home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 105842 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #225: 14 Jun 2011, 16:30 »

Sorry, var gået lidt i stå, men lover i snart får en update. Smiley
Hvordan ser det ud med den update  Wink

sebber1234
Gæst

« Svar #226: 14 Jun 2011, 17:32 »

Kommer der snart noget?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #227: 14 Jun 2011, 21:50 »

Det skal ikke gå i stå nu da .

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

asj89
Gæst

« Svar #228: 14 Jun 2011, 22:26 »

Bare rolig, jeg er tilbage!

Jeg må indrømme jeg har været en dårlig taber. Jeg gav næsten op da de beskrevne resultater kom i hus. Men jeg nægter at give op. Jeg vil vende det her. Og når jeg tænker mig om har der jo også været forskellige årsager til dårlige resultater. Især på grund af reservekeeperen, som ingen klasse har overhovedet. Det har dog vist sig at Brad Jones er en fremragende erstatning.

En anden ting var taktikken. Den måde at de tidligere personer har valgt at spille fodbold på er på ingen måde mig. Men så igen var jeres resultater jo rigtig gode, så jeg kunne ikke nænne at ændre ret meget. Efter disse resultater har jeg dog taget en helt ny vej. Luton spiller nu stift, offensivt spil i en 4-2-4 formation. Og ved i hvad? I sidste kamp tæskede vi Coventry 5-2 på udebane! Vi var kæmpe underdogs, men fight og flot spil gav pote.

Jeg lover at være mere aktiv omkring dette!

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #229: 14 Jun 2011, 22:28 »

Bare rolig, jeg er tilbage!

Jeg må indrømme jeg har været en dårlig taber. Jeg gav næsten op da de beskrevne resultater kom i hus. Men jeg nægter at give op. Jeg vil vende det her. Og når jeg tænker mig om har der jo også været forskellige årsager til dårlige resultater. Især på grund af reservekeeperen, som ingen klasse har overhovedet. Det har dog vist sig at Brad Jones er en fremragende erstatning.

En anden ting var taktikken. Den måde at de tidligere personer har valgt at spille fodbold på er på ingen måde mig. Men så igen var jeres resultater jo rigtig gode, så jeg kunne ikke nænne at ændre ret meget. Efter disse resultater har jeg dog taget en helt ny vej. Luton spiller nu stift, offensivt spil i en 4-2-4 formation. Og ved i hvad? I sidste kamp tæskede vi Coventry 5-2 på udebane! Vi var kæmpe underdogs, men fight og flot spil gav pote.

Jeg lover at være mere aktiv omkring dette!

Det lyder godt asj! Godt at se du holder hovedet oppe og kæmper videre.  Peace

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #230: 14 Jun 2011, 22:49 »

Luton spiller nu stift, offensivt spil i en 4-2-4 formation. Og ved i hvad? I sidste kamp tæskede vi Coventry 5-2 på udebane! Vi var kæmpe underdogs, men fight og flot spil gav pote.

Rigtig fedt, asj89!  Thumbs Up

asj89
Gæst

« Svar #231: 14 Jun 2011, 22:54 »

Kan fortælle at jeg er overvældet over de ændringer jeg har lavet i taktikken. Vores hold spiller så flot nu, og vi har god bolbesiddelse. Det er blevet til endnu en sejr, og denne gang mod et af topholdende, nemlig Wolves! Jeg er overbevist om at vi kan få en god placering efter de her ændringer. Forresten vil jeg sige at købet af Brad Jones er rigtig godt. Jeg købte ham kun fordi Sam Walker var skadet, men ind til videre har Brad Jones slået Sam godt og grundigt ud i kulden, og jeg regner med at Brad er den nye første målmand.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #232: 14 Jun 2011, 22:59 »

Det er sød musik i mine ører!  Wink

Hvornår regner du med en update? Glæder mig til at se, om det nu bliver så godt, som det ser ud til at blive.  Cool

asj89
Gæst

« Svar #233: 14 Jun 2011, 23:02 »

Det er sød musik i mine ører!  Wink

Hvornår regner du med en update? Glæder mig til at se, om det nu bliver så godt, som det ser ud til at blive.  Cool
Tja. Altså jeg kan generelt bedst lide at fortælle hvad der sker tit i korte bidder, men vil selvf. i ny og næ komme med en lidt længere opsummering.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 14 Jun 2011, 23:23 »

Tja. Altså jeg kan generelt bedst lide at fortælle hvad der sker tit i korte bidder, men vil selvf. i ny og næ komme med en lidt længere opsummering.

Cool nok, det er da også bare i orden. Hvad dato er du nået til?  Smiley

sebber1234
Gæst

« Svar #235: 16 Jun 2011, 16:02 »

Hører vi snart noget?

asj89
Gæst

« Svar #236: 16 Jun 2011, 16:22 »

Hører vi snart noget?
Øhm, sidst jeg skrev var for to dage siden? Tag lige en slapper.

Men kan fortælle jer at efter jeg er gået over til min egen taktik har vi ikke tabt. Vi har vundet over Swansea og fået uagjort mod Reading som har vundet alt undtagen kampen mod os. Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #237: 16 Jun 2011, 16:37 »

Øhm, sidst jeg skrev var for to dage siden? Tag lige en slapper.Men kan fortælle jer at efter jeg er gået over til min egen taktik har vi ikke tabt. Vi har vundet over Swansea og fået uagjort mod Reading som har vundet alt undtagen kampen mod os. Smiley

@Sebber: Han undskyldte over at han ikke havde svaret i lidt over en uge. Men to dage, ro på Smiley. Det er ikke alle der har meget tid. Bare der bliver spillet, det er det vigtigste Smiley!

@asj: Det lyder skam rigtig spændende! Kan dufte endnu en sæson i Championship Smiley!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #238: 16 Jun 2011, 17:17 »

: Det lyder skam rigtig spændende! Kan dufte endnu en sæson i Championship Smiley!
Hpoefully! Smiley

asj89
Gæst

« Svar #239: 16 Jun 2011, 17:23 »

Hpoefully! Smiley
Ja, og hvis det her bliver ved kan i godt regne med at vi slutter blandt de øverste. Vi har næsten kun mødt topholdene ind til videre, og de er jo alle blevet sendt hjem uden sejr. Smiley

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010