|
Elmander9
|
|
Du skal være velkommen da! Er den næste klar til at tage over i rækken ellers kunne vi jo skubbe Darkalf ind der måske?  Min mening er at Darkalf kommer bagerst i rækken! For vi rykker det bare en gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
mig lige meget vil bare hjælpe til jo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
mig lige meget vil bare hjælpe til jo
Det er skam også lækkert  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
men hvor mange er i det hele taget med i nu fra den liste på forsiden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Forresten @Elmander9 kan du ikke sende en PB til alle om at skrive enten en PB til dig om at de stadig er interesseret i at være med i spillet eller skrive det her i tråden så vi kan se hvor mange der stadig har lyst også få slettet dem som ikke vil mere i dit første indlæg!  Kunne det ikke være en mulighed?
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Kunne det ikke være en mulighed?
Argh undskyld  ! Havde ikke lige set beskeden, men jo, gør det med det samme!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Forvirret? Skal jeg have spillet færdig i morgen? Kan jeg ikke nå. Eller skal jeg bare opdatere jer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Forvirret? Skal jeg have spillet færdig i morgen? Kan jeg ikke nå. Eller skal jeg bare opdatere jer?
Bare vist du ikke vendte tilbage inden i morgen  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Bare vist du ikke vendte tilbage inden i morgen  ! Så jeg skal have lavet en update inden i morgen klokken 18.00 ellers får jeg sparket. Eller hvordan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Så jeg skal have lavet en update inden i morgen klokken 18.00 ellers får jeg sparket. Eller hvordan?
Det var ment som hvis du ikke vendte tilbage, altså gav udtryk for at du stadig var med  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Det var ment som hvis du ikke vendte tilbage, altså gav udtryk for at du stadig var med  . Når, okay. Men det er jeg hvis i stadig vil have mig med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
@asj89 det eneste vi/jeg ville høre var bare om det ellers gik fremmad eller om du havde mistet lysten hvilket havde været helt fint Men hvis du stadig gerne vil være med så du da ivertfald have lov til det vi smider skam ikke nogle ud som stadig gerne vil være med  Ser frem mod en forhåbentlig update i nær fremtid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Når, okay. Men det er jeg hvis i stadig vil have mig med.  Bare hurtigst muligt  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Okay, jeg skal gøre hvad jeg kan for at sætte mere tid af til FM så jeg kan komme lidt hurtigere frem. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Ved godt han nok er rimelig urealistisk lige nu, men hvad med en Balotelli om nogle sæsoner? I alle de saves jeg har spillet i FM11 har han aldrig fået spilletid i de 5 sæsoner han er i City, og derefter ryger han på en fri transfer. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om han er for dyr, men hvis han var til at få fat på ville han da være et scoop  Bare et forslag 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 21 Jun 2011, 21:03 af sebber1234 »
|
|
|
|
|
|