home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:40:50 Lavilldrymn Blogs methyl 7 nitro 1, 4 be...
24 Aug 2025, 20:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Aug 2025, 13:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 136358 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #255: 06 Jun 2011, 18:09 »

Hvad blev der endelig af Bendtner?

Godt spørgsmål! Han er stadig at finde i Arsenal, men har ikke spillet en ligakamp siden sæsonen 2017/18, hvor han spillede 22 kampe med et snit på 6,45. Siden har han befundet sig hos reserverne, men selvom jeg har prøvet ihærdigt, er det ikke lykkedes mig at få ham solgt. Hans kontrakt udløb faktisk inden sidste sæson, men så vendte han på en tallerken og ville pludselig gerne blive i klubben. Jeg valgte så at belønne hans loyalitet med en 2-årig kontrakt, for derefter aktivt at forsøge at sælge ham igen... Det er stadig ikke lykkes, og han render som 33-årig stadig rundt hos reserverne med en værdi på £250K og en kontrakt som udløber efter næste sæson...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #256: 06 Jun 2011, 19:53 »

The Youth Of The Nation - 2021/22

Andria Bat 0-5 Arsenal
0-1 Danny Holmes (23)
0-2 Mickaël Malonga (33)
0-3 Andrew Ogden (52)
0-4 Matty Barnett (88)
0-5 Franco Constantini (90, OG)

Benevento 1-0 Arsenal
1-0 Valerio Eusepi (5)

Catania 0-11 Arsenal
0-1 Andrew Ogden (11)
0-2 Andrew Ogden (24)
0-3 Nigel Howard (33)
0-4 Andrew Ogden (41)
0-5 Jorge Durán (54, OG)
0-6 Chris Davies (57, pen)
0-7 Mohammed Oliseh (62)
0-8 Mohammed Oliseh (69)
0-9 Agostino Baresi (84, OG)
0-10 Mohammed Oliseh (86)
0-11 Finn Simonsen (89)

Boreham Wood 0-3 Arsenal
0-1 Andrew Ogden (1)
0-2 Andrew Ogden (8)
0-3 Finn Simonsen (36)

Bortset fra en enkelt svipser mod Benevento (som absolut heller ikke var et fortjent resultat), kan jeg vist godt være tilfreds med indsatsen i årets venskabskampe. Jeg har især været imponeret over Danny Holmes på den centrale midtbane, og som I nok havde luret - Andrew Ogden i angrebet. Det er i hvert fald gode kort at have på hånden, når folk som Lulinha, Bojan og Pato nu er at finde på den forkerte side at 30 år. Chris Davies fra den defensive midtbane har også fået scoret i denne pre-season, og ham skal der også nok blive brug for i løbet af sæsonen. Dan Troacã har nemlig valgt at søge nye udfordringer, og er derfor smidt på transferlisten. Dermed vil René Damgaard og Chris Davies være de 2 første valg til pladsen som defensiv midt.

En anden som er smidt på transferlisten er ingen ringere end Igor Akinfeev. Hans kontrakt udløber efter den kommende sæson, og det er såmænd ikke fordi han ikke vil forlænge - han forlanger bare en gavmild lønforhøjelse. Efter hans præstationer de seneste 3 sæsoner ser jeg det som en principsag at han ikke får en penny mere end han gør i forvejen, så derfor må han se at finde nyt arbejde hvis han vil tjene penge fremover. Vi befinder os faktisk også i en noget penibel situation angående pladsen som højre back. Nicola Fusco vil stadig ikke underskrive en ny kontrakt, på trods af at hans nuværende faktisk er udløbet, og han ikke er tilbudt en kontrakt af andre klubber. Jamie Steele, som er 2. valg på pladsen, vil heller ikke forlænge sin kontrakt, som udløber efter denne sæson. Dermed kan vi snart stå uden bare nogenlunde kompetente højre backs, og unge Anthony Morris vil herefter være den eneste højre back i truppen. Spændende.

