home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] Udprint
Forfatter Emne: 115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge  (Læst 138253 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 110; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #270: 18 Aug 2011, 16:41 »

Jeg har lige fået tilbudt jobbet i Manchester United og det betyder et transferbudget på 1,05Mia og jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre... Hvad synes i?
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 110; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #271: 18 Aug 2011, 17:08 »

Fortsæt med Atletico
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 111; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #272: 19 Aug 2011, 15:41 »





PRESEASON II; 11. August 2029
Det første jeg fik at vide i denne sommer, var at bestyrelsen havde taget en beslutning om at ogradere ungdomsfacilitetern e. De indledende beregninger tyder på at den planlagte udvidelse vil koste omkring DKK 37Mio. De blev opgraderet, da de igennem årene er begyndt at ryge bagud i forhold til mange andre klubbers ungdomsfaciliteter. Dette vil forhåbentlig betyde at der vil komme bedre ungdomsspillere. Byggeriet regnes med at være færdigt d. 5 Oktober 2029.

Grundet Atlético Madrid's dårlige sæson sidste sæson, så er Atlético ryget to pladser ned i den europæiske klubrangorden, ned til 5. pladsen og derfor har de to Manchester klubber overtaget 3. og 4. pladsen.

Da jeg skulle vælge forventninger inden sæsonstarten, valgte jeg at vi skulle være titeludfordrere og det medfører til at jeg nu har fået et transferbudget på 810Mio og et lønbudget på 33Mio om ugen. Lige nu bruger klubben ca. 15Mio på lønninger. Jeg valgte kun titeludfordrer, da jeg ikke regner med at vi vinder ligaen i år.

Ligesom alle andre år, så ankom der nye ungdomsspillere til Atlético Madrid og endnu en gang, så var det en stor skuffelse. Der kom ingen spillere, der har mulighed for at spille på Atlético Madrid holdet i fremtiden. Der er ingen af ungdomsspillerne i de sidste par år, der har kunnet måle sig med Alex Zorrilla, der kom til for 5 år siden.

Den 1. Juli fik jeg tilbudt jobbet i Manchester United. Det var et ekstremt fristende tilbud. Jeg fik tilbudt en 5 årig kontrakt, til 530.000 om ugen. Et transferbudget på 1Mia og 50Mio og et lønbudget på 22Mio. Manchester United har rekorden for at vinde ligaen flest gange. Hele 27 gange har de vundet. Samtidigt så har de en ekstremt god trup. Men jeg takkede nej, da jeg ikke føler mit arbejde i Atlético Madrid er færdigt.

Det har været et meget stille transfervindue i år for Atlético Madrid. D. 13 Juli hentede jeg Jorge Gutiérrez for 25Mio fra Sporting. Han er kun 16 år og kom til Sporting i dette år. Jorge kommer nok til at overtage Israel oppe i angrebet, når Israel går på pension. Israel er ved at komme op i årene. Kun 2 dage senere blev en anden ung spiller introduceret i klubben Francisco Javier. Francisco kostede 20Mio og er kun 17 år. Han blev hentet fra Elche, hvor han har været i en sæson. Francisco Javier spiller central forsvar og kommer til at overtage styret i midterforsvaret om nogle år.
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 111; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #273: 19 Aug 2011, 23:58 »

Nu har eg læst noget af din blog, og jeg må sige at det er flot at lave over 100 updates Opstemt tillykke Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 111; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #274: 21 Aug 2011, 16:40 »

Nu har eg læst noget af din blog, og jeg må sige at det er flot at lave over 100 updates Opstemt tillykke Opstemt

Tak Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 111; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #275: 14 Sep 2011, 02:05 »

Her i går rejste jeg til Mexico, hvor jeg skal være de næste 10 måneder. Jeg har kun en meget lille computer med, så derfor har jeg ikke FM installeret. Så bloggen er altså stoppet. Måske starter jeg den igen om 10 måneder Wink
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 111; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #276: 14 Sep 2011, 03:07 »

Til den tid er det vel næsten en FM13-blog du skal i gang med. Ok ok, FM12 så! crazy

Anyway så er det ærgeligt, at bloggen må stoppe. Jeg må indrømme, at jeg ikke har læst den hele, men jeg har da kigget forbi fra tid til anden, og det har hele tiden set fint ud. Du må sørge for at få nogle rigtig gode måneder i Mexico. :-)
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 112; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #277: 06 Jul 2012, 03:46 »

Jeg har valgt at starte denne her blog op igen, nu hvor jeg fandt savegamet og jeg er kommet hjem fra Mexico, så må vi se hvor lang tid jeg kan holde motivationen! Smiley

En update kommer nu om et par minutter.

