home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 130778 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #240: 04 Jun 2011, 22:57 »

Det ser da ud til at du følger godt med Liverpool der ellers var suveræne i sidste sæson. KIU!

Og nice med en 13-0 sejr, har du et SS af ratings fra den kamp? Ser godt ud over hele linjen, ingen regner alligevel Mickey Mouse cuppen for noget - Medmindre man ikke vinder andre pokaler..

/Gazlgor @Attention Whores

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #241: 04 Jun 2011, 23:02 »

Sir, yes sir! Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #242: 04 Jun 2011, 23:11 »

Haha, det må siges at være acceptable ratings! Grin

Bare ringe at din keeper ikke også fik en kasse, så han også røg op på en 10'er, hehe..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #243: 04 Jun 2011, 23:14 »

Ja det er nærmest elendigt at han ikke også kunne snige sig op på et 10-tal...

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #244: 04 Jun 2011, 23:23 »

G00n hvordan har ham målmanden Vito et eller andet udviklet sig, jeg har lige hente Fm 2007 frem og ville lige vide om det er en jeg skal holde på

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #245: 04 Jun 2011, 23:25 »

Vito Mannone blev aldrig til noget specielt - ikke i dette spil i hvert fald. Nu købte jeg også Igor Akinfeev relativt tidligt i spillet og har brugt ham lige siden, så det er ikke ligefrem fordi han fik mange chancer i Arsenal. Til gengæld har jeg ikke rigtig set noget til ham siden han forlod klubben, og han findes ikke i spillet længere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #246: 04 Jun 2011, 23:35 »

Vito Mannone blev aldrig til noget specielt - ikke i dette spil i hvert fald. Nu købte jeg også Igor Akinfeev relativt tidligt i spillet og har brugt ham lige siden, så det er ikke ligefrem fordi han fik mange chancer i Arsenal. Til gengæld har jeg ikke rigtig set noget til ham siden han forlod klubben, og han findes ikke i spillet længere.

Så vidt jeg husker at Mannone alle dage ikke udviklet sig specielt fantastisk i nogen af spillene. Desværre.

Akinfeev køber man næsten altid til Arsenal i FM - hvis det ikke er Kameni Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #247: 04 Jun 2011, 23:45 »

jeg har købt Kameni fra Espanol

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #248: 04 Jun 2011, 23:48 »

Nu købte jeg også Igor Akinfeev relativt tidligt i spillet

jeg har købt Kameni fra Espanol

Akinfeev køber man næsten altid til Arsenal i FM - hvis det ikke er Kameni Smiley

Point proven.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #249: 04 Jun 2011, 23:52 »

vi hører jo efter hvad du siger Gazlgor, har du så ikke en back-up sælger Poom og Lehmann

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #250: 05 Jun 2011, 12:57 »

The Youth Of The Nation - 2020/21

Jeg må sige at mit hold har gjort deres bedste for at følge med i toppen af ligaen i denne sæson, men Liverpool, og i særdeleshed deres forsvar, har simpelthen været uhyggeligt stærke endnu engang. De sidste 2 kampe har ellers budt på vigtige sejre over netop Liverpool og Chelsea, og vi er dermed ubesejret i ligaen i de seneste 18 kampe. Lidt for mange af disse kampe er desværre endt uafgjort, bl.a. 0-0 hjemme mod Burnley, 0-0 ude mod Birmingham og så 2-2 hjemme mod Aston Villa, hvor vi ellers er foran 2-0 ved halvleg og styrer kampen fuldstændig. Der er stadig nogle svære kampe tilbage, navnlig udekampe mod Man Utd og Tottenham, men ellers er jeg optimistisk med hensyn til slutprogrammet. Jeg kan ikke satse på at indhente Liverpools føring på 9 point, men det bør være muligt at sikre os endnu en sæson i Champions League, og endnu en sæson med Martin Hawkins som manager.

Blackburn (H)
Man Utd (U)
Nottm Forest (H)
Charlton (U)
Tottenham (U)
Watford (H)
Middlesbrough (U)
West Ham (H)
FA Cuppen er blevet skudt i gang siden sidst, og vores første opgave var en forholdsvis nem hjemmekamp mod Brentford. Den vindes uden de store problemer med 2-0, og vi skal herefter møde Burnley, ligeledes på hjemmebane. Kampprogrammet har flasket det således at kampen forinden også var en hjemmekamp mod Burnley - netop den jeg tidligere nævnte, som endte 0-0, og minsandten om det ikke lykkes os at spille 0-0 hjemme mod Burnley 2 gange i træk. Fuldstændig surrealistisk. I omkampen er der heldigvis ingen problemer med at score, og en ellers udskældt Alexandre Pato sikrer os billetten til næste runde med sit hattrick. I 5. runde går det ud over Aston Villa på hjemmebane, som i en tæt kamp sendes hjem med et nederlag på 2-1. Kvartfinalen byder på en udekamp mod Bolton, og de volder heller ikke stort besvær - vi er videre til semifinalen mod Liverpool med en sejr på 2-0.

