home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 94679 gange)
Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #615: 03 Sep 2011, 18:29 »

Er der egentlig nogen der følger med? Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #616: 03 Sep 2011, 22:21 »


Luton Town - 1. Februar 2018

Transfers:

Luton har forbeholdt sig tavse på vinter transfer vinduet, da Nigel Martyn er tilfreds med truppen og ikke vil bringe økonomien i ubalance. Derfor har Luton kun foretaget en handel, og det var at sælge James O'Connell til West Bromwich for 21 mio, da han aldrig udviklede sig til den klassespiller han havde potentiale til.

Turneringer:

Ligaen

Luton har ikke formået at udfordre i Premier League hvor de ligger på en 6 plads, med en forholdsvis stor afstand til toppen. Målet er nu at komme i top 5 der sikre en, en plads i Champions League næste år.
De spillede kampe kan i se her

Ligacuppen

Luton var inde i en lidt skidt stime i starten af sæsonen, og det kom til at gå ud over deres chancer for at vinde Liga cuppen, hvor de røg ud mod Birmingham allerede i 3. runde. Et decideret pinligt nederlag hvor et uinspirerende Luton hold tabte 0-3

FA Cuppen

Luton mødte Sunderland i FA Cuppens 3. runde, hvor det blev til en 2-1 sejr.
I 4. runde mødet Luton Bradford, hvor de dominerede og vandt kampen 2-0.
Hvem Luton skal møde i næste runde, er endnu et mysterium.

Champions League

Luton gik videre fra gruppespillet som bød på en sejr over både Inter og Leverkusen.
I første knockout har Luton trukket Real Madrid, hvilket har gjort Lutons chancer for at gå videre meget, meget mindre.

Derfor er den eneste rigtige chance, for at nå mit mål om en pokal, FA Cuppen. Hvor jeg nu har tænkt mig at fokusere mest muligt.

Økonomien
Økonomien er rigtig rigtig god, vi har sluppet af med det mindre underskud, og har nu en fornuftig økonomi

« Seneste Redigering: 05 Sep 2011, 00:02 af Skipper » Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #617: 05 Sep 2011, 00:50 »


Luton Town - Sæsonafslutning 1. Juni

Ligaen
Ligaen har gået sådan lidt op og ned, mit mål var at konkurrere om titlen, men det blev hurtigt åbenlyst at det ikke var muligt, derfor blev målet champions league kvalifikation, men det lykkedes desværre heller ikke da det kun blev til en femte plads. De sidste par sæsoner har det været nok til at kvalificere sig til champions league, men ikke i år.
Tabel for sæson 19/20

FA Cuppen

Da jeg gik efter et trofæ, og jeg blev slået ud af liga cuppen i første kamp, gik jeg målrettet efter FA cuppen. Problemet var at det gjorde mine spillere bare ikke, og det medførte nogle dårlige præstationer.
FA cuppen 3. runde: Luton - Sunderland 2-1
FA Cuppen 4. runde: Bradford - Luton 0-2
FA Cuppen 5. runde: Luton - Arsenal 0-1
Så desværre blev det ikke til nogen pokalsejr til Luton i år.

Champions League

Jeg fik rigtig kærligheden at føle i Champions league, hvor jeg i første Knockout runde skulle møde ingen mindre en selveste Real Madrid.

Første kamp: Luton - Real Madrid 1-0

Anden Kamp: Real Madrid - Luton 4-0

Så desværre kom luton ikke længere end første knockout runde den her gang

Samlede kampe og resultater kan ses HER

Spillere:

Årets spiller går i år til Jurica Covic.
Covic har været fænomenal i år, og blev Premier League topscorer med 35 mål i 32 kampe. Ikke dårligt af den unge kroat der også har tiltrukket sig opmærksomhed fra store klubber som City, Barcelona og Liverpool
Rogerio blev kåret til årets unge spiller i Premier League, og skal derfor også nævnes. 6 mål i 34 kampe og en gennemsnitsbedømmel se på 7.44 i Premier League alene taler også sit klare sprog.
Årets indkøb er svær at udnævne, da ingen af mine indkøb har været overbevisende. Men i sidste ende tilfalder æren Viginisson der har været en stabil, kreativ force på højre kanten. Forhåbentligt en spiller der kan blive ved med at imponere de næste mange sæsoner.

Økonomien
Økonomien har aldrig været bedre, efter vi fik tv penge og penge efter vores ligaplacering har vi et overskud på 230 mio Thumbs Up Og det er efter at aktionærerne fik et udbytte på 49 mio.

Så siger jeg tak for denne gang, det her bliver nok sidste gang jeg kan spille på det her save. Så vil bare sige det har været skide skægt det meste af vejen, selvom den her sæson har givet mig nogle enkelte grå hår Grin
Spillet kan hentes HER
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #618: 05 Sep 2011, 11:25 »

Hvem er den næste i rækken?
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010