PS: Og i må lige undskylde hvis mit dansk er lidt dårligt, har ikke snakket det i 10 måneder Wink
« Seneste Redigering: 06 Jul 2012, 03:50 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 112; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #278: 06 Jul 2012, 03:48 »





Et Nyt Kapitel; 25. Maj 2034
Tilbage i sommeren af 2030 sagde jeg op i Atletico Madrid efter en 6 årig lang rejse, der gav mig en masse af managererfaring, mere end det jeg allerede havde i forvejen. Jeg valgte at drage ud på nye eventyr i et sted hvor jeg kun havde været manager en gang før i England og det var ingen mindre end Manchester United der bød sig frem og nu efter 4 meget succesfulde år i Manchester United er det på tide at skrive et nyt kapitel i livets bog. Selvom jeg nu er begyndt på de sidste sider i denne bog, så skal de stadig nydes og derfor har jeg valgt mig at sige op i Manchester United. Året siger 2034 og det er sommeren så der burde være mange jobtilbud.

I min tid i Manchester United vandt jeg 16 titler, hvilket er sindssygt, hvis man tænker på at jeg kun har været i klubben i 4 år. Med alle mine titler i Manchester United rykkede jeg op på 1. pladsen i Englands Hall Of Fame for managere og jeg rykkede op på 2. pladsen i Verdens Hall Of Fame for managere kun overgået af Josep Guardiola. Mit mål er selvfølgelig at blive nr. 1 men der mangler en smule før jeg når ham, men det burde ikke vare længe, det kommerk un an på, hvordan min succes bliver i min næste klub. Hvilken slags klub jeg vil til har jeg ingen idé om indtil videre, jeg har bare tænkt mig at gå ud på markedet som jobløs og se hvem der tilbyder mig et job først om det bliver Barcelona eller OB, det er ligemeget, jeg vil bare videre fra Manchester United.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2012, 18:33 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 113; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #279: 06 Jul 2012, 16:55 »





Coventry City; 6. Juli 2034
Det blev kun til lidt over 1 måned indtil jeg fandt min næste klub. Det var et stort skridt nedad for mig, når man tænker på at jeg har været manager for Atletico Madrid og Manchester United i de sidste par år, men jeg kan lide det! Mit næste job eller udfordring kan man vel heller sige, er i Coventry City, som befinder sig i The Championship. De rykkede ned i 2032/2033 efter 6 år i Premier League hvor den højeste placering blev til en 10. plads i 2031/2032. En yderst imponerende placering der også var den højeste nogensinde for Coventry City. I sidste sæson endte de så på en 3. plads i The Championship med 98 point. Wigan kom på 2. plads med 99 point og Peterborough med 100 point. I slutspillet vandt de imponerende 6-1 samlet over Notts County og skulle derfor op imod Luton, der vandt 4-3 samlet over Bolton. Men Luton vandt 1-1 i straffesparkskonkur rencen.

Coventry City's trup er meget middelmådig, men jeg burde godt kunne få en oprykning i første sæson hvis jeg lige laver de rigtige indkøb, jeg har 65 millioner tilgode. Der er mange forskellige nationaliteter på holdet, med 1 spiller fra Albanien, 1 spiller fra Brasilien, 5 spillere fra England, 1 fra Frankrig, 1 fra Italien, 1 fra Liberia, 1 fra Marokko, 1 fra Mozambique, 1 fra Norge, 1 fra Portugal, 1 fra Saudi-Arabien, 1 fra Skotland, 2 fra Spanien, 2 fra Holland, 1 fra Irland, 1 fra Wales og 1 fra Zambia. Der er ret så mange afrikanere, hele 4 og ingen af dem er fra de store afrikanske nationer de er alle sammen fra små nationer, der ikke er særlig kendte. Forhåbentlig kan jeg få gjort truppen en smule mere storbritannisk, hvilket er et af mine mål ved siden af at komme op i Premier League.