Første knock out-runde i Champions League skulle som bekendt blive en duel mellem os og Milan, og lykkens gudinde tilsmiler os i den første kamp, hvor vi temmelig ufortjent kan trække os tilbage fra udekampen med en sejr på 2-1. I hjemmekampen er vi til gengæld det bedste hold på banen, og med Bojans enlige scoring sikrer vi os en sammenlagt sejr på 3-1. Næste opgave bliver Werder Bremen i kvartfinalerne, et hold som vi endnu ikke har tabt imod i de 4 tidligere opgør vi har spillet. Det er blevet til 3 sejre og 1 uafgjort, med en målscore på 9-1.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #251: 05 Jun 2011, 21:09 »

The Youth Of The Nation - 2020/21

I denne sæson var vi faktisk med i kampen om mesterskabet helt frem til næstsidste spillerunde, men 2 nederlag på stribe mod ellers upåagtede hold som Middlesbrough og Tottenham kom til at koste i sidste ende. Vi nåede at være kun 3 point bagefter Liverpool, men da de i næstsidste runde opnår det nødvendige point mod Man City, er de 4 point foran før sidste spillerunde. Vi formår faktisk slet ikke at score i de sidste 3 kampe, for hjemmekampen mod West Ham ender 0-0, og så må vi for 3. sæson i træk tage til takke med en 3. plads, da også Chelsea smutter forbi os.

Mål

Bojan - 22 mål
Alexandre Pato - 16 mål
Mohammed Oliseh - 12 mål

Assists

Warck Flavien - 15
Mohammed Oliseh - 9
Nicola Fusco - 8

Rating

Craig Brown - 7,31
Steve Bull - 7,28
René Damgaard - 7,24

Til gengæld sætter vi endnu engang 1 point mere på tavlen end sidste sæson, og vi lukker minsandten også 1 mål færre ind. De 28 indkasserede mål er det laveste siden sæsonen 2014/15, og pudsigt nok er det samme tilfældet med antallet af scorede mål. Sæsonen 2014/15 bød nemlig på præcis samme målscore som i denne sæson. Bestyrelsen er selvfølgelig skuffede over at vi endnu engang ikke har nået målet om et mesterskab, men de er dog stadig ’pleased’, og inden sæsonafslutningen fik jeg tilbudt en 4-årig kontraktforlængelse, som indebærer at jeg nu hæver en løn på £160.000 om ugen og har et transferbudget på £1.111.315.272…

Vi var som bekendt nået helt til semifinalen i FA Cuppen, og her var det selveste Liverpool som stod for skud. Efter både 90 og 120 jævnbyrdige minutter på Wembley er stillingen 1-1, og så må der straffesparkskonkur rence til. Her brænder Liverpool minsandten alle 4 forsøg, mens vi i det mindste scorer på 2 ud af 4. Vi er dermed videre til finalen, hvor vi skal møde Chelsea. Denne kamp er dog ikke noget at skrive hjem om, for efter en dårlig sæsonafslutning bliver det hele bare værre. Chelsea scorer på deres 3 første chancer, og er dermed foran 3-0 allerede inden der er spillet 20 minutter. De scorer 2 gange yderligere uden at vi formår at få noget ud af vores chancer, og så taber vi med pinlige 5-0.

Meget bedre går det ikke i Champions League, for selv om vi sikrer os 1-1 i den første kvartfinale ude mod Werder Bremen, går det alligevel galt. Vi bringer os ellers foran 1-0 på hjemmebanen, men efter 57 minutter udligner Werder på deres første forsøg inden for rammen. Da de 2 minutter før tid så endelig præsterer deres 2. forsøg inden for rammen, er det ikke svært at gætte hvad der sker - den går selvfølgelig også ind, og så taber vi højst ufortjent 1-2 hjemme og er ude af turneringen.

« Seneste Redigering: 05 Jun 2011, 21:27 af g00n » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #252: 05 Jun 2011, 21:13 »

De scorer 20 gange yderligere uden at vi formår at få noget ud af vores chancer

Puha det var alligevel et voldsomt nederlag... Grin

Men en skuffende sæson, selvom det ser ud til at du sagtens kan fortsætte en sæson mere, medmindre det går helt galt. Jeg håber dog næsten snart på at du bliver fyret, da man begynder lidt at træde i vande når man hører om den samme klub om og om igen Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #253: 05 Jun 2011, 21:30 »

Scheisse, der skulle selvfølgelig kun stå 2 - må være blevet forvirret af at have skrevet 20 kort forinden Opstemt

Meget skuffende, især når man tænker på at med 7 point i de sidste 3 kampe i stedet for blot 1, så var vi blevet mestre...

Sjovt nok har jeg selv haft samme tanker... Nu har jeg spillet 11 sæsoner uden at købe nye spillere, og utroligt nok at vi stadig med i toppen! Men det kan vel ikke blive ved ret meget længere, Akinfeev er 35, folk som Bojan, Lulinha og Pato har også rundet 30-31 år, og ca. halvdelen af de tilbageværende spillere mener de har opnået alt hvad de kan hos Arsenal, og vil søge nye udfordringer Tunge

Philips
Gæst

« Svar #254: 06 Jun 2011, 11:04 »

Hvad blev der endelig af Bendtner?

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010