Derfor har jeg også valgt at tage Anthony Morris med i talentpræsentatione n i år, hvis nu den værst tænkelige situation skulle opstå. Udover ham vil jeg fremvise Frank Brooks, som allerede er indehaver af rekorden som den yngste Arsenal-spiller nogensinde, og så er der minsandten kommet endnu et målmandstalent frem, i form at 19-årige Matthew Lee fra Jamaica.

Anthony Morris - Min assisterende manager mener at Morris meget vel kan blive en god spiller for klubben, og det kan der såmænd godt blive brug for hvis de 2 ovennævnte herrer på højre back vælger at forlade klubben. Morris’ bedste kvalitet er 15 i Tackling, så der er masser at arbejde med endnu, hvis jeg skal have forventninger om at han skal styre den højre back-plads.

Frank Brooks - Brooks er blot 17 år, men har som nævnt allerede fået sin debut på førsteholdet. Det var mere af nød end noget andet, men han er en af de spillere som jeg netop har de høje forventninger til. Jeg har en del højrekantsspillere i truppen, men Theo Walcott er ved at være gammel og måske på vej til at forlade klubben, og Jesper Hansen har aldrig rigtig slået igennem, så der vil uden tvivl være muligheder inden for et par år. I denne sæson er Brooks udlejet til Leyton Orient i League One, som i øvrigt har de tidligere Arsenal-spillere Mohammed Ayuba, Danny Cattermole og Matthew Curran i truppen.

Matthew Lee - Denne jamaicanske perle er dukket op inden for de sidste par sæsoner, og med hele Akinfeev-situationen in mente, er han lige pludselig kommet inden for rækkevidde af en startplads. Han har fået chancen for at vise sit værd i venskabskampene, og har her gjort det ganske glimrende. Lee vil i denne sæson skulle kæmpe med Rob Witschge om hvem der skal være Arsenals nr. 1 i den næste årrække.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #257: 06 Jun 2011, 21:25 »

<<< Ud

Brian Dobson (Brighton) - £1M
Levente Horvath (Ourense) - Free

Mark Storrie (Bournemouth) - Loan
Michael Morgan (Q.P.R.) - Loan
Davide Perfetto (Vicenza) - Loan
Benigno Marrero (Wolves) - Loan
Frank Brooks (Leyton Orient) - Loan
John Madsen (Southend) - Loan
Tony Tait (Bradford) - Loan
Rasmus Christensen (Bristol City) - Loan
Anthony Morris (Leicester) - Loan
Krunoslav Steko (Burnley) - Loan
Jermaine Robinson (Watford) - Loan

I ALT: £1M
Det er ikke blevet til så mange spillersalg som jeg havde håbet, men et par stykker er jeg dog kommet af med. Brian Dobson, som desværre aldrig fik chancen, er blevet solgt til Brighton, og Levente Horvath, som ellers også så lovende ud, er røget til Ourense. Horvath brød desværre også frem på det forkerte tidspunkt, hvor en Theo Walcott i sin storhedstid slet ikke var til at slå af.

Mange udlejninger er det til gengæld blevet til, og de fleste af disse spillere er dem som er lige på grænsen til at få en plads i førsteholdstruppen. Mange af dem er derfor også blevet lejet ud på den betingelse at jeg kan kalde dem tilbage hvis det skulle knibe. Endnu engang er det spillere som Krunoslav Steko, Davide Perfetto og til dels Frank Brooks og John Madsen man skal holde øje med.