Nu har jeg stadig lidt mere end 1 måned til at lave indkøb og for at få styr på truppen indtil Silly Season er ovre og den rigtige sæson går i gang, hvilket bliver spændende, og det bliver også spændende at se hvordan det kommer til at gå mig med dårligere faciliteter, mindre stadion og dårligere spillere end jeg er vant til. Coventry City er det næste kapitel i min bog, og bliver nok det sidste kapitel da jeg nu er ved at blive 67 år gammel.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2012, 02:11 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 114; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #280: 08 Jul 2012, 02:11 »





Sommeren; 31. August 2034
Så er sommeren slut, eller i hvertfald for Coventry City og for mig. Nu er sæsonen for alvor gået i gang og transfersæsonen er slut. Det har været et ret så heftigt transfervindue, jeg startede med at ville bare få en masse gode spillere, men så fandt jeg ud af at holdet mangler virkelig engelske spillere og på grund af regler i The Championship, så blev jeg nødt til at få nogle engelske spillere, men det så jeg desværre lidt for sent. Så jeg nåede at få en fantastisk venstre back på fri transfer der hedder Daniele Ferretti. Han har aldrig rigtig haft chancen for at spille i store klubber, han spillede i Leicester for 7 år siden, hvor han aldrig rigtig fik en chance for at spille indtil han blev købt for 17 millioner af Fortuna Sittard i Eredivisie hvor han fik sit gennembrud indtil hans kontrakt løb ud. Nu skal han så hjælpe Coventry med at komme op. Han får hvertfald fast spilletid i Coventry på venstre backen.

Den næste spiller der blev hentet var derfor engelsk, han blev hentet fra Reading en dag efter Daniele Ferretti. Det var Ashley Doble. Han blev hentet fra Reading for 13 millioner, han spiller venstre back og central forsvarer og der kommer han til at spille i den her sæson, som en rotationsspiller eller fast central forsvaret, 2 dage senere blev den næste spiller præsenteret i kluben, det var Mark Horne der blev hentet for 10 millioner fra Huddersfield. Han er en boksspiller og kommer nok ikke til at spille så meget i denne sæson, men han er kun 18 år så han har stadig en masse tid til at udvikle sig. Den sidste spiller er ikke en spiller der blev hentet fast, han er heller ikke en spiller der kommer til at få fuld spilletid, men han er en spiller der er en rigtig god rotationspiller eller en der lige kommer ind til sidst i kampen. Han hedder Richard Richardson og blev hentet i leje i et år fra Manchester United's Reservehold.

I vores venskabskampe gik det utroligt let for os, vi vandt dem alle sammen undtagen den første mod Celtic som vi spillede uafgjort, efter at have set os i vores venskabskampe, så forstår jeg virkelig ikke hvad Coventry laver i The Championship, den tidligere manager må godt nok have været dårlig. Sæsonen gik for alvor i gang da vi skulle møde Blackburn den 12. August. Kampen gik hurtigt i gang med at den Zimbabwanske Evans Sithole scorede til 1-0, og derefter var kampen meget rolig og den sluttede også 1-0 kampen. God start mod de ny nedrykkede Blackburn. Derefter ventede der en kamp i Carling Cup hvor vi vandt 5-0 mod AFC Wimbledon og kom videre til 2. runde. I de to næste kampe i Championship var det Bournemouth og Birmingham der var modstanderne. Vores skotske angriber Daryl O'hara gik amok imod Bournemouth og scorede 4 mål. Derefter mod Birmingham scorede de 2 mål hurtigt mod os, men Daryl O'ara svarede hurtigt igen med 2 mål og derefter scorede Evans Sithole, Darren Hardwick og Julian Haliti og gjorde det til 5-2. En sikker sejr for os.

I 2. runde af Carling Cuppen var det Middlesbrough der var modstanderen. Hurtigt så scorede den 25 årige Italiener kampens første mål og derefter fik Coventry et straffe som Bruno Lopes udnyttede. I det 34. minut gjorde Toni Romeo det til 3-0. Men festen var ikke slut, i 2. halvleg skulle Daryl O'Hara lige slutte sig il festen, og scorede til 4-0 efter 54 minutter.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 115; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #281: 10 Jul 2012, 22:37 »





Fantastisk Sæson; 1. Juni 2035
Denne sæson har været fuldstændig fantastisk og har været meget over det forventede, jeg forventede at vi ville rykke op, men at vinde ligaen suverænt og slå en masse rekorder, var ikke noget jeg regnede med. Vi sluttede som nr. 1 i ligaen med 113 point, og en målforskel på 97 mål. Det blev til 133 mål for os og kun 36 mål imod os. 35 sejre, 8 uafgjorte og 3 nederlag blev det til. Helt over forventning. På topscorerlisten var det Coventrys Toni Romeo der toppede med 45 mål og på 2. plads var det den anden Coventry angriber Daryl O'hara som scorede 40 mål. På 3. pladsen kom Blackburns Anatoliy Kunitskyi med 29 mål. På assistlisten var det en smule anderledes, men alligevel meget imponerende. På 1. pladsen var det dog Huddersfield's midtbanespiller Chris Senior som kom på førstepladsen med suveræne 35 assists, tror jeg vil prøve at købe ham til os i næste sæson, da han er også er englænder. Men på andenpladsen var det Daryl O'hara med 20 assists, han havde en vidunderlig sæson med en masse mål og en masse assists. På 3. pladsen var det så vores venstrekant Abdelhadi El Omari med 19 assists.

