home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: 115; The Sky Blues tidl. Los Rojiblancos, The Continental Challenge  (Læst 147494 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #150: 04 Jul 2011, 12:44 »

Spændende projekt du har gang i, Apache.

Fin og stilren grafik, samt et højt skriftligt niveau.

Dog er der en iøjefaldende fejl i indlæg 62, altså 2. sidste update foreløbig, hvor du skriver at América stiller op i en 5-4-2, hvor der sikkert skulle have stået 5-3-2 gætter jeg. Flueknepperi i en ellers så flot blog, og tillykke med prisen af månedens blogger. KIU!  Wink

Tak for kommentaren og der skulle selvfølgelig have stået 5-3-2 Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #151: 05 Jul 2011, 19:49 »

I morgen (d.6) tager jeg på ferie til d. 20 Juli. Jeg er uden internet de første 3 dage, men ellers burde jeg have en smule internet, så der kan jeg måske poste et par updates, men er ikke helt sikker. Så håber i klarer det meste af Juli måned uden updates Wink
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #152: 05 Jul 2011, 20:03 »

I morgen (d.6) tager jeg på ferie til d. 20 Juli. Jeg er uden internet de første 3 dage, men ellers burde jeg have en smule internet, så der kan jeg måske poste et par updates, men er ikke helt sikker. Så håber i klarer det meste af Juli måned uden updates Wink

det er i orden god ferie og ser frem til næste update når du kommer hjem
Logged

Tidligere: Baloo38

HRz
Gæst
 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #153: 05 Jul 2011, 20:06 »

Lad dog være med at brug internet på ferie, det jo meningen at du skal hygge osv og ikke sidde ved en pc, god ferie:)
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 63; The Continental Challenge
« Svar #154: 09 Jul 2011, 23:07 »

Daniel Nordentoft
spiller du da aldrig uden målmand :p?

- super god blog, og held og lykke i Afrika Smiley
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 64; The Continental Challenge
« Svar #155: 21 Jul 2011, 14:01 »





LIGAEN; 16 Maj 2021
Den første sæson som manager i SuperSport United er overstået. Jeg har kun været manager i SuperSport 170 dage, men alligevel så har jeg lavet gode resultater. Dog blev det ikke til særlig gode resultater i Nedbank Cup, som er Sydafrikas mest prestigefyldte Cup. SuperSport startede i 2. runde, hvor de skulle møde Blackburn Rovers (RSA). SuperSport var storfavoritter og det viste de, ved at vinde 2-0 i en kamp hvor Mark Dladla var suveræn med sine to scoringer. I 3. runde skulle SuperSport møde Santos FC. Det var først i 2. halvleg at Santos FC's Matthew Vilakazi scorede efter 67 minutter til 1-0. Heldigvis udlignte Mandla Masango efter 84 minutter og kampen gik videre til forlænget spilletid hvor de skulle ud i straffesparkskonkur rence. Santos og SuperSport scorede på de første 5 straffespark. Men i det 6. scorede Santos og SuperSport brændte så Santos gik videre til kvartfinalen.

I ligaen er det gået rigtig godt. Da jeg overtog jobbet i SuperSport så lå SuperSport på en 5. plads i ligaen. Som manager i SuperSport så kom jeg ind i en rigtig god stime lige efter det nye år gik i gang. Den 2. Januar skulle SuperSport spille mod Ajax's venskabsklub Ajax CT. SuperSport vandt 2-1, i den næste kamp var Vasco den næste modstander. SuperSport tabte, men i de næste 5 kampe blev alle kampene til sejre. Men stimen sluttede brat da SuperSport spillede to gange uafgjort mod Santos FC og Kaizer Chiefs. Selvom klubben kom i en god stime, så sluttede SuperSport kun på en 2. plads, da de ikke kunne gøre noget som helst mod førstepladsen Vasco. Forhåbentlig vil vi i næste sæson vinde ABSA Premiership.


Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 64; The Continental Challenge
« Svar #156: 21 Jul 2011, 14:15 »

super godt vendt, glæder mig til at se hvordan det går i næste sæson
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 65; The Continental Challenge
« Svar #157: 21 Jul 2011, 18:34 »





FANTASTISK START PÅ DEN NYE SÆSON; 7. November 2021
Sæsonens første kamp, som ikke var en venskabskamp var mod Orlando Pirates i Charity Cup. Der er kun 4 hold i Charity Cup. Vasco, FS Stars og Orlando Pirates. Kampen røg ud i straffesparkskonkur rence, hvor SuperSport united vandt 5-3. Derfor skulle SuperSport spille finalen mod FS Stars. Det var en meget spændende kamp, hvor SuperSport fik en tidlig føring. FS Stars udlignte efter 57 minutter, men heldigvis scorede Siyabonga Josephs til 2-1, hvilket gjorde at SuperSport United vandt sæsonens første titel.