Jeg har i øvrigt besluttet mig for, at denne sæson skal være holdets ultimative manddomsprøve. Dette indebærer at gamle og udtjente spillere (Akinfeev, Troacã, Walcott, Pato) vil få besked om at nyde deres otium, mens nye og friske kræfter vil få chancen for at vise deres værd. Spillere som trods deres alder stadig holder højt niveau (Chiellini, Lulinha, Bojan) vil selvfølgelig stadig beholde deres plads på holdet. Imidlertid åbner dette op for at spillere som Witschge, Damgaard, Hansen, Oliseh, Howard m.fl. nu skal til at holde et stabilt niveau over længere perioder. Så må det ellers briste eller bære, og vi må herefter se om det efter sæsonen har været nok til at jeg kan beholde mit job…

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #258: 06 Jun 2011, 21:39 »

Heh det lyder meget som om at du satser lidt fordi du ikke vil have noget imod at blive fyret og finde en anden klub. Men du har godt nok et kæmpe talent i den keeper og Brooks ser bestemt heller ikke dårlig ud. Det er sjovt at høre dig omtale Walcott som værende op i alderen Opstemt

Men held og lykke med det da Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #259: 06 Jun 2011, 21:58 »

Jeg har valgt at satse lidt i denne sæson af 2 grunde:

1) Som du nævner så har jeg det lidt som mange af spillerne - jeg savner nye udfordringer. Jeg er nu i gang med 12. sæson uden at købe en eneste spiller, og selvom det er helt overvældende at jeg er nået så langt, bliver det en lille smule kedeligt i længden. Jeg vil selvfølgelig ikke tabe eller fyres med vilje, og jeg vil til enhver tid stille med det hold jeg mener er bedst. Og her når vi til punkt 2...

2) De seneste par sæsoner har nogle af nøglespillerne, som Akinfeev, Pato og Walcott, underpræsteret i en sådan grad atjeg simpelthen har mistet tålmodigheden med dem. Som nævnt er der efterhånden også mange som er ved at være oppe i alderen, og et generationsskifte er mere eller mindre uundgåeligt - så hvorfor ikke tage det nu, hvor jeg har en håndfuld rigtig gode spillere, og så en håndfuld middelmådige spillere, og så hvor langt de kan drive det...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #260: 08 Jun 2011, 16:59 »

Man må sige at de drastiske ændringer jeg havde varslet inden sæsonen fik vist sin fulde effekt i starten af sæsonen - trods ganske udmærket spil byder de første 5 kampe alle på nederlag, endda uden at have scoret ét eneste mål. Helt uhørt, og noget af en dukkert at ligge på sidstepladsen lige fra starten. Derefter foretager jeg den ændring at jeg sætter Matthew Lee på mål i stedet for Rob Witschge, og minsandten om ikke hele billedet ændrede sig. De første 7 kampe med Lee på mål kastede 7 sejre af sig, uden at indkassere ét eneste mål. Noget af en omvæltning. Der går faktisk hele 12 kampe i ligaen inden næste nederlag kommer - der kommer så til gengæld 2 af slagsen, idet de 2 sidste kampe inden denne update bliver nederlag mod både Liverpool og Chelsea.

Hvis man ser bort fra de første 5 og de sidste 2 kampe, kan jeg faktisk kun være rigtig tilfreds med sæsonens forløb. Der har endda været gode præstationer på udebane, med resultater som 2-2 på Old Trafford, og flere sejre på udebane, bl.a. 2-0 over Birmingham og hele 6-2 over Sheffield Utd. Jeg anser det selvfølgelig stadig ikke som realistisk at være med i kampen om mesterskabet, men 3. pladsen er da absolut indenfor rækkevidde. Nøglespillerne har selvfølgelig været Matthew Lee, som 19 kampe har holdt 11 clean sheets og en rating på 7,16, og så Mohammed Oliseh, som er holdets store profil og topscorer med 16 mål pg 7 assists i 28 kampe.