Det værste tidspunkt af sæsonen var da vi i 5 kampe kun fik en sejr, 1 uafgjort og så 3 nederlag, men efter de 5 kampe kom vi ind i sæsonens bedste stime med 6 uafgjorte og 21 sejre før vi tabte 3-1 mod Huddersfield i ligaen. I de to ligacupper gik det faktisk okay. I Carling Cuppen røg vi ud allerede i 3. runde da det blev til et 2-1 nederlag mod selveste Chelsea, men i FA Cuppen var det en helt anderledes affære, hvor vi kom helt op til semifinalen inden at vi tabte i forlænget spilletid 5-2 mod Manchester United. Men det var intet at blive skuffet over, vi skal nok få revanche næste sæson i Premier League.

Nu her i sommerpausen skal der virkelig handles ind, men der skal også sælges. Vi skal have råd til at købe spillere, men det må ikke være spillere der kræver alt for meget i løn, så min plan er bare at tage nogle spillere fra de nynedrykkede klubber fra de store ligaer i Europa der bare vil væk fra deres klubber, det burde gå godt nok med. Mit angreb har jeg ikke tænkt mig at gøre noget ved, jeg regner med at min duo Toni Romeo og Daryl O'hara har det der skal til for at klare sig i Premier League. Vi kunne godt få et problem på målmandsposten hvor den kun 19 årige Walisiske målmand Carl Roberts har klaret det rigtig godt i denne sæson, men om han kan klare presset fra Premier League, det er jeg meget i tvivl om, så der skal enten købes en ny målmand eller så satser jeg på Carl Roberts. Der skal også forstærkes i forsvaret, men vi må bare se hvor meget pengene rækker til.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 114; Los Rojiblancos tidl. The Continental Challenge
« Svar #282: 11 Jul 2012, 17:17 »





Silly Season; 31. August 2035
Denne Silly Season blev ldit anderledes end jeg havde regnet med, vi fik brugt 70 millioner og hentet 4 spillere, der kommer til at gøre en stor forskel i truppen. Det første vi gjorde var at lede efter spillere på fri transfer hvor vi fandt 3 rigtig gode spillere. Den ene var Jorg Feller, en 23 årig angriber, der blev sat på fri transfer af 1860 Munchen. Mange klubber prøvede at få hans underskrift, men det var Hoffenheim der vandt kampen med et kontrakttilbud på næsten en million om ugen. Den næste var den hollandske Leandro D'Alessandro. Ham fik vi så skaffet, det var nemmere end jeg havde regnet med, han valgte os meget hurtigt, han får 187.500 kroner om ugen, han spiller centralforsvar, hvor kan kommer til at få fuld spilletid. Den næste spiller vi hentede var en gammel kending for mig, det var den 35 årige Manchester United veteran Serge Essombe. Han er blevet gammel, men jeg kunne ikke modstå at kontraktere ham, nu hvor jeg jo har været hans manager i så mange år.

Bagefter de to fri transfere blev det tid til at bruge penge, vi tog til Mexico hvor vi fandt to fantastiske spillere. Den første er David Lopez som kostede mig 49 millioner og han blev hentet fra Chiapas Jaguares, han er angriber og der kommer han også til at spille. Jeg regnede ikke med at jeg ville hente nogle angribere, men så fandt jeg ud af at Toni Romeo kan spille offensiv midtbane, så jeg sætter ham der centralt og har så David Lopez og Daryl O'hara som angrebsmakkere. Jeg havde nu noget lignende 30 millioner tilbage, men jeg manglede stadig en højre midtbanespiller, så jeg hentede Matias Zarate fra Puebla for 21 millioner. Han har desværre ikke fået Arbejdstilladelse endnu men er kommet til klubben, så må vi bare håbe han får den snart sådan at vi kan bruge ham på vores højre midtbane.

Nu må vi bare håbe at Premier League byder os velkommen med åbne arme. Jeg har ikke lyst til at tage tilbage til the Championship.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010