I den næste kamp var det Swallows der var modstanderen i MTN 8 Kvartfinalen. SuperSport dominerede igennem hele kampen og vandt 6-0, med 5 forskellige målscorere. Derfor kom SuperSport i semifinalen hvor Orlando Pirates var modstanderen. I den første kamp vandt SuperSport 3-1, med 3 mål i de første 13 minutter og i den anden kamp vandt SuperSport 4-0 og derfor vandt de samlet 7-1. I finalen skulle de møde AmaZulu. Efter begge hold havde spillet 90 minutter så gik kampen ud i forlænget spilletid, hvor det også endte 0-0 efter to halvlege. I straffesparkskonkur rencen sluttede kampen 5-3 til SuperSport og SuperSport vandt dermed MTN 8 Cuppen.

I ligaen har SuperSport spillet 10 kampe. I den første kamp i ligaen skulle SuperSport spille mod Santos. SuperSport vandt 2-0 og i de næste 5 kampe blev det til ligeledes resultater. Hvor de derfor var inde i en stime på 6 sejre i 6 kampe. Sejrsstimen sluttede ved at SuperSport skulle spille mod Vasco på deres hjemmebane. Kampen sluttede 2-2. Men det gjorde ikke den store forskel for SuperSport der stadig lå på en 1. plads. I de næste 3 kampe blev det til 2 sejre og 1 nederlag mod Sundowns. Efter 10 kampe ligger SuperSport på en 1. plads med 8 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag.


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #158: 22 Jul 2011, 13:13 »





I DONT GET IT; 22 Maj 2022
I dont get it. SuperSport har været fuldstændig dominerende i denne sæson. Ingen andre Sydafrikanske hold har haft nogen mulighed for at hamle op med SuperSport. Allerede fra start viste de at de var stærke i denne sæson og at selvtilliden var på det højeste. Efter kun et halvt år havde SuperSport allerede vundet 3 titler: Telkom Knockout, MTN 8 og Charity Cup. I Telkom Knockout var det Bloem Celtic, der skulle spilles mod i finalen. Kampen blev afgjort i forlænget spilletid af Daniel Sithole.

Men SuperSport var ikke færdige med turneringerne. De manglede stadig Nedbank Cup. Hvor de efter total dominans i semifinalen mod AmaZulu kunne kalde sig mestre foran 77597 fans på Soccer City i en spændende kamp mod FS Stars, der først blev afgjort i 2. halvleg efter 90 minutter af Daniel Sithole. Men det var ikke kun i cupturneringerne at SuperSport var fuldstændig overlegne alle andre hold. I ligaen kan SuperSport kalde sig mestre med 74 point. Lige præcis 20 point mere end 2. pladsen Vasco. Derfor kan jeg og SuperSport glæde os til AFC Champions League i næste sæson, hvor jeg har mulighed for at gennemføre min 'Continental Challenge'!

« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 13:18 af Apache » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #159: 22 Jul 2011, 13:15 »

Havde skrevet en meget længere update, men kom til at lukke vinduet, så al inspirationen gik væk og jeg skyndte mig bare at skrive en ny kort update. Do'h!  Sur
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #160: 22 Jul 2011, 13:19 »

Ydmyget, godt lavet, er det så Afrika der blev klaret eller skal du have en CHL?
Logged

Tidligere: Baloo38

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #161: 22 Jul 2011, 13:22 »

Ydmyget, godt lavet, er det så Afrika der blev klaret eller skal du have en CHL?

Når jeg har vundet CHL, så har jeg klaret hele verdenen og Afrika,
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #162: 22 Jul 2011, 13:28 »

Når jeg har vundet CHL, så har jeg klaret hele verdenen og Afrika,

fedt så har vi stadig noget at skulle glæde os til
Logged

Tidligere: Baloo38

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #163: 22 Jul 2011, 21:44 »

Når jeg har vundet CHL, så har jeg klaret hele verdenen og Afrika,
Hvad har du imod afrika, når du siger hele verden og afrika,  Shockeret
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 66; The Continental Challenge
« Svar #164: 22 Jul 2011, 21:54 »

Hvad har du imod afrika, når du siger hele verden og afrika,  Shockeret

Intet  Rullende Øjne Det er bare fordi at når jeg har klaret Afrika, så har jeg jo klaret hele verdenen?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010