I Carling Cuppen har jeg stillet med stort set samme hold som i ligaen, og det kastede først en sejr på 2-0 over Watford af sig. Herefter gik det ud over Cheltenham, som på udebane blev slået med 4-2. I kvartfinalen trak vi så Man Utd, og på trods af at vi faktisk har bedst fat i kampen taber vi desværre med 0-1 på et mål kort før tid. Det er også blevet til en enkelt kamp i FA Cuppen, hvor det blev til en let sejr på 3-0 ude mod Hartlepool. I næste runde skal vi møde enten Mansfield eller Halifax på hjemmebane.

PSV 1-1 Arsenal
Arsenal 1-0 Lille
Cagliari 1-4 Arsenal
Arsenal 3-0 Cagliari
Arsenal 2-0 PSV
Lille 1-1 Arsenal
Lodtrækningen til kvalifikationen til Champions League kunne ikke have været meget bedre, idet det blev til 2 opgør mod finske AC Oulu, som ganske overraskende slog GAK fra Østrig ud. Det første opgøre på hjemmebane vindes uden problemer med 3-0, og så er det mindre væsentligt at der bliver sparet spillere i returopgøret, som ender 1-1. Vi kom herefter i gruppe med Lille, PSV og Cagliari, og på trods af den pauvre form i ligaen på det tidspunkt, går det ganske glimrende i CL. 4 sejre og 2 uafgjorte i de 6 kampe resulterer i en førsteplads i gruppen, men desværre er vi uheldige med den videre lodtrækning. I næste runde skal vi møde Valencia, som vi tidligere har mødt 4 gange, alle i første knock out-runde. Begge gange er vi gået videre, selvom udgangspunktet på udebane endnu ikke har været en sejr. De 2 hjemmekampe har nemlig givet 2 storsejre på henholdsvis 5-1 og 4-0.

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #261: 08 Jun 2011, 18:36 »

Hmm jaah det går stille og roligt ned af bakke for dig, men andet er vel heller ikke at forvente.
Glæder mig meget til dit klubskifte, da man godt kan mærke på dig, at lysten til Arsenal ikke er, hvad den engang var.

Ellers er det stadig god læsning - specielt dine tanker om de enkelte spillere osv. KUTGW!

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #262: 08 Jun 2011, 19:49 »

Jeg må sige at jeg er meget splittet hvad angår lysten til Arsenal - på den ene side er det superfedt at spille næsten udelukkende med hjemmegroede talenter, og se hvor godt de egentlig klarer det. På den anden side savner jeg det at købe spillere (og at kæmpe med om mesterskabet Wink), så det er en underlig situation. Det eneste der er helt sikkert er at jeg bliver ved!

Og mange tak for kommentaren Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #263: 08 Jun 2011, 20:44 »

Efter stimen på 12 kampe uden nederlag er det gået meget op og ned. Jeg har fået et par gode sejre fx hjemme mod Aston Villa og 5-2 ude mod Everton, men også en del dumme resultater som nederlag mod bundpropper som Sunderland og Nottm Forest, samt 0-0 hjemme mod Birmingham. De 3 sidste kampe har dog alle budt på sejre, så jeg er i det mindste inde i en opadgående stime. Liverpool er som sædvanlig stukket af, og har sikker kurs mod det 4. mesterskab i træk, og også Chelsea ser ud til at være svære at hamle op med. Til gengæld er der kamp om 3. pladsen og gevinsten ved at komme i Champions League, og der er stadig 5-6 hold som med rette kan have ambitioner om at snuppe pladsen fra os.

Tottenham (U)
Man Utd (H)
Liverpool (U)
West Ham (H)
Wolves (U)
Bournemouth (H)
Bolton (U)
Sheff Utd (H)
Jeg har stadig nogle overordentligt svære kampe tilbage i ligaen, men når de er overståede slutter jeg af med 5 kampe hvor der i hvert fald er muligheden for at kunne få 3 point. Fansene har været utilfredse med mig lige siden den dårlige start på sæsonen, mens bestyrelsen skifter lidt mellem ’satisfied’ og ’pleased’. Jeg frygter dog lidt deres reaktion når det inden længe for 4. sæson i træk vil være matematisk umuligt for os at blive mestre…

