Fogt
|
|
Hvilken dato? 
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Tænkte nu mest på om der snart kom en stor update  Lyder rigtig godt sådan som det er gået - kan du fortælle hvad transferbudgettet har været på og om der har været nogle rigmænd som har villet købe Luton?
|
|
|
|
|
|
|
|
asj89
Gæst
|
|
Tænkte nu mest på om der snart kom en stor update  Lyder rigtig godt sådan som det er gået - kan du fortælle hvad transferbudgettet har været på og om der har været nogle rigmænd som har villet købe Luton? Transferbudgettet har ikke været prangende, hvad også er vist igennem jeg kun har hentet spillere gratis. Og nej, ingen har været interesseret i at købe Luton endnu. Hvilken dato?  Uh, sidder ikke lige med spillet, men har ikke spillet frygtelig mange kampe. Har nok spillet omkring 10 kampe. 
|
|
|
|
|
|
|
|
bobby112
|
|
Lever spillet endnu? 
|
|
|
|
Bobby er blot mit dæknavn
|
|
|
|
Ready123
|
|
@asj89 Det er slet ikke for at virke sur eller noget, men kan vi ikke snart få dig til at få spillet din sæson færdig du har haft det i 12 dage og vi har set en lille update fra sæsonstart ellers har der ikke rigtigt været så meget fra dig omkring spillet bortset fra de små ting du har skrevet i ny og næ. Kan vi ikke få dig til at få spillet den færdig eller oploade spillet og få en anden til at spille spillet videre hvis du er gået helt kold i det, men det er for at holde et vis flow i spillet og det dør lidt ud hvis der sker så lidt med spillet som der har gjort de sidste 12 dage.  Håber ikke at du tager det personligt, for det er ikke sådan ment  /Ready123
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Kan du ikke lige svare på om du vil spille færdig eller give spillet videre til den næste, for som sagt før skal spillet altså ikke gå i stå nu... Igen som sagt før, så tag det ikke personligt 
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jun 2011, 16:00 af sebber1234 »
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Hvis han ikke svare inden i morgen. Skal vi så ikke sige at den næste i rækken henter spillet? Det kan stadig hentes fra min gamle update.
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Hvis han ikke svare inden i morgen. Skal vi så ikke sige at den næste i rækken henter spillet? Det kan stadig hentes fra min gamle update.
Fint for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jeg har også skrevet en PB til ham i går aftes om at kigge min besked i denne tråd 
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Jeg har også skrevet en PB til ham i går aftes om at kigge min besked i denne tråd  Synes det er mærkeligt man ikke har hørt noget i så lang tid. Men det kan jo være han har travlt med noget eksamen og så er det jo forståeligt nok - men derfor kan man jo skrive det 
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Som I siger drenge!
Deadline til i morgen klokken 18.00!
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Forresten @Elmander9 kan du ikke sende en PB til alle om at skrive enten en PB til dig om at de stadig er interesseret i at være med i spillet eller skrive det her i tråden så vi kan se hvor mange der stadig har lyst også få slettet dem som ikke vil mere i dit første indlæg! 
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Skulle I mangle en indskifter så sig til er altid frisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Kan med sikkerhed sige at jeg stadig er interesseret 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Du skal være velkommen da! Er den næste klar til at tage over i rækken ellers kunne vi jo skubbe Darkalf ind der måske? 
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jun 2011, 19:49 af FernandoTorres9-1 »
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|