to områder. I forsvaret kunne der godt bruges en til spiller, så der kunne blive skabt lidt rotation, og på den offensive central midt skal der bruges en bedre spiller, der kan få spillet til at køre som det skal.

« Seneste Redigering: 04 Jun 2011, 00:29 af Apache » Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3; The Continental Challenge
« Svar #9: 04 Jun 2011, 00:26 »

ser da ud til at være en god nok trup, må jeg spørge hvordan deres faciliteter er og samarbejdsklubber
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3; The Continental Challenge
« Svar #10: 04 Jun 2011, 00:33 »

ser da ud til at være en god nok trup, må jeg spørge hvordan deres faciliteter er og samarbejdsklubber

Selvfølgelig må du det Smiley

Det har gennemsnitlige sponsorfaciliteter. Mellemgode træningsfaciliteter, tilstrækkelige ungdomsfaciliteter + fodboldskole og ret simpen ungdomsrekruttering . Så vidt jeg kan se.

I samarbejdsklubber har de Bj Yueye, hvor vi har førsteret til at købe spillere fra Bj Yueye. Så har vi også Real Madrid, hvor Real Madrid har førsteret til at købe spillere fra Beijing, Beijing vil være vært for en årlig venskabskamp hvor alle billetindtægterne går til Beijing. Beijing sender muligvis ungdomsspillere til Real Madrid for at få erfaring. Beijing deler træningsfaciliteter med Real Madrid og til sidst er det at når Real Madrid er i Kina vil det virkelig øge salget af merchandise, og det sidste punkt er også det samme som vi har med Ajax.

Håber det gav mening.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4; The Continental Challenge
« Svar #11: 04 Jun 2011, 00:54 »

ja det gjorde det, det lyder som en "rig" klub
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4; The Continental Challenge
« Svar #12: 04 Jun 2011, 01:27 »





DEN FØRSTE KAMP; 25 Juli 2010
Den første kamp var mod Shanghai Shenhua, der lå på en 8. plads i ligaen. Men da det var den første kamp, og der skulle eksperimenteres taktikker osv. Så ændredes oddse
ne sig lidt, og oddsene var 50-50. Kampen blev spillet på Worker’s Stadium, hvor der ikke var et fyldt stadion. Der var ca. 1500 frie pladser ud af 50000.
Kampen startede rigtig godt med
Beijing 1-1 Shenhua
14' Dirko Matic
at Dirko Matic erobrer bolden efter et målspark og spiller den op til Zhang Xizhe lidt foran, der står helt fri. Han spiller en hurtig spilning til Wang Ke, der står helt fri lige uden for feltet, som så hurtigt skyder uden tilløb og laver et skruet mål. Der gjorde så at allerede efter 14 minutter, så havde Beijing føringen.
Kampen blev meget tavs efter det, Beijing jagtede endnu et mål med deres offensive taktik og de kom til en hel masse chancer, men det gjorde Shenhua også, da forsvaret hos Beijing ikke kørte som det skulle. Og i 2. halvleg styrede Shenhua kampen, der gjorde så at Beijing efter 62 minutter fik rødt kort. Det udnyttede Shenhua og scorede så til 1-1, med 4 minutter tilbage af kampen. Dermed et skuffende  1-1 resultat i den debut kampen.


« Seneste Redigering: 04 Jun 2011, 01:30 af Apache » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5; The Continental Challenge
« Svar #13: 04 Jun 2011, 12:06 »





DÊNIS MARQUES; 31 Juli 2010
Den første transfer som blev lavet hos Beijing efter det nye managerskift var frit. Den brasilianske Dênis Marques startede sin karriere i det brasilianske 2. divisions hold Mogi Mirim som 21 årig. Han blev der i to sæsoner før han blev lejet ud til det Kuwaitiske hold Kuwait SC. Derefter blev han solgt til Atlético Paranaense fra den bedste brasilianske liga, hvor han fik mange kampe som boksspiller.

Det blev til 4 sæsoner i det brasilianske tophold, hvor han så flyttede til Asian for at spille i Ardija, der ligger i den bedste japanske liga. Efter 3 sæsoner i Japan, blev han lejet ud til Flamengo i to sæsoner. Efter de to sæsoner i Flamengo, blev han fritaget af sin kontrakt i Ardija og efter lidt under en måned af arbejdsløshed blev den 29 årige tilbudt en kontrakt af Beijing Guo'an, der lød på 43.000 kroner om ugen.

Han overtager Zhang Xizhe's plads på midtbanen, som den kreative spilfordelende central midtbanespiller. Zhang Xizhe bliver rykket op i angrebet imens at Wálter Martinez bliver rykket ned til den offensive venstre midtbane.
Nu er holdet blevet rigtig stærkt oppe i offensiven. Men forsvaret hænger lidt bagefter. De er ikke gode nok til at følge med angrebet. Der bliver nødt til at erhverves nogle centrale forsvarer eller nogle gode backs for at der ikke kommer for mange mål ind.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6; The Continental Challenge
« Svar #14: 04 Jun 2011, 12:16 »

det ser da helt fint ud held og lykke frem over
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010