I FA Cuppens 4. runde blev der sparet et par spillere til hjemmekampen mod Mansfield fra League Two, og det kunne godt ses på præstationen. Det bliver dog trods alt til en sejr på 2-0. Efter et par kampe mod lavere rangerende hold slipper lodtrækningsheldet dog op, og i 5. runde skal vi op imod Chelsea. Vi spiller en udmærket kamp, men må alligevel kapitulere og bare konstatere at modstanderne var skarpere end os på dagen. Udeholdet går videre til næste runde med en sejr på 3-2.

I Champions League fik vi for første gang nogensinde en sejr med hjem fra Valencia, selvom vi faktisk er bagud 1-0 indtil kampens næstsidste minut. Her udligner Mohammed Oliseh, og det er faktisk fuld fortjent at Alexandre Pato på straffespark i overtiden kan sikre os den vigtige sejr. I returkampen er vi lige så overlegne, men kommer endnu engang bagud 0-1. Den føring holder dog kun i et par minutter inden Lulinha udligner, og stillingen 1-1 holder helt til slut. Dermed er vi videre til kvartfinalerne, hvor det gælder 2 kampe mod Man Utd.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #264: 09 Jun 2011, 15:50 »

Så er der igen spænding inden sidste spillerunde! Som de fleste nok har gættet er det naturligvis ikke mesterskabet der er spænding om, for det smuttede Liverpool med endnu engang, allerede da der resterede 4 runder. Næh, her med 1 kamp tilbage er der stadig hele 4 hold der kan snuppe tredjepladsen, og derfor vil jeg da lige lave denne ekstraordinære update.

Mit hold har været hårdt ramt af skader de sidste par måneder, hvor Mohammed Oliseh har været ude en måned, Nicola Fusco har været skadet, og på et tidspunkt havde jeg både Oliseh, Howard, Pato og Matty Barnett skadet, hvilket betød at de angribere jeg havde med på bænken var Finn Simonsen og Kevin Kennedy, to helt uprøvede kræfter. Nyeste mand på listen er stjernefrøet Matthew Lee, som desværre er ude i 2 måneder, og dermed er gået glip af de sidste 4 kampe.

Efter 3 kampe uden sejr er det heldigvis blevet til 2 sejre på 1-0 i de seneste 2 kampe mod Bolton og Bournemouth, og på hjemmebanen bør der være gode chancer for endnu en sejr på Sheffield Utd, som jo blev tævet med hele 6-2 på udebane. Birmingham tager imod de suveræne mestre fra Liverpool, mens Man City får besøg af Bolton. West Ham er med på yderste mandat, og meget skal gå deres vej hvis de skal snuppe 3. pladsen - de skal en tur til Sunderland i sidste runde.

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #265: 09 Jun 2011, 16:14 »

Det er simpelthen en fantastisk præstation du har gang i her. 12 sæsoner uden at købe spillere og så med en mindre revolution op til sæsonen og du ender stadig (anti jinx) i top 3.

Hala Madrid!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #266: 09 Jun 2011, 17:06 »

Spændende afslutning på sæsonen og et eller andet sted også spændende at dit board og fans snart vil have forandringer. Men du har helt glemt at skrive om hvordan det gik kvartfinalerne i CL mod Man U? Regner med at du røg ud siden du ikke har skrevet mere om CL.. Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #267: 10 Jun 2011, 15:47 »

Bare rolig, jeg har ikke glemt det - det kommer i den sæsonafsluttende update Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #268: 10 Jun 2011, 16:00 »

Nå okay fino, det virkede glemt...! Smiley I øvrigt for dårligt at du først skriver videre på bloggen nu, jeg forventede updates i går aftes! Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #269: 10 Jun 2011, 16:18 »

Beklager, jeg fik lige pludselig travlt i går Tunge

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010